olen 14.v poika aloin noin 4kuukautta sitten tekemään kovaa treeniä käsi lihakset kasvaa vauhdilla mutta en tiedä mitään esim.netti sivua mistä saisi vinkkejä eri lihaksien kasvatukseen olen jo kerran käynyt kuntosalilta kysymastä niin mies sanoi ette sinun ei pidä kasvattaa lihaksia tuossa iässä mutta en halua mitään kehon rakentaja lihaksia vaan normaalit kunnon lihakset kertokaa eri liihasten treenaus vinkkejä painoilla tai netti sivuja mistä saisi tietoa ja miten saan selkä lihakset?
KIITOS JO ETU KÄTEEN........
Liikkeitä Painoilla?????
2
318
Vastaukset
- neuvo
Käy tuossa voimailulajit-foorumilla ja kysele sieltä. Siellä on asiantuntevia ihmisisä.
- pinkkivinkkiläinen
Aloitin treenaamisen sinun iässäsi painoilla.Lihakset kasvaa silloin nopeasti, mutta rasvaprosentti pysyy pienenä.Itselläni onkin muistona kaikkien isojen sekä pientenkin lihasryhmien kasvukohdissa "raskausarpia", jotka eivät lähde pois. Ovat aika ruman näköisiä, joten aloitappa varovasti ja mieluummin mene vaikkapa voimistelemaan tai harjoittamaan kehoa jonkun muun kuin painonnoston saralla vielä noin nuorena. Kaverit´vetivät 15-vuotiaana sataa kiloa penkistä ja muistona heillä on vääntyneet kädet, koska luusto vielä pehmeää, jolloin painonnosto saattaa vännyttää niitä. Eli kädet kääntyvät kyynärpäistä ulospäin luonnottomasti.Tiedän että lihasmassaa pitäisi saada...mutta mene vaikkapa judoon, jossa voimaa takuuvarmasti tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741