sopii hyvin selkävaivaiselle, etenkin jos vaivat on alaselässä käy myös yläselän ,siinä tulee sopivasti kiertoa ylä että alaselän puolelle.
Itellä on issias tyyppistä selkä vaivaa ja on välillä tosi pahana, mitä enemmän kerkiän ja viitsin lähteä sauvakävelemään sen parempi selkä on.
Muutenkin on hyvä kunnon nostattaja, kokeilkaa mennä ylämäkeen sauvoilla ja ilman niin syke nousee huomattavasti korkeammalle kuin ilman sauvoja vaikka vauhti on sama.
Suosittelen lämpimästi, opettelette ensin oikean tekniikan.
sauvakävely
4
1213
Vastaukset
- sauvailija tyttönen
Olen harrastanut lajia nyt vajaan vuoden.
Minulla on lannerangan nivelrikko ja kyllä noi niskatkin työstä
ovat kovasti kipeytyneet.
Siis ennen.
Nyt kunto on kohonnut ja kivut ja säryt vähentyneet
liki kokonaan.
Jos nyt tulee muutama välipäivä niin ihan kaipaa lenkkiä.
Nautin kovasti lenkeistäni.
Ajatukset rullaa laidasta laitaan.
Vauhtia voi pitää hikeen asti tai vain kruisailla.
Suosittelen lämpimästi. - zöf
Ota venyttely elämäntavaksesi niin iskias häipyy. Suurin osa iskiasvaivoista johtuu kireiden lihasten aiheuttamista hermopinteistä.
Sauvakävely tuo tilapäisen helpotuksen iskiakseen muttei poista sitä.
Kokemus puhuu.- kaletsu
tottakai venytykset,tulee harrastettua tota urheilua sen verran että on aina välillä pakko venytellä lihaksia.
Ja kyllä toi päärynä lihas tarvii aina välillä kovaakin venytystä. - esim just sauvakävelyllä :)
Samaten olen sauvakävelyn puolella - se hoitaa levossa ärtyvää iskiastani kuin fysioterapeutti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875