Olin tuntenut nykyisen mieheni lapsesta pitäen, 10 vuotta, ennen kuin aloimme seurustella. Viimeisimpinä vuosina kaveruus muuttui ystävyydeksi ja huomasimme viihtyvämme yhä paremmin yhdessä. Noin 1,5 vuotta olemme nyt olleet yhdessä enkä päivääkään vaihtaisi pois.
Mieheni on hellä ja rakastava, romanttinenkin. Ottaa aina minut huomioon, pitää kuin kukkaa kämmenellä. Toki riitojakin joskus on, mutta sellaiset vain puhdistaa ilmaa. Viihdyn hänen seurassaan, rakastan häntä ja tiedän hänenkin rakastavan minua. Vaikka olen nuori, olen varma, että hän on minulle se Oikea, jota me kaikki itsellemme etsimme.
Olemme yhdessä miettineet tulevaisuuttamme ja puhuneet, että olisi aika pikkuhiljaa ottaa uusi askel ja muuttaa yhteen. Kihloistakin mieheni on innoissaan puhunut…
Itseäni vain vaivaa yksi asia vaikka muuten niin onnellinen olenkin. Noin 1,5 vuoden seurustelun aikana en koskaan ole saanut orgasmia harrastaessamme seksiä. Olemme keskustelleet asiasta ja kokeilleet kaiken laista, mutta mikään ei tunnu auttavan.
Mieheni on ensimmäinen seksikumppanini ja siksi tunnen jääväni paitsi niin paljosta, koska seksielämäni ei toimi. Siksi mietinkin, että kannattaako uhrata seksielämä muuten täydellisen suhteen säilyttämiseksi? Ottaako uusi askel, muuttaa yhteen, mennä kihloihin, myöhemmin naimisiin, jos tietää, ettei suhteessa tule koskaan olemaan omalta osaltani täydellistä seksiä?
Tiedän, että minun on itse tehtävä päätös eikä kukaan voi sitä tehdä puolestani. Olen kuitenkin niin umpikujassa, että toivoisin kuulevani edes jonkun muun mielipiteen tilanteestani. Toivoisin saavani kysymykseeni asiallisia, perusteltuja vastauksia.
Kannattaako suhdetta jatkaa...?
10
2189
Vastaukset
- lähde pois
teetpä mitä teet, kerron sinulle, että olen 26 vuotias nainen, joka seurustellut viisi kertaa, kolme pitkää suhdetta, enkä ole kertaakaan saanut suhteissani enkä muuallakaan orgasmia miehen kanssa, eikä se minua haittaa tippaakaan, koska nautin siitä muuten niin paljon. Itse saan itselleni helposti tehtyä, mutta kumppanin kanssa en. Eli tuon asian takia en menisi eroamaan. Mitä suuremmalla todennäköisyydellä et saa kenenkään muunkaan kanssa, ennenkuin saman vaivan näet kun nykyisenkin kanssa: opettelette yhdessä. Joskaan sekään ei aina auta.
Olet löytänyt jotain mistä muut vain unelmoivat. elä heitä sellaista hukkaan orgasmin takia. - Onanias
Olin vuosia suhteessa missä seksi ei toiminut (ainakaan minun kannalta). Pelkkä orgasmi ei ollut ongelma, oli paljon muutakin. Jos ei seksi toimi, ei toimi pitemmän päälle muukaan. Seksihän on suhteen "liima", kuten eräässä asiantuntijakirjoituksessa asia ilmaistiin.
Erosinkin joku aika sitten suurimpana syynä tuo yllämainittu asia, enkä ole tätä päätöstä katunut päivääkään. Toimimattomaan seksiin ei tarvitse loppuiäksi tyytyä. Jos ei yhden kumppanin kanssa onnistu, voi toisen kanssa onnistua hyvinkin. Kokemusta on. Kyllä se on paljon kiinni niistä kuuluisista "kemioista" jonkun kanssa sekin synkkaa ja jonkun kanssa ei. - nainen vaan
Itse en koskaan nuorena saanut orgasmia miehen kanssa, omin käsin kylläkin. Neljännesvuosisadan ikäisenä se oli joskus lähellä. Silloinen mieheni aina teki sen minulle suullaan ennen kuin tuli sisääni, koska halusi minunkin saavan. Suulla se onnistuikin hyvin, mutta ei "perinteisessä" seksissä. Vasta 35-vuotiaana sain nykyiseltä mieheltäni elämäni ensimmäisen orgasmin rakastellessa ja sen jälkeen se on onnistunut hyvin usein. Johtuu varmaan monesta eri seikasta, mutta nämä ovat kaiketi tärkeimpiä: ne kuuluisat kemiat kolahtivat kunnolla, fysiikkamme sopii hyvin yhteen (hänellä on pieni kalu!), hän on kestävä rakastaja ja osaa löytää asennon, joka tuntuu minusta hyvälle ja IKÄ. Nainen usein kypsyy seksuaalisesti vanhempana, kun on päässyt paremmin sinuiksi itsensä kanssa eikä koko ajan näe itseään sängyssä ikäänkuin ulkopuolisena omasta kehostaan. Uskon, että kun suhteenne syvenee lisää ja tunnet olosi varmemmaksi, seksielämäsi paranee. Ja tärkeintä mitä itse voit sängyssä oman nautintosi eteen tehdä, on emättimen rytminen supistelu. Se lisää nautintoa valtavasti, jos jaksaa tehdä sitä riittävän kauan, joten ei kun treenaamaan :-)
- -mielipide-
Minulla on ystävä, joka ei ole koskaan saanut orgasmia - edes omakätisesti - ja on silti kihloissa miesystävänsä kanssa. Seksi on kaikesta huolimatta miellyttävää, hän nauttii siitä ja läheisyydestä muutenkin, koska on niin tyytyväisiä kumppaniinsa. Orgasmin puute ei kuulemma johdu miehen koosta.
Luulen että on itse asiassa melko tavallista, ettei nainen saa täydellistä orgasmia yhdynnän aikana. Joskus olen vähän "avittanut itseäni" yhdynnän aikana seuraavasti: kun olen kyljelläni ja mies tulee takaa, tyydytän samalla itseäni hieromalla häpyhuulia. Silloin saan orgasmin.
Ymmärrän että asia mietityttää kun ei ole muuta kokemusta. Minä jätin nuorempana poikaystäväni joka oli todella hyvä tyyppi, seksikin sujui - mutta hän oli ensimmäiseni, ja kaipasin lisää kokemusta... Voin kyllä sanoa omalta kohdaltani, että ei se niin ihmeellistä ole, että kannattaisi jättää hyvä ihminen. Omissa fantasioissa uusi suhde voi olla hyvinkin kiehtova, mutta oikeasti se ei ole pidemmän päälle niin hohdokasta kuin luulisi. Pitkäaikaisessa suhteessa seksi voi kylläkehittyä. - Hopss
Jätä ihmeessä miehesi. Hänhän ei pysty antamaan sinulle orgasmia.
Aivan varmasti löydät miehen joka pystyy antamaan orgasmin.
Oikeasti tämä on juuri todella sairasta.
Kysymys on moraalisesti asiaton, eli asiallista vastaustakaan ei tule. - Huhhuhhulivili
Älä vain jätä miestäsi. Tuollaista suhdetta et välttämättä löydä enää ikinä. Tulet katumaan karvaasti jälkeenpäin jos lähdet hätiköiden.
Naisten orgasmiongelmat eivät miestä vaihtamalla parane kuin joskus. Orgasmi tuskin on kiinni miehestäsi vaan jostain muusta. Naisistahan yllättävän harvat saavat orgasmin yhdynnässä.
Älä tee typeryyksiä! Orgasmin voit oppia saamaan, mutta et miestä vaihtamalla. Sen sijaan hyvän miehen löytyminen on vaikeaa, joskus mahdotonta.
Katselkaa nyt vielä ihan rauhassa ja olkaa onnellisia. Olette olleet yhdessä vasta vähän aikaa ja seksikin on vielä opettelemista. Omaan seksuaalisuuteen kasvaminen ja sen löytyminen ei käy hetkessä. Siihen voi kulua vuosia. - Siru
Koittakaa keksiä muita tapoja rakastellessanne. Missään nimessä suhdetta joka on noinkin hyvä ei kannata lopettaa orgasmin vuoksi. Olet ilmeisesti aika nuori. Minä sain ensimmäisen orkun 25vuoden iässä ja olen sitten kyllä ehtinyt saada niitä..
- hone-y
on itse kannettava vastuu orgasmistaan. Onko kukaan mies koskaan jäänyt vaatimaan, että naisen on suoritettava heille orgasmi? No ei!
Jos et opi saamaan orgasmia, niin ei se ole miehestä kiinni. Eikä ole olemassa täydellistä seksielämää tai täydellistä miestä, ei kannata odottaa mahdottomia. - herää
sellaisen asian ettet saa sitä yhtään helpommin miestä vaihtamalla, koska orgasmin saaminen on naisesta kiinni, ja sen voi tehdä myös eri tavoin auttamalla jos ei muuten tule. En minä ainakaan lahnana makaa ja odota että mies tekee minulle orgasmin..eikös se tehdä ikäänkuin yhdessä..??
aika outo kysymys sinulta...- Itsetuntemus
Seksuaalisuus ja orgasmi lähtee korvien välistä ei miehestä, eikä miestä vaihtamalla parane.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255