Uusin villitys. Miehillä on sellainen olkaimella varustettu laukku. Varmaan hirveän muodikas metroseksuaalinen värkki. Miksei samantien oteta se olkain pois ja samantien siirrytä suoraan käsilaukkuun. Sehän on tämänkin villityksen todellinen tarkoitus, vai?
Tämä neiteily ja hellantettas lastentarhatunteilulinja alkaa mennä jo vähän liian pitkälle. Ollilan sanoin nuoriso on ihan rappiolla. Heiltä puuttuu sellainen maskuliininen esimerkki ja kuri elämään. Nykyään armeijastakin kaikki tällainen on poistettu ja muutettu se joksikin nössöpaikaksi, mistä tulee vain näitä neitejä, joita ei saa yhtään haukkua tai muuten ne rupee pillittää.
Miehillä käsilaukut?
19
943
Vastaukset
- pullopersekapitalistisika
Kyseessä on feministien salajuoni.
Ensin he soluttautuivat sosiaalihallintoon ja kaappasivat vallan siellä. Sitten alkoi erojen aika ja mieslapset osoitettiin YH-äideille, jotka ovat feministien sala-agentteja.
He ohjelmoivat näistä androgyyneistä mieshormoneja kantavista eliöistä kuhnureita keskuuteemme, tavoitteenaan jalostaa itselleen uskollinen miesorjarotu ja tuhota äijät.
Onneksi äijä-geeni on sitkeä. Pysykäähän miehinä siellä.- Joskus täällä
Pitkästä aikaa mukava lukea asialinjalla oleva kirjoitus. Naiset aikoo viedä miehistä viimeisetkin rippeet. Nyt on korvikset-lävistykset-"käsilaukut"-ja kaikki yhteisiä.
Mitähän seuraavaksi? Onneksi en ole nöyrtynyt tuohon rupusakki porukkaan-enkä nöyrry perkele- kuhnuriksi. --"No voi sun saakeli-muija just huusi,että nyt äkkiä imuroimaan ja sen jälkeen laitat ruuan-vaikka on itse kotirouvana-niin ja pyykinpesu sen jälkeen vielä" -Tällaisia meistä "miehistä" tulee tätä menoa. - milllään tavalla
Joskus täällä kirjoitti:
Pitkästä aikaa mukava lukea asialinjalla oleva kirjoitus. Naiset aikoo viedä miehistä viimeisetkin rippeet. Nyt on korvikset-lävistykset-"käsilaukut"-ja kaikki yhteisiä.
Mitähän seuraavaksi? Onneksi en ole nöyrtynyt tuohon rupusakki porukkaan-enkä nöyrry perkele- kuhnuriksi. --"No voi sun saakeli-muija just huusi,että nyt äkkiä imuroimaan ja sen jälkeen laitat ruuan-vaikka on itse kotirouvana-niin ja pyykinpesu sen jälkeen vielä" -Tällaisia meistä "miehistä" tulee tätä menoa.usuttamassa miehiä korvakorujen, lävistysten ja käsilaukkujen maailmaan. Täytyy olla niin, että miehet ovat itse kadehtineet noita asioita naisilta ja nyt viimein uskaltavat niitä itsekin käyttää. Että se siitä naisten salajuonesta. :)
Kyllä mieskin joutaa ruokaa laittamaan ja siivoamaan. Ei nainen mikään palvelija ole. - koiraspuolinen
milllään tavalla kirjoitti:
usuttamassa miehiä korvakorujen, lävistysten ja käsilaukkujen maailmaan. Täytyy olla niin, että miehet ovat itse kadehtineet noita asioita naisilta ja nyt viimein uskaltavat niitä itsekin käyttää. Että se siitä naisten salajuonesta. :)
Kyllä mieskin joutaa ruokaa laittamaan ja siivoamaan. Ei nainen mikään palvelija ole.Eri nimimerkillä aiempi kirjoitukseni)
No-lueppas ajatuksella-tässä oli(ehkäkin ironista huumoria)Ei minulla itsellä ole mitään imurointia-ruuanlaittoa eikä yleensä kodin hommia vastaan.Minulla on aikaa. Tuossa kirjoituksen lopussa esitin sen omalla tavallani(lue ajatuksella)Yleensä naiset ovat ihania-Vaan tuossa korvakoru ja lävistystouhussa(etenkin nenässä)miespuolisella-en anna hyväksyntääni.
Sinä olet epäilemättä harvinainen ja positiivinen poikkeus näistä halveksimistasi ihmisistä. Onneksi olkoon!
Eipä silti, minäkään en ymmärrä tätä nykyistä sukupuolten erojen kaventumista. Mitä tuohon laukkuasiaan tulee, niin se on mielestäni todellinen ongelma.
Talvella voi sulloa tupakat, pastillit, kännykän, musiikkisoittimen, lehden, lompakon, matkakortin, huulirasvan, avaimet ja kolikot takin taskuun, mutta entäs kesällä? On siinä shortsejen sivutaskut täynnä, kun vyölaukkuakaan ei ole kehdannyt käyttää kymmeneen vuoteen.
Voihan sitä aina kantaa reppua selässään kuin koulupoika konsanaan. Muitakin vaihtoehtoja soisi olevan, kunhan ne eivät olisi yhtä suurta hilpeyttä herättäviä kuin käsilaukku.
Ps. Muistutettakoon tässä yhteydessä, ettei mies oikeastaan tarvitse viikon etelänmatkallekaan kuin krossin kumeja, passin ja visa-kortin. Kaikki muu on turhaa...- sulo_vilen
Kaikki pikkutavarat kulkevat kätevästi tetsarissa, eli sellainen tyylikkäästi muotoiltu versio taisteluvyöstä kauppoihin ja vähän äkkiä.
- Hellanlettass
Jos sä haluat ajatella asian juuri noin, niin löydät helposti perustelut ja vakuutut asiasta. Hei! Yllätä itsesi!
Käytännöllisuus ei ole seksikästä. Käytännöllisyys on miehekästä. Tarkoituksenmukaisuus on miehekästä imagoa. Cowboysaappaat ovat tarkoituksenmukaiset, samoin prätkäsaappaat. Kun tarkoitus katoaa mielestä, miehekkyys haihtuu. Ymmärrä että se olkalaukku on karttalaukku. Niin, se sama jonka näit nuorena miehenä killumasssa herra vänrikin kupeella. - sellanen rannelenkillä
varustettu pieni laukku? Olisko vähemmän naismainen vaihtoehto miehelle?
- Gaspode
salkkuja joita miehet kantaa? Usein tuo kurjuuden puutteen kritisointi tulee ihmisiltä joita ärsyttää se että muut selviävät nykyään helpommalla kuin itse silloin joskus.
On myös hyvä pitää mielessä että nuorisoa ilkkuva sukupolvi on meidän kasvatuksestamme vastuussa. Peiliin on syytä kurkistaa ennen kun aloittaa muiden kritisoimisen.- Olipas ..
fiksu viesti tälle palstalle, pitkästä aikaa. Kiitos.
- ........
ei kylläkään ole mikään uusi villitys, eikä muodikas, vaan ihan tavallinen nuoremmilla miehillä. Kätevää ja huomattavasti tyylikkäämpää, kuin tunkea kaikki tavarat taskuihin. Ei sen laukun tarvitse olla naisellinen, vaikka olalla kannetaankin. Laukkuja on massiivisia, miehekkäitä ja esim. armeijahenkisiä, niissä ei ole mitään neitimäistä.
Minä ajattelen ennemminkin niin, että sellainen mies, joka ajattelee tavallasi, on itse epävarma miehisyydestään, jos yksi vaivainen laukku on sille uhka.
Laillasi ajattelevat ovat ehkä juuri niitä, jotka tarvitsevat hienon auton ym. munanjatkeeksi ja uhoavat väkivallalla joka käänteessä todistaakseen miehisyyttään, kun ovat niin epävarmoja itsestään? - Muikku.
No hei...ei kai yksi laukku nyt kenestäkään neitiä tee....se neitimäisyys mitataan sitten enemmän sillä henkisellä tasolla...vai mitä?Siis kun on kyse miehistä...
- neitimäisyydessä
on? Onko neitimäinen tai naisellinen henkinen ominaisuus huonompaa kuin miehinen?
- Muikku.
neitimäisyydessä kirjoitti:
on? Onko neitimäinen tai naisellinen henkinen ominaisuus huonompaa kuin miehinen?
No ei oikeastaan...mutta eikö yleensä jos miehistä puhutaan niin neitimäinen ominaisuus ole vähän negatiivinen asia? Itse ainakin yhdistän sen jotenkin tietynlaiseen pelkuruuteen, ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä varsinaisesti naisten tai neitien yms...kanssa...ymmärsitkö?vähän hassusti selitetty...
- Res. kersantti
Liekö armeijan karkkilaukusta kopioineet ne sinun "olkalaukkusi"? Armeijahan on niitä käyttänyt iät ja ajat.
- gggg,
Armeijan keksintöhän sekin on ja niitä on käytetty iän kaiken. Miten nämä olkalaukut sitten siitä poikkeavat.
Pitäisikö mikrokin muuten tunkea taskuun.- sulla siellä
laukussa on? Aiotko suunnistaa Rovaniemelle? ;)))))))))))))
- uudet kujeet
Laukku on aika vanha keksintö, eikä sen tarkoitus ole korostaa sukupuolta vaan helpottaa tavaroiden kantamista. Miehet ja naiset ovat iät kaiket kantaneet laukkuja, tosin miesten ja naisten laukuissa on eroa. Olisiko tarpeen perehtyä nykyiseen, nopeasti muuttuneeseen kulttuuriin, joissa naisten ja miesten tarvikkeiden erot ovat muuttaneet luonnetta niin, etteivät tämän päivän nuorten aikuisten vanhemmat enää tunnista niitä. Siitä voi kuitenkin olla varma, että asianosaiset kyllä itse tietävät kumman sukupuolen tunnuksia kantavat. Maailma on vain muuttunut niin kovin nopeasti. Letit, huivit tai korvarenkaat eivät enää toimi tunnuksina. Mietipä tunnistatko itseasiassa nykypäivän sukupuolisymbolit?
helvettiin sit änkeät maxi-röökiaskin,sytkärin, purkkapussin, lompakon, 2 kännyä, avaimet ja mahdollisesti jnt. muutakin sälää näin 'kesällä' kun ei oo edes takkia?? Mustakin ne on pikkasen hintahtavia värkkejä mut ehkä joutuu jossain vaiheesa taipuun ja ostaan sellasen,ei vittu jaksa kulkea enää taskut molemmat kädet pullollaan kamaa kokoajan.Oisko sit läppärilaukku vähemmät faget sun mielestä???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082