sopii hyvin selkävaivaiselle, etenkin jos vaivat on alaselässä käy myös yläselän ,siinä tulee sopivasti kiertoa ylä että alaselän puolelle.
Itellä on issias tyyppistä selkä vaivaa ja on välillä tosi pahana, mitä enemmän kerkiän ja viitsin lähteä sauvakävelemään sen parempi selkä on.
Muutenkin on hyvä kunnon nostattaja, kokeilkaa mennä ylämäkeen sauvoilla ja ilman niin syke nousee huomattavasti korkeammalle kuin ilman sauvoja vaikka vauhti on sama.
Suosittelen lämpimästi, opettelette ensin oikean tekniikan.
sauvakävely
4
1288
Vastaukset
- sauvailija tyttönen
Olen harrastanut lajia nyt vajaan vuoden.
Minulla on lannerangan nivelrikko ja kyllä noi niskatkin työstä
ovat kovasti kipeytyneet.
Siis ennen.
Nyt kunto on kohonnut ja kivut ja säryt vähentyneet
liki kokonaan.
Jos nyt tulee muutama välipäivä niin ihan kaipaa lenkkiä.
Nautin kovasti lenkeistäni.
Ajatukset rullaa laidasta laitaan.
Vauhtia voi pitää hikeen asti tai vain kruisailla.
Suosittelen lämpimästi. - zöf
Ota venyttely elämäntavaksesi niin iskias häipyy. Suurin osa iskiasvaivoista johtuu kireiden lihasten aiheuttamista hermopinteistä.
Sauvakävely tuo tilapäisen helpotuksen iskiakseen muttei poista sitä.
Kokemus puhuu.- kaletsu
tottakai venytykset,tulee harrastettua tota urheilua sen verran että on aina välillä pakko venytellä lihaksia.
Ja kyllä toi päärynä lihas tarvii aina välillä kovaakin venytystä. - esim just sauvakävelyllä :)
Samaten olen sauvakävelyn puolella - se hoitaa levossa ärtyvää iskiastani kuin fysioterapeutti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741192
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?46631Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä304558Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t228543- 51529
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502