Treffipalsta täynnä seksin vonkaajia

ihmettelevä

En ole saanut palstalta ainuttakaan viestiä jossa ei olisi haluttu seksiä. Eikö normaaleja mies henkilöitä ole enään olemassa vai onko kaikille seksi ja sen nopea saatavuus tärkeää?

32

3161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehiä vapaana

mutta esim. itselläni ei ole deitti-ilmoitusta joten Treffit S24:stä ei minua ainakaan löydä!
      Joskus kun mulla oli deitti-ilmoitus Cityssä niin ketään naista ei kiinnostanut tällainen tavallisen (melkein jopa mitättömän) näköinen mutta fiksu ja ei seksiä vonkaava kaveri. Joten miksi ilmoittaa missään kun ei naisia kerran kunnolliset miehet lopputilanteessa kuitenkaan tunnu kiinnostavan?

• humppapullokummitus

Tälläki oli parin vuoden ajan profiilit kaksnelosessa, mutta kun kukaan ei lähesty, eikä omatkaan viestittelyt tuoneet juuri minkäänlaista tulosta (treffeille pääsin yhden kanssa), niin onko loppupeleissä tosiaan mitään järkeä roikkua turhan panttina, kun ei tunnu kysyntä ja tarjonta kohtaavan?

• NormiMies

Koitapa itse kerrankin lähettää viesti normaaliksi uskomallesi miehelle ja ota ne herutuskuvat pois. Itse en ole lähettänyt yhtään seksiviestiä joten jostakin syystä et ole kiinnostanut tätä normaalia=liian tavallista?=tylsää? miestä.

• neito :)

No onhan niitä kunnollisiakin mutta ei ainakaan täältä niitä tunnu löytyvän :(

• vastata

Katsopas vähän tarkemmin tuolta treffien puolelta. Minulla on kuvaton profiili siellä mutta en ole sitä kautta vielä keneenkään tutustunut vaikka joitakin vastauksia on tullut.

Terv. suomenruotsalainen alle kolmikymppinen mies pk-seudulta.

• ei löydy

Jos naisten asenne on se, että he eivät koskaan
        aloita keskustelua tai edes vastaa heille lähetettyyn viestiin niin olkoot asia näin.

Itseäni alkaa jo pikku hiljaa kyllästyttämään
        näiden kaikkien deittimestojen käyttäjien asenne.

• Mies joka ei pillua pyydä

On helvetti kumma juttu kun täällä toiset naiset valittaa että miehet pyytelee vain koipien väliä.

Itse kun lähettelen asiallisia viestejä niin eihän niihin nirppanokka ämmät vaivaudu edes vastaamaan. Ja puhun nyt Match.com:sta.
      Täyttä rahastusta koko mesta. Aivan suolesta.

Kuvat tietysti napattu profiileihin jostain itäblokin mainoslehtisistä.

Pitäkää hyvänänne koko paska.

• mies 31

Joo aika vähissä on viestit naisilta miehelle, joka tosiaan on tositarkoituksella seuraa hakemassa, ja joka kertoo itsestään totuudenmukaisesti profiilissa. En kehu olevani urheilullinen, en rikas, en hyvin kouluttautunut. Mutta kerron että en käy baareissa, ei kiinnosta kännisekoilut, en polta, oma asunto ja vakituinen työpaikka löytyy, ja olen vielä kilttikin. 2 vuotta on ollut kuvallinen profiili täällä ja yhden viestin olen saanut naiselta, joka oli minua 20 vuotta vanhempi ja varmaan 20 kiloa painavampi, ja sekin oli kysymys että onkos vatsaa kertynyt? :o Viestejä olen lähettänyt varmaan 50:lle naiselle, jotka profiilissaan hakevat tavallista suomalaista miestä. Näistä on tainnut kolme tai neljä vastata, ja yhden kanssa pääsin jopa treffeille, mutta siitäkän ei sitten välimatkan takia tullu mitään. Pitäisikö alkaa valehtelemaan profiilissa ummet ja lammet jos sitten alkaisi kiinnostusta löytymään? Ennemmin unohdan koko treffi-sivuston.

• siis_

epäilemättä kaikenlaisia yksilöitä on kaikkalla, toisenlaisia enemmän kuin toisenlaisia. Jos ei löydy niin epäilemättä omat säätönupit on väärässä asennossa. Kysymys siis kuuluukin mikä on oikea asento ja haluatko todella sellaisen kuin uskot haluavasi ? No, sori vaan mut näihin en osaa vastata vaan joudut sen tekemään itse. Osaan vain tällaista yleismaailmallista hömppäfilosofiaa...

• asdasda

Jos kuvittelet heteroparisuhteesta jotain muuta olet typerä tai kokematon.

Kesimäärin ämmät ovat älyllisiltä lahjoiltaan ja luotettavuudeltaan sitä tasoa, että jossei seksiä olisi keksitty niin ei niitä kukaan täysjärkinen mies pitkään sietäisi nurkissaan tai kaverina.

• kuvaton nainen

No jos sulla on hyvä kuva siellä, niin mikseivät vonkaisi. Mua ei ole vongattu kertaakaan, aina lähestytään fiksusti. Muttei oo kuvaakaan mulla. Katsohan profiilis uudelleen, ettei löytyisi tahatonta piilomainontaa. Muokkaa sitä, niin eiköhän viesti ala mennä perille?

• .......

sillä ei ne siitä muutu. On vaan etsittävä, etsittävä ja etsittävä.. Ehkä se siitä sitten. Ja mitä tohon normaaliin tulee niin kyllä minun ja miehenikin suhde alkoi seksipainoitteisena, mutta sitten myöhemmin huomattiin että haluja olisi muuhunkin vakavampaan. Ja kyllä hänkin ihan normaalilta minusta vaikuttaa.

• se_

normaalilta väkisinkin alkaa tuntumaan kun siihen tottuu. Tämä kannattaisi muidenkin täällä valittavien muistaa.

• .....
        se_ kirjoitti:

normaalilta väkisinkin alkaa tuntumaan kun siihen tottuu. Tämä kannattaisi muidenkin täällä valittavien muistaa.

ja riippuhan se siitäkin millanen "seksinvonkaaja" kyseessä ja mitä itse hakee. Jos tietää, että nyt ollaan sulhoa hakemassa ja toinen ensimmäisessä viestissä alkaa ehdottelemaan niin onhan se fiksua jättää väliin (siitä en tiedä, onko fiksua silloinkaan valittaa siitä, että kahdella ihmisellä sattui olemaan eri intressit). Mutta jos taas itselle ei ole piirtynyt selvää kuvaa siitä, mitä haluaa eikä suoraan ole hakemassa parisuhdetta ja toinen vaikuttaa fiksulta niin mikä ei. Ei ihminen, joka seksiäkin haluaa, ole mikään epänormaali - jopa naisetkin sitä voi haluta. Ja onhan niitä yhden yön jutun seksivonkaajia myös.

Pointti kuitenkin se, että joku haluaa rikkaan elättäjän, joku keskittyy pelkästään ulkonäköön, joku haluaa sulhoehdokkaan ja nopeaa sitoutumista, toinen sitten taas jotain ei niin vakavaa tai vaikka sen yhden yön seksikerran. Se, että joku haluaa jotain erilaista kuin itse ei tee toisesta yhtään sen epänormaalimpaa, varsinkin kun jokainen osaa sanoa ei kiitos. Ja ihan noita samoja seksinvonkaajia tosiaan baaristakin löytyy - heitä ei vaan ihmetellä.

Jotenkin toisaalta huvittavaa, että ihmiset vetävät herneen nokkaan kun sitä unelmien täydellistä prinssiä tai prinsessaa ei löydy. Heti, nyt ja välittömästi. :)

• hfhsdf

Ja mitäpä jos itse tekisit aloitteen joskus? Enemmän sieltä baarista lähtee seksiseuraa kuin täältä.

• Ne seksin vonkaajat ovat ukkomiehiä. Täällä netissä niitä on 90%. heti ovat änkeämässä kotiin.

• yksi vaan

tuo on totta. Ensinmäinen kysymys saanko tulla teille kahville? Ukkomiesten nettibordelli tämä treffit tuntuu olevan. Eikä muuten ole kuvaa profiilissa. Eihän sitä sinne uskalla laittaa käyvät vielä kimppuun kaupungillakin kun tunnistavat kuvan.

• yksi vaan kirjoitti:

tuo on totta. Ensinmäinen kysymys saanko tulla teille kahville? Ukkomiesten nettibordelli tämä treffit tuntuu olevan. Eikä muuten ole kuvaa profiilissa. Eihän sitä sinne uskalla laittaa käyvät vielä kimppuun kaupungillakin kun tunnistavat kuvan.

Treffailin livenä aika monta miestä, kaikki paljastuivat ukkomiehiksi ja loput tunnustivat suoraan. Samat miehet vonkaavat joka deittipalstalla mitä täältä löytyy. Kuvottavia otuksia!

• yks mies
        Huoleton51 kirjoitti:

Treffailin livenä aika monta miestä, kaikki paljastuivat ukkomiehiksi ja loput tunnustivat suoraan. Samat miehet vonkaavat joka deittipalstalla mitä täältä löytyy. Kuvottavia otuksia!

Ei kaikki miehet vonkaa.En ole ehdottanut täällä
        seksiä yhdellekään naiselle.Miehiä on monenlaisia.
        Toiset haluaa oikeaa seuraa.Hyvää syksyä kaikille!

• yksi sadasta
        yks mies kirjoitti:

Ei kaikki miehet vonkaa.En ole ehdottanut täällä
        seksiä yhdellekään naiselle.Miehiä on monenlaisia.
        Toiset haluaa oikeaa seuraa.Hyvää syksyä kaikille!

Voi olla että yksi sadasta on ns. normaalisti vapaa. Muilla on vaimot, tyttöystävät ym. Tämä on vain kylmä totuus, olen sen verran kirjoitellut ja tapaillut nettimiehiä!

• Toinen vaan
        yksi vaan kirjoitti:

Juuri näin. Kahville ollaan heti tulossa naisen luo. Ei paljon kutsua odotella!

Minulle on tullut ihan toi sama käsitys, että miehet pitävät tätä bordellina ja naisia joilla on profiili netissä pidetään ilmaisina huorina. Tosi halvaksi tulee, ei tarvitse kun nettiliittymä, sekin yleensä työnantajan. Nainen sitten vielä hoitaa ne kahvittelut sun muut syömiset kotonaan.

Miehet kuvittelee, että kun naisella on tuolla profiili niin hän on niin epätoivoinen, että mikä tahansa rumilus kelpaa kunhan vaan on munat haaroissa.

• pakko

..päästää... sisään.

• yksi vaan

Yhteyden otot ovat suurimmalta osalta seksin vonkaamista. Vaikka olen yksinhuoltaja niin en silti elä puutteessa enkä epätoivoisesti tartu palstalla itseään tyrkyttävään mieheen. Miehillä tuntuu olevan yleinen käsitys että yksinhuoltajille kelpaa mikä vaan kun ei kuulemma kukaan huoli. Säälittävää

• joku

nainen voisi välillä vaikka kokeeksi ja ihan piruuttain vastata johonkin sellaiseenkin viestiin jossa ei vongata suoraan seksiä ?

• naiset vastaavat

ihan mielellään asiallisiin viesteihin . Jopa niiden toivossa on itsensä näille palstoille laittanut . Asiallinen keskustelu ja toiseen tutustuminen kirjoittamalla eivät vaan näytä johtavan mihinkään.Miesten viestit loppuvat lyhyeen , ehkä maa nielaisee !! Ei taida olla miehillä kärsivällisyyttä tutustua naiseen , ehkä joillekin miehille tutustuminen naiseen = suora sukellus vällyjen väliin.

Kunnolliset miehet näyttäisivät olevan katoava luonnonvara .

• WONK

Tässä on yksi, joka ei vonkaa seksiä. Olen käynyt muutaman kerran treffeillä naisten kanssa, joihin olen törmännyt palstoilla. En ole kertaakaan ruvennut tuntemattomille ehdottelemaan mitään. Se kuuluu alkeellisimpiin tapoihin. Jutut eivät kylläkään ole johtaneet mhinkään, mutta tällaiseen käytökseen ne eivät ole kuitenkaan kaatuneet.

• Anonyymi

Aloituksesta on aikaa mutta nyt 2020 sama meno tai pahempi jatkuu. Palstoilla ole muita kuin kiimaisiä äijiä piparin perään. Tai hieman reppanoita, joilla ei tunnu treffimaailmassa flaksi käydä. He ovat huomaavaisempia mutta vähemmän muutoin mm. ulkoiselta habituksellisten jne. kiinnostavia. Tuo ensimmäinen porukka tuntuu oikeasti, kun vajaaälyisten kanssa keskustelisi. Vain alapää kiinnostaa ja puheet sen mukaiset. Hoh hoijaa.

• Anonyymi

On normaalia haluta seksiä.
      Ei ole normaalia olla frigidi.

Sinulla on kysymyksen asettelu väärin:
      Eikö ole enää normaaleja naisia?
      (Tiedän että on, sinä et vain ole)

• Anonyymi

Vain epänormaali vapaa mies ei vonku seksiä. AP:n käsitys normaalista on vääristynyt ja hän etsii jotain mikä ei ole tavallista ja jonka joku on jo rengastanut ennen 30-ikävuotta ja joka ei ole eronnut kun on onnellisessa suhteessa eikä notku treffipalstoilla. AP oli jo jälkijunassa ja rippeitä tarjolla. Nyt on jäljellä vain ne normaalit, tavalliset, kiltit ukkomiehet jotka vonkuu seksiä.

• Anonyymi

No meneppä sitten tuonne kadulle keskellä päivää ja ala ehdottekemaan ja puhumaan vehkeestäsi jokaiselle vastaantulevalle naiselle.

Katotaan kauan ehdit siinä hillua ennenkun joku soittaa poliisille ja pääset lataamoon tarkkailuun pariksi päiväksi.

Nykymiehet netissä ihan täysiä pellejä. Vaikka laittaa profiiliin, että etsii normaalia seuraa/parisuhdetta, eikä harrasta panosuhteita, niin minuutin sisällä avauksesta alkaa rivot ja tungettelevat kysymykset täysin vieraalle ihmiselle.

Hei haloo. Seksiä saa, jos osaa ottaa naisenkin huomioon ja käyttäytyy kuten aikuinen ihminen, koska yllätys yllätys, naisetkin jopa tykkää siitä!

• Anonyymi

En ole koskaan lähettänyt mitään seksiviestiä naiselle tosissani vaan asiallisen viestin mutta eipä naiset kiinnostu eikä ne halua tutustua. Kerran toisella nimellä ja kuvalla testasin naisia ja lähettelin vonkaus viestejä naisille. Kehuin naisten perseitä ja tissejä ja vonkasin suoraan seksiä. Sain kuukauden aikana 11 treffit sovittua.
      Siitä voi päätellä että miten suoremmin seksiä vonkaa, sitä enemmän naiset haluaa tavata miestä.

• Anonyymi

Noin mielenkiinnosta oliko se toisen profiilin kuva silti vielä kuva sinusta :)?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59