luin tässä me naiset lehteä (29/2006) ja silmiini osui levyarvostelu joka kuuluu näin: "Fantan Mojah Hail The King. Reggae kärsii imago-ongelmasta, mikä on suureksi osaksi reggae-fanien syytä. kun valkoisiin, flegmaattisiin rastapäihin törmää kylliksikadulla, ei voi liikoja kuvitella reggaen iskuvoimasta.
Onneksi uudet reggae-artistit kumoavat ennakoluuloja. Hail the King on kulkeva, erittäin kaunis kappale. kaiken lisaksi reggaesedät ääntävät englantia niin omituisesti, etteivät niiden hämärät Heile selassie-vuodatukset häiritse."
eli siis olen muualtakin kuullut naureskelua ja kauhistelua, kuinka höpsöjä ja naurettavia suomalaiset teinit ovat kun luulevat rastat ottamalla,ituja syömällä,batiikkihuiveihin pukeutumalla ja kuuntelemalla jenkkarekkaa sisäistävänsä karibialaisen kulttuurin...
miten on ?? vetääkö rastahipit välillä överiksi? eikö voi diggaa k.o musaa ilman beduiini-lookkia?
reggaen imago?!!?
3
609
Vastaukset
- ...
osa vetää osa ei. mulle one love on sitä, ettei oo väliä miten pukeutuu ja minkälaiset hiukset on. ei ole lockseja päässä ja silti regei maistuu.
myönnettäköön et kyllä toi babylon, ganja, Rastafar-I -tematiikka välillä varsinkin suomi-regeissä meinaa tökkiä. - ........................
Nojaa.
Jos kuunneltais vaan sitä musaa ja jätettäis se karvaan katsominen vähemmälle.
Mulla ei ole tukkaa lainkaan ja kyllä reggae soi vaikken enää pilveä polttelekaan.
Samalla kaavalla voidaan metallimusiikkiin suhtautua vaikkapa corpsepaintit naamallaan sianpäätä raahaavien teiniangstien kautta. - selandria88
ite kuunnellut pienestä asti reggaeetä..ja mä pukeudun kyllä ihan normaalin näköiseti..kai:) tyylin farkut ja t-paita..
pitäisköhän sit olla rastat ja hamppupaita ja marista tehdyt housut et oli jotenkin uskottava?? :)
maailma on kyllä niin sokee kaikelle..ja varsinkin sen kauneimille asioille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434859- 652773
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2811830Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611746Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151669Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531236Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 701152
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2781121