tornion väriraitissa,oletteko koskaan nähneet ihmisiä asiakkaina?palkkio sille joka on.
tornion väriraitti
8
2261
Vastaukset
- maailmanparantajatar
Minä olen nimittäin nähnyt siellä nimen omaan ja vain ihmisiä!
Oletko itse nähnyt ehkä joitain muita siellä asioimassa? - palkkio?
kemistä asti kuljen siellä ostoksilla. palvelu on erittäin ystävällistä ja nimenomaan ammattitaitoista, verrattuna kemin prismaan ja k-marketteihin!!!
- kans palkkio
olen asioinut usein Väriraitissa ja edelleenkin tulen asioimaan. Joka kerta siellä on ollut muitakin asiakkaita kuin minä.
Että palkkio heti mulle. Onko suurikin summa odotettavissa?- palkkaliisa
no palkkahan on nostettavissa tilipäivinä väriraitista.siitä vaan.
- mulle....
palkkaliisa kirjoitti:
no palkkahan on nostettavissa tilipäivinä väriraitista.siitä vaan.
kun mää oon asiakas. Ollut jo vuosia.
- GOD
En oo koskaan nähny yhtään asiakasta missään liikkeessä ikinä,on ne huolensa kullakin.
- ...
Mitähän ketjun aloittaja oikein ajaa takaa? Ihmisiähän siellä näkyisi käyvän.
Itse hankin sisustustarvikkeeni käytänössä vain sieltä, ja aion hankkia vastakin. Sieltä saa sentään palvelua, toisin kuin jostain K-raudoista missä myyjiäkin saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. - Ihan ok kauppa
Väriraitissa on ihan kilpailukykyiset hinnat Tikkurilan maaleissa.
Myös uuni ym. tarjouksia kannattaa kysellä. Muu tavara taitaa olla K-raudassa halvempaa, kuten spakkelit ym.
Mutta kyllä Väriraittimo ihan ok kauppana on. Paskempia löytyy varmasti.
Heitetäänpä takaisin pallo ja kysellään, onko joku saanut muka Wotsista palvelua? Tarjouskyselyihin eivät ainakaan vastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216565Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471857
- 831235
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.81915Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757