Onnellinen

mutta pelottaa...

Sain töitä jota olen aina halunnutkin, muutin myös hetki sitten paikkaan jonne olen aina halunnutkin.Kaikki pitäisi siis olla kertakaikkisen ihanasti mutta minua pelottaa!
Onko tämä nyt jotain kriisiä?
Liian paljon hyvää yhdellä kertaa?

Pelkään myös kuinka minuun suhtaudutaan uudessa työpaikassani...Edellisessä kun kaikki ei mennyt ihan niin kuin olin kuvitellut.
Minua on jäänyt kalvamaan edellisessä paikassani saamani kohtelu.

Tuntuu etten saa otetta mistään.Kunpa arki palaisi pian.Kaiken tämän jälkeen tulen varmasti arvostamaan arkea eri tavalla:)

2

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siivoojana

      aloittaa puhtaalta pöydältä, pyyhi kaikki edellisen paikan epämiellyttävät muistot mielestäsi ja aloita uusi työsi avoimin mielin.Sinulla on asiat hyvin,monikaan ei saa aina mieluista työpaikkaa ja työtä on elääkseen tehtävä. Tsemppiä syksyyn :)

      • Sinulle!

        Ihan hyvä olo tuli kun luki tuollaisen tekstin!:D
        Olet oikeassa!Menneet ovat menneitä ja pitää koittaa iloita siitä mitä on eikä jäädä haaveilemaan muusta tai muistella ikäviä menneitä juttuja!:DKiitos sydämeni pohjasta!

        Mahtavaa syksyä sinullekin!:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe