Kannataako lyhyeksi jäänyttä mailaa koittaa pidentää, esim. pätkällä puista harjanvartta? Kestääkö viritelmä vetoja?
Mailan pidennys
5
2393
Vastaukset
- ???
sillähän ei ole väliä jos et pelaa kilpaa. Tällöinkin maksimirangaistus on väärä varuste, 2 min. Aloite täytyy tulla vastustajalta, ja yleensä kukaan ei protestoi. Vain, jos tuomari katsoo pelivälineen vaaralliseksi, esim esillä olevan ruuvin pään tai teroitetun lavan vuoksi, on hänellä sääntöjen mukaan valtuudet puuttua asiaan. En suosittele puuta. Alumiiniputki varren yläpäähän, ja paksu grippi päälle.
- tapauksessa
Tulee pelirangaistus 5 20.
Tässä kopioita säännöistä:) Mailan on oltava IFF:n hyväksymä ja merkitsemä.
Varren kaikenlainen muunlainen käsitteleminen kuin lyhentäminen on kielletty. Vartta voi teipata aloitusmerkin yläpuolelta, mutta tunnistus- ja hyväksymismerkintöjä ei saa peittää. jatkoa:::
613 Pelirangaistuksen aiheuttavia rikkeitä
1) Kenttäpelaaja käyttää ei-hyväksyttyä mailaa tai mailaa, jonka lapa on liian käyrä. - kjäh
tapauksessa kirjoitti:
Tulee pelirangaistus 5 20.
Tässä kopioita säännöistä:) Mailan on oltava IFF:n hyväksymä ja merkitsemä.
Varren kaikenlainen muunlainen käsitteleminen kuin lyhentäminen on kielletty. Vartta voi teipata aloitusmerkin yläpuolelta, mutta tunnistus- ja hyväksymismerkintöjä ei saa peittää. jatkoa:::
613 Pelirangaistuksen aiheuttavia rikkeitä
1) Kenttäpelaaja käyttää ei-hyväksyttyä mailaa tai mailaa, jonka lapa on liian käyrä.on tässä tullu pelattua ties millä maila viritelmillä eikä ole tullu muuta ku maaleja.
Huvittavaa sinäänsä että joka vuosi joku valmistaja tuo markkinoille mailan joka on pidempi kuin edellisvuotiset. ihan sama jos otat käyttöön sen pidemmän mailan nyt kun vasta 2 vuoden päästä.
- maybe not
Ei missään tapauksessa harjan varrella. Lyöt sinne pätkän vanhaa salibandymailan vartta. Niitä katkenneita pätkiä löytyy joka hallin roskiksesta. Kuumaliimaa väliin ja teippi päälle. Olen tehnyt ja toimii.
- salybandittäjä
Kuka nyt parinkympin mailaa jatkamaan! Taas näitä harkkojen jälkeisissä möyhyissä kirjoitettuja viestejä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817