Mulla on ollut ongelmia Welholta vuokratun digiboksin ja kaapelitv:n kanssa, useamman päivän ajan jo kun boksin laittaa päälle, siihen tulee tieto "ei infokehystä (PMT)". Joskus on auttanut kun käyttää johtoa pois seinästä ja ohjelmakorttia ulkona, tai hakee kanavat uudestaan. Nyt ei ole toiminut, näkyy välillä vaan hirveesti pikseleitä ja kuvaa ei ollenkaan, sitten taas ei infokehystä. Todella rasittavaa. Onneksi Welhon huolto on keskustassa, niin että ei varmasti pääse Vantaalta töitten jälkeen enää viemään boksia huoltoon. Onko kellään ollut samoja ongelmia, boksi on Handan.
Toimiiko Welhon digiboksisi?
`klmv
5
511
Vastaukset
- Kansalaisboksin vasta tilannut
heikolta näyttää jos ei niiden omakaan merkki pelitä.
Jos se on vuokrattu ongelmat eivät ole sinun murheitasi. Vie Welholle, niin saat toisen tilalle.
Welhon myymälä on arkisin auki 9-19 ja lauantaisinkin 9-16, joten tuskin aika on mikään ongelma. Vuokraavatko nykyään Handaneita, hinnastossa ei mainita mitään.- klmv
Hinnastossa näkyy lukevan X-Sat vuokrasovitin
klmv kirjoitti:
Hinnastossa näkyy lukevan X-Sat vuokrasovitin
Nuo ovat eri laitteita. Ennen ainakin Welho vuokrasi XSAT:ia mutta möi Handania.
- X-sat eikä mikään handan
okaro kirjoitti:
Nuo ovat eri laitteita. Ennen ainakin Welho vuokrasi XSAT:ia mutta möi Handania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532