Onko kellään tietoa missä sais huollattaa pyöränsä edullisimmin? Paljonko maksaa?
Pyörähuolto
40
14812
Vastaukset
- -Beea-
mainostushan on täällä kiellettyä...Mutta jos keskustan liikkeistä puhutaan, niin paljonko perushuolto keskimäärin maksaa? Kiitos jos joku kertoo!
- tuotatuota
Kyllä se ainakin keväällä oli 50 ekeä perushuolto tavalliselle seitenvaihteiselle naistenpyörälle.
- huoltoa
Vähän riippuu sitä, minkälaista huoltoa pyöräsi kaipaa. Sanoisinko että huollot on keskimäärin 25 € ylöspäin. Rovaniemeltä löytyy kolme hyvää pyöräkorjaamoa. Kaks on ihan pelkästään pyöräkorjaamoja ja yks toimii urheiluliikkeessä (enkä nyt tarkoita kahta suurinta urheiluliikettä).
- Cyclegirl
Mountain Bikecenter "korjaa" pyörät talteen käden käänteessä. Käytettyjen pyörien valikoima vaihtuu päivittäin:)
- pettynyt
Kansankadun alkupäässä olevassa, kellarissa sijaitsevassa pyöräkorjaamossa oli unohtunut vääntää takarenkaan pultit kiinni kun kävin laitattamassa pari uutta pinnaa. Oli kohtuullisen kova ylläri kun kirkonmäessä alkoi takarengas osoittamaan irtoamisen merkkejä.
että tällä lailla :)
- kekek
Martin pyöräkorjaamo on hyvä ja halpa!asiallista palvelua vaikka se omistaja on vähän semmonen ja tämmönen.martin korjaamo on paljon halvempi kuin joku mountain bike.
- Pohj.Puskutraktori
Oman kohtuu laadukkaan vaihdepyörän huoltoon en ollut Martilla tyytyväinen. Ei ollut vaihteet kohdallaan ja pyörä olisi kaivannut vähän isompaa remppaa (voimansiirron osien uusimista). Ilmeisesti peruspyörien huolto onnistuu paremmin, en voi suositella hybrid/mtb osastolle.
A. Ekdahl teki tosi hyvää jälkeä. Pyörä on kuin uusi ja huoltomies eritteli tekemänsä työt huolella. Suosittelen.- Vihreä nuttu
Pyörät huusivat....pölyn katkua....Sorvan kylässä...hillittömässä kurvissa...ja ralli meni kukkuloille......Kaikki pyörätkorjaa Pena Mutteri
- sininen5
Vein pyörän huollettavaksi etukäteen sovittuna aikana Martin pyöräkorjaamoon (2011 kevät). Kun sitten menin hakemaan pyörää sovittuna aikana, sille ei ollut MUISTETTU tehdä mitään kun oli niin kiire.
Onneksi Ekdahl Rovakadulla ymmärtää mitä aikavaraus tarkoittaa ja tekee vielä hyvää työnjälkeä ammattimaisella otteella. Sinne siis jatkossakin. Asiallinen ammattilainen saa periä työstään myös asiallisen hinnan. - jallu_
Olipa hyvä että sanoit, täytyykin korottaa hintoja.
- kumimies23
10 egellä saa huollettua pyörän monessa paikkaa. 25 egee on rosvousta.
- aja hiljaa isi
Martin korjaamossa hybridiin laitettiin tilaan nähden aivan liian leveä rengas. Otti välillä polkiessa kiinni rapakaareen jos rapakaari oli millinkin vinossa. No, tilalle vaihdettiin uusi rengas, mutta senkin huollon renkaan hinnan maksoin ihan normaalisti, ei puhettakaan mistään hinnanalennuksesta. Ota yksi, maksa kaksi. Vähän sellaista näpertelymeininkiä. Siellä tosin saatiin polkimen naksahtelu ja pamahtelu korjattua. En silti suosittele.
- Kouluunko kävellen?
Vanhasta rakkaasta maastopyörästäni on eturattaasta pari pinnaa poikki ja vanne vähän kierossa. Missähän saisin halvalla korjautettua kun koko pyörän arvo on alle viisi kymppiä?
- tempo3
Tuollainen vika vaatii puuttuvien pinnojen asentamisen ja kiekon rihtaamisen nippeleitä säätämällä. Pyörän arvo ei vaikuta huollon hintaan, mutta parasta palvelua olen itse saanut Ekdahlilla: http://www.fonecta.fi/yritykset/Rovaniemi/821773/Pyorahuolto A Ekdahl
Olen myös kuullut positiivista miehen taidoista korjata vanneongelmat. - Tälleen
tempo3 kirjoitti:
Tuollainen vika vaatii puuttuvien pinnojen asentamisen ja kiekon rihtaamisen nippeleitä säätämällä. Pyörän arvo ei vaikuta huollon hintaan, mutta parasta palvelua olen itse saanut Ekdahlilla: http://www.fonecta.fi/yritykset/Rovaniemi/821773/Pyorahuolto A Ekdahl
Olen myös kuullut positiivista miehen taidoista korjata vanneongelmat.Palvelua? Ekdahlilla? Sitä siellä ei saa. Hirveän töykeä mies. Onkohan sillä hiekkaa erään nahan alla?
- joopajoo niinpäniin
Vastikään käytin pyörääni Rovakadulla kun hajosi takarengas ja pinnat lentelivät taivaan tuuliin. Oli kyllä ihan tehokas korjaaja, mutta vikoja löysi useita ja väitti, että pakko korjata muuten ei enää pyörää tule. No minä en tiedä pyöränkorjauksista mitään, joten oli pakko uskoa. Hintaa kertyi huimat 51 euroa!! Taidan seuraavan kerran mennä muualle.
- tohveli
No onpa vaan huimat 51 euroa. Ehkä se on sun pyörän hinta, mutta mikään ei ole ilmaista. Se pyöräkorjaaja on yrittäjä, jonka täytyy maksaa veroja. Lisäksi työkalut, tilat, varaosat yms. maksaa eikä sen pyöräkorjaajankaan töitä ilmaiseksi kannata tehdä, jos haluaa leipää pöytään. Sisurin vaihtaa ite, mutta alappa vääntään niitä pinnoja, niin et varmaan ikinä saa suoraa ja ennen kaikkea kestävää kehää. Hyvä pyöräkorjaaja myös näkee pyörästä huoltoa/vaihtoa vaativat osat nopeasti, joten eiköhän ne kannata hoitaa samalla kertaa kuntoon. Toki kannattaa käyttää eri huolloissa ja kysyä hinta-arviot, jos/kun haluaa säästää muutaman euron.
- Vovhelson
A.Ekdahl surkeaa asiakaspalvelua. Haukkuu asiakasta vähän väliä. Itkee kun on niin runsaasti asiakkaita ja maailma tippuu niskaa. Siitä hyvästä vielä pitäisi kiitellä ja laskut maksaa. En suosittele asioimaan kyseisessä liikeessä.
Piti viedä pyörä 4 kertaa näytille ja kuunnella miehet itkua, eikä sitten ilmeisesti halunnutkaan korjata. Aneemista palvelua kun ei osata heti sanoa voidaanko korjata tai antaa ajanvarausaika.- EiKiitosEkdahlille
Tiedän, A. Ekdahl kaljunpeittelijä ;-) , tyypillinen kaikkien alojen erikoisasiantuntija. ;-) Onneksi ei ole tullut vastaan vuosikausiin. :-)
- rp39
Kaveri kertoi,että Mäntyvaarassa olisi joku edullinen pyöräkorjaamo??.
Pitäisi huollattaa pyörä,ennen kesän ajelua.
Olen käyttänyt Ekdalilla,eikä mulle jäänyt mitään negatiivista mieleeni siitä korjaamosta. - pröräilijä
Martin korjaamossa on homma tapahtunut reippaasti lyhyessä ajassa ja kaikki tehty hyvin, eikä minusta hinta ole ollut paha, vaikka en osaa verrata muiden hintoihin, kun en ole käyttänyt. Tähän erikoisliikkeeseen kerran tarjosin korjattavaksi, vaan kun oli tavallinen 7-vaihteinen, niin eipä joutanutkaa korjaamaan. pyysi menemään muualle.
- Maastopyöräiliä
Itse vähän kalliimman läskipyörän omistajana en uskalla kyllä viedä sitä näille "mummopyöräkorjaajille". Arvokkaamman pyörän huollon susosittelen tekemään Bike service Mikko Järvelällä. Mies itse harrastaa ainakin DH pyöräilyä ja on ajanhermoilla osien suhteen. En ole ite vielä pyörää siellä huolattanu koska olen halunnu ite opetella, mutta jos onnistun särkemään pyörän niin luottavaisin mielin sinne vien. Sieltä löytyy myös joitakin osia, renkaita, tarvikkeita yms.
- HuollonTarvetta
Onko tuo Bike Service Mikko Järvelä miten auki ja mistä sen löytää? Julkisen Facebook sivun osoitteessa on joku bussivarikko?!
- SYYSHUOLTOeiKANNATA
Jos nostat pyöräsi talveksi varastoon , niin on aivan järjetöntä
huollattaa sitä varastointia varten .
Pyyhi rätillä enimmät liat pois ja jää odottelemaan kevättä . - Toinenkaheli
Niinne muutkintekee ja pyörä on jo jussina käytössä.
- Cännäri
Vieläkö Kussu korjaa pyöriä Rovaniemellä? Taisi jossain vaiheessa omistaa liikkeenkin mutta herra aikoihin en ole Rollossa käynyt, saatikka miehestä kuullut.
- Kasperzak
Vissiin Kassua tarkoittanet. Laukkasen pyörähuolto ja liike lopetti varmaan 6-7 vuotta sitten ainakin.
Vilahti vielä aina jossain muutamia vuosia takaperin muttei oo näkynyt nykyvuosina.
Vaikka lie mennyt Thaimaahan kun viihtyi eläkepäivillä nuissa paikallisissa puheitten mukaan.
- infoa
Mitä pyörähuoltoliikkeitä Rovaniemellä on tällä hetkellä? Ja pitääkö niihin etukäteen ilmoittaa, kun tuo pyörän, vai voiko vaan viedä suoraan?
- Pyöräilijä
Rovakadulla on se yks ainaki missä on tullu käytyä joka on pelkkä huolto. Pyörähuolto A. Ekdahl
Sit on noita liikkeitä jotka tekee huoltoja ski & bike store rovakadulla ja urheiluhullu valtakadulla (entinen lapin akut kiinteistö)
- pääkkö
Tuossa edellä mainittuja korjaamoita on edelleenkin.Kyllä ne ottaa pyörän sisälle ilman ajanvaraustakin mutta saattaa sesonkiaikana mennä useempi tunti että voi hakea huolletun.
Sen totesin että eivät enää paikkaa renkaita, uutta laittavat.- huonostitietoa
Voisivat vähän päivitellä tietojaan nettiin. Monesta ei nettihaun perusteella tiedä, ovatko toiminnassa ja joistakin ei tule edes puhelinnumeroa.
- inssi.jone
Jos ei itse ymmärrä pyörienpäälle, tai muuten on peukalo keskellä kämmentä,
niin ei kannata hankkia kovin monimutkaisia ja kalliita pyöriä, paitsi jos ei ole
rahasta kiinni, ( mutta silloinhan on tarpeetonta kysellä neuvoja tältä palstalta).
Itse olen huoltanut omia ja vähän toistenkin pyöriä jo 9 vuotiaasta asti.- Anonyymi
apina
- Bipekka
Tuokaa pyöränne mulle...korjaan mutta ette enää kylläkään saa pyöräänne takas muuten kuin maksusta luonnossa!
- Harrastelijakorjaaja
Eiköhän sen pyörähuollon hinta riipu vähän siitäkin, mitä pyörälle pitää tehdä. Vähän voitelua ja ilmaa renkaisiin, niin kympillä luulisi selviävän. Mutta heti, kun firma alkaa laittaa pyörään uutta osaa, niin hinta nousee nopeasti, helposti kolminumeroisiin lukuihinkin.
- arska_
Niinpä, sentakia otinkin pikahuollon Biltemasta, entinen romu konttiin, ja
pakastavedetty tilalle.
- Anonyymi
tehkää itse kaikki pienet huollot, ohjeita löytyy nykyään paljonki juutuubista.
- Anonyymi
otta huomio, latu maksa, voi kulla osta uusi poyra.
- Anonyymi
Niin on omalaatuinen. En mene enään koskaan sinne.
- Anonyymi
Alkoko E .llä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011610- 2101497
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54787Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36705Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696