Tähän ketjuun saavat osallistua vain ja ainoastaan ne jotka haluavat valittaa erinäisistä asioista.
Elämäänsä jatkuvasti tyytyväiset pysykööt tästä ketjusta poissa.
Mä aloitan: Mua ärsyttää kun tuo naapurin rouva hakkaa mattoja jatkuvasti tuolla pihalla. Luulee olevansa ahkera mutta siivoushullu se on!!
VALITUSKETJU
87
1851
Vastaukset
- nuo vakkarit kun
he käyvät vaan omiensa viestiketjuissa eikä muilla väliä.
- Serahviina
asia mikä muakin ärsyttää. Veit sanat suustani.
Mutta ei hätiä mitiä. Antaa niiden toilailla keskenään. Eihän ne muuta osaakaan ja pidetään me valitusilta. - olavi...
Poistan elämästäni turhuuksia. Mutta jostakin tulee taas uusia turhuuksia.
- Serahviina
olavi... kirjoitti:
Poistan elämästäni turhuuksia. Mutta jostakin tulee taas uusia turhuuksia.
koko elämä ihan turhuutta. Myös häpyhuulet ja siniristilippu.
- vähän aikaa
Serahviina kirjoitti:
asia mikä muakin ärsyttää. Veit sanat suustani.
Mutta ei hätiä mitiä. Antaa niiden toilailla keskenään. Eihän ne muuta osaakaan ja pidetään me valitusilta.Sitten v*tuttaa työnantaja yritti jos tekisin n. 24:n tunnin työvuoron.En tietenkään tee.Minä en ole robotti.
Nyt katsotaan vinoon kun kieltäydyin.Toisetkin on joskus tehnyt eikä ole kuulemma edes kysytty.
Mitä sitten.Antakoon vaikka potkut mutta ei mitään järkeä tehdä tuollaista hukia kun aivot ei toimi 12 tunnin jälkeenkään.
Nyt tuli tuollaiseen toppi niin kauan kun minä olen talossa!Tehköön pomot prkl itse stna!
Pomot on ihan kauhuissaan kun puhun asioista niiden oikeilla nimillä prkl!
Huh kun helpotti.Kiitos! :)
- kipparinoma
kun aina syytetään vakkareita ettei me käydä kuin rekattujen ketjussa...Ei se pidä paikkaansa:o/
Sit mua harmittaa mun naapurin koira...se on alkanut pitää mun takapihaa veskinään:o/- pyöritte vaan
omienne joukossa ja vastasit tähän varmaan sen takia että yrität pelastaa tilanteen.Kattonny lukijamääriä ja viestejä ketkä ttoisilleen kirjoittaa ja muut saa olla ihan keskenään.Niiiiih.
- Serahviina
sulla tuli kokonaiset kaksi valitusta kerralla.
Tää ei mee nyt oikeein. Sääntönä nyt et yksi valitus /kommentti. Johonkin se raja on vedettävä. - kipparinoma
pyöritte vaan kirjoitti:
omienne joukossa ja vastasit tähän varmaan sen takia että yrität pelastaa tilanteen.Kattonny lukijamääriä ja viestejä ketkä ttoisilleen kirjoittaa ja muut saa olla ihan keskenään.Niiiiih.
Mä vastaan yleensä...Mut mulle ei sit vastatakkaan...Niin käy usein:o/
Kaikkiin ketjuihin voi vapaasti vastata kuka vain...Mua oikeesti harmittaa väärät luulot:o/ - kipparinoma
Serahviina kirjoitti:
sulla tuli kokonaiset kaksi valitusta kerralla.
Tää ei mee nyt oikeein. Sääntönä nyt et yksi valitus /kommentti. Johonkin se raja on vedettävä.lipes....:o/...Mä olen niin säännötön ja ahne valittelee;o/
- Serahviina
pyöritte vaan kirjoitti:
saman asian. Keskenään pyörivät ja häärivät.
Punovat jotain salajuonia meitä rekkaamattomia vastaan. On se niin väärin!!!! - kipparinoma
Serahviina kirjoitti:
saman asian. Keskenään pyörivät ja häärivät.
Punovat jotain salajuonia meitä rekkaamattomia vastaan. On se niin väärin!!!!Sä paljastit oikian salaliittoteorian....:o/
- Serahviina
kipparinoma kirjoitti:
Sä paljastit oikian salaliittoteorian....:o/
tuolla alempana joku pitkä rimpsu. Älä luulekaan että me rakkaamattomat katsotaan sinne päinkään vaikka kuinka toivot.
- kipparinoma
Serahviina kirjoitti:
tuolla alempana joku pitkä rimpsu. Älä luulekaan että me rakkaamattomat katsotaan sinne päinkään vaikka kuinka toivot.
Siel onmkin rakkaamattomia...lällällääää...Saaks jo taas valittaa????
- Serahviina
kipparinoma kirjoitti:
Siel onmkin rakkaamattomia...lällällääää...Saaks jo taas valittaa????
naurut kielletty. Ei voi nauraa ja valittaa samaan aikaan. Oikein ällöttää noi hymiöt. yäk.
- kipparinoma
Serahviina kirjoitti:
naurut kielletty. Ei voi nauraa ja valittaa samaan aikaan. Oikein ällöttää noi hymiöt. yäk.
silloin kun itseään öklöttää ja saa muutkin öklöttämään;o)) Niin ei mee valitukset hukkaan:o)
- kun naapuri kastelee
nurmikkoa, vaikka taivaalta tulee vettä kuin aisaa!!!
- Serahviina
sunkin naapuri sitten! Mistä se johtuu kun naapurit yleensä ovatkin niin hulluja. Mun kaikki naapurit ovat jollain tapaa omituisia.
- pesee
Serahviina kirjoitti:
sunkin naapuri sitten! Mistä se johtuu kun naapurit yleensä ovatkin niin hulluja. Mun kaikki naapurit ovat jollain tapaa omituisia.
autoa sateella?
- Iso-Iita
pesee kirjoitti:
autoa sateella?
leikkaa aina nurmikon kun sataa kaatamalla..ja musiikkia huuvattaa kovalla vaikka on vanha äijän käppyrä..:)
- Serahviina
pesee kirjoitti:
autoa sateella?
on monenlaisia. Meidän naapuri laittoi äsken pyykit narulle vaikka vettä sataa. Oliskohan saituuttaan jättänyt huuhteluojelman koneesta pois ja ajatellut että sade huuhtelee pyykit.
- Iso-Iita evk
Serahviina kirjoitti:
on monenlaisia. Meidän naapuri laittoi äsken pyykit narulle vaikka vettä sataa. Oliskohan saituuttaan jättänyt huuhteluojelman koneesta pois ja ajatellut että sade huuhtelee pyykit.
saituuttaan se sinne ne sateella ripusti! Määkin annan aina koiran nuolla lautaset niin säästyy tiskikone ja vesi..!
- Serahviina
Iso-Iita kirjoitti:
leikkaa aina nurmikon kun sataa kaatamalla..ja musiikkia huuvattaa kovalla vaikka on vanha äijän käppyrä..:)
mennyt kuulo. Eikö se tajua mennä kuulotutkimuksiin.
Naapureille aiheuttaa meluahaittaa.
Minä sinuna kävisin särkemässä sen leikkurin yöllä salaa. - Iso-Iita evk
Serahviina kirjoitti:
mennyt kuulo. Eikö se tajua mennä kuulotutkimuksiin.
Naapureille aiheuttaa meluahaittaa.
Minä sinuna kävisin särkemässä sen leikkurin yöllä salaa.johtuuki että on menny kuulo! No eise ihme sillon että soittaaki kovalla kun ei raukka kuule muuten..nooh, pittää sitäki ymmärtää..
Kiitos vinkistä, tosiaan käynki särkemässä sen leikkurin niin johan loppu satteella ajaminen kihih - olavi...
Serahviina kirjoitti:
Pitää verhoja. Kyllä minä tiedän mitä siellä takana on. Ärsyttää tuommonen naapuri.
- Iso-Iita
sitä et kun kaikki aina valittaa..kukkaan oo tyytyväinen mihkään..no pittää munkin valittaa sit että miksen mää laihu vaikka kuin yritän, voi voi voi..:)
vettä...koko helkutin päivän.......=:0///////
- Iso-Iita evk
vaan mukavaa kun sataa..ärsyttää jos aurinko vaan jatkuvasti paistaa möllöttää ja on kuuma..((
Iso-Iita evk kirjoitti:
vaan mukavaa kun sataa..ärsyttää jos aurinko vaan jatkuvasti paistaa möllöttää ja on kuuma..((
ei ei ei...kyllä se olis voinnu tunnin tauon pitää..Olis päässy käpsyttään kauppaan......
- Serahviina
nyt pattia vedä. Ei tuo vielä mitään. Mua ottaa päästä tuo möllykkä tuolla taivaalla. Se on paistanut koko kesän. Tulispa lumi maahan ja kovat pakkaset.
Serahviina kirjoitti:
nyt pattia vedä. Ei tuo vielä mitään. Mua ottaa päästä tuo möllykkä tuolla taivaalla. Se on paistanut koko kesän. Tulispa lumi maahan ja kovat pakkaset.
niin tulinen ja kuuma arska....nams.....=;0)))
- Serahviina
BBrunetti kirjoitti:
niin tulinen ja kuuma arska....nams.....=;0)))
on kylmä ja raikas. Rakastan vain pakkasherraa.
Pidä sä vaan arskas ja pala poroksi. Serahviina kirjoitti:
on kylmä ja raikas. Rakastan vain pakkasherraa.
Pidä sä vaan arskas ja pala poroksi.heee...ollaanpas sitä kipakalla päällä......pidä sää se pakkas ukko ja jäädy kalikaks.....=:0)))))))))))))))))))))))))))))
- Serahviina
BBrunetti kirjoitti:
heee...ollaanpas sitä kipakalla päällä......pidä sää se pakkas ukko ja jäädy kalikaks.....=:0)))))))))))))))))))))))))))))
pakkasessa pysyy freesinä. Sinä sensijaan kuivut kun korppu arskan syleilyssä.
Serahviina kirjoitti:
pakkasessa pysyy freesinä. Sinä sensijaan kuivut kun korppu arskan syleilyssä.
kera sokerin........
noh kumpi nyt parempi jääkalikka vaiko korppu.....diu diu......- Serahviina
BBrunetti kirjoitti:
kera sokerin........
noh kumpi nyt parempi jääkalikka vaiko korppu.....diu diu......on parasta. Korppua en syö mistään hinnasta. En nurin enkä oikein päin kuten paremmille vieraille joskus tarjotaan.
Serahviina kirjoitti:
on parasta. Korppua en syö mistään hinnasta. En nurin enkä oikein päin kuten paremmille vieraille joskus tarjotaan.
korppu ja kupponen kahvia...nams....
- maltti evk
kukaa ei keskustele mun kanssa ;-)
- aliisa
Mitäs sulle tänään kuuluu...miten on päivä mennyt ;O))
- Serahviina
kun tuut tänne rekkaamattomien joukkoon niin kavereita löytyy. Turha siinä on valitella.
- malti evk
aliisa kirjoitti:
Mitäs sulle tänään kuuluu...miten on päivä mennyt ;O))
on hyvin sujunut koko päivä:=)
- aliisa
malti evk kirjoitti:
niin munkin,vaikka on se mulle surullisen kuuluisa maanantai;O)) no niin,vai ei muka keskustella sun kanssas ;O))))
- maltti
aliisa kirjoitti:
niin munkin,vaikka on se mulle surullisen kuuluisa maanantai;O)) no niin,vai ei muka keskustella sun kanssas ;O))))
joskus jotain sanoo ;=)))
- Serahviina
malti evk kirjoitti:
ei mee mikään hyvin. Tää on valitusketju! Sefu!! Pyydän tään kommentin poistoa välittömästi!!!
- jututa
kaikkia muita.
- ihaiLia
meijän koulussa on yks ope aivan kamala! se haluaa aina syytellä jota kuta! se on pähkä hullu se ottaa puheen aiheen ihan pienistä asioista että se sais pomotella! onneks se ei oo mun luokassa apu opena
- Serahviina
kamalia. Kun mä olin koulussa ope pakotti mut syömään kesäkeittoa vaikka inhosin sitä. Minä oksensin väliin lautaselle ja taas söin oman oksennuksen. Karttakepillä napautti kynsille jos en syönyt.
- aliisa
Serahviina kirjoitti:
kamalia. Kun mä olin koulussa ope pakotti mut syömään kesäkeittoa vaikka inhosin sitä. Minä oksensin väliin lautaselle ja taas söin oman oksennuksen. Karttakepillä napautti kynsille jos en syönyt.
mullekin...menneiltä,kaukaisilta vuosilta,kun vielä koulun penkkejä kulutin...ei enää tommonen kuri käviskään koulussa...
- Serahviina
aliisa kirjoitti:
mullekin...menneiltä,kaukaisilta vuosilta,kun vielä koulun penkkejä kulutin...ei enää tommonen kuri käviskään koulussa...
enää. Nykyoppilaat nostais open seinää vasten ja käskisivät käyttäytyä kunnolla.
- aliisa
Serahviina kirjoitti:
enää. Nykyoppilaat nostais open seinää vasten ja käskisivät käyttäytyä kunnolla.
vanhemmat;O)
- Serahviina
aliisa kirjoitti:
vanhemmat;O)
kerran haukuin pojan open. Se oli niin hullu. Poika oli kerran ihan vahingossa ja ajattelematta sanonut opelle et haista pas..a niin ope kehtas soittaa ja valittaa mulle asiasta. Mutta sai kuulla kunniansa. Mun poika ei koskaan tarkoituksella sano mitään pahaa.
- aliisa
Serahviina kirjoitti:
kerran haukuin pojan open. Se oli niin hullu. Poika oli kerran ihan vahingossa ja ajattelematta sanonut opelle et haista pas..a niin ope kehtas soittaa ja valittaa mulle asiasta. Mutta sai kuulla kunniansa. Mun poika ei koskaan tarkoituksella sano mitään pahaa.
ja kyllä sitä joskus vahinkoja sattuu...mutta kyllä meidän äitien pitää lapsiemme puolia pitää mielivaltaisilta opeilta ;O))
- yksitypy
nyt tää Serahviina väsähti :=)))
Tein pienen testin. Katsokaapas ja verratkaa kirjoittaja ja lukijamäärää keskenään, niin huomaatte eron :=))
Kyllä vakkarit vetää lukijoita enemmän. Ikävä kyllä.
Tunnistiko mua kukaan? Rehellinen vastaus, että tiedän kannattaako jatkaa samalla linjalla? :=)))- maltti
sinut tunnistaa ,,,
- yksitypy
maltti kirjoitti:
sinut tunnistaa ,,,
että tunistit. Sano nyt ihan oikeen rehellisesti.
En hymiöitäkään laittanut, vaikka meinas kyllä tulla ne vahingossa moneen kertaan :=))) - yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
soot multimedianikki.....=;0)))))))en tunnistanut en....
sinusta oppia Brune :=)))
Tää multinikkeily vaikuttais ihan hyvältä :=)) - maltti
yksitypy kirjoitti:
että tunistit. Sano nyt ihan oikeen rehellisesti.
En hymiöitäkään laittanut, vaikka meinas kyllä tulla ne vahingossa moneen kertaan :=)))sinut tunnistin ;;;;====)))))
yksitypy kirjoitti:
Tää multinikkeily vaikuttais ihan hyvältä :=))*nolostus punastus....diu diu...*
ai nii joo........ mähän se olinkii monipersoona...=;0)))))- Iso-Iita evk
sinäkö se Serahviina olitki kihih no enpä tunnistanu, täytyy myöntää...oonpa määkin tehny tänään yhen alotuksen ilman nikkiä...samoin tein tälläsen valitusketjun yks päivä..:)
- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
*nolostus punastus....diu diu...*
ai nii joo........ mähän se olinkii monipersoona...=;0))))):=)))) Mitähän tuohon sanois? Ootko tehnyt parannuksen? :=))
- yksitypy
maltti kirjoitti:
sinut tunnistin ;;;;====)))))
oonkin sitten varovaisempi :=)))
Otan vaikka savon murteen oppitunteja ja palaan asiaan :=)) yksitypy kirjoitti:
:=)))) Mitähän tuohon sanois? Ootko tehnyt parannuksen? :=))
tässä mitään parannuksia tehdä....=;0))))))
- Iso-Iita evk
yksitypy kirjoitti:
Tää multinikkeily vaikuttais ihan hyvältä :=))että multinikkeily on ihan kivaa..:))
- yksitypy
Iso-Iita evk kirjoitti:
sinäkö se Serahviina olitki kihih no enpä tunnistanu, täytyy myöntää...oonpa määkin tehny tänään yhen alotuksen ilman nikkiä...samoin tein tälläsen valitusketjun yks päivä..:)
epäillyt sua jo moneen kertaan, mutta jos vaan yhden oot tehnyt, en sitten ole varma :=)))
Aika kivaa tää on vai mitä? :=)) - yksitypy
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
tässä mitään parannuksia tehdä....=;0))))))
ajattelin että sekasin oot mennyt, mutta et onneksi :=)))
- yksitypy
Iso-Iita evk kirjoitti:
että multinikkeily on ihan kivaa..:))
oikein mutinikkeilijöiden kerho huuhaalle?
Joku viikonloppu koko ilta nikkeiltäs :=))) - ketuttaa vähä vitusti
yksitypy kirjoitti:
epäillyt sua jo moneen kertaan, mutta jos vaan yhden oot tehnyt, en sitten ole varma :=)))
Aika kivaa tää on vai mitä? :=))kun sporat junnaa eestaas.
- toinennimetön
yksitypy kirjoitti:
ajattelin että sekasin oot mennyt, mutta et onneksi :=)))
jo aika sekasin...*toljo...*=;0))))
- Iso-Iita evk
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
=;0))))))).....
vaan!:))Meinasin kirjottaa enempiki vaan ei piä paljastaa liikaa..muuten tulee taas nikin vaihto..:))
- yksitypy
ketuttaa vähä vitusti kirjoitti:
kun sporat junnaa eestaas.
sporat? Onko junnaa juna vai junnata?
Noh.. pääasia että sua ketuttaa. Se on tään ketjun tarkoituskin :=)) - Iso-Iita evk
yksitypy kirjoitti:
oikein mutinikkeilijöiden kerho huuhaalle?
Joku viikonloppu koko ilta nikkeiltäs :=)))Hyvä idea!..:)))
- yksitypy
Iso-Iita evk kirjoitti:
Hyvä idea!..:)))
tunnistan sut heti, mutta en sitten kerro. Äläkä sinäkään :=))
Sulla vaikeuksia jättää toi kihikii lopusta ja mulla vaikeutena hymiöt :=))
Mutta jos ei liikaa kaltsua ota, niin homma pysyy hanskassa :=)) - yksitypy
toinennimetön kirjoitti:
jo aika sekasin...*toljo...*=;0))))
tuttuja. Tuleeko vielä lisää? :=))
- ketuttaa tääkin
yksitypy kirjoitti:
sporat? Onko junnaa juna vai junnata?
Noh.. pääasia että sua ketuttaa. Se on tään ketjun tarkoituskin :=))perhanan repolainen vei killinkin,vai syyttänenkö suotta,voi kai se olla tupsukorva ilveskin.(jänis paitsi killi söi jäniksiä,hirvi,myyrä,pulu,naapurin ukko pkele,oli se niin hullu katti jotta saatto veivata suitsaititkin)
- kun joku/jotkut
ketuttaa tääkin kirjoitti:
perhanan repolainen vei killinkin,vai syyttänenkö suotta,voi kai se olla tupsukorva ilveskin.(jänis paitsi killi söi jäniksiä,hirvi,myyrä,pulu,naapurin ukko pkele,oli se niin hullu katti jotta saatto veivata suitsaititkin)
kantaa salaa komerooni tyhjiä pulloja.
- Serahviina
ketuttaa tääkin kirjoitti:
perhanan repolainen vei killinkin,vai syyttänenkö suotta,voi kai se olla tupsukorva ilveskin.(jänis paitsi killi söi jäniksiä,hirvi,myyrä,pulu,naapurin ukko pkele,oli se niin hullu katti jotta saatto veivata suitsaititkin)
eikö helpottanutkin nyt kun sait valittaa?
Nää valitusketjut kerran kuussa ovat loistoidea.
Saa puhdistaa sisuskalujaan väliin. - Iso-Iita evk
yksitypy kirjoitti:
tunnistan sut heti, mutta en sitten kerro. Äläkä sinäkään :=))
Sulla vaikeuksia jättää toi kihikii lopusta ja mulla vaikeutena hymiöt :=))
Mutta jos ei liikaa kaltsua ota, niin homma pysyy hanskassa :=))että sää yhen mun nikin tunnistat mutta et muita..ehkä..Eihän sitä kihiitä oo pakko laittaa eikä hymiöitäkään..no katotaan..:))
- Serahviina
kun joku/jotkut kirjoitti:
kantaa salaa komerooni tyhjiä pulloja.
pahin juttu! Sitä itekkin oon väliin ihmetellyt.
Mä en ikinä kans tyhjiä pulloja osta!
- Halipatsaija.
Jomottaa ja vatuttaa,,ai jai jai..!! Ja pelottaa.
- Serahviina
on ihan selvästi kapula. Ota yks kalja, niin kyllä se helpottaa vähäks aikaa. Siitä se taas lähtee, ja huomenna vatuttaa kaksinkerroin enemmän.
- Halipatsaija.
Serahviina kirjoitti:
on ihan selvästi kapula. Ota yks kalja, niin kyllä se helpottaa vähäks aikaa. Siitä se taas lähtee, ja huomenna vatuttaa kaksinkerroin enemmän.
..kapula,ennää,mutta silti samat oireet.
Tai on mulla kapula,mut se on ihan siisti ja hyvässä kunnossa,ei mikkään kaamee. - Serahviina
Halipatsaija. kirjoitti:
..kapula,ennää,mutta silti samat oireet.
Tai on mulla kapula,mut se on ihan siisti ja hyvässä kunnossa,ei mikkään kaamee.tuostapa tulikin sänky mieleen. Meen kattoon näkyskö jossain kaameaa kapulaa :=))
- Kauhee ukko
Peilit on piettävä piilossa.
Tai ainakin piettävä.- Serahviina
paa huppu päähän kun lähet liikenteeseen, ettet pelottele lapsia. Vaikka toisaalta.. älä laitakaan Lapset huutavat, et katsokaa Lordi.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360