Niin onko teitä oikeasti olemassa? Toivoni alkaa täysin hiipua. Mä oon ainoastaan törmännyt tyyppeihin, jotka eivät halua mitään muuta kuin seksiä, vaikka muuta väittävätkin. Pitäisi jo kolmansilla treffeillä antaa tai "suhde" loppuu siihen. Siis sairasta mun mielestä. Musta seksi kuuluu rakkauteen ja hyvää kannattaa odottaa. Itse olen ehkä just ja just valmis suutelemaan kundia kolmansilla treffeillä. Olenko jotenkin vanhanaikainen, kun ajattelen noin? Mitä te miehet olette mieltä tällaisesta naisesta? Ja ikä luokka olisi siinä kahdenkymmenen yläpuolella.
kunnollisia miehiä?
26
1859
Vastaukset
- pullopersekapitalistisika
Sitä mukaa kun miehet huomaavat, ettei naisella ole seksin lisäksi mitään muuta tarjottavaa heidän elämäänsä, etsimäsi 'kunnolliset' miehet muuttuvat meiksi umpipaskiaisiksi. Se on sitä tasa-arvoa.
Etsi vaikka uskontopiireistä tms, siellä on vielä old school - porukkaa.- sua pitäis
jonkun oikein kunnolla paijata ja helliä, niin lakkaisit uhoamasta.
- pullopersekapitalistisika
sua pitäis kirjoitti:
jonkun oikein kunnolla paijata ja helliä, niin lakkaisit uhoamasta.
Kokemus on osoittanut röhkinän vähenevän muutamaksi minuutiksi. Eli osittain olet oikeassa. Jollet sitten tarkoita paijaamisella turpaan leipomista, joka yleensä saa sian kärsän sileeksi muutamaksi tunniksi. Lopullisesti meuhka loppuu vasta suurella teurastamolla.
- (miehen logiikkaa ;)
pullopersekapitalistisika kirjoitti:
Kokemus on osoittanut röhkinän vähenevän muutamaksi minuutiksi. Eli osittain olet oikeassa. Jollet sitten tarkoita paijaamisella turpaan leipomista, joka yleensä saa sian kärsän sileeksi muutamaksi tunniksi. Lopullisesti meuhka loppuu vasta suurella teurastamolla.
Siat ovat yleensä ystävällisiä ja rakastettavia eläimiä.
Tarvitsisit siis pitkäaikaista ja perusteellista paijaamista. Sitten olisi sialla hyvä ja turvallinen olo, eikä tarvitsisi enää äijäillä niin paljon. - pullopersekapitalistisika
(miehen logiikkaa ;) kirjoitti:
Siat ovat yleensä ystävällisiä ja rakastettavia eläimiä.
Tarvitsisit siis pitkäaikaista ja perusteellista paijaamista. Sitten olisi sialla hyvä ja turvallinen olo, eikä tarvitsisi enää äijäillä niin paljon.Siellä sitä yritetään kääntää saparoa pikkusormen ympärille. Kuinka mulla tulee tosta hyvästä ja turvallisesta olosta mieleen se Juicen 'Sialla sinappihuntu on yllä..'. Kruik.
- Kruik
Siellä sitä yritetään kääntää saparoa pikkusormen ympärille. Kuinka mulla tulee tosta hyvästä ja turvallisesta olosta mieleen se Juicen 'Sialla sinappihuntu on yllä..'. Kruik.
Kruik kruik
- kovin suuret
Siellä sitä yritetään kääntää saparoa pikkusormen ympärille. Kuinka mulla tulee tosta hyvästä ja turvallisesta olosta mieleen se Juicen 'Sialla sinappihuntu on yllä..'. Kruik.
pelot ja ennakkoluulot. Ois sussa kyllä muka työsarkaa villisiassa, perhana.
- Kofeinisti
Kunnon miehet:
A) ovat varattuja
B) täyttävät elämänsä muilla asioilla kuin parisuhteilla, eikä heillä lopulta ole muuhun aikaakaan
C) katkeroituvat ja muuttuvat paskiaisiksi kuten pulloparsakaappisellisti jo mainitsi - sitte
ne on jatkuvasti lenkillä, jotta se 3000 menis kuupperissa rikki ja kunto pysyis. Ei siinä mitään seurustella kerkiä, kun juosta pitää.
Kiitokset muuten nimimerkeille pullopersekapitalistisika ja kofeinisti edellisistä kommentoinneista. Päivän parhaat hekotukset irtos.- pullopersekapitalistisika
No viimeinkin joku edes hörähtää. Kova yleisö tänään.
- kunnon mies
vaan mistä löytäis kunnon naisen? Sinäkin oot tietenkin jostain 600 km päästä..
- sad angel
Niin no siina se tulikin
- kunnon mies
sad angel kirjoitti:
Niin no siina se tulikin
Etelä-Suomesta, oletko edes lähellä?
- kunnon mies
sad angel kirjoitti:
Niin no siina se tulikin
se, että tykkään nimenomaan sunlaisista naisista. Epäilyttävähän sellanen on, joka heti antaa kelle vaan. Eri asia oliskin jos hakisin vaan pelkkää nopeeta seksiä, mutta kun en. Naisen tulee olla mukava ja kaunis katsella ennenkaikkea...
- sad angel
kunnon mies kirjoitti:
se, että tykkään nimenomaan sunlaisista naisista. Epäilyttävähän sellanen on, joka heti antaa kelle vaan. Eri asia oliskin jos hakisin vaan pelkkää nopeeta seksiä, mutta kun en. Naisen tulee olla mukava ja kaunis katsella ennenkaikkea...
Mä asustelen pääkaupunkiseudulla eli välimatka on pitkä
- kunnon mies
sad angel kirjoitti:
Mä asustelen pääkaupunkiseudulla eli välimatka on pitkä
mistäs tiedät, missä asun. No okei n.100 kilsaa....
- ex-kunnollinen mies
Kyllä pulloparsa on oikeassa, siinä vaiheessa kun kunnollinen mies huomaa, että teikäläiset ottaa vaan niitä sikamiehiä ja itkette sitten jälkeenpäin kunnollisen miehen olkapäähän,niin vähitellen kunnollinen mies muuttuu joksikin muuksi. Toisista tulee sikamiehiä, toisista taas, kuten esimerkiksi minusta, katkeroituneita paskiaisia.
- Vizitor
"Kahdenkymmenen yläpuolella" on ikäluokka, jonka ikäisissä miehissä on aika vähän haluamiasi vaihtoehtoja. Lähinnä niitä kundeja on kahta tyyppiä:
- Sitä, jonka itsetunto on huipussa, ja elämä kuluu miespisteiden keruussa. Siihen tietysti oleellisena kuuluu seksin harrastaminen mahdollisimman usein ja nopesti. Pitkäaikainen pariutuminen ei ole suosiossa tässä ihmisryhmässä.
- Ja sitten on sitä epävarmaa tyyppiä, joiden ongelma on, että ne eivät todellakaan uskalla lähestyä naista millään tavalla, tai jos uskaltavat, antavat itsestään niin onnettoman kuvan, että naiselle tulee mieleen vain "ei ainakaan tuo".
Ja mistä sitten etsit? Ravintoloissa valtaosa niin miehistä kuin naisista on liikkeellä nimenomaan kaatomielessä, ja vakavaa suhdetta hakevan etsiminen sieltä on kuin etsisi sitä perinteistä neulaa heinäsuovasta.
Siis vinkkejä: etsi vähän vanhempia miehiä, siinä kolmekymppisiä. Niillä saattaa olla jo pidempiaikaisia pariutumishalujakin, ja usein myös kärsivällisyyttä vähän odotellakin.
Jos se ei kiinnosta, niin sitten kannattaa metsästää niitä maan hiljaisia, hakemalla itse (esim. kirjeenvaihtoilmoitukset, deittinetit jne), tai olemalla se aktiivinen osapuoli ravintoloissa tai missä vain, ja keskittyä niihin tyyppeihin, joiden oikeastaan soisi mielummin kävelevän ohi. Nössössäkin voi piillä kelpo miehen siemen, kunhan sitä vähän rohkaisee ja kehittää haluamaansa suuntaan. - Kauan..
Ihmisillä on odotuksia toisesta niin suhde ei varmasti toimi.
Iso osa kunnollisista miehistä on vakiintuvat jo alle 20-vuotiaana. Mitä pidempään etsit sitä kunnollista miestä, sitä vähemmän niitä on vapailla markkinoilla.
Lopuksi kevyttä ja vapautunutta kommenttia:
"Musta seksi kuuluu rakkauteen.."
- Kas kun ei avioliittoon.
"hyvää kannattaa odottaa..."
- Kyllä, jos normaali tai huono ei kelpaa/kiinnosta.
"Itse olen ehkä just ja just valmis suutelemaan kundia kolmansilla treffeillä."
- Jos ei mies sytytä niin miksi edes tavata kolmannen kerran?
"Olenko jotenkin vanhanaikainen, kun ajattelen noin?""
- Vanhanaikainen on väärä sana...- Mika0800
Kunnollisia miehiä ON !
Tokihan meitä kunnollisia miehiäkin on, ja usein vapaana.
Ikävä vain, että suurin osa naisista ei ole meistä kiinnostuneita, sillä vanha totuus on, että kusipäisimmät miehet vievät naiset.
Senpä takia on pakko suhtautua hieman epäillen tuollaisiin (ketjun aloittajan tapaisiin) kirjoituksiin: Jos todella haet kunnollista miestä, mikset sitten soittaisi minulle ???
Jos taas soitat, palkitsen sinut hellillä halauksilla ja kohtelemalla sinua rakkaudella.
Jos siis todella tahdot hellän ja rakastavan miehen kumppaniksesi, etkä vain kuvittele haluavasi, niin soita, tutustu ja sovi HaliTreffit!
Jos numeron antaminen pelottaa niin joko
a) Soita salatulla numerolla
tai
b) Käy R-kioskilta hankkimassa dna prepaid (tarjous 8,50e 14.9.2006 saakka).
Tästä saat senkin lisähyödyn, että dna -liittymiin soitan takaisin jos haluat, niin sen prepaidisi saldo (aloituspakkaus sisältää 10e puheaikaa) säästyy muihin puheluihin tai textareihin.
Numeroni löydät täältä:
http://ota.se/mika0800
Minullepäin voi toki soittaa millä liittymällä haluaa, mutta ilmainen takaisinsoitto on vain dna:n liittymiin (myös dna prepaid).- Mika0800
Minäkin olen Helsingistä, joten eipä välimatkastakaan tule ongelmaa.
Soita ja tutustu, nro siis täältä:
http://ota.se/mika0800
- milton
täällä on koko ajan naisia, jotka vonkuvat ns. "kunnon miesten" perään ja sitten täällä on toisaalta koko ajan niitä "kunnon miehiä", jotka valittavat kun ei naista löydy. Eikö kysyntä ja tarjonta nyt oikein kohtaa vai missä on vika, en helvetti käsitä.
- saara.
No eihän noi parikyt-vee ja risat -kundit haluu kuin NUSSIA!
- Mika0800
"No eihän noi parikyt-vee ja risat -kundit haluu kuin NUSSIA!"
Jos asenteesi heti lähdössä on tuo, niin sinun suhteen ottaisin sellaisen linjan, että 6kk:een ei sitten nussita ollenkaan. Ja jos ei käytös muutu hieman kunnioittavammaksi, aika tuplataan vuoteen.
Kyllä se vaan on niin, että itseasiassa naisella on isompi tarve tuohon panoon, sitä ei vain moni panohulluuden sokaisema mies huomaa.
Tuon huomatakseen ei tarvitse mitään muuta kuin olla jonkun aikaa panematta suhteessa, niin kyllähän naiset yleensä alkavat panoa kinuta...
Toki voi olla, että tuo Saaran väite moneen mieheen päteekin, mutta EI kaikkiin !!! - saara.
Mika0800 kirjoitti:
"No eihän noi parikyt-vee ja risat -kundit haluu kuin NUSSIA!"
Jos asenteesi heti lähdössä on tuo, niin sinun suhteen ottaisin sellaisen linjan, että 6kk:een ei sitten nussita ollenkaan. Ja jos ei käytös muutu hieman kunnioittavammaksi, aika tuplataan vuoteen.
Kyllä se vaan on niin, että itseasiassa naisella on isompi tarve tuohon panoon, sitä ei vain moni panohulluuden sokaisema mies huomaa.
Tuon huomatakseen ei tarvitse mitään muuta kuin olla jonkun aikaa panematta suhteessa, niin kyllähän naiset yleensä alkavat panoa kinuta...
Toki voi olla, että tuo Saaran väite moneen mieheen päteekin, mutta EI kaikkiin !!!"Jos asenteesi heti lähdössä on tuo, niin sinun suhteen ottaisin sellaisen linjan, että 6kk:een ei sitten nussita ollenkaan. Ja jos ei käytös muutu hieman kunnioittavammaksi, aika tuplataan vuoteen.
Kyllä se vaan on niin, että itseasiassa naisella on isompi tarve tuohon panoon, sitä ei vain moni panohulluuden sokaisema mies huomaa."
Hehee...vai ajattelit sit ruveta "kostoksi pihtaamaan"? Varo vaan, ettet ITSE kuole puutteeseen sit ton n. 6 kuukauden aikana. Veikkaan, että ehdit kuolla MONEEN kertaan, hehee!:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792