Olen perustamassa Tampereen tietämille ryijyjooga-kerhon. Onko kiinnostusta? Niille jotka eivät tiedä mitä on ryijyjooga niin siinä tarvitaan runsasta karvoitusta alueella kuin alueella. Siis poikaset ja tyttöset älkää vaivautuko. Ei muutakuin rukoukset huulille ja ryijyt palmikoille.
Vaihtoehtoja ryijyjoogaan:
- Ryijyjooga lento: tarvitaan runsasta peräkarvoitusta ja tuulenvire. Yhdistelmänä lento jos on hartaasti opiskellut ja valaistunut
ryijyntaidoissa
- Ryijyjooga riiputus: Karvoihin kiinni panoja ja niitä nostelemaan. Vaatii tiheän karvoituksen esim. genitaalialueella ja lisäksi jalkalihaksia.
- Ryijysolmu: Pitkät ryijyt köytetään joogin ympärille ja itse joogigin menee solmuun. Helppo toteuttaa aloittelijankin, mutta solmun itseaukaisu vaatii vuosien kokemusta.
- Ryijymatto: Joogi asettuu tiheän piikikkään kampamaton päälle ja alkaa suoristamaan haluttua ryijy-aluetta. Varottava hiertymiä ja takkuja. Aloittelijaltakin onnistuu takuulla.
Kaikkia voi harrastaa vaikka ryhmissä niin että kukin on aina vuorollaan mahdollisten ryijysolmujen aukaisija. Purukumia ei suositella kurssille mukaan ja avotulta olisi tultava välttämään kurssialueella.
Ryijyjoogaa katu-uskottaville!
Ryijyjoogi
1
589
Vastaukset
- naurujoogi
HUUMORIA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510