kauhea tunnustus.....

....pidän Timberlaken uusim...

voih.....Minusta Justin Timberlaken uusin levy saattaa olla ihan hyvä... Tämä tunnustus on melkein verrattavissa kaapista ulos tuloon. Ainakin yhtä suuria ahdistuksen tunteita se herättää ihmisessä joka on vannoutunut rokki/hevi musiikin ystävä ja kironnut kaikki poppitekeleet alimpaan ******..... (no jos tämä on vain ohimenevä vaihe....toivotaan)Niin tai näin, en voinut enää salata tätä asiaa ja minun oli pakko tunnustaa se jollekkin (kuten tälle keskustelupalstalle).

Ensimmäiset huolestuttavat oireet alkoivat kun kuulin radiosta ensimmäisen kerran sexyback kappaleen. En vielä silloin tiennyt kuka sen esitti ja aluksi se kuulosti ehkä vähän tylsältä, mutta pian kuulin sitä uudestaan ja uudestaan ja se alkoi soida päässä usein ja pian huomasin että kuullessani kappaleen aloin aina hymyillä ja mieli teki lähteä pikimmiten lähimpään diskoon hetkuttamaan persettä (Voitte luultavasti uskoa että tunsin olevani hyvin hämmentynyt, minäkö muka pidin pop musiikista....!) No.... pian en kuunnellut enää niin paljon radiota ja henk.koht pop-demonini jättivät minut hetkeksi rauhaan......

Kunnes näin VideoMusic Awardsit jossa kuulin myös toisen kappaleen Justinilta.....voi.... ja pidin siitäkin!!!!
Kaikista kamalinta tässä oli se että harkitsin ja harkitsen yhä Timberlaken uusimman levyn ostamista. Tiedän jopa sen ilmestymispäivän, 12.9 (voisin väittää että kuulin tämän tiedon sattumalta, mutta kukaan ei sitä uskoisi..pettäisin vain itseäni.)

En olisi ikinä uskonut tätä. Että mieltyisin tällaiseen, noh...hieman kertakäyttöiseen musiikkiin. Onko niin että Timberlake on saanut Timbalandin avulla (apua...tiedän jo näin paljon...) aikaiseksi parempaa pop-musiikkia. Vai onko minulla vakava mielenhäiriö.....Miksi tällainen laskelmoitu musiikki tehoaa minuun, miksi juuri nyt?

Onko tähän minun tilaani parannuskeinoa, vai täytyykö minun vain hyväksyä nämä uudet tunteeni?
Onko minulla kohtalotovereita?

1

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehhehhh

      Kirjoituksesi oli hauska! Taidat pitää samanlaisesta huumorista kuin minäkin.
      Itse katsoin pari vuotta sitten mm-kisoja ja häpeissäni huomasin kiroavani aina kun mats sundin ei saanut kiekkoa maaliin. Mitä? Sehän on ruotsalainen ja paska ja kauhea äijä...öö..joo niin onkin..taisi mielessä liikkua jotain ihan muuta :D
      Toinen kauhea huomio tunteissani oli se, kun inhosin lapsuudesta asti Britneytä ja hänen typerää neitsyt/teini-imagoaan ja typeriä poppibiisejä. Kun kuulin Everytime kappaleen, se sai kyyneleet virtaamaan poskillani. Se oli niin herkkä ja kaunis kappale. Sillon Britneykin tuntui aikuiselta(tosin muut kappaleet eivät ole herättäneet mitään sellaista).
      Ja vaikka olen 21-vuotias, Idolsia katsellessani ihastuin aivan kuin pikkutytöt konsanaan Ilkkaan! Vaikka se lauloi ihan huonosti...no onneksi sen musiikkiin en ole kiintynyt.
      Ja heviä ja muuta raskasta soitantaa inhoavana halusin joululahjaksi yllättäin HIM:in levyn mikä se oli ...blade..Romance, no se hyvä levy kuitenkin. Kyllä äiti katsoi ihan kummissaan että tuollaistako sinä nykyisin kuuntelet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe