Ennen joulupukin tuloa!

pikkupullero

Ensimmäisenä mitä syvimmät anteeksipyyntöni siitä, että olen julkeasti laiminlyönyt ryhmää, jonka itse aloitin ja johon muita niin innolla houkuttelin. En edes ala listaamaan syitä, jotka ovat johtaneet tähän tökeröön erheeseen, enkä voi olosuhteista johtuen luvata myöskään, etteikö se toistuisi, mutta toivottavasti ei muistella pahalla =)

Seuraavaksi kiitokset kaikille niille, jotka ovat tällä välin otsikkoa tänne vilautelleet ja aktiivisesti kirjoitelleet. Hyvä te!

Nykyiset tiedot:
Paino 11.4.2005: 107kg
Paino elokuun puolivälissä: 84kg
Paino tänään: 80kg
Tavoite "sitten joskus": alle 68kg.

Suunta on oikea ja vauhti hidas. Pari uutta harrastusta olen aloittanut (latinos ja itämainen tanssi) ja muutenkin olen yrittänyt lisätä liikuntaa (mm. Sport-lehdestä löydetty jumppa rapakuntoisille). En kuitenkaan itseni tuntien liputa vielä riemukkaasti, katsotaanhan nyt miten tämä lähtee tosissaan käyntiin =)

Kaloreiden tarkasta laskemisesta olen lomalla, nyt edetään mutu-tuntumalla ja pienemmällä stressillä, katsotaan onnistuuko homma näin. Muuta uutta tässä ei olekaan kerrottavana.

Mitäs muille kuuluu? Onko rikottu tärkeitä välietappeja? Onko tahti kiristynyt tai hidastunut? Mitä syksy tekee liikuntaharrastuksillesi? Onko motivaatio hukassa vai nousujohteisessa suunnassa? Oletko löytänyt hyviä ruokareseptejä? Mitä sanoo peili tai mittanauha? Entä se tärkein, eli oma fiilis?

12

754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, aattelinkin että suo ei oo näkyny, mutta pääasia on että nyt oot taas kehissä!

Tietoni:
      Aloituspaino:104,4 kg
      Paino nyt:104,0 kg
      Tavoitepaino:90kg tai vähän yli, siis jouluun mennessä. Saa nähä onnistuuks, nimittäin ei oo ollu tää laihtuminen mitenkään kauheen nopeeta, kuten huomaatte :B

Oon aika sortuvainen herkkuihin, mitenkäs te muut?
      Taas tuli tässä viikonlopulla syötyä vähän kaikenlaista kiellettyä, ihan liikaa! Vinkkejä mähryymisen lopettamiseen/mielitekojen torjumiseen??

Minnee en ikinä laske kaloreita!! Vaikka laihtuisin sillä 10kg nyt heti, niin minusta ei vaan ol siihen. En viitsi ja se on minusta aika vastenmielistä hommaa. Pari kaveria on onnistunut laihtumaan ilman mitään kalorinlaskusysteemejä joten luotan siihen että se on mahdollista. En tietenkään tuomitse niitä jotka kaloreita laskevat, vaan pikemminkin ihailen kun heillä on voimia sellaiseen :):)

Liikuntaharrastukset nollassa. Inhoan liikuntaa (luit oikein) enkä ole ikinä löytänyt "sitä omaa lajiani". Onneksi laihtuminen onnistuu jotenkuten ilman sitäkin. Tosin tahti on hyyyyvin hidas, mutta se on tietysti selitettävissä: herkut, mähryyminen ja ylensyönti.

Mutta joo, ei muuta kuin tsemppiä muille jatkoon! Pidetään ryhmä pystyssä kunnialla! :D

• pikkupullero

Eihän sillä vauhdilla ole väliä vaan suunnalla, perille pääsee vähemmälläkin =) Onnittelut pudotuksesta!

Multa tosiaan unohtui tuo tavoitepaino jouluun mennessä... saisi laskea jonnekin tuonne 72,5kg tienoille, mutta kunhan nyt 75 kiloon pääsen niin huudan hurraata.

Herkkuihin sortuminen... enhän minä koskaan sellaiseen syyllisty. En ikinä! =)) Lauantaina lähdettiin vanhempien mökille ja siellä äidin herkkupatojen ääressä... kunnon ateria ensin alkuillasta (possunfileetä, lohta, perunoita, majoneesisalaattia jne.), sitten kakkukahvit (ukin synttäreitä juhlittiin), saunasiideri ja loppuillasta vielä juustotarjotin viineineen. Niin, juustotarjotin. "Tuliaisiksi" olin karkkejakin vienyt, kukahan niistä suurimman osan varmaan söi... *krhm* Aamulla jatkui sama laulu, aamupalalla paistettuja kananmunia ja nakinpaloja, ihanaa lämmintä leipää, perunapiiraita, ja taas niitä juustoja...

Nyt ollaan taas kotona ja iltavuoro töissä meni pelkän ruisleivän voimalla. Makaronilaatikkoa taidan vielä hieman hotkaista, ja sitten nukkumaan. Huomenna jatketaan kiltisti, ja ensi viikolla juustoa tulee vain mozzarella-salaattiin ja siihenkin kohtuudella! Keinoja herkkujen torjumiseen en tiedä, enkä halua keksiäkään, koska mielestäni myös herkuttelu kuuluu elämään. Mutta kun löytäisi sen kultaisen keskitien, kohtuuden, ja osaisi lopettaa ajoissa... noh, sitähän tässä opetellaan!

Tsemppiä sinulle ja toivottavasti suunta pysyy samana =) Oletko muuten harkinnut kiinteää (ja sitovaa) herkkupäivää?

• Jokero

Toissapäivänä kävin puntarilla ja nyt on menty
      niin pohjalle,että tästä on hyvä aloittaa
      laihdutus,toivottavasti viimeistä kertaa elämässä.

Eli

Nykyiset tiedot:
      Paino: vuosi sitten 64kg
      Paino: 9.9.2006 74.5
      Paino tänään: 73.8
      Tavoite: 63

Kaloreita olen koko ikäni laskenut,että
      samalla linjalla jatketaan..harmittaa vaan
      kun päästi itsensä vuoden aikana noin pahasti
      repsahtamaan.. :( Ajattelin,että olen pari-kolme
      kiloa lihonut,mutta että 10!!!! :O

• Juupa juu...

Tiedot
      Pituus: 168cm.
      Lähtöpaino syyskuun 2005 alussa: 91kg.
      Paino viime viikolla: 70kg.
      Paino tänään: 70kg.
      Tavoitepaino: 65-68kg.

Alkaa suoraan sanottuna vi*uttamaan!!!! Kuukauden on paino nyt pysynyt samassa. Ja vaikka melkein jo oonkin tyytyväinen (vaikka vieläkin välillä tuntuu, että olen vieläkin aiiiivan liian iso, tyyliin 15 kiloa ylipainoa)niin kyllä silti haluan ainakin vielä noi kaksi kiloa pois!!! Mut onhan täs nyt aikaa vielä sinne tammikuun 20 päivään...4kk..Jos kilo lähtis kuukaudessa niin neljä kiloa vois lähtee ennen sitä etelänreissua. Mutta eipä näytä lähtevän ees kiloa kuussa. En tiedä missä vika. Vai vaan senkö takia junnaa kun viimeset kilot kuitenkin kyseessä...Silti ketuttaa!!

Viikonloppuna tuli oltua vanhemmillani. Perjantaina oli hautajaiset, joissa söin kaksi palaa täytekakkua, ja illalla kävimme kaupungilla veljeni ja hänen vaimokkeen kanssa..illan päätteeksi kävimme grillillä :/ Lauantai oli ihan ok päivä, kävimme jopa veljen vaimokkeen kanssa kävelyllä. Ja eilinen oli kans suht hyvä.

Äitini oli puhunut isälleni laihduttamisestani ja siitä, että ei ole mitään hätää. Isäni ei sanonut asiasta mitään koko viikonloppuna. Toki hänellä oli muutakin mietittävää, kun perjantaina hautasi oman isänsä.

Nuha tuli. Sen takia kävimme vain kävelyllä, eikä juoksemassa. Nyt olo on jo vähän parempi, mutta en silti uskalla vielä tänäänkään juosta...ainakaan luultavasti..tai no ehkä vähän :)

Olisin niiiin iloinen jos paino menisi alle 70 kilon, ja pysyisi sielä!!! Toivottavasti pian.

-Kirsikka

• Restless-

Heipsistä!
      Ollaan taidettu jokainen olla viikonloppuna äidin herkkupatojen luona. Ite olin siis myös ja tulihan siinä sitten vedettyä lauantaina ja sunnuntaina yhtä sun toista... Ja sitten kun annoskoot ovat paljon isompia kuin mitä kotona söisi, se harmittaa. Lauantaina sitten meni muutama lasi viiniä ja vähän lonkeroakin, mutta tulipahan käytyä yöllä sitten muutama tunti tanssimassa tanssilattialla :) Ehkä siinä kulutti sitten ne omenapiirakat vaniljakastikkeella ja riisihillomössöt ym.

Tänään sitten arki alkaa kotona onneksi ja söin aamiaiseksi ruisleipää ja nyt on lounasaikakin ollut ja mennyt, enkä ole ehtinyt syödä, nyt on pakko ettei mene taas ihan nälkäkuurin puolelle (sitten tulee taas illalla ahmittua). Ihan niinkuin eilen illalla kotona...suklaata, jäätelöä, karkkia...yyyh. Keskiviikkona olisi punnitus, mutta hirvittää kyllä tämän mässäilyn jälkeen. Tänään menen kyllä jumpalle!

Ps. Ainiin, mun työttömyys loppui! :)

• Shamu

Ja alkuun tärkeimmät eli tulokset:

Aloituspaino:127,1kg (31.7.2006)
      Paino tänään:123,3kg
      Viikkomuutos:-0,5kg
      Kok.pudotus:-3,8kg
      Tavoite ennen joulupukin tuloa:115kg (18.12.2006)

Jes miinusta!Ihan hyvä viikko takana vaikka parina päivänä jäi kävely väliin sateen takia.Täälläpäin alkoi jumpat ja käyn keskiviikkoisin kuntojumpassa,kesän jälkeen ottaa aika koville mutta kyllä se tästä.Syömisiin olen melko tyytyväinen.No okei,perjantaina pieni donitsi ja lauantaina 50g sipsejä...Eipä tuo niin haitannut.
      Ai niin!6 viikkoa elämäntapamuutosta takana ja vyötäröltä lähtenyt 5 senttiä!Tuo tosin pienellä varauksella,kun en aina muista kuinka kireälle sen mittanauhan saa vetää ym. mutta kuitenkin =)
      Restlesille onnea töiden johdosta ja pikkupullero kiva että olet back.Onnistunutta viikkoa kaikille!

• Restless-

Kiitos paljon ja kumarrus. Ja onnea sinulle pudonneista kiloista ja kaventuneista senteistä.
        Itteltäni lähtenyt kans pari senttiä 5 viikon aikana. :)

• Restless-

Mun punnituspäivä tänään, ja samassa taisi pysyä. Hyvä niin!

Eli 80 vielä. Ensi viikkoon, nyt ei jaksa enempää..

• Siru

Tietoni:
      Aloitus paino 105kg (3.6.2006)
      Paino tänään 92,5kg
      Tavoite norm. paino 65kg.

Lääkäri totesi minulla olevan yliliikkuvat nivelet, joten kipujen mukaan liikutaan. Sain myös lähetteen fysioterapeutille, jossa kävin eilen ensimmäisen kerran ja nyt ovat hartiat hellänä hieronnasta, mutta kyllä se siitä kunhan saa nuo jumit pois selästä.

• hampinen

Pituus 169,5
      Aloituspaino 25.4.2006: 78kg
      Paino 10.8: 67,5
      Paino tänään: 64,7
      Painotavoite jouluksi: 60kg (lopullinen tavoite)

Ennen kaikkea anteeksipyyntöni, kun en ole minäkään muistanut tänne kirjoitella, luskellut kuitenkin olen välillä miten muilla menee.. Minulla ei edes ole varsinaista punnituspäivää, käyn lähinnä joka aamu puntarilla (paha tapa.. :( ) Tavoite tässä kuitenkin lähenee oikein mukavasti, eikä ole mitään kiirettä.. Hiljaa hyvä tulee, sitten kun muistaisi vielä liikkua tarpeeksi..

Tsemppiä kaikille! =)

• Masentaa.
      Tekis mieli lopettaa jo koko laihdutus. Mutta enhän mä ees osaa. Haluun päästä ainakin siihen 68 kiloon, en pysty lopettamaan aikasemmin...Vaikka haluisinki. Jotenki sitä vaan kattoo mitä syö ja miettii kuinka pitkän lenkin tekee jne.

Masentaa.
      Nuha jatkuu. Oon silti käynyt tällä viikolla pari lyhyttä juoksulenkkiä. Toivottavasti nuha lähtis pian. Haluisin yrittää juosta uuden ennätyksen ennen lumien tuloa.

Masentaa.
      Ku tietäis missä on vika. Miksei paino laske. Kuukauden on nyt pysynyt samassa. Syönköhän liikaa, liikunkohan liian vähän jne. kysymykset pyörivät päässä.

Masentaa.
      -Kirsikka

• pikkupullero

Ei varmaan lohduta yhtään, mutta välillä kuuluukin masentaa.

Pidätkö ruokapäiväkirjaa? Löytyisikö ongelma sieltä? Jos et vielä pidä, kokeile pari päivää. Tai ota kiloklubi.fi ilmaiseksi koekäyttöön (7pv), katsotaan mitä se paljastaa =)

Tsemppiä, kyllä se siitä taas lähtee! Minulla joskus junnasi paino paikallaan kuusi viikkoa, ja sitten parissa päivässä humahti kolme kiloa alas. En vieläkään tiedä mistä oli kyse, mutta sitkeys selvästikin palkintaan.

Kyllä sinä jaksat, vaikka välillä masentaakin. Juo kuppi kaakaota (mieluiten tietysti kevyttä) tai teetä ja nuku kunnon yöunet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      347
      2384
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      421
      2370
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1371
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      41
      1072
    5. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      803
    6. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      61
      798
    7. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      785
    8. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      781
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      116
      731
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      689
    Aihe