Nyt kun lopultakin uskalsin jättää ujouteni ja toteuttaa haaveeni, on tämä kesä ollut aivan ihanaa helteineen.
Olen saanut lukemattomia orgasmeja pyöräillessäni hame päällä, ilman pikkareita. Mitään liukkaria ei tarvitse, sillä jo tieto siitä mitä kohta taas kokee, saa paikkani kastumaan. Ei tarvita mitään isoa liikettä, vaan aivan pieni huomaamaton liike ja paine oikeassa kohdassa, sekä vilkas mielikuvitus. Toki joskus alkaa pylly pyörimään villistikin, mutta nykyään vaan nautin kun joku katselee, ehkä ihmetellen mikä vaivaa.... :)).
Helsingissä voi kuitenkin ajella anonyyminä, ihana nahdä, miesten ilmeet ja moni seurailee minua autolla tai fillarilla, kun ajelen satula tiukasti vasten herkkiä paikkojani, piilossa hameeni alla. Vain minä voin tietää miltä se todella tuntuu.
Fantasiassani otan usein vastaantulevan miehen tai pojan kasvot hameeni alle, tunnen kuinka kasvot avuttomana nuuskivat minun herkkiä nauttivia paikkojani, ihana tuntea miten satula/(kasvot) ovat täysin minun armoillani, pepussani tuntuu todella ihanalta kun ajattelen miltä tuoksuu kun... :).
Vastaani ajelee monta tyytyväsenä hymyilevää naista ja tyttöä, tiedän moni heistä nauttii samalla tavalla.
Saan usein orgasmin tai useammankin reissuillani, mutta se rentouttava nautinnollinen vallantunne, jota satula allani aiheuttaa, on ihana motiivi siihen että olen tänäkin kesänä viettänyt satulassa aikaani todella paljon, mikä näkyy kiinteässä terveessä kropassani ja onnellisessa olemuksessani.
On niin ihanaa olla nainen. En tiedä, osaako kuinka moni käyttää pyöräilyssä mielikuvitusta kuten minä, mutta huomasin kiihottuvani jo ennen kuin ajattelin satulaa millään lailla. Se kosketus vaan sopii minun anatomiaani tosi hyvin. Toki on tärkeää millainen satulakin on, itse vaihdoin pyörääni miesten satulan.
Montako orgasmia
4
5556
Vastaukset
Onko kuule ajoasennolla väliä. Miten häpyhuulten koko, onko tullut arkuutta pitemmän lenkin jälkeen?
- Juulia & TREK
Mulla on TREK maastopöyrä jousto satulaputkella. Joustoputki muuttaa terävät iskut pitkäsi painallukseksi. Paras ajoasento on yksilöllinen, mulla vähän etukumara. Mutta maasto on tärkein. Itse ajan eniten poluilla ja varsinkin alamäkiajoa. Siinä todella näkee tähtiä orgasmien hyökyessä päälle. Todellakin toivoo ettei alamäki loppuisi koskaan.
- Herkkutar_
Juulia & TREK kirjoitti:
Mulla on TREK maastopöyrä jousto satulaputkella. Joustoputki muuttaa terävät iskut pitkäsi painallukseksi. Paras ajoasento on yksilöllinen, mulla vähän etukumara. Mutta maasto on tärkein. Itse ajan eniten poluilla ja varsinkin alamäkiajoa. Siinä todella näkee tähtiä orgasmien hyökyessä päälle. Todellakin toivoo ettei alamäki loppuisi koskaan.
Itse en ole myös kehdannut hameessa, koska se niin harvinaista. Mieli kyllä tekisi paljaalla pepullakin koittaa.
Mutta farkkujen sauma, tai löysät, mieluiten mustat ;), ohuet verkkarit ilman pikkareita kivat. Musta tietty siksi ettei kosteus näy.
Minulla on hyvä kunto, joten nautin ponnistelusta, pitkä ylämäki, jossa pylly hieroo ja kevenee ja "pomppii" satulassa saa aikaan mahtavan kiihotuksen, jonka yleensä saan laukaistua seuraavassa alamäessä, kun puristun reisilläni satulaa vasten tiukasti ja lasken kaikkien mahdollisten pomppujen yli.
Mun satula on sellanen "kyhmynokkainen", en ole valintaani katunut. Mulle vaan ikävä kyllä satula on pelkkä satula, mutta pitääpä koettaa tota mielikuvitusta ensi kerralla, jospa vaikka lisäkivaa irtoaisi. - Riderrc
Herkkutar_ kirjoitti:
Itse en ole myös kehdannut hameessa, koska se niin harvinaista. Mieli kyllä tekisi paljaalla pepullakin koittaa.
Mutta farkkujen sauma, tai löysät, mieluiten mustat ;), ohuet verkkarit ilman pikkareita kivat. Musta tietty siksi ettei kosteus näy.
Minulla on hyvä kunto, joten nautin ponnistelusta, pitkä ylämäki, jossa pylly hieroo ja kevenee ja "pomppii" satulassa saa aikaan mahtavan kiihotuksen, jonka yleensä saan laukaistua seuraavassa alamäessä, kun puristun reisilläni satulaa vasten tiukasti ja lasken kaikkien mahdollisten pomppujen yli.
Mun satula on sellanen "kyhmynokkainen", en ole valintaani katunut. Mulle vaan ikävä kyllä satula on pelkkä satula, mutta pitääpä koettaa tota mielikuvitusta ensi kerralla, jospa vaikka lisäkivaa irtoaisi.Sama temppu onnistuu myös ponin ja hevosen selässä. Itsestäni se on ihanaa kun ratsastaa ilman satulaa ja tuntee ratsun lämpöisen selän lihakset ja liikkeet... Onko muilla samoja kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625