eli tarve saada vanhat vhs videokamera nauhoitukset talteen dvd:lle.
videokamera on rikki, videoissa ei ole muita lähtöjä kuin scart liittimet 2 kpl.
onnistuuko nauhojen tallennus tallentavan digiboxin kovalevylle videoista scartin kautta??
tallentava digiboxi ja video
3
660
Vastaukset
- Digiton
.., koska tallentava boksi tallentaa vain virittimestä tulevaa digistremia. Tarvittaisiin siis A/D muunnos ja töpseli johon tuotoksen sitten työntää. Joutuisi aika paljon modaamaan boksia.
Helpoin tapa siirtää nauhoutukset olisi tietenkin polttavan DVD soittimen avulla. Tietokoneellakin varmaan onnistuu, mutta vaatii vähän enemmän virittelyä. - näin on
keksintö on polttava DVD ja samassa laitteessa oleva VHS. Eli voit nauhoittaa ohjelmaa joko VHS:lle tai DVD tai sitten DVD:ltä VHS.lle ja toisinpäin. Vanhat VHS voi polttaa DVD kiekoiksi ja kaikki vielä ihan automaattisesti. kätevää on tekniikka.
Parempi on hankkia kovalevyllinen laite. Sillä voi paremmin editoida materiaalia. Tuolla DVD/Videolaitteella joutuu ensin kopioimaan materiaalin RW levylle, sitten pilkkomaan nimikkeisiin ym. ja sitten kopioimaan tietokoneella R-levylle säilytystä varten. Lisäksi DVD-levyjen ja videokasettien tallennuskapasiteetit eivät ole samat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566762Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414765- 712531
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411949- 181588
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 181331
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151289- 241214
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117