Pidätkö alasti uimisesta

Kokeile

Nyt siihen on tarjolla mahdollisuus. Kaikille yhteinen alastonuinti on Martinlaakson uimahallissa sunnuntaina 10.9 klo 18-21 Järjestäjänä on Suomen naturistiliitto ja hintakin on vain 6€/henki alle 16v vanhempiensa kanssa ilmaiseksi. Tulkaa testaamaan - ihastutte.

9

3699

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Speedot jalkaan

      Mitä mukavaa nyt munasilleen uimisessa on? Pallit ja lerssi vain heiluvat, mikä tuntuu epämielyttävältä. Tiukat speedot vain jalkaan, niin vehkeet pysyy hyvin paikoillaan ja veden vastus pienenee.

      Olin kerran Yrjönkadun uimahallissa. Matkauimisesta ei tullut mitään. Hyppääminen oli todella ikävää. Tuon jälkeen olen uinut aina pöksyt jalassa.

      Alasti uiminen sopii saunomisen yhteyteen mökille ja järveen, ei uimahalliin. Uimahalliin mennään uimaan.

      • lerssi piiloon

        Katsohan mitä evoluutio on tehnyt esim. delfiineille. 50 miljoonaa vuotta sitten koiran näköinen nisäkäs alkoi viihtymään vedessä. Ruumis muuttui muutamassa miljoonassa vuodessa virtaviivaiseksi ja karvoitus hävisi (evoluution mittakaavassa hämmästyttävän nopeasti). Kaikki ulokkeet ovat piilossa pinnan alla ihopoimuissa. Siellä on tissit, pallit ja lerssit. Miksi näin? Koska ne haittaavat uimista. Evoluutio on kylmästi karsinut pois ulkoiset lerssin heiluttajat.

        Niin kauan kuin miekkavalas ui 50 km/h lerssi piilossa, niin minäkin pidän sen tiukkojen pöksyjen alla.


      • z-m

        Ihan mielenkiinnosta kysyn uiko useampi Yrjönkadulla alasti vai housut jalassa? Kiinnostaisi muutenkin tietää onko hallissa jotain vakiintuneita käytäntöjä, joita vakikävijät noudattavat. Onko eroa aamu- ja iltavuoroilla? En ole aiemmin hallissa käynyt mutta se tuntuu mukavammalta vaihtoehdolta kuin ns. tosiuimareiden hallit.


    • Jeppe_

      Kesämökillä tuskin laitan uimapukua päälle jos ei näy järvellä ketään. Olen uinut pitkiäkin matkoja ilman uimapukua, mutta en minä siinä mitään kovin kummallista eroa huomaa.

      • uimarinainen

        "Olen uinut pitkiäkin matkoja ilman uimapukua" siis oletko mies vai nainen?

        Kiinnostaa tietää, mitä tapahtuu jos joku iso petokala huomaa vedess killuvan jotain madon näköistä ja iskee hampaansa vehkeisiin kiinni. jos olisin mies niin pelkäisin tuommoista.


      • Hessu Hopo
        uimarinainen kirjoitti:

        "Olen uinut pitkiäkin matkoja ilman uimapukua" siis oletko mies vai nainen?

        Kiinnostaa tietää, mitä tapahtuu jos joku iso petokala huomaa vedess killuvan jotain madon näköistä ja iskee hampaansa vehkeisiin kiinni. jos olisin mies niin pelkäisin tuommoista.

        Öhö öhö.


    • naturzismus

      Sunnuntaina 22.10.on taas Martsarin uimahallissa kaikille avoin yhteinen naku-uinti-tilaisuus.
      Nyt kaikki estot ja uikkarit pois ja vapautetuneesti uimaan!!

      • Mä vain

        Joten ei kun käymään vaan sinne! Uinti ei ole koskaan ollut mikään kovin mielenkiintoinen laji mulle niin on ihan sama uinko uikkareissa vai ilman, ai niin, eihän mulla edes ole niitä!


    • Katinkulta..

      Mitäs ihmeellistä tuossa on? Vuokatin Katinkullassa uidaan nakuna ympäri vuoden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe