mutta kun törmäät lihavaan niin moni juoksee karkuun-
ristiriitaista vai?
"kaikki kailottaa"
5
397
Vastaukset
- MMies
Joo-o.
*ei ole juossut karkuun* - lihavat
on kaikki automaattisesti sisäisesti kauniita?
- sanoi ettei
ulkoisella ole mitään väliä kuhan on sisäiseti kaunis ja se vain on tärkeetä?
- on se
sanoi ettei kirjoitti:
ulkoisella ole mitään väliä kuhan on sisäiseti kaunis ja se vain on tärkeetä?
että kiloille pystyy aina tekemään jotain, rumaa naamaa vähän hankalampi korjata itse. Eikä pyöreys haittaa monia, selkeä oikea lihavuus elikkä kiloja on noin 30-40 kiloa liikaa, on sitten jo korjaamisen paikka.
Kyllä se sisäinen kauneus lopulta aina ratkaisee. Mutta ensin täyttyy ulkoisen olemuksen täyttää tietyt kriteerit (ns. minimivaatimukset) ennen kuin on mahdollista päästä "esittelemään sisäistä kauneuttaan".
Mikä on sitten tuo minivaatimus ulkonäölle? Erittäin tapauskohtaista, siihen ei taida olla mitään virallista ohjeistus. Omalla kohdallani raja on suurinpiirtein tällainen, naisen tulisi näyttää fyysisesti normaalilta sekä fyysisesti että henkisesti terveeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838426Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732790- 131122
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61893- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72782