digikanavalta YleTeeman tai FST:n ohjelmia, niin teksti katoaa kokonaan. Ja vaikka katsoisin parhaillaan nauhoittamaani YleTeemaa tai FST:tä, niin siltikään ei tekstitys näy. Eikä titenkään sitten ole tallentunut videollekaan. Muuten tekstitykset on pelanneet. Kun nauhoitan suoraan (enkä ajastettuna toimintona), tekstitys siis näkyy ja tallentuu videokasetillekin. Mulla on siis ihan perusboksi, Digiality T-2001 CX. Mikä mättää?
Kun nauhoitan ajastimella
6
426
Vastaukset
YLE:llä on dynaaminen teksitys, eli kokoajan ei teksitystä ole. Boksin pitäisi jatkuvasti tarkastaa onko teksitys olemassa. Ilmeisesti boksisi ei niin tee, vaan tekee sen vain esim. kanavan vaihdon tai ajastimen käynnistyksen yhteydessä. En saanut viestistäsi selvää käytätkö itse boksin ajastinta. Jos käytät, niin kokeile ilman sitä. Kokeile myös laittaa boksi käynnistymään vasta ohjelman alettua (jolloin tosin missaat alun eikä homma toimi, jos ohjelma on myöhässä). Jos edellinen ohjelma on tekstitety voit myös käyttää sitä hyväksesi.
Boksisi ilmeisesti tarvitsisi päivityksen. En tiedä onko sellaista saatavilla.- Onyx
ajastan siis sekä videonauhurin että itse boksin. Käsittääkseni niin pitää tehdäkin, jos ajastimen kanssa pelaa?
Tekstin puuttuminen on muuten vain harmillista, koska esimerkiksi Monte Criston kreivi -sarjan nauhoitus meni pieleen sen vuoksi. En sitä ranskaa nyt sentään niin hyvin osaa, että ilman tekstitystä olisin viitsinyt sitä yrittää katsella. Pitää kokeilla vinkkejäsi, ja elää toivossa. Muutenkin tuntuvat nämä Ylen kanavat olevan jotenkin ongelmallisia ihmisten puheiden perusteella. - busa
Onyx kirjoitti:
ajastan siis sekä videonauhurin että itse boksin. Käsittääkseni niin pitää tehdäkin, jos ajastimen kanssa pelaa?
Tekstin puuttuminen on muuten vain harmillista, koska esimerkiksi Monte Criston kreivi -sarjan nauhoitus meni pieleen sen vuoksi. En sitä ranskaa nyt sentään niin hyvin osaa, että ilman tekstitystä olisin viitsinyt sitä yrittää katsella. Pitää kokeilla vinkkejäsi, ja elää toivossa. Muutenkin tuntuvat nämä Ylen kanavat olevan jotenkin ongelmallisia ihmisten puheiden perusteella.Jos ei ole tarvetta useita ajastuksia olla samanaikaisesti, niin varman päälle pelatessa jätä yksinkertaisesti boksi päälle sille kanavalle mitä pitää nauhoittaa ja ajastat vain videon.
- Onyx
busa kirjoitti:
Jos ei ole tarvetta useita ajastuksia olla samanaikaisesti, niin varman päälle pelatessa jätä yksinkertaisesti boksi päälle sille kanavalle mitä pitää nauhoittaa ja ajastat vain videon.
että näkee, miten sitten onnistuu. Todennäköisesti hyvin. Jätän siis virran päälle boksiin. Kiitos vinkeistä!
- Saaami
Mulla myös sama boxi ja sama vika, tosi ärsyttävää! Auttaiskohan tohon ohjelmistopäivitys? Mistä päivityksen saa jos ei itse halua alkaa kikkailemaan kaapelin ja tietokoneen kanssa?
- cleanwebkids
Finnsat FST 200 - digisovitin antennitalouksiin
on kytketty analogisignaali-Procaster 80GB DVD-tallentimeen. Ajastuksella tallennetuista ohjelmista tektitys jää pois aina.
Digiality T-2001 CX digiboksi UHF antennivastaantoon, miten tästä saa
vääristymättömän kuvan 4:3 televisioon? Digiboxikuvan ihmiset ovat
liian laihoja verrattuna analogikuvaan. Olen kokeillut vaihtaa RGB tai
CVBS asetusta ilman vaikutusta. Onko tämän boximallin tai tämän
yksittäisen boxin koodauksessa mahdollisesti vikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau596855Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414815- 752637
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411999- 181758
- 301567
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81512Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151329- 241244
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671137