ikää yli 50

raili.p

Moi

Olen pikkaisen yli viiskymppinen ja katselin anttilassa naisten alusvaatteita ja kohdalleni sattui stringit.Katselin ja totesin et noita voisi kokeilla ettei aina näkyisi valkoisien housujen alta kalsarien reunamat.Näytin miehelleni joka vain naureskeli ajatukselle ja kertoi et noi on nuorempia varten,joten ostaminen jä vaivaamaan.
Kuinka moni yli 50:nen käyttää stringejä vai olenko ainut joka meinaa käyttää?

6

804

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin minä käytän. Ne on jalassa ihan kivan tuntuiset, aluksi vähän oudot. Kyllä se mieskin siitä innostuu!
      Ei kauniit alusvaatteet ole vain nuorten juttu. Kyllä ne kuuluu kaiken ikäisille.
      Nyt vaan alusvaate ostoksille!

• pipukka

Tottahan toki alat käyttämään ne ovat aivan ihanat , parin kerran jälkeen et muita enää kelpuutakkaan, saat huomata.Minullakin monet, tulee himo ostaa niitä kun ovat niin kauniita.Viimeksi oatin mustat, sellaiset mistä sivulla roikkui kaksi hopeenväristä sydäntä pienissä ketjuissa, tulee sexy olo jo kun vain pukee ne päälleen.Nyt ostoksille, olet juuri niin vanha kuin itse tunnustat olevasi, iällä ei siinä mitään merkitystä.

• älä usko miestäsi

Stringit eivät ole missään laissa nähdäkseni määritelty:), että ne
      olisivat vain nuoria varten.

Mielestäni stringit sopivat hyvin naiselle, jolla tuo peffa ei ole niin hirvittävän isohko > ja sehän ei katso ikää.

Jos kropastaan pitää huolta ruokavaliolla ja eri liikuntamuodoilla, niin ei siihen ikä vaikuta.

Katsokaapa ympärillenne aina on ollut niin, että sekä vanhemmissa että nuoremmissa naisissa on niitä ylipainoisia.

Sanonpa jälleen kerran niin kuin aikoinaan, kun olin nuori niin eräs italialainen muotiguru totesi > "kaunis nainen on aina kaunis nainen ikään katsomatta".

Tosin omasta mielestäni kauneus ei ole elämässä se tärkein juttu, vaan terveys!

• WhiteTeeth

Hanki yhdet ja et enää halua muita. Iällä ei ole mitään asian kanssa tekemistä. Päinvastoin kun ikää tulee lisää, pehmenee takamus ja tavallisista alushousuista jää helposti rumat rajat jotka näkyvät ohuiden kankaiden läpi. Sitä ongelmaa ei ole stringejen kanssa. Olen itsekkin neljän vuoden päästä 50 ja stringeistä en luovu;)Miehesi tuskin on spesialisti naisten alushousuissa, joten älä välitä tuollaisista kommenteista. Pääasia on että itse viihdyt ja että ne tuntuvat hyviltä jalassa ja ettei vaatteiden läpi näy rumia kantteja. Kiireesti kauppaan Raili, sinun olisi pitänyt hankkia ne jo kymmenen vuotta sitten;)

• raili.p

Kiitoksia kaikille!

Nyt on sitten ensimmäiset stringit elämässä ostettu!Löysin lindexiltä tosi kauniit pitsiset jotka päätin ostaa.Sovittelin pyllypystyssä peilin edessä jokaisten housujen kanssa ja ilokseni huomasin ettei enää saumoja ole,ainoastaan ihan valkoisista hieman näkyy kaarta mutta muuten lopputulos on hyvä.Niin sitten kun itse olen tottunut ettei ole kun naru takapuolessa!!Minustakin pukeutuminen alkaa alusvaatteista ja olen jonkin verran katsellut, mutta luulin että stringit ovat tyttöjen juttu josta miehenikin toitotti koko ajan.

• jaanaki

Hieno homma raili ja onneksi olkoon ilahduttaa katsoa että uskallat tehdä positiivisia asioita vaatetukselle.itse olen vasta parikymppinen mutta katsele äitini pukeutumista melkein viikottain. VALKOISET housut niin kyllä kalsarit pilkottaa läpi.Kyllä äitinikin siis käyttää pitsiä ja muuta siistiä alusvaatteita mutta mummo malleja.Kerran huomasin että pitsikoristeitten kuvatkin näkyi vaaleiden housujen läpi yök.MUtta huippu homma sinulle!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe