eilen söin sen vahingossa ruuan matkassa, se oli vielä semmonen "hoitotappi" eli se n. 5cm pitkä.... vähä nyt jännittää miten tässä käy että miten se tulee ulos ettei kovin suolea repisi, kun kumminkin aika terävä....
kielikorun nielaisu
7
6956
Vastaukset
- vcc
Millanen "tappi" se oli?
- jajo
semmonen suora titaaninen. toisessa päässä viel pallo paikallaan, toisessa päässä ei ilmeisesti ollu ku lähti kielestä irti.....
- .....
Kannattaa ehkä käydä konsultoimassa lääkäriä asian johdosta. On noita kielikorun nielemisiä tapahtunut ennenkin ja tiedän myös tapauksen jossa tyyppi onnistui nielaisemaan terävän neulan ja se tuli luonnollista tietä ulos ilman sen suurempia ongelmia.
- kokenut
..sillä itse olen myöskin usein nielaissut kielikorun alas kurkusta mm juuri ruokaa syödessä. Vielä olen hengissä enkä lääkärille ole mennyt moisen vaivan takia. Sitä koruahan pitäisi vaan muistaa aina tasaisin väliajoin kiristellä jotei sitten lähtisi irtikään.
- hennu94
koskeeko kieli korun ottaminen kovin paljoa?
- Gosulainen
mitä vittua
- hdsjn
Kyllä se sieltä luonnollista kautta pois tulee. Itsekin olen muutaman kerran vahingossa nielaissut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241