oikein hyvää torstai päivää

jeriko

tasapuolisesti kaikille .Toivottavasti tästä päivästä löytyy kaikille jotakin.

37

981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aliisa

Ja hyvää torstaipäivää sinullekin,kuin myös muille huuhailijoille...torstai on toivoa täynnä:)saa nähdä mitä tuo päivä tullessaan...täällä näyttää hyvin sateiselta...

• hyvin pilviseltä.Toisaalta kalenteria katsoessa täällähän voisi alkaa vaikka monsuuni.

• aliisa
        jeriko kirjoitti:

hyvin pilviseltä.Toisaalta kalenteria katsoessa täällähän voisi alkaa vaikka monsuuni.

täällä ei vain näytä sateiselta...täällä sataa,kurkkasin juuri verhojen raosta :O))

• aliisa kirjoitti:

täällä ei vain näytä sateiselta...täällä sataa,kurkkasin juuri verhojen raosta :O))

ei kai sitä vettä ole koskaan liikaa,ja syksyyn kuuluu vesisateet,

• aliisa
        jeriko kirjoitti:

ei kai sitä vettä ole koskaan liikaa,ja syksyyn kuuluu vesisateet,

ja oikeastaa olen hyvinkin mielissäni tästä sateesta...nyt on pakko vihdoin siivota,ei voi enää keksiä itselleen tekosyitä,millä välttää sen ;O))

• aliisa kirjoitti:

ja oikeastaa olen hyvinkin mielissäni tästä sateesta...nyt on pakko vihdoin siivota,ei voi enää keksiä itselleen tekosyitä,millä välttää sen ;O))

aikaa kohentaa asunnon siisteyttä, harkitaan asiaa jollen keksi mitään järki syytä siirtää asiaa tulevaisuuteen.

• aliisa
        jeriko kirjoitti:

aikaa kohentaa asunnon siisteyttä, harkitaan asiaa jollen keksi mitään järki syytä siirtää asiaa tulevaisuuteen.

mä en ainakaan viitsi lähteä itseäni turhaan kastelemaan tuonne ulos ja mulla on kolmen päivän kesälomani toinen päivä menossa....nyt on todella hyvä päivä siivota....:))

• aliisa kirjoitti:

mä en ainakaan viitsi lähteä itseäni turhaan kastelemaan tuonne ulos ja mulla on kolmen päivän kesälomani toinen päivä menossa....nyt on todella hyvä päivä siivota....:))

pitäisi varmaan aloittaa ikkunan pesusta, ja siitä jatkaa eteenpäin.

• huomenta......
      hyvä päivä tänään...öö..luulisin...=;0)))

• päivä alkoi hienosti, mutta meni pilalle kun heräsin.

• jeriko kirjoitti:

päivä alkoi hienosti, mutta meni pilalle kun heräsin.

totta toikin....taidanki mennä takas nukkumaan....=;0))))

• BBrunetti kirjoitti:

totta toikin....taidanki mennä takas nukkumaan....=;0))))

erittäin hyviä.

• jeriko kirjoitti:

erittäin hyviä.

ja toi takas nukkumaan on sarjassamme erittäin hyviä ideoita.....=:0)))) no mut kerta herätty on nii jos nyt ei menis nukkuun....

• onko nyt

torjantai,tuli hiukka kiirus,luulin tiistaiks.

• tiistaita taas ensi viikolla.

• jeriko kirjoitti:

tiistaita taas ensi viikolla.

Juu-u, siivousta pukkaa täälläkin... Hitsi, ku oonkin innoissani, oikein saa itteensä pidellä, ettei liikaa riehaannu...

• palomuurit
        jeriko kirjoitti:

tiistaita taas ensi viikolla.

jerikon,vähän pasuunalla puhaltaa.

• a-v kirjoitti:

Juu-u, siivousta pukkaa täälläkin... Hitsi, ku oonkin innoissani, oikein saa itteensä pidellä, ettei liikaa riehaannu...

pitäs varmasti odottaa,Jotenkin se alottaminen on niin vaikeaa.

• palomuurit kirjoitti:

jerikon,vähän pasuunalla puhaltaa.

jos on mennäkseen,mitäpä sille pieni ihminen mahtaa tuomiopäivän pasuunoille.

• voise

ja hyvää päivä'n jatkoa

• olkoon päiväsi onnekas

• zidukka

jos sinulla sellaisia on.

• toiveita kun joku tulis ja siivois mun asunnon.

• joko nyt saa toivoa?
        Mää haluisin jonkun haltijattaren tänne napsauttelemaan sormiaan, tulis hommat hoitoon vähän vikkelämmin...

• a-v kirjoitti:

joko nyt saa toivoa?
        Mää haluisin jonkun haltijattaren tänne napsauttelemaan sormiaan, tulis hommat hoitoon vähän vikkelämmin...

jolloin vakaasti uskoin haltioihin.Mutta jos löydät semmoisen voit kaikin mokomin lähettää sen myös tänne. b

• jeriko kirjoitti:

jolloin vakaasti uskoin haltioihin.Mutta jos löydät semmoisen voit kaikin mokomin lähettää sen myös tänne. b

sanon, että "kaverille kans" ;)))

• a-v kirjoitti:

sanon, että "kaverille kans" ;)))

kaveria ei jätetä, kaverille ei jätetä, no jotain sinne päin.

• aliisa
        jeriko kirjoitti:

kaveria ei jätetä, kaverille ei jätetä, no jotain sinne päin.

tulikos siistiä jälkeä vai keksitkö parempaa tekemistä ??? mä siivosin jo,ja nyt on niin puhdasta,että !!! Ja tosi hyvä mieli,kun vihdoin sain hyvän syyn siivota ;O))))

• aliisa kirjoitti:

tulikos siistiä jälkeä vai keksitkö parempaa tekemistä ??? mä siivosin jo,ja nyt on niin puhdasta,että !!! Ja tosi hyvä mieli,kun vihdoin sain hyvän syyn siivota ;O))))

soitto piti lähteä auttamaan kaveria,No täytyy alkaa huomenna toden teolla.

• aliisa
        jeriko kirjoitti:

soitto piti lähteä auttamaan kaveria,No täytyy alkaa huomenna toden teolla.

järkevä syy välttää siivous ;O)) mutta onhan se niin,että kaveria ei jätetä...kaveria autetaan aina...:))

• aliisa kirjoitti:

järkevä syy välttää siivous ;O)) mutta onhan se niin,että kaveria ei jätetä...kaveria autetaan aina...:))

oli enemmän avun tarpeessa sillä oli jäännyt luu ala leukaan kiinni.

• aliisa
        jeriko kirjoitti:

oli enemmän avun tarpeessa sillä oli jäännyt luu ala leukaan kiinni.

miten sait irrotettuu sen...varmaan sattui ?? millai se sillain oli jäänyt :O/ mutta kumminkin...kaverin koiraakaan ei jätetä :)

• aliisa kirjoitti:

miten sait irrotettuu sen...varmaan sattui ?? millai se sillain oli jäänyt :O/ mutta kumminkin...kaverin koiraakaan ei jätetä :)

mennyt osa luusta ala leuan alle eihän se nostamalla lähtenyt, piti ruveta vääntää sivulle että sai irti hampaista.

• aliisa
        jeriko kirjoitti:

mennyt osa luusta ala leuan alle eihän se nostamalla lähtenyt, piti ruveta vääntää sivulle että sai irti hampaista.

oli varmaan koiruli hädissään...raukka parka :O/

• aliisa kirjoitti:

oli varmaan koiruli hädissään...raukka parka :O/

tullut enää mun lähelle kun sitä kutsuin.Mutta hyvä että sai pois ei tarttenut lääkäriin viedä.

• aliisa
        jeriko kirjoitti:

tullut enää mun lähelle kun sitä kutsuin.Mutta hyvä että sai pois ei tarttenut lääkäriin viedä.

tajunnut,että vain autoit sitä :) otti vaan nokkinsa,kun sen suuvärkkii kaivelit...mutta kyllä se varmaan leppyy sulle vielä....

• aliisa kirjoitti:

tajunnut,että vain autoit sitä :) otti vaan nokkinsa,kun sen suuvärkkii kaivelit...mutta kyllä se varmaan leppyy sulle vielä....

pitääpä käydä joku päivä katsomassa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6754
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4562
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      32
      3618
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3047
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1630
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1626
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1409
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1360
    Aihe