Antakaa nyt palautetta Ylelle!

Annoin jo

Nyt kaikki antamaan palautetta Ylen tekstityksistä.

Kun nyt kerrankin on mahdollisuus antaa suoraa palautetta, niin älkää jääkö tuppisuiksi.

http://www.yle.fi/chat/

Mukava kuunnellä mitä Ylen "herrat" vastaavat?

6

1082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pulkkinen

      että ovat toimineet hyvin? Mitä ihmeen kökköpurkkeja te valittajat sitten oikeen ostelette?

      Humaxin perusboxilla, edesmenneellä Handanin tallentavalla sekä nykyisellä Topfieldin tallentavalla toimivat YLE:n tekstitykset aivan kelvollisesti.

      • lopettaa..

      • Sinikka V

        Ei Toimi. Ei, ei.

        Kielitaitosi mättä vaan sen verran, että et edes ymmärrä koko asiaa.
        No ei se aina onnistu.


      • Pulkkinen
        Sinikka V kirjoitti:

        Ei Toimi. Ei, ei.

        Kielitaitosi mättä vaan sen verran, että et edes ymmärrä koko asiaa.
        No ei se aina onnistu.

        että itkette miten YLE:n tekstit ei toimi ja YLE:ssä on vikaa, voisitte kertoa sen surkean digiboksinne merkin ja mallin että ihmiset tietää olla niitä ostamatta. Koska mitä ilmeisimmin tämä "YLE:n tekstit ei toimi" ei koske kaikkia digibokseja ja teillä itkijöillä on kuitenkin kaikilla just sama boksi...


      • PALJO ASIAA
        Pulkkinen kirjoitti:

        että itkette miten YLE:n tekstit ei toimi ja YLE:ssä on vikaa, voisitte kertoa sen surkean digiboksinne merkin ja mallin että ihmiset tietää olla niitä ostamatta. Koska mitä ilmeisimmin tämä "YLE:n tekstit ei toimi" ei koske kaikkia digibokseja ja teillä itkijöillä on kuitenkin kaikilla just sama boksi...

        muistista on samassa käytössä kuin Teksti-tv:n muisti, ja jos Handanin tallennetta katselee, eikä siinä näy teksti niin millään, niin saattaa auttaa, jos hetkeksi vaihtaa teksti-tv:n päälle ja sitten pois päältä - se jotenkin vapauttaa muistin tekstityksiä varten. Jos ei vielkään näy, niin kaukosäätimen vasemmassa alalaidassa on tekstityksen valinta nappi, sieltä kannattaa valita "suomi". Jos suomi ei näy valikossa tekstitysvaihtoehtona, niin sitten on oletustekstitykseksi valittu asetuksissa, jokin muu kieli kuin suomi, eikä sitä välttämättä meillä edes lähetetä täällä napapiirin maassa.

        Anysee-E30 USB-digiboksissakin näkyy teksti-tv ja suomenkielinen tekstitys - varhaisissa DBV-T tietokonevirittimissä ei ollut tekstitystukea lainkaan, joten ostettaessa tietokoneeseen viritintä kannattaa aina tarkistaa tekstitystuki ao. laitteelle.


      • Pulkkinen kirjoitti:

        että itkette miten YLE:n tekstit ei toimi ja YLE:ssä on vikaa, voisitte kertoa sen surkean digiboksinne merkin ja mallin että ihmiset tietää olla niitä ostamatta. Koska mitä ilmeisimmin tämä "YLE:n tekstit ei toimi" ei koske kaikkia digibokseja ja teillä itkijöillä on kuitenkin kaikilla just sama boksi...

        Minula on ollut kaikissa bokseissani ongelmia: XSAT CDTV410 (tms.), Handan 3300 ja Medion MDC 4400 PVR. Kahdessa edellisessä ongelmat ova olleet pieniä, lähinnä tekstityksen puuttuminen ihan ohjelman alusta. Medionissa ongelmat ovat suurempia. Tekstitys ohjelman keskelläkin saattaa tulla väärään aikaan.

        Niin monella boksilla on ongelmia, että ei voi syyttää pelkästään bokseja. Standardi on huonosti suunniteltu, jos sen toteuttaminen on liian hankalaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe