Pienemmillä maratoneilla järjestäjät eivät (ilmeisesti??!) ole huolehtineet kilpailijoiden vakuuttamisesta. Minkälainen vakuutus olisi parasta ottaa? Ja mistä? Jos juoksee yhden maratonin/vuosi ei oikein innosta hankkia vuosilisenssiä mistään.
Minkälainen vakuutus maratonille?
5
1015
Vastaukset
- misu--
pienilläkin maratoneilla kerätään osallistumismaksu joka sisältää vakuutuksen.
- tapaturmajeppe
Erään tapahtuman kotisivuilta:"Järjestäjillä on vastuuvakuutus, joka korvaa järjestäjien virheistä johtuvat esine- ja henkilövahingot. Osanottajia pyydetään huolehtimaan itse henkilökohtaisesta vakuutusturvastaan."
Liene yleinen käytäntö tuo? Itselläni on lisäksi vapaa-ajan tapaturmavakuutus otettuna vakuutusyhtiöstäni, ei maksa paljoa vuodessa. - misu--
tapaturmajeppe kirjoitti:
Erään tapahtuman kotisivuilta:"Järjestäjillä on vastuuvakuutus, joka korvaa järjestäjien virheistä johtuvat esine- ja henkilövahingot. Osanottajia pyydetään huolehtimaan itse henkilökohtaisesta vakuutusturvastaan."
Liene yleinen käytäntö tuo? Itselläni on lisäksi vapaa-ajan tapaturmavakuutus otettuna vakuutusyhtiöstäni, ei maksa paljoa vuodessa.vai niin on asia, luulin että on myös tapaturmavakuutus.
- ************'
misu-- kirjoitti:
vai niin on asia, luulin että on myös tapaturmavakuutus.
Ainakin yhtiöstä jossa minulla on vapaa-ajantapaturmavakuutus kerrottiin ettei vakuutus korvaa kilpaurheilussa tapahtuneita vahinkoja. Kilpaurheiluksi he sisällyttävät kilpailut jotka ovat urheiluseuran tai lajiliiton järjestämiä. Tästä johtuen olen hankkinut erillisen urheiluvakuutuksen koska ns lisennsien mukana tulevat vakuutukset taas ovat voimassa vain ko lajiliiton alaisissa tapahtumissa.
- Jabba the Hut
Ilmoittivat Pohjolasta, että massajuoksutapahtumat joihin on ennakkoilmoittautuminen ja jonka järjestää jokin urheiluseura, ei tapaturmavakuutus kelpaa. Heillä ei ole tarjota mitään tuotetta tähän pulmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3472969Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591225- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837