Mistä nettikaupasta löytyisi tämmöisiä rastoja.. Siis mitä me nyt käytämme.. Hiuslisäkkeitä.. Morticiassa muistaakseni oli.. Mutta nykyään siellä jokaisessa tuotteessa lukee että ei tuotteita luettelossa.. Jne.. Ja suomalaisia sais nettikaupat olla! Kiitos jo etukäteen! n_n
Mistä Hiuslisäkkeitä?
6
4689
Vastaukset
- Syyspurppura
Täältä ainakin saa:
www.cybershop.fi- ...
No nyt löytyi.. Kiitos paljon! :)
- Morfina
Cybershopissa on vaan se puute, että netin kautta tilaaminen on käsittämättömän hidasta.
Itse olen jo kuukauden ajan odotellut lilanpinkkejä locsejani, enkä ole vieläkään saanut edes mitään ilmoitusta tilauksen edistymisestä. - millabum
Morfina kirjoitti:
Cybershopissa on vaan se puute, että netin kautta tilaaminen on käsittämättömän hidasta.
Itse olen jo kuukauden ajan odotellut lilanpinkkejä locsejani, enkä ole vieläkään saanut edes mitään ilmoitusta tilauksen edistymisestä.Tuleeko tuolta cybershopista sitten kuitenkin tuotteet perille? Koska aijon varmaan tilata sieltä pinkit hiuslisäkkeet =)
- black_soul88
www.hairium.com sieltä löytyy kaikenlaisia pidennystarvikkeita ja on tosi laadukkaita =) Ja suomalainen mesta siis kyseessä! =)
- Outi
hm.. päivittävät nettikauppaa? saattaa kestää montakin viikkoa. sinällään aika ärsyttävää kun haluaisin käydä ihailemassa niitä kauniita (ja kalliita) vaatteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810