tornion väriraitissa,oletteko koskaan nähneet ihmisiä asiakkaina?palkkio sille joka on.
tornion väriraitti
8
2298
Vastaukset
- maailmanparantajatar
Minä olen nimittäin nähnyt siellä nimen omaan ja vain ihmisiä!
Oletko itse nähnyt ehkä joitain muita siellä asioimassa? - palkkio?
kemistä asti kuljen siellä ostoksilla. palvelu on erittäin ystävällistä ja nimenomaan ammattitaitoista, verrattuna kemin prismaan ja k-marketteihin!!!
- kans palkkio
olen asioinut usein Väriraitissa ja edelleenkin tulen asioimaan. Joka kerta siellä on ollut muitakin asiakkaita kuin minä.
Että palkkio heti mulle. Onko suurikin summa odotettavissa?- palkkaliisa
no palkkahan on nostettavissa tilipäivinä väriraitista.siitä vaan.
- mulle....
palkkaliisa kirjoitti:
no palkkahan on nostettavissa tilipäivinä väriraitista.siitä vaan.
kun mää oon asiakas. Ollut jo vuosia.
- GOD
En oo koskaan nähny yhtään asiakasta missään liikkeessä ikinä,on ne huolensa kullakin.
- ...
Mitähän ketjun aloittaja oikein ajaa takaa? Ihmisiähän siellä näkyisi käyvän.
Itse hankin sisustustarvikkeeni käytänössä vain sieltä, ja aion hankkia vastakin. Sieltä saa sentään palvelua, toisin kuin jostain K-raudoista missä myyjiäkin saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. - Ihan ok kauppa
Väriraitissa on ihan kilpailukykyiset hinnat Tikkurilan maaleissa.
Myös uuni ym. tarjouksia kannattaa kysellä. Muu tavara taitaa olla K-raudassa halvempaa, kuten spakkelit ym.
Mutta kyllä Väriraittimo ihan ok kauppana on. Paskempia löytyy varmasti.
Heitetäänpä takaisin pallo ja kysellään, onko joku saanut muka Wotsista palvelua? Tarjouskyselyihin eivät ainakaan vastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782