Ei urheilua

Ihminen

Mielestäni Biljardi ei ole urheilua eikä varsinkaan kuntoilua. Biljardi on mielestäni lähinnä alkoholiongelmaisten baarikärpästen ajanvietepeli.

5

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Quik

vähän sää oot tyhymä

• aila

Etpä näytä paljon asioista tietävän.Otapa vaikka
      Mika Immosesta selvää,kuinka paljon treenaa tai
      harjoittelee keskittymistä ym.ym. Tai mene joihinkin kisoihin seuraamaan,mitä tapahtuu.
      Oluen kanssa ei varmasti kisoissa pärjää,vaikka joskus voi pelatessaan ja harjoitellessaan tuopinkin kulauttaa ,kuten monet muutkin ihmiset tässä maassa tekevät.Sitä paitsi olut on paljon miedompi doping kuin mitä muissa urheilulajeissa käytetään.Ja seura on yleisemmin mukavampaa.Sinun kaltaisesi niuhot ovat asia erikseen.

• bilis ballo

syöksy betoniin

• Tony

jos baarissa seuraat kyseistä lajia, niin olen kanssasi samaa mieltä.

Mutta itse 6 vuotta lajia harrastaneena tiedän, että pool on muutakin, kuin kännissä sohimista.

1. en nyt suoranaisesti sitä urheiluksi kutsu, mutta hyvä yleiskunto on eduksi, kun kilpailee sm.- tasolla. Pelit alkavat yleensä lauantaina klo 10 ja päättyvät sunnuntaina. koko päivä salilla ja suurin osa ajasta menee pelin odotteluun. Väsymys tulee jossain vaiheessa väkisinkin, ja hyvä yleiskunto viivästyttää sitä ratkaisevasti.

2. Biljardi on äly- ja taitopeli. Pään pitää kestää jännitystä, mikä on jokaisessa pelissä väistämättä mukana. Huolellinen venyttely ennen peliä rentouttaa lihakset ja lyönti lähtee helpommin, eikä kroppa tärise, jos joutuu venyttämään sen äärimmilleen.

3. Itse otan olutta kun pelaan, mutta silloin on kyseessä huvipeli. Kun treenaan, niin olen tuikasti vesilinjalla.

4. Sm- ja rankingkilpailuissa on ehdoton alkoholi- ja tupakointikielto pelialueella.

5. Sm- kilpailujen pukeutumissääntö on:
      - mustat suorat housut
      - valkonen kauluspaita
      - musta liivi
      - solmuke tai solmio

eli jos vertaat baarikärpästen peliin, niin sanotaan, että käy seuraamassa sm- tason kilpailuja, joita on helsingissä ja tampereella.

• sooker

no oon 12w ja pelaan bilistä enkää juo. ni miten sää siihe päädyit et sen on känniläiste peli??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      213
      2860
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      169
      2528
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      129
      1044
    5. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1025
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1010
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      965
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      322
      929
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      909
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe