pystysikkö olemaan päivän poies täältä tai enemänkin vai tuleeko paniikikohtaus
kaikile
14
387
Vastaukset
- hophopi
kakille
- kasanra
jotta nyt ei oo tarvetta mennä
- mielestäni
Tai sitten ei !
- Alien-8
Teen ruumiillista työtä,ja joskus ei ole kertakaikkiaan aikaa eikä voimia kirjoitella tänne.
Kaikelle on oma aikansa,ja tämä pätee mielestäni huuhaa-palstaankin. - HL.Mance
-en ole viikkoon edes vilkaissut näitä jorinoita.Silloin tällöin,kun ei ole muuta ajankulua.Joskus kulutan aikaa katselemalla,kuinka ruoho kasvaa.Se on mielenkiintoista puuhaa....
- kipparinoma
Mahdottoman teemme heti, ihmeiden tekeminen kestää vähän aikaa.
- kipparinoma
Aina mä olen...
Kukaan ei ole hyödyrön....Aina voi olla vaikka huonona esimerkkinä;o)))
- pomarfin
vaikka viikon jos siltä tuntuu
- stupido
eihän täällä ole oltava vasten tahtoaan
- madgaleena
eikä huimaaa päästä
- yksitypy
kokeillut. Yhtenä iltana olin kaupan kassalla n. klo 20.30. Kassalla kamala jono. En ollut ehtinyt vielä sille päivää olemaan huuhaalla.
Yht'äkkiä se alkoi. Kädet tärisi ja hikeä alkoi pukkaamaan. Maailma alkoi pyöriä silmissäni.
Huuto pääsi: "Missä huuhaa"
No siinä kassa vei äkkiä minut kaupan toimistoon ja aukaisi koneen ja huuhaan.
Tärinä ja kaikki muutkin oireet hävisi kuin tuhka tuuleen, kun pääsin vastaamaan erääseen ketjuun.
Sitä päivää en unohda koskaan. Niin kamala se oli :=))))
Enkä toivo sellaista koskaan edes pahimmalle huuhaavihamiehelleni :=)))) mutta olen ollu pois...tuli karmeet viekkarit tutinaa ja tärinää ja kauhee hikoilu...huh huh....
- tuo käsky ?
Ei ole temppukaan nypätä vaikka kaikki piuhat seinästä eikä siihen kuole. Pisti miettimään, olisinko vahingossa jotenkin loukannu, kun tuollaista edes kyselet
- tulee
Ja vaikka mitä!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197