vettä kunnolla pitkästä aikaa.Oikein rentouttavaa tuo ropina.(Ainakin Tampereella sateleepi)
Mainiota,kun sataa
5
196
Vastaukset
täälläkin sateleen...=:0))
- etelämmksikin
sen sateen saisi? Pirteää tekisi. Nukkuakin saisi. Vieressä KEU:n paloasema ja jätkät vetävät valot vilkkuen ja pillit ulvoen yötä päivää sammuttamaan milloin mitäkin rutikuivan maaston paloa. Vahinkojahan ne, kun paria sataa omakotitaloa metsään rakennetaan. Sade vähän auttaisi, mutta ei tuo muutama jyrähdys ja pieni parin tipan ropsahdus
etelämmksikin kirjoitti:
sen sateen saisi? Pirteää tekisi. Nukkuakin saisi. Vieressä KEU:n paloasema ja jätkät vetävät valot vilkkuen ja pillit ulvoen yötä päivää sammuttamaan milloin mitäkin rutikuivan maaston paloa. Vahinkojahan ne, kun paria sataa omakotitaloa metsään rakennetaan. Sade vähän auttaisi, mutta ei tuo muutama jyrähdys ja pieni parin tipan ropsahdus
postissa.... juups luonto tarvii vettä....ja tääl sataa kaatamal....
- slipperhero
Onhan sitä jo jonkun aikaa ropissu..
- voikaan
sade ropista sehän pörrää vaan netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197