isä-tytär suhde ??

leenu

haluaisin kommentteja mielipiteitä seuraavaan asiaan. tytär on asunut pois kotoa jo vuosia. tytär n 30v ja isä n 65v. äiti kuollut n 8v sitten. myös muita sisaruksia, jotka myös aikuisia ja asuvat pois kotoa. onko "normaalia" että aikuinen tytär ja isä yhdessä ollessaan saunovat yhdessä, nukkuvat parisängyssä vierekkäin, halailevat suukotellen, jopa suoraan suulle...?

181

49161

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hitto..

      kaukana normaalista voi he...tti
      hyi saatana

      • Jussi juonio46v

        Kyllä se on ihan normaalia kun molemat ovat aikaihmisiä.Rakastavat toisiaan ja nautivat kaikin ihanin tavoin. Ihan normaalia nykyään.


      • HappyFamily

        Kasva aikuiseksi. Family that plays together, stays together <3


      • Anonyymi
        Jussi juonio46v kirjoitti:

        Kyllä se on ihan normaalia kun molemat ovat aikaihmisiä.Rakastavat toisiaan ja nautivat kaikin ihanin tavoin. Ihan normaalia nykyään.

        sun kanssa samaa mieltä ei täytä rikokselle ominaisia piirteitä kyseessä aikuiset mitä serkumpaa sen herkumpaa mä nää ongelmaa jos tytär isäänsä ellei painostuksesta muutenkin kovasti tuomitsemassapaljon upeampaa rakkautta tehdään kun tappoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sun kanssa samaa mieltä ei täytä rikokselle ominaisia piirteitä kyseessä aikuiset mitä serkumpaa sen herkumpaa mä nää ongelmaa jos tytär isäänsä ellei painostuksesta muutenkin kovasti tuomitsemassapaljon upeampaa rakkautta tehdään kun tappoja

        Sinun ajattelukykysi ja tuntemuksesi,ihmisten i seksuaalikehityksestä ei kyllä täytä edes periskoulun oppimääriä.
        Kuinka monta aikuista tunnet jotka harrastavat seksiä omien vanhempiensa kanssa? Onko normaalikäytäntö?
        Vaikka et itse näkisi tilanteessa mitän outoa, moni muu kyllä näin tekee.

        Harrastaisitko itse seksiä oman tyttäresi kanssa? Tai oletetun tyttäresi kanssa?

        . Jos vastaat tähän kysymykseen, kieltävästi, ymmärrät jotain. Mutta käytännössä et näe ongelmaa jos sen tekee joku toinen? Eli, et teksi ilmoitusta mahdolisesta seksuaalirikoksestakaan koska et näe tilanteessa mitään epätavallista.

        Tekisit rikosilmoituksen ehkä jos näkisit jonkun aikuisen käyttävän lasta hyväkseen seksuaalisesti, mutta et näe ongelmaa ja ristiriitaa tilanteessa jossa lapsi suostuu seksisuhteeseen aikuisen kanssa.
        Näet ongelman vasta jos lapsi tai nuori vastustaa tilannetta.

        Miten suhtaudut ulkomaalaisten ja suomalaisten miesten harrastamaan groomigiiin netissä? Lopultahan grooming tähtää ja johtaa aikuisen ja lapsen tai nuoren seksisuhteeseen? Vai mitä?

        Et näe siinäkään mtään ongelmaa? Että joku aivopestään, houkutellaan seksisuhteeseen tai houkutelkaan riisumaan ja ottamaan itsestään paljastavia kuvia,yläosa ja alaosa paljaana, masturboi täysin tuntemattomalle miehelle netin välitykselle, koska itse nauttii siitä tai suostuu näin toimimaan?
        Sinun rikoksen kriteeristö on vain vapaaehtoisuuden puute ei itse teko tai millä keinoin se tehdään, , miten manipuloidaan, painostetaan, tai käytetään omaa asemaa hyödyksi jotta toimen suostuisi seksuaalisiin tekoihin ja miten näitä tekoja hyödynnetään lopulta tilanteisiin jossa penetraatio, vastentahtoinenkin jopa tapahtuu aikuisen ja ja lapsen välillä?
        Käytännössä kiellät ny,yisen seksuaalirikoslainsäädännön kokonaan, pidät sitä tarpeettomana ja turhana.
        . Suojaikärajat ovat sinusta keinptekosia, yhteiskunnan asettamia inhottavia rajoitteita joiden tarkoitus on vain estää ihmisiä nauttimasta seksistä, , puritanismia siis.

        Jo 10 vuotias lapsi on sinun mielstäsi kypsä ja valmis seksosuhteeseen 30 - 50 vuotiaiden miesten kanssa , olipa tämä mies urheiluharrastuksen valvoja, opettaja, tai lapsen huoltaja tai isä?
        Ilmeisesti myös antaisit oman tyttäresi harrastaa 10 vuotiaana seksiä koulun 40 vuotiaan miesopettajan kanssa ? Ja tekisit sen itse samankäisenä ja samanikäiselle?

        Näinhän asia on tulkittavissa. Mitä hyväksyt muille, sitä olet myös itse valmis tekemään?
        Harrastatko selsiä oman sisaresi kanssa? Oman äitisi tai tätisi kanssa? Voisit ajatella harkitsevasi jos kemiat kohtaavat, vsi? Ja sisko suostuu?Suostuisiko siskpsi tänä päivänä harrastamaan seksiä kamsasi vaikka sukukoukouksen yhteudessä, äidin syntyäreillä, kun tulet on ittelukäynnille?
        Mieti asiaa ja kysy, mikä , mitkä tilanteet laosen kehityksessä ovat johtaneet siihen että hän suostuu isänsä kanssa suhteeseen? Tuosta noin vain?


      • Anonyymi

        Olen kanssasi samaa mieltä


    • DitaVonBlonde

      Kyllähän mäkin iskääni rakastan mutten sentään TOLLA tavalla... menee "pikkasen" intiimiksi. saunan viel voisin käsittää ( en tosin ite saunoo iskäni kanssa) mut toi pussailu ja sänky on jo sairasta!

      • daddys girl

        mun mielestä saunominen ei ole ok mut mun mielestä pusu suoraan huulille on ok.ainaskin musta,siinä ei ole mitään väärää. no toi pari sängys yhes nukkuminen on ehkä vähän outo.


      • HappyFamily

        Et voi sanoa sairaaksi jos et ole itse kokeillut, eivätkä he satuta ketään. Antaa heidän olla onnellisia.


      • Kommenttina

        Sanotaanko näin että jos tyttäreni isäpuoli yrittää tätä niin en ota oikeutta omiin käsiin vaan että oikeudessa tavataan.


    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Tuli vain mieleen...

      Mikä sitten on normaalia ja mikä ei. Nukkumisessa ei liene mitään pahaa.

      • varmaankin

        Tää on ihan selvä provo!
        Ei kukaan ulkopuolinen voi edes tietää, että tytär ja isä nukkuvat ja suukottelevat yhdessä. Vai onko sisar tai veli asiaa kyselemässä?

        uskomatonta, mutta ei totta!!


      • leenu
        varmaankin kirjoitti:

        Tää on ihan selvä provo!
        Ei kukaan ulkopuolinen voi edes tietää, että tytär ja isä nukkuvat ja suukottelevat yhdessä. Vai onko sisar tai veli asiaa kyselemässä?

        uskomatonta, mutta ei totta!!

        olen tämän isän ystävä ja perheessä melko uusi. tää on mulle aika vaikee juttu. keskusteltiin asiasta kaikki yhdessä taannoin - joka meni riitelyksi ja jätti rypyn "meidän perheen yhteiselle tulevaisuudelle" ja mulle vaan sanottiin, että jos et kestä katsoa suukottelua, käännä pää muualle, hän ainakin halaa ja suukottelee isiä jatkossakin niinkuin ennenkin. ja "anna" heidän käydä yhdessä saunassa, ei he sua mukaan sinne pyydä........!
        Minusta tuntuu, että tää tytär haluaa vaan omalla tavallaan näyttää mulle, kelle hänen "isi" kuuluu. Mut tapa on todella outo. Just joo.


      • jatkan
        leenu kirjoitti:

        olen tämän isän ystävä ja perheessä melko uusi. tää on mulle aika vaikee juttu. keskusteltiin asiasta kaikki yhdessä taannoin - joka meni riitelyksi ja jätti rypyn "meidän perheen yhteiselle tulevaisuudelle" ja mulle vaan sanottiin, että jos et kestä katsoa suukottelua, käännä pää muualle, hän ainakin halaa ja suukottelee isiä jatkossakin niinkuin ennenkin. ja "anna" heidän käydä yhdessä saunassa, ei he sua mukaan sinne pyydä........!
        Minusta tuntuu, että tää tytär haluaa vaan omalla tavallaan näyttää mulle, kelle hänen "isi" kuuluu. Mut tapa on todella outo. Just joo.

        Sinä olet siis tämän isän uusi naisystävä?
        Oletko paljonkin vanhempi kuin tämä tytär?

        Onko tytär ns. normaali, siis työssäkäyvä ja omassa asunnossaan asuva ihminen?

        Tytär ei ilmeisesti ole naimisissa, eikä ylipäätään parisuhteessa? Onko hänellä sisaruksia? Miten isä suhtautuu mahdollisiin muihin lapsiinsa?

        Ei kai isä ole sinulle sanonut, että käännä pääsi muualle, ellet kestä katsoa??

        Saunomisen saatan j o t e n k i n ymmärtää (mikäli tytär on ainoa lapsi, tai isän "iltatähti"), mutta nukkuminen vierekkäin on jo liikaa. Suukottelevatko he sängyssäkin???
        En uskalla edes kysyä enempää...!!!

        Kaiken kaikkiaan luulen kuitenkin, että tytär on mustasukkainen sinulle, koska nyt tytär ei ole enää yksin isän "silmäterä".
        Tytär pitää sinua kilpailijanaan.

        Vietätkö sinä tämän isän kanssa intiimiä elämää, ja vietätte öitäkin yhdessä?
        Ehkä se on tyttärelle liikaa...


      • Täällä myös
        leenu kirjoitti:

        olen tämän isän ystävä ja perheessä melko uusi. tää on mulle aika vaikee juttu. keskusteltiin asiasta kaikki yhdessä taannoin - joka meni riitelyksi ja jätti rypyn "meidän perheen yhteiselle tulevaisuudelle" ja mulle vaan sanottiin, että jos et kestä katsoa suukottelua, käännä pää muualle, hän ainakin halaa ja suukottelee isiä jatkossakin niinkuin ennenkin. ja "anna" heidän käydä yhdessä saunassa, ei he sua mukaan sinne pyydä........!
        Minusta tuntuu, että tää tytär haluaa vaan omalla tavallaan näyttää mulle, kelle hänen "isi" kuuluu. Mut tapa on todella outo. Just joo.

        Aika samoilla linjoilla kuin edellinen kirjoittaja. Saunominen ei ole nyt niin tavatonta perheen kesken, joskin ehkä harvinaista tuossa iässä. Itselleni ajatus isästä saunakaverina on kyllä vieras. Joissain perheissä vaan saunotaan yhdessä niin kauan kuin lapset asuvat kotona. Tapa voi jatkua myös lasten vieraillessa, etenkin jos heillä ei ole omaa perhettä. Miksi äidin kuolema olisi muuttanut tätä? Kun olette kolmestaan kotona saunailtana, kielletäänkö sinua tulemasta mukaan?

        Yhdessä nukkuminen ja suutelu on oudompaa. Ei kai asunto ole pieni yksiö, vierassänky olisi? Kai heillä on sentään eri peitot?


      • leenu
        jatkan kirjoitti:

        Sinä olet siis tämän isän uusi naisystävä?
        Oletko paljonkin vanhempi kuin tämä tytär?

        Onko tytär ns. normaali, siis työssäkäyvä ja omassa asunnossaan asuva ihminen?

        Tytär ei ilmeisesti ole naimisissa, eikä ylipäätään parisuhteessa? Onko hänellä sisaruksia? Miten isä suhtautuu mahdollisiin muihin lapsiinsa?

        Ei kai isä ole sinulle sanonut, että käännä pääsi muualle, ellet kestä katsoa??

        Saunomisen saatan j o t e n k i n ymmärtää (mikäli tytär on ainoa lapsi, tai isän "iltatähti"), mutta nukkuminen vierekkäin on jo liikaa. Suukottelevatko he sängyssäkin???
        En uskalla edes kysyä enempää...!!!

        Kaiken kaikkiaan luulen kuitenkin, että tytär on mustasukkainen sinulle, koska nyt tytär ei ole enää yksin isän "silmäterä".
        Tytär pitää sinua kilpailijanaan.

        Vietätkö sinä tämän isän kanssa intiimiä elämää, ja vietätte öitäkin yhdessä?
        Ehkä se on tyttärelle liikaa...

        joo, olen uusi naisystävä ja paljon vanhempi tätä tytärtä, mutta silti jonkin verran nuorempi kuin tää isä. eli olen samaa sieltä, että tytär ON mulle mustasukkanen, vaikka ei sitä myönnäkkään. vietämme intiimiä normaalia seurusteluelämää. eikös se ole normaalia kuitenkin.

        Viime kesänäkin lomareissun jälkeen kun näytettiin meidän lomakuvia tälle tytölle, siellä oli tietty muutama pusukuvakin joukossa, niin ajattelin kyllä siinä näyttäessä, että ehkä se oli hälle liikaa. ...koskapa nyt hän lähetti isälleen oman lomaceedeen, jossa oli tyttöporukalla otettuja nakukuvia. mutta vain hän oli selvemmin niissä nakuna. ihan selvä juttu. tämmönen isin iltatähti. voi v.... eikö tää ole jo sairasta.... !!!!

        tytär on normaali ja käy työssä vieraalla. veljiä on 2 kpl. isä suhtautuu ihan ok kaikkiin lapsiin, mutta ehkä tää tytär on läheisin. kuulen miten he juttelee puhelimessa (ihankuin kuulisin "lässyttelyä" tytölle isältä?) ja toimii tavatessaan (tytär pyörii kokoajan kuin päiväperhonen isänsä ympärillä, koskettelee, halailee), poikien kanssa on erilaista.

        hankala tilanne.


      • HappyFamily
        leenu kirjoitti:

        joo, olen uusi naisystävä ja paljon vanhempi tätä tytärtä, mutta silti jonkin verran nuorempi kuin tää isä. eli olen samaa sieltä, että tytär ON mulle mustasukkanen, vaikka ei sitä myönnäkkään. vietämme intiimiä normaalia seurusteluelämää. eikös se ole normaalia kuitenkin.

        Viime kesänäkin lomareissun jälkeen kun näytettiin meidän lomakuvia tälle tytölle, siellä oli tietty muutama pusukuvakin joukossa, niin ajattelin kyllä siinä näyttäessä, että ehkä se oli hälle liikaa. ...koskapa nyt hän lähetti isälleen oman lomaceedeen, jossa oli tyttöporukalla otettuja nakukuvia. mutta vain hän oli selvemmin niissä nakuna. ihan selvä juttu. tämmönen isin iltatähti. voi v.... eikö tää ole jo sairasta.... !!!!

        tytär on normaali ja käy työssä vieraalla. veljiä on 2 kpl. isä suhtautuu ihan ok kaikkiin lapsiin, mutta ehkä tää tytär on läheisin. kuulen miten he juttelee puhelimessa (ihankuin kuulisin "lässyttelyä" tytölle isältä?) ja toimii tavatessaan (tytär pyörii kokoajan kuin päiväperhonen isänsä ympärillä, koskettelee, halailee), poikien kanssa on erilaista.

        hankala tilanne.

        Lopeta suhde jos noin ahdistaa.


      • MrLoveDoctor
        Täällä myös kirjoitti:

        Aika samoilla linjoilla kuin edellinen kirjoittaja. Saunominen ei ole nyt niin tavatonta perheen kesken, joskin ehkä harvinaista tuossa iässä. Itselleni ajatus isästä saunakaverina on kyllä vieras. Joissain perheissä vaan saunotaan yhdessä niin kauan kuin lapset asuvat kotona. Tapa voi jatkua myös lasten vieraillessa, etenkin jos heillä ei ole omaa perhettä. Miksi äidin kuolema olisi muuttanut tätä? Kun olette kolmestaan kotona saunailtana, kielletäänkö sinua tulemasta mukaan?

        Yhdessä nukkuminen ja suutelu on oudompaa. Ei kai asunto ole pieni yksiö, vierassänky olisi? Kai heillä on sentään eri peitot?

        Eri peitot? No mitä vittua se sinulle tai kenellekkään muulle kuuluu? Vittu, että ihmisillä on tylsät elämät.


      • gdfgdfgtsert
        leenu kirjoitti:

        olen tämän isän ystävä ja perheessä melko uusi. tää on mulle aika vaikee juttu. keskusteltiin asiasta kaikki yhdessä taannoin - joka meni riitelyksi ja jätti rypyn "meidän perheen yhteiselle tulevaisuudelle" ja mulle vaan sanottiin, että jos et kestä katsoa suukottelua, käännä pää muualle, hän ainakin halaa ja suukottelee isiä jatkossakin niinkuin ennenkin. ja "anna" heidän käydä yhdessä saunassa, ei he sua mukaan sinne pyydä........!
        Minusta tuntuu, että tää tytär haluaa vaan omalla tavallaan näyttää mulle, kelle hänen "isi" kuuluu. Mut tapa on todella outo. Just joo.

        Sä ja sun "ryppys"


    • ole normaalia

      Hyvin lähellä insestiä.

      • HappyFamily

        Mitä sitten?


    • Normaalia

      Pervojen perheessä.

      • HappyFamily

        Rakkauden osoituksessa ei ole mitään pervoa.


      • Anonyymi
        HappyFamily kirjoitti:

        Rakkauden osoituksessa ei ole mitään pervoa.

        Kyse ei ole mistään rakkaudesta vaan tarpeesta tyydyttää seksintarve ja kokea seksuaalista mielihyvää ja sen kokemiseen ei tarvita mitään syviä kiintymyksen tunteita.

        Se on miehillä ja naisilla biologinen vietti jonka voi toteuttaa myös omin käsin.
        Jotkut valitettavasti vain käyttävät siihen lähinnä olevaa, heikointa ja puolustuskyvyttömintä ihmistä, henkilöä jota on helppo manipuloida suhteeseen ja käyttää valta - asemaansa ja vanhemmuuttaan hyväksi.
        Jotkut siis käyttävät siihen omaa lastaan jos on taipumusta kiihottua hyvin nuorista, koska normielämässä jos yrittää vierasta, joutuu kiinni. Mutta omaa lasta on helppo hyödyntää seksuaaliseen hyväkskäyttöön, juuri vanhemman valta- asemaansa hyöntymällä.
        On ilman muuta rikos ja erityisen raskauttavaa on kun se kohdistuu perheenjäseneen. Siinä käytetään luottamusasemaa väärin.
        Rakkauden kanssa sillä seksuaalivietillä ja seksuaalisilla haluilla ei ole mitään tekemistä, mutta on helppo manipuloida lapsi asian ymmärtämään siten, käänteisesti, hyväkskäyttöä kutsutaan rakastamiseksi vaikka oikeasti se on väkivaltaa, seksuaalista manipulointia ja hyväksikäyttöä.

        Valitan isukit, olette rikollisia myös lain edessä. Vaikka kuinka hyvää tekee..ja ihan oikein. Lapsia ja nuoria on suojeltava , kasvurauha ja seksuaalinen integriteetti taattava jokaiselle.


    • se on

      sanon minä. Vaikka serkkujen väliset suhteet on ilmeisesti lailisia? niin samaan sarjaan kuuluu.
      Jälkeläiset on mutantteja molopäitä kun samat geenit yhdistetää. Tosin eihän tossa tiedä onko siin menty niin pitkälle.

    • SaunaSauna

      Saunominen on täysin normaalia. Ei kaikilla ole asuntokohtaista saunaa, jossa voisi käydä silloin kun huvittaa. Tai mitä järkeä tyttären ja isän on lämmittää omat saunat erikseen. Suomalaiset saunovat yhdessä jopa paljon tuntemattomienkin ihmisten kanssa, kuin perheenjäsenten.

      • Omituisia ootte

        En ymmärrä, miksi minä aikuisena naisena menisin isäni kanssa saunaan? Vaikka ei olisi omaa saunaa, on saunavuoro yleensä tunnista puoleentoista, joten siinä kyllä ehtii saunoa useammassa erässäkin.
        Toki suomalainen saunakulttuuri hyväksyy alastomuuden vieraidenkin ihmisten kesken, mutta minusta on aivan eri asia olla esim. isossa uimahallin saunassa vieraiden keskellä, kuin istua intiimisti faijan kanssa pikkusaunan lauteilla...


      • SaunaSauna
        Omituisia ootte kirjoitti:

        En ymmärrä, miksi minä aikuisena naisena menisin isäni kanssa saunaan? Vaikka ei olisi omaa saunaa, on saunavuoro yleensä tunnista puoleentoista, joten siinä kyllä ehtii saunoa useammassa erässäkin.
        Toki suomalainen saunakulttuuri hyväksyy alastomuuden vieraidenkin ihmisten kesken, mutta minusta on aivan eri asia olla esim. isossa uimahallin saunassa vieraiden keskellä, kuin istua intiimisti faijan kanssa pikkusaunan lauteilla...

        Ehkä sinun ei kannatakaan mennä. ;)


      • MrLoveDoctor
        Omituisia ootte kirjoitti:

        En ymmärrä, miksi minä aikuisena naisena menisin isäni kanssa saunaan? Vaikka ei olisi omaa saunaa, on saunavuoro yleensä tunnista puoleentoista, joten siinä kyllä ehtii saunoa useammassa erässäkin.
        Toki suomalainen saunakulttuuri hyväksyy alastomuuden vieraidenkin ihmisten kesken, mutta minusta on aivan eri asia olla esim. isossa uimahallin saunassa vieraiden keskellä, kuin istua intiimisti faijan kanssa pikkusaunan lauteilla...

        Tunnista puoleentoista? Aika luksusta. Ainakin meidän talossa saunavuoro on 30min. Ja mitä sitten vaikka kestäisikin puolitoistatuntia? Jos molemmat tykkää olla pitkään saunassa. Kyllä minäkin tykkäisin jos minulla olisi nuori karvapillutytär lauteilla vieressä levittelemässä sulojaan isukillensa.


    • Nimetön

      EI TODELLAKAAN !

      • HappyFamily

        Idiootti.


    • olin suhteessa

      miehen(53v.) kanssa joka nukutti viikonloppuisin 9-vuotiasta tyttöä vieressään ja heitti mut sohvalle...ei kaikki ilmeisesti hänellä ollut ihan kohillaan.

      • tuo kertomasi juttu

        Kai sulla oli sen verran älliä päässä että tarkistit ja VARMISTIT ettei se 53v mies, jolla ei mielestäsi tuntunut olevan kaikki kohdallaan, ollut siis tehnyt mitään sille 9-vuotiaalle tytölle nukuttaessaan häntä? Ja sinun koisaillessasi sohvalle heitettynä???


      • se olikin
        tuo kertomasi juttu kirjoitti:

        Kai sulla oli sen verran älliä päässä että tarkistit ja VARMISTIT ettei se 53v mies, jolla ei mielestäsi tuntunut olevan kaikki kohdallaan, ollut siis tehnyt mitään sille 9-vuotiaalle tytölle nukuttaessaan häntä? Ja sinun koisaillessasi sohvalle heitettynä???

        en tiedä, mutta piti tyttöä kuin prinsessaa,oli isin tyttö, iltatähtenä tehty.Minä olin kuin ilmaa siinä sivussa. En ehkä tahtonut katsoa asiaa niin että käyttäisi hyväksi, enkä uskoa.
        Viikolla kyllä kelpasin hänen viereensä.
        Suuttui vielä kun mainitsin hänelle et tytölle oma sänky ja sanoi etten saa olla enää saman katon alla kun tyttö on isänsä luona.


    • tuli outo fiilis

      Aika oudolta vaikuttaa tuo kuvailemasi tilanne.
      Itselleni muistui mieleen eräs aika outo juttu useiden vuosien takaa.

      Eli menin kylään silloisen poikaystäväni kotiin. Poikaystävä ei ollut vielä tullut mutta tämän isä ja (20 v.) sisko makoilivat parivuoteessa vierekkäin.He juttelivat, nauroivat ja halailivat/pusuttelivat ja vinkkailivat minua menemään sinne päin.

      Menin toki kohteliaasti moikkaamaan vaikka oli kyllä erikoinen fiilis. Sen isä yritti "leikillään" jopa vetää minuakin siihen hänen toiselle puolelle kainaloonsa .
      Tilanne oli mielestäni jotenkin outo ja äärimmäisen kiusaantuneena vetäydyin jäykästi hymyillen tämän isän harovien käsien tieltä pois.
      Onneksi se poikaystävä tuli sitten. Poikaystävä kertoi että siskolla ja isällä on aina ollut "tollaset tosi läheiset ja lämpimät välit" ja että sisko on "isin tyttö".

      Onkohan joillakin vain noin läheiset välit? Siis tuliko outo fiilikseni ihan turhasta?

      • komments

        ulkomailla olen huomannut että perheiden sisällä on läheiset välit ja ihmiset halailevat ynnä muuta vastaavaa paljon. Suomessa jos aikuista lastaan halaa ja naureskelee tämän kanssa niin jotkut katsovat että tuo on varmasti sukurutsaus tapaus ja jos erehtyy halaamaan 10 vuotiasta lastaan niin vanhemman täytyy olla pedofiili.


      • ulkomaalainen
        komments kirjoitti:

        ulkomailla olen huomannut että perheiden sisällä on läheiset välit ja ihmiset halailevat ynnä muuta vastaavaa paljon. Suomessa jos aikuista lastaan halaa ja naureskelee tämän kanssa niin jotkut katsovat että tuo on varmasti sukurutsaus tapaus ja jos erehtyy halaamaan 10 vuotiasta lastaan niin vanhemman täytyy olla pedofiili.

        TOTA mä nukun aina isän vieres ku oon häntä katsomassa saunaan meen hänen kanssa (bikinit tai alusvaatteet päällä toki) ja naureskellaan ja halaillaan AINA yhdessä... Pusutki joskus saattaa osua huulille.. meilläppäin lähi-idässä tollasta katsotaan hyväksi isä tytär suhteeksi eikä kukaan todellaakaan rupea siinä mitään insestiä epäilemään!!! EIKÄ SEMMOSEST OLE KYSE! Semmonen olis varmaan viimeinen asia joka kävisi isän mielessä! Ärsytttää ku täällä suomessa olen joutunut joskus miettimään että olis edes hitusenkin pieni mahdollisuus että isän mielessä olisi käynyt jotain semmost likast... hyyi saatana


      • juttu...

        Itse voisin kuvitella nukkuvani isäni tai äitini kanssa samassa sängyssä vaikka 30 vuotiaanakin. Kunhan kyse on vain nukkumisesta, eikä mistään muusta. Pieni suukottelu poskelle tai suulle esim. tervehtiessä ja hyvästellessä on myös mielestäni ihan ok. Kunhan kyse on puhtaasta isän/äidin ja lapsen välisestä rakkaudesta, eikä siihen liity mitään sairaita seksuaalisia ja insestisia tunteita kummankaan puolelta.
        Ajatus saunomisesta isän/äidin kanssa tuossa iässä tuntuu taas hieman oudolta..enkä itse haluaisi saunoa vanhempieni kanssa enää murrosiän jälkeen. Mutta ymmärrän myös niitä jotka niin tekevät, sillä alastomuuden pitäisi olla luonnollinen asia..ja joillekin se onkin.
        Sängyssä suukottelu on taas aika sairasta, yksi nopea hyvänyönsuukko poskelle menee, mutta jos se menee pitemmälle niin on aika sairasta.


      • Johanna Hoo

        Minulla ja isälläni on aina ollut noin läheiset ja lämpimät välit. Saunotaan kahdestaan, ja hui kamalaa, ihan alastomana. Suukottelemme poskille ja joskus suullekin ja halailemme ja olemme usein olleet tuolla tavoin myös parisängyssä niin että makaan pää isäni vatsan päällä tai olen isäni kainalossa tai hän on minun kainalossa, esimerkiksi muuten vain pelleilen, televisiota tuijottaen tai kirjaa lukien. Nukumme yhdessä parisängyssä koska pienen asunnon pienessä parisängyssä ei muuta voi.

        Minua järkytti että joku tosiaan ajattelee tuon olevan insestiä siis sukulaisten rakastelua, koska en ole ikinä ajatellut että meidän suhde olisi seksuaalinen! Hyi helvetti, oksettaakin tuollaiset ajatukset ja oksettaa että joku tuollaisesta vetää johtopäätöksiä että se olisi sukulaisten rakastelua! Voisitte vähän ajatella mikä on seksiä ja mikä ei! Minua ei ainakaan tarvitse tulla syyttelemään insestistä tuollaisten huomioiden perusteella koska en halua rakastella kenenkään sukulaiseni kanssa kaikkein vähiten rakkaan isäni kanssa!


      • isin tyttö
        komments kirjoitti:

        ulkomailla olen huomannut että perheiden sisällä on läheiset välit ja ihmiset halailevat ynnä muuta vastaavaa paljon. Suomessa jos aikuista lastaan halaa ja naureskelee tämän kanssa niin jotkut katsovat että tuo on varmasti sukurutsaus tapaus ja jos erehtyy halaamaan 10 vuotiasta lastaan niin vanhemman täytyy olla pedofiili.

        täällä ei sais antaa hellyyttä. ei mikään ihme että täällä on niin paljon mielenterveysongelmia. kovasti tällä palstalla on tyypit tuomitsemassa ja pätemässä. huomaa näistä "uusista tyttöystävistä" että taitavat itsekin olevan vähän kateellisia kun toisilla on läheiset suhteet. siis sortuvat itse siihen mistä syyttävät muita!


      • hulluja kaikki
        Johanna Hoo kirjoitti:

        Minulla ja isälläni on aina ollut noin läheiset ja lämpimät välit. Saunotaan kahdestaan, ja hui kamalaa, ihan alastomana. Suukottelemme poskille ja joskus suullekin ja halailemme ja olemme usein olleet tuolla tavoin myös parisängyssä niin että makaan pää isäni vatsan päällä tai olen isäni kainalossa tai hän on minun kainalossa, esimerkiksi muuten vain pelleilen, televisiota tuijottaen tai kirjaa lukien. Nukumme yhdessä parisängyssä koska pienen asunnon pienessä parisängyssä ei muuta voi.

        Minua järkytti että joku tosiaan ajattelee tuon olevan insestiä siis sukulaisten rakastelua, koska en ole ikinä ajatellut että meidän suhde olisi seksuaalinen! Hyi helvetti, oksettaakin tuollaiset ajatukset ja oksettaa että joku tuollaisesta vetää johtopäätöksiä että se olisi sukulaisten rakastelua! Voisitte vähän ajatella mikä on seksiä ja mikä ei! Minua ei ainakaan tarvitse tulla syyttelemään insestistä tuollaisten huomioiden perusteella koska en halua rakastella kenenkään sukulaiseni kanssa kaikkein vähiten rakkaan isäni kanssa!

        etkai sinä sitä tajuakaan mutta isäs siitä varmasti miehenä saa jottai kicksejä!! Suukottelu, alastomuus ja koskettelu ei kuulu tyttären ja isä väleihin voi hyvä jumala sentään.!!!!!


      • poistu
        hulluja kaikki kirjoitti:

        etkai sinä sitä tajuakaan mutta isäs siitä varmasti miehenä saa jottai kicksejä!! Suukottelu, alastomuus ja koskettelu ei kuulu tyttären ja isä väleihin voi hyvä jumala sentään.!!!!!

        Suksi nyt jo vittuun idiootti. Taidat olla joku kaappirutsari jos mielessä ei muuta ole kuin sukulaisten nussintaa!


      • HappyFamily
        juttu... kirjoitti:

        Itse voisin kuvitella nukkuvani isäni tai äitini kanssa samassa sängyssä vaikka 30 vuotiaanakin. Kunhan kyse on vain nukkumisesta, eikä mistään muusta. Pieni suukottelu poskelle tai suulle esim. tervehtiessä ja hyvästellessä on myös mielestäni ihan ok. Kunhan kyse on puhtaasta isän/äidin ja lapsen välisestä rakkaudesta, eikä siihen liity mitään sairaita seksuaalisia ja insestisia tunteita kummankaan puolelta.
        Ajatus saunomisesta isän/äidin kanssa tuossa iässä tuntuu taas hieman oudolta..enkä itse haluaisi saunoa vanhempieni kanssa enää murrosiän jälkeen. Mutta ymmärrän myös niitä jotka niin tekevät, sillä alastomuuden pitäisi olla luonnollinen asia..ja joillekin se onkin.
        Sängyssä suukottelu on taas aika sairasta, yksi nopea hyvänyönsuukko poskelle menee, mutta jos se menee pitemmälle niin on aika sairasta.

        Sulla on rajoittunut mieli.


      • HappyFamily
        hulluja kaikki kirjoitti:

        etkai sinä sitä tajuakaan mutta isäs siitä varmasti miehenä saa jottai kicksejä!! Suukottelu, alastomuus ja koskettelu ei kuulu tyttären ja isä väleihin voi hyvä jumala sentään.!!!!!

        Mees nyt kasvamaan aikuiseksi tekopyhä pässi.


      • rebeccca

        no voi vittu. ei ole kyllä teidän laaksossa kaikki muumit kotona! mä en pystyis tekemään lapsia edes maailmalopun jälkeen!!!


      • everet-
        komments kirjoitti:

        ulkomailla olen huomannut että perheiden sisällä on läheiset välit ja ihmiset halailevat ynnä muuta vastaavaa paljon. Suomessa jos aikuista lastaan halaa ja naureskelee tämän kanssa niin jotkut katsovat että tuo on varmasti sukurutsaus tapaus ja jos erehtyy halaamaan 10 vuotiasta lastaan niin vanhemman täytyy olla pedofiili.

        Ranskassa esim, sukurutsaus ei ole rangaistava teko, jos myös nuorempi osapuoli on aikuinen ja se on vapaehtoista. Myös monessa muussa eteläeuroopan maassa.


      • Anonyymi
        ulkomaalainen kirjoitti:

        TOTA mä nukun aina isän vieres ku oon häntä katsomassa saunaan meen hänen kanssa (bikinit tai alusvaatteet päällä toki) ja naureskellaan ja halaillaan AINA yhdessä... Pusutki joskus saattaa osua huulille.. meilläppäin lähi-idässä tollasta katsotaan hyväksi isä tytär suhteeksi eikä kukaan todellaakaan rupea siinä mitään insestiä epäilemään!!! EIKÄ SEMMOSEST OLE KYSE! Semmonen olis varmaan viimeinen asia joka kävisi isän mielessä! Ärsytttää ku täällä suomessa olen joutunut joskus miettimään että olis edes hitusenkin pieni mahdollisuus että isän mielessä olisi käynyt jotain semmost likast... hyyi saatana

        Oletko Libanonista tai Egyptistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Libanonista tai Egyptistä?

        En, vaan Israelista


      • Anonyymi
        komments kirjoitti:

        ulkomailla olen huomannut että perheiden sisällä on läheiset välit ja ihmiset halailevat ynnä muuta vastaavaa paljon. Suomessa jos aikuista lastaan halaa ja naureskelee tämän kanssa niin jotkut katsovat että tuo on varmasti sukurutsaus tapaus ja jos erehtyy halaamaan 10 vuotiasta lastaan niin vanhemman täytyy olla pedofiili.

        Minulla on nuorkmman setäni kanssa 11vuotta ikäeroa.
        Olin nuorempana paljon heillä lapsenvahtina.
        Kun hänen vaimonsa ei ollut kotona niin setäni tuli minun sänkyyn ja kosketteli rintojani ja pilluani ja laittoi käteni hänen housuihin ja käski hieroa hänen kulliaan.
        Olin 14v kun hän humalassa pani minua ja menetin neitsyyteni.
        Tämän jälkeen jos jäimme kaksistaan lasten nukkuessa hän pani aina minua kunnes täytin 18 ja muutin pois kotoa ja lopetin lastenvahti hommat.
        Olin yli 4 vuotta setäni painostuksen alla ja pantavana ilman omaa halua enkä uskaltanut kertoa kenellekkään.
        Olen nyt 26-vuotias ja 8:ajan vuoteen en ole käynyt setäni kotona.


      • Anonyymi
        everet- kirjoitti:

        Ranskassa esim, sukurutsaus ei ole rangaistava teko, jos myös nuorempi osapuoli on aikuinen ja se on vapaehtoista. Myös monessa muussa eteläeuroopan maassa.

        Just, laitahan lähdetietoa myös, taitaa enemmän olla omaa fantasiaasi.
        Lasten oikeudet ovat kansainvälisesti hyväksytty, missään eurooppalaisessa maassa ei ole oman lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö tai seksisuhde oman lapsen kanssa sallittu, paits omassa päässäsi koska kiihotut seksuaalisesti vain ja ainoastaan pikkulapsista, piste. Et välitä aikuisista naisista, et ole koskaan kiihoittunutkaan, et edes varhaisteininä. Tuijottelit pihan pikkutyttöjä ja fantasioit kakenlaista ja sille tasolle jymähdit, et päässyt, kasvanut siitä los millään keinolla..,vanhana äijänäkin tuijottelelet pikkulikkoja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just, laitahan lähdetietoa myös, taitaa enemmän olla omaa fantasiaasi.
        Lasten oikeudet ovat kansainvälisesti hyväksytty, missään eurooppalaisessa maassa ei ole oman lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö tai seksisuhde oman lapsen kanssa sallittu, paits omassa päässäsi koska kiihotut seksuaalisesti vain ja ainoastaan pikkulapsista, piste. Et välitä aikuisista naisista, et ole koskaan kiihoittunutkaan, et edes varhaisteininä. Tuijottelit pihan pikkutyttöjä ja fantasioit kakenlaista ja sille tasolle jymähdit, et päässyt, kasvanut siitä los millään keinolla..,vanhana äijänäkin tuijottelelet pikkulikkoja..

        Itse et edes tiedä mistä puhutaan, etkä osaa edes suomenkieltä. Lue tarkkaan mitä lainaamassasi viestissä sanottiin. Siinä sanottiin että sukurutsaus on sallittua siinäkin tapauksessa että (nuorempi) osapuoli on aikuinen. Aikuinen! Tajuatko! Ei lapsi!

        Sukurutsaus ei ole samaa kuin pedofilia. Jos tuohon väität vastaan, se todistaa että olet idiootti. Sukurutsaus on kahden verisukulaisen harrastamaa seksiä. Pedofilia taas on lapseen sekaantumista, eikä siinä ole sukulaisuussuhteella mitään väliä! Suurin osa pedofiileistä ei sekaannu omiin lapsiinsa ja se sattuu olemaan ihan tutkittu fakta. He saattavat kuitenkin sekaantua lähipiirinsä lapsiin!

        Pedofilia ei ole sallittua missään, mutta sukurutsaus on sallittua mm. Ranskassa, Venäjällä ja esimerkiksi Yhdysvalloissa Mainessa.


    • lapsia

      ei toi suukottelu ole mitään normaalia, saunomisesta voi olla montaa mieltä.

      Mä jos hankin joskus lapsia niin varmistan etten mene kyl metriä lähemmäs lasta muutenku pakottavast tarpeesta, vaipanvaihto yms. niin kukaan ei voi tulla syyttämään pedofiiliasta tai kun lapsi on aikuinen ni sukurutsauksesta.

      • ja saunomaan???

        Ei munkaan mielestä kyllä ole sopivaa että vanhemmat suukottelevat suulle lapsiaan, makoilevat vierekkäin makuuhuoneessa halaillen ja sitten saunomaan. Ei helkkari! Kyllä kait sitä voi olla läheiset välit ja halia silloin tällöin tai taputtaa selkään tai olla huomaavainen...mutta että ...no joo ja haloota!

        MISSÄ kulttuurissa, kertokaas, suositaan että vanhemmat viettää aikuisten lastensa kanssa intiimejä hellittely hetkejä (makuuhuoneessa)?


      • muualla kuin
        ja saunomaan??? kirjoitti:

        Ei munkaan mielestä kyllä ole sopivaa että vanhemmat suukottelevat suulle lapsiaan, makoilevat vierekkäin makuuhuoneessa halaillen ja sitten saunomaan. Ei helkkari! Kyllä kait sitä voi olla läheiset välit ja halia silloin tällöin tai taputtaa selkään tai olla huomaavainen...mutta että ...no joo ja haloota!

        MISSÄ kulttuurissa, kertokaas, suositaan että vanhemmat viettää aikuisten lastensa kanssa intiimejä hellittely hetkejä (makuuhuoneessa)?

        sun sukurutsaus kulttuurissas.


      • komments
        muualla kuin kirjoitti:

        sun sukurutsaus kulttuurissas.

        .....


      • lue tarkemmin
        muualla kuin kirjoitti:

        sun sukurutsaus kulttuurissas.

        lue tarkemmin hölmöläinen ennen kuin alat kettuileen, kukaan ei ole puolustanut sukurutsauskulttuuria!!! Miten niin SUN sukurutsauskulttuurissa. Jollakin on lukihäiriö?


      • lonelyworld
        ja saunomaan??? kirjoitti:

        Ei munkaan mielestä kyllä ole sopivaa että vanhemmat suukottelevat suulle lapsiaan, makoilevat vierekkäin makuuhuoneessa halaillen ja sitten saunomaan. Ei helkkari! Kyllä kait sitä voi olla läheiset välit ja halia silloin tällöin tai taputtaa selkään tai olla huomaavainen...mutta että ...no joo ja haloota!

        MISSÄ kulttuurissa, kertokaas, suositaan että vanhemmat viettää aikuisten lastensa kanssa intiimejä hellittely hetkejä (makuuhuoneessa)?

        OMA MIELESI on perverssi ja yliseksuaalinen. Siinä määrin että normaali hellyyskin on sinulle ilmeisesti seksiä ? Ja mitä helvetin väliä on sillä missä HUONEESSA se tapahtuu? Makuuhuone on nukkumista varten, jos miettii. Huone itsessään on neutraali, itse varmaan kiihotutkin ajatuksesta *makuuhuone*.


      • HappyFamily

        Sä oot pimee.


      • HappyFamily
        ja saunomaan??? kirjoitti:

        Ei munkaan mielestä kyllä ole sopivaa että vanhemmat suukottelevat suulle lapsiaan, makoilevat vierekkäin makuuhuoneessa halaillen ja sitten saunomaan. Ei helkkari! Kyllä kait sitä voi olla läheiset välit ja halia silloin tällöin tai taputtaa selkään tai olla huomaavainen...mutta että ...no joo ja haloota!

        MISSÄ kulttuurissa, kertokaas, suositaan että vanhemmat viettää aikuisten lastensa kanssa intiimejä hellittely hetkejä (makuuhuoneessa)?

        Normaaleissa perheissä.


    • todenperäisyyttä

      Uskon jutun, koska tiedän toisenkin vähän samanlaisen. Ei ole mielestäni tervettä.

      • HappyFamily

        Olet oikeutettu mielipiteeseesi, mutta olet väärässä.


      • Anonyymi
        HappyFamily kirjoitti:

        Olet oikeutettu mielipiteeseesi, mutta olet väärässä.

        Laki on tas kanssasi eri mieltä.

        Voit toki tuntea ettei isän ja tyttären suhteessa ole mitään poikkeavaa. Siinä vaiheessa kun menee syleilyt ja muut seksuaalisen kanssakäymisen puolelle, on laki lapsen puolella.

        Aikuinen vastaa teoistaan.

        Kulttuurissamme ja eikä ainoastaan meillä, vaan on yleismaailmallisestikin hyväksytty normi se, etteivät vanhemmat harrasta intiimiä kanssakäymistä lastensa kanssa. Ei edes alkuperäiskansojen parissa.
        Halaamiset ja poskisuudelmat ja sen sellaiset eivät herätä mitään.
        Mutta jos makaat alastomana yhtä alastoman isän vieressä sängyllä, suutelet suulle ja harrastat hyväilyjä, on raja jo ylitetty kauan aikaa sitten, tyttären ollessa jo pieni lapsi.

        Käytännössä jokainen ihminen tietää ja tuntee rajansa. Ne opitaan ja opetellaan jo pienestä pitäen, myös lapsi itse luontaisesti asettaa rajat, mutta jos lapsen rajoja rikotaan toistuvasti, hän alistuu, vanhemman sana on laki ja siihen lapsikin sopeutuu, ei tiedä misäån muusta.

        Lapsen intimiteetin suhteen raja on ylitetty usein, tarkoituksella ja tieten tahtoen.

        Pyrkimyksenä on ollut koko ajan totuttaa lapsi sihen, ettei rajoja ole sen suhteen miten kosketellaan, missä oloshteissa kosketellaan ja kenen toimesta kosketellaan.

        Hänelle ei ole muodostunut mitään käsitystä omista rajoistaan, koska niitä on rikottu toisen vanhemman toimesta koko ajan ja jatkuvasti. Hän ei edes tunne rajojaan. Hänestä on kasvatettu hyväksikäyttäjilleen sopiva.

        Näinhän monet miehet toimivat netissä, manipuloivat, houkuttelevat, groomaavat, kunnes saavat sen mitä lähtivät tavoittelemaan, seksuaalista tyydytystä. Hyödyntäen kaikkia inhimillisiä tarpeita ja hekkouksia.
        Ei pedofiilinen isä siinä suhteessa poikkea muista seksuaalirikollisista lainkaan, samat metodit vain käyttöön ja oman asemansa vanhempana ja luontaisen kiintymyksen kohteena hyväksikäytön helpottamiseksi siinä
        kirskkana kakun päällä. Isä syyllistyy rikokseen ja rikos todennäköissti tapahtunut jo aika varhaisessa vaihessa, äiti osallisena tavalla tai toisella, myös siten, että on sulkenut slmänsä faktoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laki on tas kanssasi eri mieltä.

        Voit toki tuntea ettei isän ja tyttären suhteessa ole mitään poikkeavaa. Siinä vaiheessa kun menee syleilyt ja muut seksuaalisen kanssakäymisen puolelle, on laki lapsen puolella.

        Aikuinen vastaa teoistaan.

        Kulttuurissamme ja eikä ainoastaan meillä, vaan on yleismaailmallisestikin hyväksytty normi se, etteivät vanhemmat harrasta intiimiä kanssakäymistä lastensa kanssa. Ei edes alkuperäiskansojen parissa.
        Halaamiset ja poskisuudelmat ja sen sellaiset eivät herätä mitään.
        Mutta jos makaat alastomana yhtä alastoman isän vieressä sängyllä, suutelet suulle ja harrastat hyväilyjä, on raja jo ylitetty kauan aikaa sitten, tyttären ollessa jo pieni lapsi.

        Käytännössä jokainen ihminen tietää ja tuntee rajansa. Ne opitaan ja opetellaan jo pienestä pitäen, myös lapsi itse luontaisesti asettaa rajat, mutta jos lapsen rajoja rikotaan toistuvasti, hän alistuu, vanhemman sana on laki ja siihen lapsikin sopeutuu, ei tiedä misäån muusta.

        Lapsen intimiteetin suhteen raja on ylitetty usein, tarkoituksella ja tieten tahtoen.

        Pyrkimyksenä on ollut koko ajan totuttaa lapsi sihen, ettei rajoja ole sen suhteen miten kosketellaan, missä oloshteissa kosketellaan ja kenen toimesta kosketellaan.

        Hänelle ei ole muodostunut mitään käsitystä omista rajoistaan, koska niitä on rikottu toisen vanhemman toimesta koko ajan ja jatkuvasti. Hän ei edes tunne rajojaan. Hänestä on kasvatettu hyväksikäyttäjilleen sopiva.

        Näinhän monet miehet toimivat netissä, manipuloivat, houkuttelevat, groomaavat, kunnes saavat sen mitä lähtivät tavoittelemaan, seksuaalista tyydytystä. Hyödyntäen kaikkia inhimillisiä tarpeita ja hekkouksia.
        Ei pedofiilinen isä siinä suhteessa poikkea muista seksuaalirikollisista lainkaan, samat metodit vain käyttöön ja oman asemansa vanhempana ja luontaisen kiintymyksen kohteena hyväksikäytön helpottamiseksi siinä
        kirskkana kakun päällä. Isä syyllistyy rikokseen ja rikos todennäköissti tapahtunut jo aika varhaisessa vaihessa, äiti osallisena tavalla tai toisella, myös siten, että on sulkenut slmänsä faktoilta.

        Sinua ei ole älyllä pilattu. Olet idiootti.

        Luetko tämän tarkkaan ja harkiten

        "haluaisin kommentteja mielipiteitä seuraavaan asiaan. tytär on asunut pois kotoa jo vuosia. tytär n 30v ja isä n 65v. äiti kuollut n 8v sitten. myös muita sisaruksia, jotka myös aikuisia ja asuvat pois kotoa."

        Jos tytär on 30 vuotias, tytär ei ole mikään pieni lapsi!


    • tuota...

      ... mitäs vittua se itse asiassa sulle kuuluu?

      • ja tuota, tuota

        ....mitäs vittua se taas itse asiassa sulle kuuluu jos jotain kiinnostaa keskustella tästä aiheesta?


    • mies.

      Kylläpäs täällä on huvittavia juttuja :D Ei tuo voi olla kyllä tottakaa, kunhan piruuttaas keksit tarinoita tänne :D

    • lopeta se

      Hanki itsellesi poikaystävä. Ei ole sopivaa hengailla isin kanssa.

      • HappyFamily

        Mutta jos se isä on se poikaystävä. <3 :3


    • mitä...

      MITÄ VITTUA.

    • Yrjö

      Pervoa tuo on, sukurutsaa. *oks*

      • HappyFamily

        Kasva aikuiseksi.


    • &gt;&gt;&gt;&gt;

      Kukin rämpiköön tämän elämänsä tyylillään.

    • Hati****

      Sano sille "miehelles" että toi vaikuttaa pahasti jo sukurutsaukselta, ja eikö hän huomaa että isin pikku prinsessa on mustasukkainen iskän uudesta naisesta. Juttele myös niitten sen veljien kanssa. Kysyt onko ne huomanneet saman asian että neiti kihnuttaa vähän liian paljon isänsä kyljessä.

      • HappyFamily

        Idiootti.


    • TEITÄ

      Olen asunut jo 70-luvun puolivälistä italiassa ja täällä olisi enemmämn kun epänormaalia jos ei sukulaiset saatika sitten isä/äiti/lapset halaisivat ja pussailisivat toisiaan kun he näkevät/tapaavat vaikka tapaamisen välillä olisi vain muutama tunti. Sehän on tunnettua että pohjoismaissa ollaan "kylmiä", tiedän ettei siellä olla sitä mutta siltä se täältä katsottuna todella näyttää. Kukaan ei päällepäin näytä/osoita tunteita tai hellyyttä toisilleen vaikka ei olisi tavannut tosiaan vuosiin. Kulttuurierot ovat tosiaakin suuret euroopassa ja toivottavasti suomalaiset sen myöskin hyväksyvät. En tarkoita että kyseinen esimerkki olisi/tai ei olisi suomessa oikein, mutta täällä italiassa se olisi enemmänkin käytäntö kuin kieltävä teko.

      • ei tunge

        isä ja tytär samaan makuunhuoneeseen pusuttelemaan ja halailemaan saati sitten saunomaan kahdestaan.
        En tosin tiedä millaisen italialaisperheen sinä olet 70-luvulla tuntenu...?


    • minä vaan

      herätti huomioni khyllä..
      jos nyt puhut asiaa etkä keksiny päästäs noin älytöntä kysymystä niin ei ole normaalia! tyhmäkin tietää vastauksen tuoho!
      isä on pedofiili jos sekaantuu tyttäreensä.
      (jos lapsi o alaikäinen?)

      • unohtui!

        siis ei ole alaikäinen! selkis! en huomannu kohtaa! mutta kyllä sekaisin on ukko jos tyttöösä sekaantuu....


      • HappyFamily
        unohtui! kirjoitti:

        siis ei ole alaikäinen! selkis! en huomannu kohtaa! mutta kyllä sekaisin on ukko jos tyttöösä sekaantuu....

        Kumpikaan ei ole sekaisin jos kummatkin haluavat sitä. Se mitä kaksi täysi-ikäistä ihmistä tekee keskenään ei kuulu muille vaikka olisivatkin sukua.


      • Anonyymi
        HappyFamily kirjoitti:

        Kumpikaan ei ole sekaisin jos kummatkin haluavat sitä. Se mitä kaksi täysi-ikäistä ihmistä tekee keskenään ei kuulu muille vaikka olisivatkin sukua.

        Hyväksikäyttöä taustalla todennäköisesti ollut jo vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksikäyttöä taustalla todennäköisesti ollut jo vuosia.

        Olet väärässä.

        Käytännössä kaikissa hyväksikäyttötapauksissa hyväksikäytetty lapsi (sellaisessa tapauksessa että hyväksikäyttö paljastuu vasta vuosia tapausten jälkeen), on se sitten poika tai tyttö, häipyy hyväksikäyttöperheensä luota kauaksi eikä palaa koskaan takaisin.

        Käytännössä kukaan hyväksikäytetty ei kolmenkymmentä vuotiaana (tarkista iät vaikka aloittajan viestistä!) ei todellakaan palaa hyväksikäyttäjän kainaloon halailemaan!

        Sinä et tiedä alkuunkaan kyseisestä aiheesta mitään.


    • raja?

      Mielestäni on ihan normaalia, että esim. sohvalla istuu isin kainalossa, halaa tai pussaa POSKELLE. Mutta tommonen makuuhuoneessa makoilu menee jo vähän yli rajan.

      Tee sille "tytölle" selväksi, että SINÄ olet nyt isin nainen ja tyttö pysykööt tyttärenä.

      • HappyFamily

        Vaikka olisi isin nainen, niin voihan sitä isi ja tytär rakkautta toisilleen näyttää.


      • Anonyymi
        HappyFamily kirjoitti:

        Vaikka olisi isin nainen, niin voihan sitä isi ja tytär rakkautta toisilleen näyttää.

        Rakkaus on tuosta kaukana.


    • JAUHAT TAAS

      MONESKO KERTA?????

    • jfdgfg

      Kyl se iha normaalii luulisin olevan, mutta muista että isäsi on mies ja halut saattavat olla aika... öhöm.. mut kato ettei mee vakavaks. Kyllä varmaa huomaat sit

    • hyi

      No ei oo normaalii!!!! Mie en vois mennä isänkaa saunaa nykyää enää, ku miehil on kaikenlaisii haluja ja kaikkee vaik se olis oma isä ni silti.. ei voi koskaa tietää. Nukkumisen vierekkäi ymmärrän ja halaukset mut pussaukset suulle ni HYI VITTU! Poskellekki varmaa riittäis!!!!

      • HappyFamily

        Haista sinäkin nyt pitkä P. Ihan kuin miehet olisivat jotain demoneita halujensa kanssa. Ihan samanlaisia haluja on naisillakin. Saahan ne pussata toisiaan vaikka vehkeille, kun eivät muita satuta.


    • Höhh höö

      Hei vaan

      Huomasinpa aiheen.

      Isän ja tytön välisessä suhteessa on niin paljon "taikaa" että höpisijät hiljaa.

      Kommenttini ylläolevaa. Itse olen 40 ja minulla on 13 v. tytär.

      Tytölle on aina varattuna peti kun tulee käymään, mutta hän ei todellakaan nuku minun vieressä.

      Olen eronnut, mutta en perverssi. Hyi saatana!

      Tyttö on on minun vertani.

      Näin!

      • Schmoontsch!

        Piruako pöljäilet? Jos et pane niin et pane, pitääkö sitä koko ihmiskunnalle toitottaa? Parasta olisi, jos paniosit.


    • Morial

      Minusta asia riippuu täysin missä mielessä näitä asioita tehdään.
      Jos ne tehdään spontaanisti aivan isä-tytär suhde -periaatteella, niin OK.
      Heidän suhteensa on tässä ehkä läheisempi kuin useilla muilla,
      mutta ei kai siinä mitään, niin kauan kuin "muut tunteet" pysyvät poissa.

      • HappyFamily

        Ja miksi "muiden tunteiden" pitäisi pysyä poissa? Onko se sinulta pois jos eivät pysy?


      • Anonyymi
        HappyFamily kirjoitti:

        Ja miksi "muiden tunteiden" pitäisi pysyä poissa? Onko se sinulta pois jos eivät pysy?

        Seksissä on sinun logiikkasi mukaan kaiki sallittu. Lainsäätäjän kannalta onneksi ei näin ole. Siksi on olemassa erilaisia lakeja, koska ihmiset ovat kuten sinä, ei mitään rajoja missään. Seksi edustaa sinulle rakkauden synonyymiä, valitettavasti pidät lmeisesti raiskauksiakin rakkauden yksipuolisena ilmentymänä ja vain valitat, kun nainen ei ollutkaan halukas, mutta sinun teki niin mieli antaa miehistä ” rakkauttasi” joten naisessa oli vika, kun ei rakastanutkaan sinua..et sinä ketään raiskannut, nainen ei vain ymmärtänyt nauttia sinun tarjoamasta hetkestä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksissä on sinun logiikkasi mukaan kaiki sallittu. Lainsäätäjän kannalta onneksi ei näin ole. Siksi on olemassa erilaisia lakeja, koska ihmiset ovat kuten sinä, ei mitään rajoja missään. Seksi edustaa sinulle rakkauden synonyymiä, valitettavasti pidät lmeisesti raiskauksiakin rakkauden yksipuolisena ilmentymänä ja vain valitat, kun nainen ei ollutkaan halukas, mutta sinun teki niin mieli antaa miehistä ” rakkauttasi” joten naisessa oli vika, kun ei rakastanutkaan sinua..et sinä ketään raiskannut, nainen ei vain ymmärtänyt nauttia sinun tarjoamasta hetkestä..

        Sinun tyhmyytesi paljastuu siinä kun teet oletuksia vailla minkäänlaisia perusteita.


    • Keimo

      Aika kummallista

    • kuinkas tänään?

      Vieläkö olet tuon miehen kanssa yksissä? ja selvisikö sinulle isin ja tyttären suhteen salat?

    • nuorin tytär2

      hei

      itselleni tuli mieleen oma isä-tytär suhteeni. Tuo sinun kuvaus kyllä todella kuulostaa epäilyttävältä. Itse en voisi kuvitella meneväni saunaan isäni kanssa, tai muutenkaan näyttäytyä nakuna hänen edessään. Ehkä jotkut tekevät niin mutta itsestä tuntuisi todella kiusaantuneelta tuossa tilanteessa.
      Tavatassamme voimme myös voimme antaa suukon, ja halata. Mutta mistään jatkuvasta suukottelu/halailu sessioista ei todellakaan ole kyse. Ihan vain jälleen näkemistilanteista. Niin kuin muitakin ihmisiä halaan kun näen pitkästä aikaa.
      Vierekkäin nukkumisesta itsellä ei ole oikein kokemuksia, enkä tiedä haluaisinkokaan. Voisin toki nukkua muutaman yön isäni vieressä jos tilanne niin pakottaa, mutta tuntuu että jos olette yhdessä, ja tytär tulee vain käymään niin eikö sinun paikkasi olisi siellä parisängyssä eikä hänen! kyllä nyt tytär etsii huomiota melko rajuin keinoin! jotenki vinksahtaneelta tämä kyllä kuulosta...

      • HappyFamily

        Jos sinusta tuntuu kiusaantuneelta olla alasti isäsi edessä niin sinulla on päässä vikaa.


    • SUKURUTSAUKSEN MAKUA

      EIKÄ KAUKANA KÄYTÄNNÖSSÄKÄÄN?iSÄ EI OLE KAI PÄÄSTÄNNYT TYTÄRTÄÄN IRTAUTUMAAN KOTOAAN JA ITSESTÄÄN JA OVAT KASVANNEET KIINNI? tAI SITTEN OVAT MOLEMMAT HULLUJA.

      • Willy Raschawilly

        Ites oot hullu!


    • Hui kauhistus

      Hyi, kuvottavaa! Rajat pitää olla! Itse en ole käynyt isäni kanssa saunassa kuudennen luokan jälkeen.

      Ovatko jotain maalaisia sisäsiittoisia..

      • pöljät

        Toissa viikolla kävin pikkusysterien kans saunassa...vanhin nyt 26, nuorin 18...itse 32.eipä siel mitään sukurutsaa harrastettu, kaikki on nähny mun pippelin ja tissejä olen nähny kohta enemmän ku tarpeeksi...ei se kaikki ole seksuaalista, ihmiset vaan ylireagoi tällasissa asioissa nykyään.


      • Haista shittu
        pöljät kirjoitti:

        Toissa viikolla kävin pikkusysterien kans saunassa...vanhin nyt 26, nuorin 18...itse 32.eipä siel mitään sukurutsaa harrastettu, kaikki on nähny mun pippelin ja tissejä olen nähny kohta enemmän ku tarpeeksi...ei se kaikki ole seksuaalista, ihmiset vaan ylireagoi tällasissa asioissa nykyään.

        Voihan hitto vieköön että on ällöä. Tuollainen suukottelu ja vieläpä samassa sängyssä nukkuminen sairasta touhua.


      • HappyFamily

        Kommenttisi perusteella olit sitä kirjoittaessasi vielä 6:lla luokalla.


      • HappyFamily
        Haista shittu kirjoitti:

        Voihan hitto vieköön että on ällöä. Tuollainen suukottelu ja vieläpä samassa sängyssä nukkuminen sairasta touhua.

        Itse olet sairas ja kommenttisi on ällö.


    • isin tyttö

      itse olen 22 ja isäni 52. toisinaan saunotaan yhdessä, halaillaan kyllä paljon ja aina kuljetaan yhdessä vieraiden luona ja kaupoilla jne. joskus myös nukutaan isossa sängyssä vierekkäin. syynä on ehkä se, että äiti on hylännyt perheemme ja jo kun olin pieni, olimme toisillemme ainoana tukena kun äiti käänsi koko suvun meitä vastaan (äidilleni on diagnosoitu jonkinlainen ilmeisesti narsistinen persoonallisuushäiriö). myös koira nukkuu meidän kanssa siellä isossa sängyssä, ja halaillaan kolmestaan :D meillä tähän ei todellakaan liity mitään seksuaalista tai insestistä, hyi yök. suulle ei kyllä suudellakaan...

      • Kaisuli Hämeestä

        Meillä liittyy. Ymmärrän sen ettei ehkä muilla liity, mutta minä ainakin nautin myös siitä osasta meidän keskinäistä suhdetta. Se alkoi viisi tai kuusi vuotta heidän eron jälkeen kun olin jo 24 vuotias.


      • linnaan joutais isä

        tai sitten äitis hylkäsi teidät isällenne.

        Voi että mä ryntäisin heti oksentamaan jos mä huomaisin että joku isä makais sängyssä saatu kävis jossain vitun saunassa oman aikuisen tyttärensä kanssa....

        KAIKENLAISTA SITÄ KUULEEEEEEE


      • poistu
        linnaan joutais isä kirjoitti:

        tai sitten äitis hylkäsi teidät isällenne.

        Voi että mä ryntäisin heti oksentamaan jos mä huomaisin että joku isä makais sängyssä saatu kävis jossain vitun saunassa oman aikuisen tyttärensä kanssa....

        KAIKENLAISTA SITÄ KUULEEEEEEE

        suksis nyt teini vittuun täältä kun aikuiset keskustelee


      • HappyFamily

        Miksi se on muka yök? Olette tosi läheisiä ja ilmeisesti rakastat isääsi. Onko hän ruma tai huono ihminen?


      • HappyFamily
        Kaisuli Hämeestä kirjoitti:

        Meillä liittyy. Ymmärrän sen ettei ehkä muilla liity, mutta minä ainakin nautin myös siitä osasta meidän keskinäistä suhdetta. Se alkoi viisi tai kuusi vuotta heidän eron jälkeen kun olin jo 24 vuotias.

        Ihanaa kuulla. Onnea kaikessa teille <3


      • HappyFamily
        linnaan joutais isä kirjoitti:

        tai sitten äitis hylkäsi teidät isällenne.

        Voi että mä ryntäisin heti oksentamaan jos mä huomaisin että joku isä makais sängyssä saatu kävis jossain vitun saunassa oman aikuisen tyttärensä kanssa....

        KAIKENLAISTA SITÄ KUULEEEEEEE

        Sä olet pimeä.


      • ffdsf

        Kuulosti hyvältä!!!


      • elsi15
        Kaisuli Hämeestä kirjoitti:

        Meillä liittyy. Ymmärrän sen ettei ehkä muilla liity, mutta minä ainakin nautin myös siitä osasta meidän keskinäistä suhdetta. Se alkoi viisi tai kuusi vuotta heidän eron jälkeen kun olin jo 24 vuotias.

        Mitäs lestoillahan se tuntuu olevan tavanomaista.


      • Anonyymi

        Miten sitten koira? Eikö koirakaan saa suudella kuonollaan huulille?

        Vanhemmillani on naaraskissa, joka tulee rinnanpäälle kehräten ja koskettaa nenällään nenää tai huulia.

        Jotenkin ajattelen, ettei kissa ajattele olevansa zoofili tai perverssi. Kissalla on hyvät suhteet luonaan asuvaan sen lailla leikattuun uroskissaan.


    • voi herranjumala!!

      ole sopivaa ei ole sopivaa nähnytkään!!!!

    • JK

      ON NORMALIA

    • nursestudent, 23

      Minusta kuulostaa hiukan oudolta. En ikinä käynyt alasti isän kanssa saunassa murrosiän alkamisen jälkeen. Minusta olisi jokseenkin kiusallista ja noloa olla isän (tai muun miespuolisen sukulaisen) edessä alasti.. Myös suoraan suulle suukottelu kuulostaa erikoiselta.. no, perheissä on eri tapoja, eikä se silti tarkoita, että kyse olisi insestistä.

      • HappyFamily

        Mitä noloa siinä on? Ei omaa kroppaa tarvitse nolostella. Suulle suukottelu on ihanaa. Kokeilisit sinäkin.


    • Minusta ihmiset miettivät aivan liiaksi sitä, mikä on normaalia. Niin kauan kun ei oikeasti mitään insestiä tai pakottamista suuntaan eikä toiseen esiinny, ei mielestäni kyseissä isä-tytär-suhteessa ole mitään vikaa. Moinen läheisyys ei valitettavasti taida olla tilastollisesti yleistä, mutta jokainenhan toiminnallaan joko vahvistaa tai heikentää yleisiksi katsottuja toimintatapoja. Minusta olisi vain mukavaa jos kulttuuristamme tulisi enemmän yhteisöllisempi.

      • HappyFamily

        Ei insestissä mitään väärää ole jos molemmat ovat täysi-ikäisiä ja mukana omasta tahdostaan, kunhan ehkäisy on kunnossa.


    • Täytyy ihmetellä

      Silloin pikkupoikana 40-luvulla käytiin saunassa maaseudulla tyttäret, isät, äidit, pojat, miniät, vävyt, ukit ja mummot melkein kaikki yhtäaikaa eikä paljon häpeilty.Nyt ollaan niin siveitä,ettei itsekkään sitä tajuta mutta jokaisen saatavalla olevaan tappiin sitä reikää ollaan sovittamassa.Meillä ainakin tulee tytöt vielä saunaa yhtä aikaa ja tyttölapsetkin mukana eihän siinä mitään hävettävää ole.Ei harrasteta muuten mitään suvunjatkamis toimia saunassa eikä muuallakaan omanlapsen kansa vaikka nyt jokin niin luulee.

    • joojustjåå

      Jaahas, että tämmöinen provo tällä kertaa. Sama tyyppi näköjään kirjoittelee koko ajan näitä insesti / sukulaisseksijuttuja. Kumma fiksaatio tuollaiseen.

      Menisit seksipalstalle fantasioimaan.

      • HappyFamily

        Kasva aikuiseksi.


    • Tämähän kiva palsta

      ISIN TYTÖT:
      Meillä me sisarukset ollaan oltu aina ISÄN TYtTÖJÄ ja velipoika äitin oma pikku pikku kullanmuru.Mitä häpeämistä siinä on jos käydään isänkanssa saunassa tai antaa suukon tai pitää muuten isästään.Me siskokset ollaan aina tykätty isästä ja äitikin aina muistaa kehua kuinka hyvä ja lutunen se onkaa.Sellaista miestä kyllä saa hakea, joka tulee toimeen kaikien kanssa eikä koskaa sano toisesta pahaa sanaaOn ollut ilo,kun joskuson saanut syntyä sellaiseen perheeseen jossa on lapsena ollut kaikki hyvin ja vielä aikuusenakin.

      • HappyFamily

        Kuulostaa todella hyvälle.


    • Kuka kirrotti

      En ymmärrä!? Kuka tän kirjoitti koska huomaa että ei ole isä ja äiti on kuollut ja sanot "tytär"

    • suvaitsevaisuuta

      On eri juttu, mitä naisystävänä asiasta ajattelet ja tunnet. Mutta mielestäni kaksi AIKUISTA ihmistä saavat tehdä keskenään mitä tahansa jos se on vapaaehtoista.

      Kaikki eivät koskaan ymmärrä kaikkea mitä toiset tekevät, mutta niin ei kai pidä, eikä voikkaan olla.

      Lopettakaahan HYI, HYI, kommentit. Jokaisella meistä on asioita joita jotkut muut eivät hyväksy. Jotkut asiat ovat yleisempiä, jotkut harvinaisempia.

      Kaikkea saa tehdä, niin kauan kun kukaan ei vahingoitä ketään.

      • HappyFamily

        Olet fiksu tyyppi. Nostan hattua.


    • serkumpi

      Mitäs pahaa tossa nyt voisi olla. Ei vaikka rakastelisittekin. Kaksi aikuista ilman pakottamista. Eihän tuon luulisi kenellekään kuuluvan.

    • llkkklll

      Mitä pahaa siinä jos kaksi aikuista ihmistä omasta tahdostaan tekee jotain, sanoo moni täällä.

      Tässä on nyt kuitenkin kysymys aikuisen tytön ja isän sopimattoman läheisestä suhteesta. Jos isä on sitonut tyttärensä itseensä jo lapsesta lähtien, niin liian läheinen suhde on alun perin isän vika. Isän tulisi aikuisena laittaa suhteeseen normaalit rajat. Jos tytär on kasvatettu isän naiseksi, niin hänen voi olla vaikeaa tai mahdotonta saada normaalia suhdetta johonkin toiseen mieheen, koska hän on sisimmässään "naimisissa" isänsä kanssa. Tuollainen isä pilaa tyttären mahdollisuudet normaaliin mies-naissuhteeseen. Ei tällaiset suhteet ole niin vapaita ja ongelmattomia kuin moni haluaa kuvitella. Isän tulee olla isä eikä ottaa aviopuolison paikkaa tyttärensä sydämessä. Eikä isän tule antaa tyttärelleen aviopuolison paikkaa. Tuollaisessa suhteessa sekä isän nainen tai tyttären äiti ja tyttären mies tuntevat itsensä kolmanneksi pyöräksi, he tuntevat että isä ja tytär ovat jo varattuja eikä tuohon isä ja tyttären suhteeseen enää muita mahdu. Ei tuo ole normaalia touhua!

      • Anonyymi

        Juuri näin, olet täysin oikeassa ja hyvin kuvasit tällaista epätervettä suhdetta ja mikä vaikutus sillä on tyttären myöh.ihmissuhteisiin, kykyyn sitoutua uusiin parisuhteisiin ja kasvaa vanhemmistaan erilliseksi, aikuiseksi naiseksi. Hyvä!


    • Hyvääelämä

      Isä ja tytär sen tietävät. Jos tuo ei pidä seksuaalista ajatusta sisällään, on se sinällään hellyttävää. Lapsen pusu on säilynyt aikuisiälle. Tuskin suudelmasta on kysymys, vaan nopeasta pususta. Läheinen suhde on varmaan molemmille tärkeää äidin kuoleman jälkeen. Etelän maissa nukutaan pienissä taloissa samassa sängyssä monta sukupolvea. Näin joskus äidin suutelevan ravintolassa tytärtää. Ehkä hitusen pitkä ollakseen nopsa pusu. Muttei siinä mitään kähmintää ollut. Hän sanoi, että he höpöttelevät ja heidän suhde oli iloinen ja avoin. Onko se mielestäsi tuomittavaa?
      Jos tuossa on seksuaalisuutta mukana, se ei ole tervettä, mutta kallistuisin ensimmäiseen ajatukseen.

    • Isin-hanipupu

      Minusta tuo ei ole tuomittavaa. Kaksi aikuista ihmistä saavat tehdä mitä haluaa, mitä sitten vaikka heillä olis tytär/isä seksisuhde. Ihan normaalia ja hyväksyttävää, kun se on molempien tahtotila.
      Itsekin olen isän kanssa hyvin, hyvin läheinen. Pusut, hyväilyt, kaikki mitä siihen liittyy. Olemme aikuisia HUOM ! Kaikki sallittua.

      • keskikäisetnaatiskelijat

        Olen samaa mieltä. Ei se ole keneltäkään pois, eikä se vahingoita ketään. Minulla ja isällä on ollut hyvä suhde jo kymmenen vuotta. Kertokoon se siitä kuinka harmiton meidän suhde on. Kukaan ei tiedä siitä, eikä se siis ole vahingoittanut ketään. Meidän on täytynyt salata kaikki, koska muut voisivat vahingoittaa meitä. Meillä on täysin terveet ystävät, täysin terveet harrastukset, täysin terveet työt, ja jos ystäviämme on uskominen, olemme varmaankin itse terveitä kun he eivät ole koskaan mitään outoa meistä sanoneet.


      • matura

        onhan isä poika suhteitakin. varmaankin vähemmän.


    • Ihan normaalia.

    • niiku.sillee

      Sama kahtiajako näkyy myös uskontopalstoilla. Pohjimmiltaan ero johtunee suhtautumisesta valtaan. Eräät uskovat, että heillä on oikeus määrätä myös muiden tekemisistä, toiset taas katsovat, että mitä kaksi täysikäistä tekee vapaaehtoisesti, ei kuulu heille.

    • rakastakaamme

      Hieno asia! Juuri noin pitäär isän ja tyttären toisiaan rakastaa!

    • åååsa

      Itse pitäisin tuollaista käytöstä normaalina ja tavallisena läheisyytenä. Minulla ja isälläni on seksisuhde, ja säännöllinen ja salainen seksielämä. Me emme tuo sitä ilmi tuon kaltaisella läheisyydellä varsinkaan jos joku muu voisi sen nähdä. Me pidämme tunteemme ja läheisyyden ehdottomasti salassa.

    • Anonyymi

      Provo. Lukekaapa ketju kokonaan. Selkeetä. Kuka tänä päivänä muutenkaan hakee neuvoja palstoilta jotka ovat trollien pesintäpaikka? Mihinkään ei voi luottaa oikeasti mitä netissä anonyymit huutaa. Somessakaan et tiedä toisista sitä aitoa puolta niin mites tämä sitten.

      Jos ammattiapua kaipaatte, saatte sitä nykyään ihan maksuttakin. Tosiasiassa täältä saat vaan haukut vaikka tosissasi olisitkin.

      • Tiesitkö, että provot o


      • Firdawsi kirjoitti:

        Tiesitkö, että provot o

        ...ovat hyvin vaarallisia. Hyppäävät silmille nurkan takaa, tai - mikä vielä kauheampaa - saatat vahingossa vastata. Siinä sitä sitä sit ollaan.


      • Anonyymi

        Idioottien palsta koko suomi24 ja pervertikkojen. Kuka normaaali täällä kauvaa kestä idioottien joukossa. Suoli Suomi 24 olisi oikea nimi tai Suomen viemäriverkko 24 johon valuu suomalaisten tajunnanvirtaa läpi vuorokauden, pelkkää haisevaa jätevirtaa., mätäojaa..suoraan sanottuna..


    • Anonyymi

      Vai että provo. Taidat olla aivan täysi idiootti?

      Aloitus on vuodelta 2006, ja ketjuun on tullut viestejä näköjään tasaiseen tahtiin tähän vuoteen saakka.

      Missä hitossa se aloittaja provoilee, aloitusviestissäkö?

      • Lapsen maailmassa on kahdenlaisita. Kaikenlaiset harvinaiset asiat tuntuvat provoilta, koska kapea kokemus vielä pitää maailman kapeana.


    • Anonyymi

      Aika outoa. Se ei voi olla normaalia.

      • Anonyymi

        Ei se silti väärinkään ole.


    • Anonyymi

      Vitun sairas ihmissaasta

    • Anonyymi

      Yhdessä saunominen on monille uhan normaalia. Halaaminen on normaalia. Samassa sängyssä nykkuminenkin voi olla normaalia, jos siihen on joku syy (esim. ainoa sänky, eikä vieraspatjaa lattialle tmv.).

      Halailu sen sijaan ei ole normaalia (jos nyt ei ole tyyliin joku suru, jossa lohdutetaan). Suulle suukottelu yksiselitteisesti ei ole normaalia. Eikä se samassa sängyssä nukkuminen ole normaalia, jos muitakin vaihtoehtoja on.

      Noin siis asian itse näen.

    • Anonyymi

      No ei todellakaan ole normaalia!

    • Anonyymi

      Ei kait siinä mitään. Aikuiset ihmiset tekevät, niin kuin parhaaksi näkevät.

    • Anonyymi

      Ei ole normaalia. Kyse on insestistä. Ja seksuaalisesta hyväksikäytöstä, joka tapauksessa, siitäkin huolimatta, että tytär alistuu suhteeseen tai saa siitä jopa jotain.
      Hyväksikäyttö lienee alkanut jo tyttären ollessa hyvin nuori. Eli kyse on selsuaalisesta hyväksikäytöstä, johon tytär ikään kuin sopeutunut. Isä käyttänyt tyttären kiintymyssuhdetta hyväksi ja luonut lapseen seksisuhteen jo hyvin varhaisessa vaiheessa.
      Kysehän ei ole siitä, että tytär täytettyään 18 v.yht’ äkkiä havaitsisi rakastuneensa isäänsä, vaan kyllä isä on valmentanut tyttöä jo varhaisesta lapsuudesta asti.

      Oletettavasti myös muut joutuneet hyväksikäytön kohteeksi, mutta isä päätynyt tähän, koska tytär on helposti ohjailtavissa, ollut muokattavissa ja hyväksikäytetttävissä. Muut lienevät tajunneet isän poikkeavuuden ja traumatisoituneet. Tämä sopeutunut ja alistunut tilanteeseensa.
      Rikos kyseessä joka jatkunut vuosikausia. Tytär ei tajua tilanteessa mitään poikkeavaa, ihan tyypillistä.
      Erityisesti jyrkän uskonnollisissa piireissä aika yleistä.

    • Anonyymi

      Kovin epäilyttävää ainakin

    • Anonyymi

      Ei ole normaalia.

    • Anonyymi

      Kyllä terveen rajan jokainen tervejärkinen ymmärtää.

    • Anonyymi

      Täällä nutturapäät sekoittavat hyväksikäytön ja tasapainoisen ja-arvoisen suhteen.

    • Anonyymi

      Olen leski mies 54v tytär 25v. Tytöllä tuli riitanen ero, onneksi ei lapsia. Sovittiin että tulee minulle asumaan kunnes rauhottuu tilanne, vävy kävi vittuilemassa minullekkin.
      Kohta meni siihen että tytär nukkui minun kanssa. Useasti heräsin siihen että olin ottanut kainaloon, pyysin anteeksi tytär vaan halasi sanoi kiva kun joku tykkää.
      Oli mennyt varmaa pari kuukautta kun heräsin kalu paksuna olin ottanut halaukseen kalu oli pakaroiden välissä, huokasin samperi ja vetäydyin hiljaa kuulin kuiskauksen anna olla painoin takaisin, tytön lantio keinui otin kalun vapaaksi tyttö laski housuja silloin tiesin haluaa työnnyin tiukkaan pillun se valui kerrassaan.
      Kuiskas pane mua ja kääntyi hiljaa vatsalleen seurasin perässä sanoi nai kuin nait äitiä, naitiin kahdesti. Aamulla Senja sanoi suoraan, onhan parempi näin kun hakea jotain urpoja kylältä. Tästä alkoi meidän "suhde".

    • Anonyymi

      Molemmat aikuisia, joten eiköhänne tiedä itse parhaaksi mitä tekevät. Mikä minä tai muutkaan olemme tuomitsemaan. Vaikka emme asiaa ymmärtäisi

      • Anonyymi

        Eli panisit omaa lastasikin jos saisit sen houkuteltua seksiin kanssasi hyödyntäen omaa auktoriteetiasemaasi ja lapsen tarvetta totella ja miellyttää vanhempiaan. Siitähän näissä tapauksissa useinmiten on kyse, oman luottamuksellisen aseman, auktoriteetin, kiintymyssuhteen hyväksikäytöstä. Siksi monet aikuiset pedofiilit saavat lapsen ja nuoren suostumaan seksiin koska osaavat hyödyntää valta- asemaansa ja sitä että lapsi luottaa aikuiseen tai tuntee tätä kohtaan solidaarisuutta ja kiintymystä. Myös hyödynnetään lapsen luontaista uteliaisuutta, manipuloidaan lapsi suostumaan johonkin seksuaaliseen tekoon, groomataan. .
        Rikos se silti on vaikka äijän muna sanoisi ja tuntisi mitä. .orgasmin saamisen halu ja tavoite tai tarve tuottaa nautintoa toiselle ja nähdä tämä nautinto ei ole mikään hyväksyttävä syy hyväksikäyttää lapsen tai nuoren luottamusta tai kiintymystä.
        Seksuaalisen nautinnon saaminen tai tuottaminen ja oman paskaliemensä ulos ruikkiminen ei ole seksuaalirikoksen perustelu. .

        Aikuisina tuskin isä ja tytär harrastaisivat seksiä koska lapsi on ylipäätään - jos on normaali, on kinnostunut joko ikäisistään tai jos vanhemmat miehet kinnostavat, - niin kiinnostus kohdistuisi täysin vieraisiin. Mutta äärimmäisen harvoin ollaan kiinnostuneita seksuaalsesti omasta isästään siten että ryhdytään suhteeseen. Jos sitten ryhdytään on kyse joko kehitysvammasta tai mielisairaudesta,
        Kehitysvammaisen lapsen toki voi saada houkuteltua " aikuisenakin " seksiin mahdollisesti, .useat uhrit ovatkin juuri kehitysvammaisia. Tai sitten psyykkisesti häiriintyneitä, mielisairaita eli skitsofreenikoita.


    • Anonyymi

      No eipä tuo normaalia taida olla mutta mistä tiedät varmaksi noin tapahtuneen

    • Anonyymi

      Mitä se muille kuuluu mitä aikuiset vapaaehtoisesti keskenään tekevät?

      • Anonyymi

        Mitä se muille kuuluu vaikka sun isä käyttäisi seksuaalisesti hyväkseen sinun lastasi? . Tai sun veli käyttäisi sun lastasi, menisit vaan mukaan ja ottaisit isomman porukan mukaan joukkoraiskaukseen. Kun sun tytär suostui siihen ja saa aina orkkuja joka kerta mitä useampi äijä sitä on panemassa?

        Entä jos kyseessä olisikin sinun poikasi, viisivuotias tai ihan teini- ikäinen joka suostuu sinun isäsi tai veljesi kanssa seksiin tai olisi aikuinen ja suostuisi jomman kumman tai kummankin kanssa seksiin? Myös sinun kanssasi?
        Viisivuotiaana isoisä oli jo testannut sun poikaa , rectumin suuaukkoa ja vahingossa repi poikasi peräaukon suun auki. Toteaisit siihen että äkkiä poika siihen tottuu ja tykkäät itse siitä ajatuksestakkovasti kun pappa kouluttaa.. poikahan ei osannut kieltäytyä koska pappa niin ihanasti kutitteli pojan kulkusia ja anusaukkoa ja se teki hyvää.. joten ei poikaparka osannut kieltäytäkkään ja siksikin ettei aikuiselle sanota ei, ei varsinkaan papalle.
        Seuraavaksi sun isä harrastaisi aikuisen poikasi kanssa seksiä?
        Lapsihan on jo tottunut siihen että tämä rectumin näpräys ja kaikki muu kalun tunkeamiset peräaukkoon kuuluu normaaliin elämään.
        Hyväksyisitkö? Ehkä et kun kyseessä on poika mutta hyväksyt jos kyseessä olisi tyttölapsi koska mielestäsi kaikki tyttölapset ovat syntyneet pantaviksi ja poikalapset tyttölasten ja naisten panijoiksi.
        Eli olet SUKUPUOLIRASISTI? Raiskaus ja hyväksikäyttö on sallittua ja hyväksyttyä, luonnollista, kunhan teon kohde on naispuolinen?
        Asenne muuttuu hyvin nopeasti kun kyse on oikeasta elämästä ja oikeasta omasta lapsesta.

        Varsin äkkiä huomaisit ettei kaikki ole ihan niinkuin pitää ellet sitten itse harrasta mm.lapsipornoa tai isä- tytär- veli- sisko - roolikleikkejä? Todennäköisesti ilmeisesti jotain tai kaikiia näitä ja siksi hyväksyt myös oikeassa elämässä nämä poikkeavuudet. Tovottavasti et saa koskaan omaa lasta koska potentiaalinen hyväksikäyttäjä selkeästi olet jo nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se muille kuuluu vaikka sun isä käyttäisi seksuaalisesti hyväkseen sinun lastasi? . Tai sun veli käyttäisi sun lastasi, menisit vaan mukaan ja ottaisit isomman porukan mukaan joukkoraiskaukseen. Kun sun tytär suostui siihen ja saa aina orkkuja joka kerta mitä useampi äijä sitä on panemassa?

        Entä jos kyseessä olisikin sinun poikasi, viisivuotias tai ihan teini- ikäinen joka suostuu sinun isäsi tai veljesi kanssa seksiin tai olisi aikuinen ja suostuisi jomman kumman tai kummankin kanssa seksiin? Myös sinun kanssasi?
        Viisivuotiaana isoisä oli jo testannut sun poikaa , rectumin suuaukkoa ja vahingossa repi poikasi peräaukon suun auki. Toteaisit siihen että äkkiä poika siihen tottuu ja tykkäät itse siitä ajatuksestakkovasti kun pappa kouluttaa.. poikahan ei osannut kieltäytyä koska pappa niin ihanasti kutitteli pojan kulkusia ja anusaukkoa ja se teki hyvää.. joten ei poikaparka osannut kieltäytäkkään ja siksikin ettei aikuiselle sanota ei, ei varsinkaan papalle.
        Seuraavaksi sun isä harrastaisi aikuisen poikasi kanssa seksiä?
        Lapsihan on jo tottunut siihen että tämä rectumin näpräys ja kaikki muu kalun tunkeamiset peräaukkoon kuuluu normaaliin elämään.
        Hyväksyisitkö? Ehkä et kun kyseessä on poika mutta hyväksyt jos kyseessä olisi tyttölapsi koska mielestäsi kaikki tyttölapset ovat syntyneet pantaviksi ja poikalapset tyttölasten ja naisten panijoiksi.
        Eli olet SUKUPUOLIRASISTI? Raiskaus ja hyväksikäyttö on sallittua ja hyväksyttyä, luonnollista, kunhan teon kohde on naispuolinen?
        Asenne muuttuu hyvin nopeasti kun kyse on oikeasta elämästä ja oikeasta omasta lapsesta.

        Varsin äkkiä huomaisit ettei kaikki ole ihan niinkuin pitää ellet sitten itse harrasta mm.lapsipornoa tai isä- tytär- veli- sisko - roolikleikkejä? Todennäköisesti ilmeisesti jotain tai kaikiia näitä ja siksi hyväksyt myös oikeassa elämässä nämä poikkeavuudet. Tovottavasti et saa koskaan omaa lasta koska potentiaalinen hyväksikäyttäjä selkeästi olet jo nyt.

        Juuri näin, ero seksifantasioitten ja reaalimaailmaan vietyjen toteuutamisien välinen raja on hiuksenhieno, pelkkä veteen piirretty viiva. Aika moni on valmis sen rajan ylittämiseen eli syyllistymään jopa seksiaalirikoksiin. Lasta en tuollaisen äijän kanssa teksi. Seuraavaksi kun äijä vie lapsen kylpyyn alkaa nakki sojottamaa ja äijä haluaa tunkea se lapsensa joko suuhun tai pahimmissa tapauksissa vaginaan eli raiskaamaan oman lapsensa. Ero on todellakin kuin veteen piirretty viiva silloin kun halut yltyvät joistain ihmisistä kuoriutuu pelkkä petoeläin. Hyi helvetti mitä sikoja.😡🤬👿


    • Anonyymi

      Minulla on ollut tyttäreni 25v kanssa hyvät välit aina autoin usein pienessä rahapulassa, asui pojan kanssa kolmisen vuotta ja tuli ero, en kysellyt saa itse selvittää jos tahtoo.
      Elsa muutti kotia joksikin aikaa , eräänä iltana kun oltiin kahden vaimo töissä juotiin viiniä käytiin saunassa erikseen. Tyttäreni kertoi sohvalla istuessamme että Joni oli pettänyt sen kaverin kanssa, Elsa oli tullut kotiin hiljaa Toni oli makkarissa nainut raivona Minnaa, kertoi että Minna oli huokaillut saat panna aina Toni oli kääntänyt ja pannut takaa Minna oli vaan ulissut Elsa oli silloin lähenyt eikä palannut.
      puhuttiin kaikesta muustakin
      Elsa kysyi miten teillä kun olet poissa äiti huokailee joskus kovasti kun on yksin, naurahdin voin joskus kertoa. Ilta oli pitkällä ja menin makuuhuoneeseen, ja mietin vaimon ääntelyä tiesin mistä se johtuu. Elsa tuli ovelle kuiskas saako tulla viereen nostin peittoa livahti nätissä alusasussa kehuin olet seksikäs tuli kainaloon tunsin kinteät rinnat itseäni vasten. Elsa kysyi mikä se äidin homma oli nyt kerrot, Sanoin jos tämä jää meidän tietoon, sanoi heti varmaan jää.
      Kerroin äitisi on joskus aika halukas ja käyttää ostamaani dildoa, Elsi huokasi minäkin tarvitsisin semmoista, vähän ajan päästä sanoi näytä sitä. Elsi tuli lähelle no näytä iskä. sanoin se on laatikossa Elsi nousi heti ja katsoi mikä tämä on.
      Sanoin silmät kiinni laitoin päälle kosketin sillä nännejä Elsi nosti rintoja selkää nostamalla huokasi ihanaa kuljetin vatsaa pitkin ja pikku housuille tunsin myös sormissa turpeat huulet Elsi kiemurteli kuiskas ihana laite ja värähteli, liikutin pitsiä pitkin ja painoin kovemmin kuiskas ei jumalauta on ihana siirsin housua ja laitoin pillun alhaalta ylös puristi käsivarresta työnsin sen sisään katsoin kuinka irvisteli ja nautti muutin taajuutta nosteli lantiota painoi kättäni kuiskas hiero. Vapisi jalat heilui sai orgasmin ja pitkään. oli vieressä ja halasi, isi mikä se on sanoin anna olla vähän aikaa.
      Elsi melkein nukahti ohjasin sievästi puhelimella Elsi äänteli lantio liikkui suu aukeni kuin nauttien rinnat kohoili silmät rävähti auki katsoi minua, isä näin hurjaa unta me naitiin pantii hulluna, isä se liikkuu kokeilin nännejä Elsi painoi kättäni kuiskas koske. Hyväilin hiljaa isonnin taajuutta Elsi nousi puoliksi päälle painoi lantiota jalkaan kuiskas isä sulla seisoo laskeutu päälle keinui siinä levitti haarat hieroi kalua kuiskas haluan oikeaa, laski housut otti dildon pois laski minun housut Pane niin kuin Toni Minnaa työnnyin tyttäreen kiljui pane huoraa pane Elsi oli hurjana kiljui en ketänyt laukesin kuiski isä työnnä anna luojaaah että tulee.
      Elsi kaatui viereen kuiskas haluan tuota isoa vielä monesti aivan ihanaa.
      Mikä tuo on saa hulluksi, se on punainen dildo voi ohjata puhelimella tästä päälle.
      Aamulla Elsi nousi myöhään, vaimo meni nukkumaan kun tuli töistä ja naapuri tuli kylään. Elsillä oli vain löysä paita päällä ja shortsit.
      Elsi laitteli kahvia, laitoin hieman värinää katsahti heti. toi kahvit, nännit pisti silmään istui minun viereen käytin välillä voimaa näin vierestä että vapisee vähän ja lopetin, naapuri lähti annoin vähän lisää Elsi tiputti lusikan pöydän alle, vetäis verkkarini alas ja imi kalua laitoin lisää värinää imi tosi syvälle työnsin päätä pois piti kiinni laukesin suuhun nuoli ja imi kaiken. Meni omaan huoneeseen olin ovella annoin erilaisia väristyksiä puri peittoa ja vääntelehti. Otti doldon pois kuiskas pitää pestä.
      Vaimo heräsi, kuulin kolinaa näin puhelimesta nyt käy näytin Elsille katso äidin värinä Elsi sanoi talliin ja äkkiä. Pani tallissa takaa päin hurjana kuiskas olen isin kiimapillu ja kuului kunnon pillun äänet laskin sisään Elsi seisoi ja antoi valua lattialle ja lähti sisälle.
      Elsi pääsi yli erostaan seurustelee mukavan pojan kanssa mutta haluaa aina joskus antaa pillua kunnolla

      • Anonyymi

        Hyvältä kuullostaa.
        Olisi upea naida kimpassa
        M41


    • Anonyymi

      On normaalia. Molemmat vielä siinä iässä että luonto hoitaa tehtävät, ja ollaan onnellisia. Nauttikaa, elämä ei ole ikuista.

    • Anonyymi

      On ihan normaalia. Se on hyvin yleistä mm. muslimien keskuudessa jotta suvun siemen ei karkaa muualle. Irakissa ja Iranissa on tapana että isä raiskaa tyttärensä heti kun näillä alkaa kuukautiset. Suomessa lestadilaiset harrastavat samaa tapaa kun raamatussa kerran näin sanotaan.

    • Anonyymi

      Tosirakkaus voi olla monenmuotoista nykyaikana. Joku rakastaa autoaan tai koiraansa. Miksei tytär voisi rakastaa isäänsä?

    • Anonyymi

      Ehdottomasti on normaalia.

    Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe