sopii hyvin selkävaivaiselle, etenkin jos vaivat on alaselässä käy myös yläselän ,siinä tulee sopivasti kiertoa ylä että alaselän puolelle.
Itellä on issias tyyppistä selkä vaivaa ja on välillä tosi pahana, mitä enemmän kerkiän ja viitsin lähteä sauvakävelemään sen parempi selkä on.
Muutenkin on hyvä kunnon nostattaja, kokeilkaa mennä ylämäkeen sauvoilla ja ilman niin syke nousee huomattavasti korkeammalle kuin ilman sauvoja vaikka vauhti on sama.
Suosittelen lämpimästi, opettelette ensin oikean tekniikan.
sauvakävely
4
1279
Vastaukset
- sauvailija tyttönen
Olen harrastanut lajia nyt vajaan vuoden.
Minulla on lannerangan nivelrikko ja kyllä noi niskatkin työstä
ovat kovasti kipeytyneet.
Siis ennen.
Nyt kunto on kohonnut ja kivut ja säryt vähentyneet
liki kokonaan.
Jos nyt tulee muutama välipäivä niin ihan kaipaa lenkkiä.
Nautin kovasti lenkeistäni.
Ajatukset rullaa laidasta laitaan.
Vauhtia voi pitää hikeen asti tai vain kruisailla.
Suosittelen lämpimästi. - zöf
Ota venyttely elämäntavaksesi niin iskias häipyy. Suurin osa iskiasvaivoista johtuu kireiden lihasten aiheuttamista hermopinteistä.
Sauvakävely tuo tilapäisen helpotuksen iskiakseen muttei poista sitä.
Kokemus puhuu.- kaletsu
tottakai venytykset,tulee harrastettua tota urheilua sen verran että on aina välillä pakko venytellä lihaksia.
Ja kyllä toi päärynä lihas tarvii aina välillä kovaakin venytystä. - esim just sauvakävelyllä :)
Samaten olen sauvakävelyn puolella - se hoitaa levossa ärtyvää iskiastani kuin fysioterapeutti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999