Irtisanon TTV-kaapelin

ihmettelevä

onko tottakaan että BBC Worldia ei enää näy jatkossa digitaalisena, edes kaapelikortilla, joka maksaa 20€ vuodessa?

http://www.ttv.fi/d-tv.htm

kuka järkevä maksaa noista TV5:stä ja deutsche wellestä jotain? onko tämä totta?

Onneks asun ok-talossa niin pitääkin hankkia satelliitti, kai sen satelliitilla saa?

14

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas urheilua voi ny vit.....
      • ihmettelevä

        3 uuden uutta sporttikanavaa (maksullisia), kukahan sitä jatkuvasti jaksaa töllöttää sporttii?

        kai sen BBC Worldin puuttuminen perustellaan, ettei ole vapaita kaapelikanavia jäljellä tai jotain muuta yhtä tyhmää. kai ny kaapelissa voi lähettää vaikka satoja kanavia?


    • ....-

      BCC world pitää ehdottomasti kuulua
      ilmaisiin tai kaapelikortti digi-tv kanaviin kaapelissa.

      Mitä esim. suomalainen tekee tuolla
      ranskan TV5 kanavalla vaihtasivat bbc sen
      tilalle. Mulla on kaapelikortti.

      DW:ssä on sentään englannin kielistä
      ohjelmaa mitä ymmärtää jonkin verran.

      • Homman jippo on, että kaapeliyhtiö saa rahaa TV5:n lähettämisestä. Ranskalaiset eivät säästä kulttuurinsa levittämisessä. (Eivät vain tajua, ettei siitä muut tajua mitään kielen takia).


      • ihmettelevä

        ja peruskanavissa vielä.

        TTV aliarvioi nykyiset omakotitalo-asiakkaansa.


    • enää iloa

      - kanavia tarpeeksi oman antenninkin kautta
      - kuvanlaatu yhtä hyvää oman antennin kautta
      - laitteita ei oo eikä näytä tulevankaan
      - ja vielä vähän ylläpitomaksuakin

      • ihmettelevä

      • ihmettelevä
        ihmettelevä kirjoitti:

        ja monta muutakin kanavaa:) hintaan 24€/kk.
        PERHE 12 kk, 24 €/kk kaupan päälle Combo-digiboxi lautasantenni perusasennus | Tutustu kanaviin tästä
        Avausmaksu 50 €. ETUSI ARVO 530 €! Kokonaiskustannus 12kk: 338 €


        http://www.canaldigital.fi/templates/teamsite____6965.aspx

        ihmettelen issekseni: mitäs tää sitten tarkoittaa??? miksi puuttuu?


      • näkyy
        ihmettelevä kirjoitti:

        ihmettelen issekseni: mitäs tää sitten tarkoittaa??? miksi puuttuu?

        Tsubbari näkyy ihan antennin kautta diginä, kuten urheilukanavakin.
        Mutta mitä sillä tsubbarilla tekee, ärsyttää kaiken maailman PigBrotherit.


      • ihmettelevä
        näkyy kirjoitti:

        Tsubbari näkyy ihan antennin kautta diginä, kuten urheilukanavakin.
        Mutta mitä sillä tsubbarilla tekee, ärsyttää kaiken maailman PigBrotherit.

        joo, eipä kiinnosta pigbrothersit, jos haluan katsoa paljasta pintaa niin sitten hardcorea (DP,ATM...


    • ...

      BBC World on ollut oikeastaan ainoa jota noista peruskanavien lisäksi on tullut seurattua.

      Urheilulla voisi pyyhkiä p......ä.

      Ei sen puoleen, itelläni on T-viritin. Jos ei tilaa Discoveryä niin enpä tiedä kannattaako edes ostaa C-viritintä jatkossakaan. Olisi hienoa jos Discovery ja vaikkapa BBC tulisi joskus T-verkkoon niiden roskakaupallisten lisäksi.

      • ihmettelevä

        pakkohan se on olla jatkossakin, meinasin jo tilata canaldigitalin lautasella, mutta siitä taas puuttuu sub-tv. Joo, eipä noita digivirittimiä viittisi hirveetä pinoa ostaa...


    • tuntuu siltä

      että:Tampereen tietoverkko laahaa jossakin jälkijunassa koko hommassa.Heillä on kaiketi näkökohta?EI KANNATA LÄHETTÄÄ SITÄ JA SITÄ.

      • ihmettelevä

        no katoo sitten asiakkaat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe