Miä mieltä olette siitä, jos naisenne pieraisee?

luonnollinen-asiako

Onko suhteen lähentyessä myös pierut sallittuja, vai meneekö viehätys, jos nainen alkaa töräytellä vieressä?

Entä omalta kohdaltanne, milloin tunnette olevanne naisen kanssa ns. pierututtuja?

30

4990

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vahinko on vahinko, mutta minusta kumppaninkaan seurassa ei tarvitse hyvistä käytöstavoista luopua. Enkä minä sen enempää kaivele nenääni, genitaalejani tai röyhtäile ruokapöydässä.

      Olemme sitten varmaan tosi tylsiä, hienostelevia ja arjesta vieraantuneita.

      • citybabe

        joo mun mielestä aikuisten ihmisten pitää osata hallita noi tommoset jutut. WC löytyy varmaan joka talosta ja sielä voi itse kukin aina välillä piipahtaa.


    • Totta se on!

      Harvinaisen vastenmielistä, ei tippaakaan hauskaa. Saman tien voikin ruoan päätteeksi päästää mahtiröyhtäyksen, heittää päivän päätteeksi hirvittävästi hieltä löyhkäävät jalat pöydälle ja lopuksi nuuhkia omia kainaloitaan, "haiseepas mun hiki pahalle, en oo kahteen päivään käynyt suihkussa, heh heh."

      Sori nyt vaan mutta tämän asian suhteen mulla ei ole koskaan ollut mitään erityistä huumorintajua, koska en näe asiassa mitään hauskaa. Pahat hajut eivät mitenkään innosta. En tykkää tunkea päätäni pönttöön minne on väännetty paska, en tykkää mädäntyvien roskien löyhkästä enkä myöskään homehtuneiden ruokien. Piereskely on idioottien ja kakaroiden touhua. Vahingot on vahinkoja, mutta tahallinen sikailu on kyllä mahdollisimman epäeroottista.

      • wannabeäippä

        Lähtisitkö naisesi mukaan synnytykseen, vai voisko halut mennä sen siliän tien? Olen kuullut, että siinä "kauniissa hetkessä" pieruja tulee kuin painimatolla ja saattaa pas**tkin lentää.


      • NoJust

        Kysymys kuului "...pieraisee" eikä "...piereskellä".

        -ele- on deverbaalinen frektentatiivijohdos eli ilmaisee toistuvaa, jaksottaista tekemistä. Tästä ei siis ollut kyse, vaan itse ainakin ymmärsin kertaluontoisena tai satunnaisena tapahtumana.

        Taas täytyy todeta, että se heittäköön ekan kiven, jolta ei ole koskaan paukkua päässyt.


      • kokeiltu on
        wannabeäippä kirjoitti:

        Lähtisitkö naisesi mukaan synnytykseen, vai voisko halut mennä sen siliän tien? Olen kuullut, että siinä "kauniissa hetkessä" pieruja tulee kuin painimatolla ja saattaa pas**tkin lentää.

        että synnytyksessä tulee ponnistaessa sitten ensin kakka ja sitten vasta lapsi vaikka olisi miten hieno ihminen kyseessä. Se piereskely alkaa sitten vasta synnytyksen jälkeen, kun hoitsut tuovat lääkettä, että suoli toimisi.


      • Totta se on!
        wannabeäippä kirjoitti:

        Lähtisitkö naisesi mukaan synnytykseen, vai voisko halut mennä sen siliän tien? Olen kuullut, että siinä "kauniissa hetkessä" pieruja tulee kuin painimatolla ja saattaa pas**tkin lentää.

        Miten se tähän liittyy kuitenkaan? Tässä nyt kumminkin oli puhe piereskelystä toisen läsnäollessa.


      • wannabe...
        Totta se on! kirjoitti:

        Miten se tähän liittyy kuitenkaan? Tässä nyt kumminkin oli puhe piereskelystä toisen läsnäollessa.

        oli kyllä puhe pierusta, ei mistään tahallisesta pitkäkestoisesta piereskelystä. Kiva kuulla, että vahinkoja voi sattua.


      • Totta se on!
        NoJust kirjoitti:

        Kysymys kuului "...pieraisee" eikä "...piereskellä".

        -ele- on deverbaalinen frektentatiivijohdos eli ilmaisee toistuvaa, jaksottaista tekemistä. Tästä ei siis ollut kyse, vaan itse ainakin ymmärsin kertaluontoisena tai satunnaisena tapahtumana.

        Taas täytyy todeta, että se heittäköön ekan kiven, jolta ei ole koskaan paukkua päässyt.

        "meneekö viehätys, jos nainen alkaa töräytellä vieressä?"

        Tämän lauseen takia mulle oli alusta asti selvää että kyse ei ole mistään yksittäisestä sattumasta vaan käytöksestä joka tulee tavaksi. Yksittäisen sattuman kommentointihan olisi aivan naurettavaa, sen sijaan toistuvan käytöksen kommentointi on vain sopivaa.


      • NoJust
        Totta se on! kirjoitti:

        "meneekö viehätys, jos nainen alkaa töräytellä vieressä?"

        Tämän lauseen takia mulle oli alusta asti selvää että kyse ei ole mistään yksittäisestä sattumasta vaan käytöksestä joka tulee tavaksi. Yksittäisen sattuman kommentointihan olisi aivan naurettavaa, sen sijaan toistuvan käytöksen kommentointi on vain sopivaa.

        Olihan siellä se johdin.

        Pyydän anteeksi.

        Ja ymmärrän kantasi. Mutta toivottavasti ymmärryksesi riittää siihen, että pitkässä suhteessa tulee joskus vatsavaivoja vastaan.


      • ennen lapsen
        kokeiltu on kirjoitti:

        että synnytyksessä tulee ponnistaessa sitten ensin kakka ja sitten vasta lapsi vaikka olisi miten hieno ihminen kyseessä. Se piereskely alkaa sitten vasta synnytyksen jälkeen, kun hoitsut tuovat lääkettä, että suoli toimisi.

        tuloa..tiedoksi sulle..


      • kolmen äiti
        ennen lapsen kirjoitti:

        tuloa..tiedoksi sulle..

        minulla se on tehty vain kerran ja silloinkin omasta pyynnöstäni. Kaiken lisäksi se oli ainoa synnytyksistäni, joissa kakkaa tuli!


      • luonnollinen-asiako
        NoJust kirjoitti:

        Olihan siellä se johdin.

        Pyydän anteeksi.

        Ja ymmärrän kantasi. Mutta toivottavasti ymmärryksesi riittää siihen, että pitkässä suhteessa tulee joskus vatsavaivoja vastaan.

        yhtä kireitä tuon naisten piereskelyn suhteen, vaikka sen usein itselleen sallivatkin.

        Tasa-arvo ei toteudu tällä alueella vielä yhtään. Pitää ruveta ajamaan pieru-tasa-arvoa!


      • NoJust
        luonnollinen-asiako kirjoitti:

        yhtä kireitä tuon naisten piereskelyn suhteen, vaikka sen usein itselleen sallivatkin.

        Tasa-arvo ei toteudu tällä alueella vielä yhtään. Pitää ruveta ajamaan pieru-tasa-arvoa!

        Global Feminist Gas Conspiracy tai jotain :)


    • pieriskely

      kielii väärästä ruokavaliosta. Ole hyvä ja tarkista se. Kun saat sen kuntoon, pieriskelykin vähenee varmasti.

      • sinkkutartar

        vaikka juon välillä pelkkää kraanavettä, niin siltikin se pyllynhenki ilmottelee itsestään vähän väliä. Yksi hyvä puoli tässä sinkkuudessa on juuri se, että ihminen voi kaikessa rauhassa päästellä leijoja omassa kodossaan.


      • ruokavalio
        sinkkutartar kirjoitti:

        vaikka juon välillä pelkkää kraanavettä, niin siltikin se pyllynhenki ilmottelee itsestään vähän väliä. Yksi hyvä puoli tässä sinkkuudessa on juuri se, että ihminen voi kaikessa rauhassa päästellä leijoja omassa kodossaan.

        ei tarkoita sitä, että ei syö ollenkaan, vaan että syö oikein. Ja jos pelkällä vedellä elät, niin ei ne pierut silloin kovin pahalle voi haista. Minä ainakin kestäisin sen. Pahempi homma on pidätellä niitä. Tuppaa tulemaan masu kipeäksi.


    • Revolveri

      Kyllä siinä maku menee, jos nainen alkaa kaasutella muutaman tapaamisen jälkeen. Yleensä naiset menee tuhnuttelemaan vessaan ja pistää vielä kraanan päälle. Naimisissa sitä sitten piereskellää kilpaa sohvalla :D

    • The Truth!

      "Se mimmis ollut ei,
      sua kaikki katselee
      mut totuus ei oo kaunis
      myös tyttö pieraisee.
      Tyttö pieree,
      siitä sua syyttelee,
      se haisee,
      kun tyttö pieraisee"


      The Truth!

      Today's freshing truth brought to you by Sprite Zero. No sugar, no bullshit.

    • ....

      Heräsin kerran yöllä kun turahti ja kunnolla. Vieressä nukkui kundikaveri ja hetken mietin heräsikö hänkin..nauratti mutta päätin olla hiljaa ja jatkaa unia.

    • Praktikko.

      On havaittu että naiset hallitsevat tahattomat äänet miehiä paremmin. Siis tarvittaessa naiset kykenevät poistamaan kaasuja ääneti.
      Kuitenkin miesten päästöt on havaittu äänekkyydestään huolimatta vähähajuisemmiksi.

      Ruokavalio tietenkin vaikuttaa hajuihin. Valitettavasti minulla ei kuitenkaan ole tietoa siitämissä maassa hajututkimus on tehty, enkä siis voi tehdä päätelmiä siitä miten se vertautuu ruokavalioon täällä.

    • mystigue

      minusta ainankin on. eipä kai kukaan voi sille jos joskus narahtaa. kunhan ei nyt ihan sillein et toinen joutuu siitä kärsimäänXD ettekös tienny et pierujen pidätys lienee vaarallistakin. mahavaivat jne. miettikäähän ihmistä jolla on laktoosiintoleranssi.. tms:)

    • Muikku.

      Tämän takia me naiset emme uskalla käydä sillä isollakaan asialla kovin helposti miehen läsnäollessa, koska näköjään se on niin epäluonnollista naiselta jo pelkästään pieraistakin. No entäs jos tulee yrjötauti?Tai ripuli?Siinä on sitten ilmeisesti miehillä kaasunaamarin paikka...

      • scale

        ei piere, eikä edes käy kakkalla.
        Voisitko kuvitella prinsessa Diana-vainaan hänen vielä eläessään, kykkivän vessanpöntöllä totisena kuin astronautti ja vääntävän naama punaisena kakkaa?
        Ehei olen satavarma siitä, että sillä oli aurinkokennot selässä ja niistä se sai energiaa.


    • Puoliskoinen

      ...pakko sitä vaan on sietää. Ja on siinä aina hyvä puheenaihe, kun haluaa osoittaa että kykenee myös syvälliseen keskusteluun kun on vieraita paikalla.

    • makuuhuoneessa

      Entä miksi mies päkää pierun orgasmin jälkeen? Onko se jokin voitonmerkki? En tarkoita mitään naidessa lähteviä rupsuja mitä voi tulla molemmilta kun ollaan ihmeellisissä asennoissa, vaan tahallista, ponnistusta vaativaa vääntöä kun homma on ohi ja penis vielä naisessa sisällä.

      Harrastaako kaikki miehet tota?

      • herkkänenulit

        Kun ei se omakaan käytöksenne aina niin esteettistä ole?


      • makuuhuoneessa
        herkkänenulit kirjoitti:

        Kun ei se omakaan käytöksenne aina niin esteettistä ole?

        No kyllähän tohon naisetkin voi vastata. Ainakin viimeiseen kysäriin oman käsityksen.


    • erkus

      Minun mielestä naissenni välilä piaraisee vietäsmene kun osaanainen kivaastik hillitä jos oins mukaava

    • Anonyymi

      JOS PILLU MINNA PIERAISEE NIIN IMISET KUOLDE

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe