Zio

putiikki

Helsingissä hakee jatkuvasti työntekijää. Onko siellä kenties jotain ongelmia? Meinaan, että uskaltaako sinne hakea vai joutuuko työpaikkaan suoraan hanurista...

75

5547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakee taas

      Myös Täubler Oy hakee taas!

    • tietävää

      ihanl oistava työpaikka, pitää osata vaan myydä

    • Ihanhöplästä

      Olen myös kiinnittänyt huomiota että heillä on haut kokoajan päällä, milloin ja mihinkin pisteeseen..? Kuullut myös että hakevat helsinkiin työntekijää mutta siirtävätkin jumboon. Käyn jumbossa tosi usein ja se liike sinne avattiin joskus tossa kesällä ja olen nähnyt tähän mennessä ainakin 10 eri nuorta tyttöä siellä töissä.. :S Veikkaan että nuoria tyttöjä vedetään ihan höplästä tässä yrityksessä......

    • Outoa1

      Olen myös huomannut että työntekijät vaihtuvat kokoajan...

      • myyjätär

        Voiskohan olla että nuoret tytöt eivät pärjää kun pitää tehdä töitä eikä vaan lisätä huulikiiltoa peilin edessä.


      • Pomo_toisaalla
        myyjätär kirjoitti:

        Voiskohan olla että nuoret tytöt eivät pärjää kun pitää tehdä töitä eikä vaan lisätä huulikiiltoa peilin edessä.

        pomossahan vikaa ei sitten ole, jos ei saa motivoitua alaisiaan? Ala kuin ala ja ikä kuin ikä, mutta alaiset tekevät juuri niin suurella sydämellä töitä kuin heidän pomonsa. Pikku vinkkinä vaan ;)


      • Anonyymi

        Se kerttoo velvollisuuksien läiminlyömisestä jne.


      • Anonyymi
        Pomo_toisaalla kirjoitti:

        pomossahan vikaa ei sitten ole, jos ei saa motivoitua alaisiaan? Ala kuin ala ja ikä kuin ikä, mutta alaiset tekevät juuri niin suurella sydämellä töitä kuin heidän pomonsa. Pikku vinkkinä vaan ;)

        Juuri näin.


    • Duunismuualla

      Pääsin puhelinhaastatteluun ja mulle vaan vi**uiltiin siinä. Hyvä etten työllistyny tonne!!

      • hyvähyvä

        todellakin hyvä!! Et oo jääny mistään paitsi!


    • Palvelua

      Oli joskus yksi lempikaupoistani myöskin mutta valitettavasti palveluntaso ei ole enää samaa sekä valikoiman laatutaso laskenut niin paljon etten enää vaivaudu käymään :( Olen huomannut myös suuren vaihtuvuuden työntekijöissä..

    • 1977nainen

      ohhoh! Ehkä se mitä olen kuullut, on tosiaan paikkansa pitävää...

    • halåå

      siis ihan oikeesti :D teillä on käynyt sitten tosi huono tuuri myyjien suhteen. itselläni on todella hyvää kokemusta kerta toisensa jälkeen, oon ollut kanta-asiakas jo monta vuotta. taitaa olla kyse vaan työvoiman muuttumisessa siitä, että jengi ei ole vaan sovi tähän duuniin. eipä ole perus kaupankassalla istumista veikkaisin.

      • ymmärrätkö

        teillä? yksi valitti asiakaspalvelua :D Ei asiakaspalvelussa olekkaan mitään vikaa, vaan työpaikassa.


      • Ohjastaja

        Luulisin ettei se kenkien myyminen myöskään mitään ydinfysiikkaa ole.. :D


      • Anonyymi

        Hmm.. sinä taas taidat olla joku kyseisen liikken kaveri.


    • potaskapuju

      Se on myös kummallista kun viet jotkut kengät liikkeeseen missä on ollut virhe tai ymsyms. Niin on käsketty kertomaan asiakkaalle että " laitamme kengät laadunvalvontaan" Haha, paskat niitä mihinkään laadunvalvontaan lähetä vaa viereiselle suutarille. :D

      • Huonohuono

        Juuri näin. Huono, huono palvelu! Eivät kanna vastuutaan virheistä. En luota Zioon yhtään! Ostan kenkäni ammattitaitoisilta myyjiltä muualta.


    • MarKantonio

      Ei ne vastaa edes hakemuksiin..

      • MarJa0987

        Se on tosi monessa paikassa ongelma, ettei jakseta reagoida työhakemuksiin. Jos ei jakseta/ehditä rekrytoida niin ainahan sen voi ulkoistaa. Kai se aika usein on sitäkin ettei sitä rekrytoimisen taitoa edes ole.


    • Eikannata

      Elämäni hirvein työpaikka, en suosittele

    • Eieiei1234

      Mulle soitettiin Helsingin Ziosta puhelinhaastattelun merkeissä ja oli jotenkin todella törkeän oloinen mies, puhui mulle niin ala-arvoiseen ja pilkkaavaan sävyyn. Pyysi mua jatkohaastatteluun, mutta hyvä tietää ettei tod kannata mennä.

    • Haastateltu

      Olin myös Ziolle puhelinhaastattelussa vuonna 2008 ja mieshaastattelija oli erittäin töykeä. Hän sai minut hätääntymään natsihenkisellä kuulustelutyylillään ja kysyi mm. mikä on kenkälusikka italiaksi (olin kertonut osaavani italiaa) ja nauroi ylimielisesti, kun en osannut vastata. Jäi todella huono mielikuva koko firmasta pelkän haastattelun perusteella!

    • Shj6

      Olin hetken töissä kyseisessä lafkassa. Arvostus työntekijää kohtaan oli järkyttävän ala-arvoista. Pilkkaava sävy puhutella oli jokapäiväistä ja virheiden teko tuntui kielletyltä (ainakaan niitä ei uskallettu kertoa/myöntää). Yleinen ilmapiiri oli huono. Sain hyvinkin nopeasti tarpeekseni, sillä kuulin muilta, että johto oli ollut tälläinen aina joten muutosta ei ollut odotettavissa. Sääli, sillä tuotteet ovat mielestäni kivoja.

      • Anonyymi

        Sama kokemus


    • HappySalesPerson

      Olen tällä hetkellä Ziossa töissä, enkä ole täällä kohdannut mitään tälläistä. Olisikohan nyt vain niin ettei kemiat ole kohdanneet.

      • Letsdoit

        Aika kärjistetyiltä kuulostavat negatiiviset kommentit. Valitettavasti nuoriso, kaikella kunnioituksella, eivät ole valmiita vastaanottamaan MINKÄÄNLAISTA palautetta. Ehkäpä kokemus opettaa...palkka kun tulee aktiivisuudesta ja myynnistä, nöyrät ammattilaiset kyllä pärjäävät ja tekevät tulosta.


      • Kysyn_vaan2

        Miksi palkkaatte sitten nuoria, jos syy löytyy aina heistä?


      • Anonyymi
        Letsdoit kirjoitti:

        Aika kärjistetyiltä kuulostavat negatiiviset kommentit. Valitettavasti nuoriso, kaikella kunnioituksella, eivät ole valmiita vastaanottamaan MINKÄÄNLAISTA palautetta. Ehkäpä kokemus opettaa...palkka kun tulee aktiivisuudesta ja myynnistä, nöyrät ammattilaiset kyllä pärjäävät ja tekevät tulosta.

        Ilmeisesti myöskään, kaikella kunnioituksella, Ziossa johto ei osaa ottaa MINKÄÄNLAISTA palautetta vastaan. ”Hajota ja hallitse” menee hyvin siihen että työntekijöiden itkettäminen ei ole mitenkään harvinaista täällä.


      • Anonyymi
        Letsdoit kirjoitti:

        Aika kärjistetyiltä kuulostavat negatiiviset kommentit. Valitettavasti nuoriso, kaikella kunnioituksella, eivät ole valmiita vastaanottamaan MINKÄÄNLAISTA palautetta. Ehkäpä kokemus opettaa...palkka kun tulee aktiivisuudesta ja myynnistä, nöyrät ammattilaiset kyllä pärjäävät ja tekevät tulosta.

        "Valitettavasti nuoriso, kaikella kunnioituksella, eivät ole valmiita vastaanottamaan MINKÄÄNLAISTA palautetta. "

        Kas kummaa !

        Siis yritysjohto ikäsyrjii vanhempia työnhakijoita, eikä palkkaa heitä, vaan nuoria. Ja sitten, jos nuori kieltäytyy ottamasta palautetta vastaan, sitten tulee ongelmia.
        Aina voi tietysti olla yksittäistapauksia, mutta jos useat/kaikki nuoret "kieltäytyvät ottamasta palautetta vastaan", niin eikö yritysjohto osaa tehdä oikeita johtopäätöksiä ja palkata vanhempia hakijoita ?

        Nyt pitäisi ilmeisesti yrityksen hallituksen tai hallintonevoston toimia, ja vaihtaa yritysjohto sellaiseen, joka osaa johtaa, ja siihen johtamiseen kuuluu se, että osaa palkata sellaiset työntekijät, jotka ottavat palautetta vastaan ja toimivat sen mukaisesti.

        Jos näin ei toimita, niin sellainen firma ei tuota hyvin, ja edessä on talousvaikeuksia, mahdollisesti konkurssi.


    • Anonyymi

      Tämän työpaikan jälkeen olen osannut arvostaa aivan uudella tavalla työpaikkaa, jossa työntekijät kohdataan IHMISINÄ. Olin liian sinisilmäinen liian pitkään, mutta kokemus tosiaan opetti. Nimittäin valitsemaan tarkemmin kenelle haluaa tehdä töitä (ja tulosta) ja lähtemään ajoissa.

      • Anonyymi

        Aivan. Kannattaa olla tarkka, kenelle menee töihin parastaan tekemään. Sen opin myös itse, kantapään kautta. Erittäin ala-arvoinen "manageri" mikä lie hieno titteli muijalla olikaan, sen toimien seurauksena. Hyvä pomo on lupauksensa mittainen eikä työpaikkailmoituksessa valehtele, ei vaikka onkin vasta uuden sivutoimipaikan pikkupomo joka reissaa pääkallopaikalle tuon tuosta. (Törkeää ettei suoraan kerro kyseessä olevan pelkän puhelinmyynnin, myös se, että valehdellaan että työhön koulutetaan mikä ei ensinkään ollut totta. Epäreilua myös se että pomo suo suosikilleen yksityisaikaa oikein tuoliaan lellikin viereen siirtämällä ja muut jäävät unholaan. Lyhyttä tulevaisuutta tuommoiselle valhetta suoltavalle yritystoiminnalle.)


    • Anonyymi

      Minä kävin myös haaatattelussa ja se kuka minut haastatteli oli niin ylimielinen mies ja törkeä minua kohtaan ! Aivan järkyttävää siis todella. En yhtään ihmettele että muillakin samanlaisia kokemuksia.

    • Anonyymi

      Samaa olen kuullut ja kierrän kaukaa tämän liikkeen ihan näin asiakkaana.

    • Anonyymi

      Nainen kuka toinen omistajista ei ole kaikki kotona. Lähdin pois aikoja sitten sieltä. Huono ilmapiiri ja kohtelu.

    • Anonyymi

      Siis kuinka sairas omistaja. Katsoin talousluvut ja niiden perusteella on jäänyt koulut käymättä. Narsisti se mies, joka siellä oli.

      • Anonyymi

        Irtisanovat heti määräaikaisuuden jälkeen ja kertovat muille, että on irtisanoutunut omasta tahdostaan... tällä tavalla säästävät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irtisanovat heti määräaikaisuuden jälkeen ja kertovat muille, että on irtisanoutunut omasta tahdostaan... tällä tavalla säästävät...

        Näin kävi huijareiden koeajalla, puhelinmyynnissä jota tosin ei kerrottu työpaikkailmoituksessa suoraan. Työsopimuksen purku täysin yllättäen ja sitten oli viesti työkavereille laitettava siinä mielentilassa että eivät aavistaisi kuinka kävi että ajattelisivat että itse sitä halusin. Toivon todella näkeväni heitä jotta voin avata asiaa.


    • Anonyymi

      Hei,

      En tee etänä ja voin tehdä sitä missä vaan, milloin vain.

    • Anonyymi

      Kiva että työnantajaani näin mollataan. No kaikilla on mielipiteensä. Uskon että henkilöstö on tämän yrityksen tärkein ja arvokkain voimavara! Terveisin: Olen töissä kyseissä yrityksessä!

      • Anonyymi

        Taitaa olla omistajan kirjoittama. :DD


    • Anonyymi

      Olin kyseisessä lafkassa töissä joskus 2015 vuonna. En ois uskonu et viel 5 vuotta myöhemmin ne edelleen jatkaa tota samaa pelleilyä työntekijöitä kohtaan... järkyttävää...

      • Anonyymi

        Asioin liikkeessä tällä viikolla. Olen ennenkin asioinut sillä myyvät kivoja kenkiä, mutta. Aikana jolloin saavuin kauppaan, oli hiljainen. Oli kassalla henkilö ha miesmyyjä joka ei edes tervehtinyt vaikka olin ainoa asiakas silloin. En tiedä oliko tämä mies joku pomo vai mikä mutta kyllä jäi ikävä maku koko hänen asiakaspalvelusta. Niin ylimielinen ja pöyhkeä . Jälkikäteen muistin että tää onkin se kauppa jonne aina haetaan työntekijöitä.


    • Anonyymi

      Olin töissä tuolla hetken opintojeni ohella vuosia sitten. Omistapariskunnalla ei tosiaan ole kaikki muumit laaksossa. Ihan sairasta käytöstä. Huusivat, haukkuivat, ivailivat ja alistivat. Pari viikkoa kestin ja totesin, että pitäkää tunkkinne.

      • Anonyymi

        Mietin just ihan samaa, olin siellä aikanaan hetken aikaa töissä ja totesin ihan saman homman. Omistajat ja esimies ketä mulla oli, lukeutuu kaikista kauheimmaksi ihmisiks ketä oon koskaan tavannu, ylimielisiä, alistavia, rasistisia ja kaikin puolin ihmisperseitä. Tän jälkeen onneksi vaihdoin firmaa missä työntekijöitä kohdellaan kunnioittavasti ja huomasivatkin mun potentiaalin, ja olenkin nykyään esimiehen tehtävissä. Zioa kiitän kyllä siitä opista että miten et todellakaan kohtele alaisiasi tai ylipäänsä ketään ihmisiä ympärilläsi.


    • Anonyymi

      Täältä on valitettavasti poistettu paljon paikkansa pitäviä kokemuksia. Ne eivät olleet ehkä mitä asiallisimmin kirjoitettu tai sisälsivät liian henkilökohtaisia asioita, mutta se kertonee myös jotain näistä kokemuksista joita halutaan nyt peitellä. Omasta kokemuksesta valitettavasti tiedän, että ne ovat olleet tosia. Tästä työpaikasta toipuminen kesti hetken jos toisenkin.

    • Anonyymi

      Sehän on niin, että rekrytointi on paskaa jos koko ajan rekrytoidaan nuoria likkoja töihin jotka eivät sitten kuitenkaan "pärjää".

      Naurattaa nämä työnantajat jotka itkevät että työntekijät ovat paskoja. Noh, iteppä olette ne palkanneet. Jos joka ikinen rekrytointi menee persiilleen, niin vika on peilissä ei hakijoissa.

      • Anonyymi

        Toki rekrytoinnissa on myös ongelmia (ja paljon) mutta kyllä kyse on enimmäkseen työnantajan asenteesta työntekijöitään kohtaan. Kun kukaan vaan ei ole ikinä tarpeeksi hyvä eikä ainakaan yhtä hyvä kuin he itse. Itsensä saa nostettua aina sitä korkeammalle jalustalle mitä alemmas ihmiset ympärillään lyttää.


    • Anonyymi

      Todella olisin toivonut, että jo ennen haastattelua olisin löytänyt tämän ketjun! Ei olisi mennyt omaa aikaa hukkaan ja olisin säästynyt turhalta mielipahalta. Onneksi jo heti haastattelussa huomasin, että paikassa on vikaa ja pahasti. Minua haastatteli mies joka kyseli lapsenhakinta suunnitelmista, vähätteli jo haastattelussa muita työtekijöitään ja kyseli mikä minun käsitykseni miksi muualle onnistutaan rekrytoimaan inhimillistä porukkaa, mutta hän saa palkattua vaan ongelmallisia teinejä, puhetyyli alaisia kohtaan oli todella tytöttelevä ja jäi tunne että täällä ei arvosteta eikä todellakaan osata motivoida työntekijöitä. Haastattelun puolessavälissä olin saanut jo vahvan tunteen, että tänne en todella halua ja kerrottuani tästä asiallisesti, että meidän on turha jatkaa enään haastattelua sain niskaani sellaisen kuralaarin ja haukut. Jälkikäteen useamman tuttavan kanssa puhunut jotka olleet töissä tai haastattelussa kyseisessä paikassa ja kellään ei ole ollut mitään hyvää sanottavaa. Huomasin, että nyt he hakevat taas useampaa työtekijää ja todella toivon että kaikki hakijat löytävät tämän viestiketjun ennen hakemuksen laittoa!

      • Anonyymi

        Niin, miksiköhän rekrytointi ei onnistu? Olisiko ihan vaan rekrytoijasta kiinni? Ei tietenkään, pakko olla hakijoiden vika. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miksiköhän rekrytointi ei onnistu? Olisiko ihan vaan rekrytoijasta kiinni? Ei tietenkään, pakko olla hakijoiden vika. :D

        Voin itse kompata valitettavasti työpaikalla tapahtuvaan huonoon kohteluun.
        Olin töissä kyseisessä firmassa hetken aikaa ja sain osakseni todella huonoa kohtelua juurikin omistajalta. Tuntui jopa siltä, että virheitä keksimällä keksittiin ja haukkumisessa mentiin henkilökohtaisuuksiin.
        Omistaja kohteli myös aikuista ihmistä kuin pikkulasta ja minulle puhuttiin todella ala arvoiseen tyyliin. Tuntui myös siltä että meininki on tyttöjä alistava siinä mielessä että meitä nuoria tyttöjä pidettiin jotenkin tyhmänä tai vähempi arvoisena.
        Omistajan kanssa asioista ei ikinä voinut keskustella jollei halunnut joutua maalitauluksi huonoon kohteluun.
        Jos teki virheen tuntui siltä että siitä myös rangaistaan. Ainut positiivinen asia firmassa oli meidän myyjien välinen yhteishenki.


    • Anonyymi

      Muuten hyvä mutta Helsingin hinnat esim asunnot ja vuokrat on nousseet pilviin

    • Anonyymi

      Hei, toivottavasti näette tämän viestiketjun ennen kuin menette sinne. Minulle tuli viime kesänä puhelinsoitto, jossa pyydettiin haastatteluun. Olin paikalla hyvissä ajoin. Jouduin kuitenkin odottamaan aika kauan ja lopulta tämä mies sanoi, että tule puolen tunnin päästä takaisin. Heillä vielä kestää tämän tytön kanssa. Tämä haastattelu paljastuikin työvuoroksi, jonka aikana sain tehtyä jo yhdet kaupat. Tästä ei tullut mitään kiitosta, ja nainen veloitti kengät kassalla. Kävin hakemassa usemmat kengät alhaalta, koska asiakkaat oikeasti luulivat, että olen siellä töissä. Sen jälkeen joku mies haastatteli minua. Haastattelu kesti muutaman minuutin. Sen jälkeen tuli uusi "haastateltava" töihin. Musta tuntui, että he saivat sillä koko päivän ilmaista työvoimaa. Tämä liike kuuluisi boikotoida ja heidän toimintansa kyseenalaistaa, sillä onhan toi noloa, että Suomessa voi tehdä noin. Ja sit me ollaan, että voi kun muualla ihmisiä kohdellaan huonosti. Heillä on jatkuva haku päällä ja kukaan ei puutu asiaan. Tämä ei kyllä kuulosta oikealle.

      • Anonyymi

        Kaikki firmat joissa jatkuva haku syyniin. Kohtelevat ihmisiä kuin saastaa, sellaista löytyy taustalta. Eräskin myyntiä edistävä firma haluaa häiriköidä ihmisiä niin paljon kuin mahdollista puhelimitse, ei se laatu vaan se määrä, sama haastatteluihin ja koeaikaan. Jokainen pääsee mutta loppu tulee nopeasti, noin vain ja uutta putkeen. Siinäpä hienoa kohtelua. Luulevat olevansa oikea yhteiskunnan hyväntekijä ainaisine työpaikkailmoituksineen. P:t! Kärsimystä ja turhaa vaivannäkemistä aiheuttavat toimillaan kun johtajien tilipussia kapitalistisen ahnaasti yrittävät lihottaa.


    • Anonyymi

      Moi, Olin vastaavanlaisessa työhaastattelussa Zion Aleksanterinkadun myymälässä. Lyhyen haastattelun jälkeen olin myymälässä palvelemassa asiakkaita. Sain seuraavana päivänä puhelinsoiton jossa mieshenkilö ilmoitti heidän tarjoavansa minulle työtä. En ole enää yrityksen palveluksessa. Irtisanouduin opiskelujen vuoksi. Täytyy omasta puolestani todeta, etten kokenut haastattelua mitenkään negatiivisena enkä muutenkaan saanut osaltani mitään aiheetonta kohtelua. Palautteena voin sanoa perehdytys työhön olisi hyvä olla pidempi. Terveisin Ex-Ziolainen ja nykyinen asiakas : )

    • Anonyymi

      Olin Aleksanterinkadun Ziossa haastattelussa esimiehen tehtävää koskien vuoden 2021 kesällä. Haastattelu oli 2h pituinen grillaus, jossa erittäin epämiellyttävä ja itseään täynnä oleva mies mm. Vähätteli omia aiempia työntekijöitään ja kutsui heitä epäluotettaviksi varkaiksi, haukkui kaikki ketjuissa työskennelleet työntekijät lähes aivottomiksi ja aloituskyvyttömiksi idiooteiksi (itse olin pitkään töissä vaateketjun liikkeessä esimiehenä ja visualistina) ja laukoi misogynisiä "vitsejä". Olen siis nainen. Hän sanoi mm. Että esimiehen kuuluu olla k**ipää, jonka kanssa kukaan ei oikeasti halua tehdä töitä ja jonka tehtävä on käskyttää ja sanoa alaisille ikäviä asioita. Tämä näkemys soti erittäin paljon omia arvojani vastaan, sillä olen itse sitä mieltä, että hyvä esimies kuuntelee, ymmärtää, arvostaa ja tukee tiimiään ja tekee kaikkensa, jotta alaisilla olisi parhaat mahdolliset työolosuhteet. Hän grillasi kysymyksillä, joihin en mitenkään voinut tietää vastausta, sillä en ollut työskennellyt kyseisessä yrityksessä ikinä. Mies myös haukkui jonkun vanhan työntekijän, joka oli ottanut selvää kaupan alan työehtosopimuksesta, sillä koki, että Ziossa ei noudatettu monissa asioissa työehtosopimusta. Eli työntekijä ei saanut pitää kiinni oikeuksistaan. Tiesin jo ensimmäisen 15min aikana, että en halua sinne töihin. Haastattelun jälkeen heistä ei kuulunut mitään yli kahteen viikkoon, sillä ilmoitin heti, että en voisi aloittaa samalla viikolla, kun oli muuta menoa. Sitten tuli sähköposti, jossa vain kystyttiin, että haluanko paikan. Vastasin kieltävästi. Koko haastattelun aikana mies vain kehui itseään ja liikettään ja ihmetteli mm. Että miksei kaikki osta 100€ farkkuja, kun nehän on halvat. Sääliksi kävi kaikkia siellä työskenteleviä henkilöitä. En mistään hinnasta menisi kyseiseen firmaan töihin, kun pelkkä haastattelu oli niin epämiellyttävä kokemus, että olin aivan pöyristynyt ja uupunut, kun lähdin sieltä pois. Älkää siis missään nimessä hakeutuko Zioon töihin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahimmillaan trollaus on järjestelmällistä kiusantekoa! https://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)

        Nämä on faktoja firmasta.
        Olen myös kuullut että omistaja on yrittänyt keinolla millä hyvänsä päästä eroon alaisistaan jotta saisi uuden paremman tiimin.
        Esimerkiksi omistaja soitti yhdelle työntekijöistään ja sanoi suoraan että kukaan ei halua enään häntä töhin sinne että eikö olisi parempi vain lopettaa.

        Älä hae firmaan töihin siis. Hakevat kokoajan uusia myyjiä.


    • Anonyymi

      Ziossa oltiin yksin tuolloin jopa 9h mittainen päivä ilman lupaa sulkea ruokatauon ajaksi myymälää.

      Yksi kolleega myyjä oli sulkenut myymälän 9h työpäivän aikana myymäläpäälikön suullisella luvalla 20 min ruokatauon pitämiseksi ja tämä omistaja väijyi jossain lähellä odotellen jolloin heti kun myyjä sulki liikkeen omistaja poukkasi paikalle ja hän sai kirjallisen varoituksen että oli sulkenut myymälän ruokatauon pitämiseksi. Ruokataukohan on lakisääteinen asia varsinkin yksin 9h vuoron aikana.

    • Anonyymi

      Tämä siis tapahtui sen jölkeen kun omistaja oli soittanut kolleegalleni että ei halua enään että tämä palaa töihin sillä haluaa uuden tiimin. Hänellä ei ollut enään koeaikaa joten omistajan piti saada syitä laillisesti irtisanoa tämä tyttö joten tämä yllä oleva varoitus oli yksi nokkela temppu.

    • Anonyymi

      Siis eiks tost firmasta pysty tekemään minkään laista ilmotusta/ isompaa haloota? Ite nimittäin olin pääsemässä tonne töihin ja aivan samanlainen kokemus, mutta onneks oon ollut muualla töissä ja tajusin kysyä laillisista asioista, jolloin tämä esihenkilö jätti kokonaan vastaamatta. Tai omaksi onneksi oli tuttua se millaset oikeudet on, mutta kaikille ei välttämättä ole ja tosi surkeeta että tämmönen firma ylipäätään toimii tollasilla esihenkilöillä…

      • Anonyymi

        Toivon, että tosta saatais isompi haloo :(. koska paikka ei ole todellakaan ok.


    • Anonyymi

      En suosittele kenellekään kyseistä paikkaa!! Aivan kamala. Työntekijöitä ei kunnioiteta millään tavalla. Työnantaja ei osaa vastata palkka kysymyksiin eikä jaksa vaivautua ottamaan niistä selvää. Samoin työntekijöitä yritetään lahjoa, jotta jäisivät... Asiakkaista puhutaan p*skaa ja samoin työntekijöistä eikä kunnioiteta kenenkään yksityisyyttä. Niin kuin edellä jo mainittiin niin siellä sinusta etsimällä etsitään virheitä!!

    • Anonyymi

      Työpaikkana en suosittele kenellekkää ja kenenkään ei pitäisi saada tämmöistä kohtelua. Huono ammattitaito ja töykeä kohtelu asiakkaita kohtaan. Juoskaa!!!

      • Anonyymi

        ihan käsittämätöntä 😳😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan käsittämätöntä 😳😳

        odottamatonta!!


    • Anonyymi

      Miksi paikkaa edes pidetään pystyssä, jos asiakkaita siellä vihataan niin paljon?

    • Anonyymi

      Ensi kerralla voisit pyyhkiä omat raitasi!!

      • Anonyymi

        mitä tarkoitat tolla?


    • Anonyymi

      Haastattelu ilman haastattelua???

      • Anonyymi

        Pääsitkö suoraan sisään ilman haastattelua? omituista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsitkö suoraan sisään ilman haastattelua? omituista

        Olen huomannut että siellä onnvain nuoria tyttöjä? onko tämä joku ansa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsitkö suoraan sisään ilman haastattelua? omituista

        joo! mietinkin että sain jotenkin vähän liian helposti töitä. nyt mietin että hakiko kukaan edes sinne kuin vain minä


    • Anonyymi

      Kyseisessä paikassa minulla oli omituisin työhaastattelu ikinä. Se ei ollut edes haastattelu, vaan varaston esittelyä ja ilmaista työntekoa.

      ja miksi ihmeessä sinne otetaan vaan nuoria tyttöjä töihin?? miksi ei poikia tai miehiä (jos työnantajaa ei oteta huomioon...)

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe