Peban tsiikailu

Pebafriikki

Tässä oli puhetta rintojen ihmettelystä mutta itse ainakin huomattavasti enemmän katselen hyviä perseitä, ne on vaan niin ihania ja vastustamattomia!

Miltä naisesta tuntuu jos huomaa/tajuaa jonkun ihailevan persettään? Etenkin silloin jos tietää itsekin että se on hyvänmuotoinen?

33

3828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmänä.

Mies on täys ääliö, jos jää kiinni perseen tuijoittelusta. Mulla on hyvä perse, mutten pidä siitä että ääliöt kuolaavat perään. Fiksu osaa tehdä senkin loukkaamatta ja esineellistämättä. Siis huomaamatta.

• freak

Tätä en oikein ymmärrä että naiset loukkaantuu asiasta kun kuitenkin haluavat että miehet ihailee heitä. Miten siitä muka voi loukkaantua, siksikö muka että mies esineellistää silloin? Ei se mitään esineellistämistä ole, se on naisten oma keksintö. Sitä paitsi eikö sitten kaikki katseet ole esineellistäviä koska silloin katsotaan ulkokuorta, pään sisälle kun ei pysty oikein katsomaan.

• tekee samaa
        freak kirjoitti:

Tätä en oikein ymmärrä että naiset loukkaantuu asiasta kun kuitenkin haluavat että miehet ihailee heitä. Miten siitä muka voi loukkaantua, siksikö muka että mies esineellistää silloin? Ei se mitään esineellistämistä ole, se on naisten oma keksintö. Sitä paitsi eikö sitten kaikki katseet ole esineellistäviä koska silloin katsotaan ulkokuorta, pään sisälle kun ei pysty oikein katsomaan.

eli kattelee miesten perseitä ja etumuksia joten turhaa naisten rääkyä siitä että muka esineellistetään heitä.

• jennssku
        freak kirjoitti:

loukkaannu jos mun bebaa tsiikaillaan. Joskus se voi olla kyllä vähän ahdistavaa..

• katselen ..
        tekee samaa kirjoitti:

eli kattelee miesten perseitä ja etumuksia joten turhaa naisten rääkyä siitä että muka esineellistetään heitä.

miehen selkää ja hartioita, reisilihaksia ja käsiä...aah ja vau... Mutta takaan, että sitä ei huomaa ;)

En tosiaankaan pidä tuijottamisesta. Siitä tulee ainakin minulle erittäin epämiellyttävä olo. "Vau, mikä perse!"-kommenteista ei tule kuin paha mieli. Minä en pidä huomiosta. Haluan olla rauhassa. Kaikki naiset siis eivät pidä siitä, että heidän ulkonäköään arvostellaan, vaikkakin positiivisesti. Seurustelukumppani saa sitä huomiota antaa tietysti erilailla, mutta häneltäkään en sitä odota.

• tai rukoilet

Ei se kauneus kauan kestä. Pian rukoilet, että miehet edes joskus sanoisivat jotain kaunista ulkonäöstäsi, vaikka tietäisit heidän valehtelevan.

On mahtavaa olla mies, ulkonäkö senkun komistuu iän myötä. :)

• Ikävää...
        tai rukoilet kirjoitti:

Ei se kauneus kauan kestä. Pian rukoilet, että miehet edes joskus sanoisivat jotain kaunista ulkonäöstäsi, vaikka tietäisit heidän valehtelevan.

On mahtavaa olla mies, ulkonäkö senkun komistuu iän myötä. :)

Minä en ihan tosiaankaan halua niitä huomionosoituksia. Jos jotain kaunista haluaisin kuulla, niin huomion kiitoksen vaikka ystävältäni, jos olen voinut häntä auttaa.

Jokainen ihminen on erilainen. Tiedän itsekin erilaisia ihmisiä, sellaisia, joille on tärkeää saada ulkonäöstään poisitivista palautetta. Ja sellaisia, jotka eivät sitä kommettia halua kuulla.

Aloittaja kysyi, mitä naiset ajattelevat. Ja minä vastasin ihan rehellisesti itseni puolesta. Toivottavasti nyt joku toisella tapaa ajatteleva vastaa myös, että saatte sen oikean vastauksen, jota haette.

• kuulisin
        Ikävää... kirjoitti:

Minä en ihan tosiaankaan halua niitä huomionosoituksia. Jos jotain kaunista haluaisin kuulla, niin huomion kiitoksen vaikka ystävältäni, jos olen voinut häntä auttaa.

Jokainen ihminen on erilainen. Tiedän itsekin erilaisia ihmisiä, sellaisia, joille on tärkeää saada ulkonäöstään poisitivista palautetta. Ja sellaisia, jotka eivät sitä kommettia halua kuulla.

Aloittaja kysyi, mitä naiset ajattelevat. Ja minä vastasin ihan rehellisesti itseni puolesta. Toivottavasti nyt joku toisella tapaa ajatteleva vastaa myös, että saatte sen oikean vastauksen, jota haette.

kohteliaisuuden silmistä tai hymystä kuin PERSEESTÄ tai TISSEISTÄ!

• Wastaaja
        tekee samaa kirjoitti:

Sulle joka puhuit naisten katselevan miesten etumuksia: rehellisesti allekirjoittanut ei edes muista, että milloin viimeeksi olisin kulkenut kadulla ko. intresseissä.;D

Seksikkään miehen noteeraan siitä huolimatta kyllä aina, jokatilanteessa.;)

Voi vide, kuka (who?!) nainen oikeasti mulkkaa miesten ETUMUKSIA esim. jossakin f*ckin' ruuhkadösässä tms.? Kyllä ne etumusten katselutilanteet on ihan eri tilanteita. Perseiden katselunkin kanssa vähän niin ja näin: yleensä ulkomuodollisilta avuiltaan aika laatuyksilö kyseessä, että noteeraa.

*Oisko miehet visuaalisempia, vai..?*

• Ihmettelijä.
        Wastaaja kirjoitti:

Sulle joka puhuit naisten katselevan miesten etumuksia: rehellisesti allekirjoittanut ei edes muista, että milloin viimeeksi olisin kulkenut kadulla ko. intresseissä.;D

Seksikkään miehen noteeraan siitä huolimatta kyllä aina, jokatilanteessa.;)

Voi vide, kuka (who?!) nainen oikeasti mulkkaa miesten ETUMUKSIA esim. jossakin f*ckin' ruuhkadösässä tms.? Kyllä ne etumusten katselutilanteet on ihan eri tilanteita. Perseiden katselunkin kanssa vähän niin ja näin: yleensä ulkomuodollisilta avuiltaan aika laatuyksilö kyseessä, että noteeraa.

*Oisko miehet visuaalisempia, vai..?*

katsella vain yhtä miestä miljoonasta? Miten naiset voi syyttää miehiä liian korkeista kriteereistä, jos naisia kiinnostaa katsella vain niitä "laatuyksilöitä", joita on muutama mies tuhannesta? Itse ette kuitenkaan ole sen kummemman näköisiä, ja kaikkihan tietää, että upeimmat yksilöt löytyy miehistä, ei naisista.

• viiskytsenttii
        Ihmettelijä. kirjoitti:

katsella vain yhtä miestä miljoonasta? Miten naiset voi syyttää miehiä liian korkeista kriteereistä, jos naisia kiinnostaa katsella vain niitä "laatuyksilöitä", joita on muutama mies tuhannesta? Itse ette kuitenkaan ole sen kummemman näköisiä, ja kaikkihan tietää, että upeimmat yksilöt löytyy miehistä, ei naisista.

ihan sitä, ketä haluaa! Vai pitäisikö alkaa katselemaan kaikkia, koska se on "reilua"? Yksi miljoonasta...sanoisinpa, että realistinen luku on muutama kymmenestä!
        Useampi kuin yksi miljoonasta miehestä on parisuhteessa eli naiset pitää monenlaisia miehiä laatuyksilöinä, nih!

• Wastaaja
        Ihmettelijä. kirjoitti:

Kiitos sukupuoliselta katsantokannalta uniikkia logiikkaa edustaneesta mielipiteestäsi. Olen mykistynyt.

• Ihmettelijä.
        Wastaaja kirjoitti:

Kiitos sukupuoliselta katsantokannalta uniikkia logiikkaa edustaneesta mielipiteestäsi. Olen mykistynyt.

... kokiko naiseutesi kolauksen?

• Wastaaja
        Ihmettelijä. kirjoitti:

... kokiko naiseutesi kolauksen?

Ei todellakaan kokenut naiseuteni kolausta.:)
        Suoraan sanottuna teurastallille toimittaisin hetimiten itseni, jos romahtaisin jostakin nettikommentista.;DD

Kelasin vaan tota sun "perspektiiviä" Ihmettelijä. Interesting. "Miehistä löytyy komeimmat yksilöt". Whaha...

Niin. Oletan, että pidät naisista kuitenkin.

• Ihmettelijä.
        Wastaaja kirjoitti:

Ei todellakaan kokenut naiseuteni kolausta.:)
        Suoraan sanottuna teurastallille toimittaisin hetimiten itseni, jos romahtaisin jostakin nettikommentista.;DD

Kelasin vaan tota sun "perspektiiviä" Ihmettelijä. Interesting. "Miehistä löytyy komeimmat yksilöt". Whaha...

Niin. Oletan, että pidät naisista kuitenkin.

symmetrisimmät yksilöt, kuten eläinkunnassa uroksista. Monelle naiselle vain on liian kova pala myöntää tätä ja sinä olet yksi heistä. :)

• Wastaaja

Voi hyvää päivää tän palstan kanssa joskus.;D

Mukavaa, että sait jaettua kokemuksesi mieltymyksestäsi naisten takalistoihin. Henkilökohtaisesti sanoisin, että jos olen pukeutuneena vaatteisiin, joiden tiedän korostavan parhaita puoliani, niin miesten katseet saattavat _ harvemmin tosin_ imarrella mua.

Useimmiten kuitenkin lähinnä ärsyynnyn sellasesta intensiivisestä ja typerästä tapituksesta a'la viis minuuttia putkeen katsetta kääntämättä. Kuola suupielestä valuen toljaava mies tuntuu useimmiten lähinnä tympäännyttävältä, jos nyt satun olemaan vaikkapa kirjastossa tai kaupassa. Jos siis tietää, ettei ole ns. ihan parhaimmillaan ts. on esim. väsynyt, ei todellakaan kaipais mitään ylimääräistä huomiota yleensä.

Eri homma tietysti, jos nimenomaan ollaan tilanteessa, jossa miesten katseet ovat vähän niinkuin itsestäänselvyys ja toivottaviakin.;)

Yleisenä vinkkinä voisin antaa sulle ap., että aika harva nainen syttyy kovin häpeilemättömästä tsiigailusta "missä tilanteessa & milloin vain", joitakin kovin harvoin huomiota osakseen saavia kenties lukuunottamatta.

• hymypoika

kun saa miesten päät kääntymään. Vai eikö joku tykkää?

• rusalka

minun puolestani ääliöt voi ihan rauhassa kävellä minu ohi ilman, että ne mitään päätään kääntelee ja kattelee minua.

Eiköhän jokainen fiksu mies osaa toimia hienotunteisesti tässäkin asiassa. Eihän sitä naista kytätä ja töllistellä tartte. Semmoinen on aika kiusallista.

Minä ainakin 'luen' hyvin nopeasti sen MITÄ katse tarkoittaa. Ymmärrän hyvin, että joku nainen kiusaantuu miehen pitkistä katseista...ehkä ne onkin juuri tehty loukkaavan röyhkeästi. Semmoinen loukkaava toljottaminen on tyhmää ja tuntuu kohteesta ilkeältä. Mutta jokainenhan toimii omaan piikkiin, katseellakin...

• juuri miltään

Kun siihen on tässä 38 vuotta saanut tottua. En omista mitään kurvikasta persikkaa a´la Beyoncé - omani on siro, pieni ja poikamainen mutta riittää minulle. Ja ne kommentit joita olen saanut ovat olleet lähinnä positiivisia (jokunen on kehdannut kyllä sanoa että voisihan se pyöreämpikin olla...).

Housut ainakin löytää aina vaivatta kun on pitkät jalat ja pieni peppu. Ei tuo miesten kyttääminen heilauta puoleen eikä toiseen. Samanlailla me naiset tiirataan toistemme pempparalloja.

• T-fox

Pelkkä katse ei haittaa, mut röyhkeä tuijotus tuntuu jo vähän epämiellyttävältä. Käsiksi käyminen on törkeää.

Kerran kuljin raksatyömaan ohi. Siinä oli pari vanhempaa ukkoa, jotka eivät olleet näkevinäänkään. Mutta kun menin lasiovesta sisään, näin siitä heijastuksesta että äijät vahtasivat persettäni. Ei suututtanut kun olivat noin ovelia, nauratti lähinnä...

• rusalka

on vaan hauskaa. Siitä tulee vaan hyvä olo, kun vahigossa huomaa, että miehet kuitenkin kattelee!!

• rusalka
        rusalka kirjoitti:

on vaan hauskaa. Siitä tulee vaan hyvä olo, kun vahigossa huomaa, että miehet kuitenkin kattelee!!

Lähinnä olisin odottanut taas revittelyä tästä toljottamisesta.

Nimenomaan ihmettelen, ettei analysoitu enemmän sanaa: kuitenkin. Minä kun luulin, ettei kukaan kattele meikäläisen perään. Sitten, kun pikkasen itse alta kulmien seurailee ympäristöä...niin kuinka ollakaan: Olen huomannut, että minunkin perää(n) katsotaan. Minulle tämä on ollut hauska havainto! Niin ja ne päät kun on kääntyneet myös semmosilla vähän nuoremmillakin miehillä. Mikäs sen imartelevampaa.

Väitän kyllä, että jotkut törpöt haluaakin olla rivoja pällistelijöitä...se on semmoista vallankäyttöä, jolla toista pyritään loukkaamaan jopa halventamaan...alentamaan.

Tässäkään asiassa ei tartte olla juntti, vaan voi olla hienotunteinen. Saattaa saada kuitenkin sataprosenttisen nautinnon tirkistelystään. Mutta, jos haluaa halventaa toista, röyhkeällä ja selvästi vihjaavalla SUORAAN kohti katsomisella sen saattaa tehdä. Kyllä katsekin voi olla tunkeileva. Vielä, jos kuola valuu ...YÄK

:D

• no_
        rusalka kirjoitti:

Lähinnä olisin odottanut taas revittelyä tästä toljottamisesta.

Nimenomaan ihmettelen, ettei analysoitu enemmän sanaa: kuitenkin. Minä kun luulin, ettei kukaan kattele meikäläisen perään. Sitten, kun pikkasen itse alta kulmien seurailee ympäristöä...niin kuinka ollakaan: Olen huomannut, että minunkin perää(n) katsotaan. Minulle tämä on ollut hauska havainto! Niin ja ne päät kun on kääntyneet myös semmosilla vähän nuoremmillakin miehillä. Mikäs sen imartelevampaa.

Väitän kyllä, että jotkut törpöt haluaakin olla rivoja pällistelijöitä...se on semmoista vallankäyttöä, jolla toista pyritään loukkaamaan jopa halventamaan...alentamaan.

Tässäkään asiassa ei tartte olla juntti, vaan voi olla hienotunteinen. Saattaa saada kuitenkin sataprosenttisen nautinnon tirkistelystään. Mutta, jos haluaa halventaa toista, röyhkeällä ja selvästi vihjaavalla SUORAAN kohti katsomisella sen saattaa tehdä. Kyllä katsekin voi olla tunkeileva. Vielä, jos kuola valuu ...YÄK

:D

ei kai nyt kukaan pyri tuijottamisella alentamaan. Noi vallankäyttöjutut on kyllä ihan naisten omia juttuja. Mitä ihmeen alentamista se on jos tuijottaa ja on kiinnostunut. Eri asia on jos on veskari auki tai jotain. Onko jotakuta tuijotettu tällöin, häh ?

• pöhhöh
        no_ kirjoitti:

ei kai nyt kukaan pyri tuijottamisella alentamaan. Noi vallankäyttöjutut on kyllä ihan naisten omia juttuja. Mitä ihmeen alentamista se on jos tuijottaa ja on kiinnostunut. Eri asia on jos on veskari auki tai jotain. Onko jotakuta tuijotettu tällöin, häh ?

alentavat katseet on sellaisia tyyliin: "kuvittelen juuri että panen sua." tai "etpäs mahda mitään vaikka riisun sua silmilläni" - katseita.

Myös muut seikat vaikuttaa siihen onko katse epämiellyttävä. Teinipojan kiimainen katse voi olla aikuisesta naisesta vaan söpöä ja huvittavaa,
        mutta nuoresta tytöstä voi aikuisen miehen tuijotus tuntua todella yököttävältä.

• mitään...
        no_ kirjoitti:

Tuo on hyvin tyypillistä seksuaalista ahdistelua. Hetken kuluttua siihen liitetään väkisin tapahtuva fyysinen koskettelu. Seksuallinen häirintä on nimenomaan vallan käyttöä. Tee haku sanoilla "seksuaalinen häirintä" tai "seksuaalinen ahdistelu". Löydät lisätietoa.

• Anonyymi
        pöhhöh kirjoitti:

alentavat katseet on sellaisia tyyliin: "kuvittelen juuri että panen sua." tai "etpäs mahda mitään vaikka riisun sua silmilläni" - katseita.

Myös muut seikat vaikuttaa siihen onko katse epämiellyttävä. Teinipojan kiimainen katse voi olla aikuisesta naisesta vaan söpöä ja huvittavaa,
        mutta nuoresta tytöstä voi aikuisen miehen tuijotus tuntua todella yököttävältä.

Mitä helvettiä!
        Teini on teini, nuori on nuori, riippumatta sukupuolesta( olipa se teini tyttö tai poika. ) Mitä tarkoitat aikuisella? Nuorta aikuista vai vanhaa aikuista?!

Kuka teinipoika muka katsoo kiimaisesti?! Onko sillä teinipojalla äiti-ongelmia? Aikuinen nainen on liian vanha teinipojalle ja sellainen nainen, joka miettii teinipojasta sellaista, se nainen kuuluu vankilaan! Jos kyseinen Aikuinen nainen on voisi olla teinipojan äiti tai pahempaa; Mummo, niin se nainen välittömästi vankilaan! Hyi helvetti!

Ap, Sitä paitsi Kyllä se (joku) teinipojan ikäinen tyttökin saattaa tuijottaa kiimaisesti aikuista; aikuista miestä...

• Hoikka mutta pepukas

Musta ainakin on kivaa, kun miehet katsoo ja joskus joku jopa ääneen sanonut, että onpas siinä hoikalla tytöllä muodokas peppu, mitä pahaa siinä on:)

• ja sillä selvä

Eihän siltä voi välttyä niin parempi olla enempiä
      välittämättä.
      Suurin osa miehistä on kohdellut mun pepaani ihan hyvin ja kauniisti.
      Paras oli eräs vanha herra joka läpsäytti ohimennessään kävelykepillä mua takamukselle.
      Ikää papalla tais olla reilut 80v.
      Olin iloinen siitä että miehellä riitti vielä
      virkeyttä moiseen.

Huumoria ja iloa on riittänyt kun peppu on
      tälläiseksi herkuksi luotu.
      Muuten kun en ole mikään seksipommi.

• luvan antaja

...vain. Tuskin monesti huomaankaan kaikkia niitä katseita joita sinne luodaan. Kunhan et kourimaan tule. Sitten iskee jonnekin ja lujaa... :)

• dayum

It's been seven days since my last confession, ja nyt on pakko tunnustaa kun on näin sopiva otsikkokin olemassa :)

Aloitetaan. Kävin sitten tuossa iltamassa kaupassa. Ei siellä ollut paljon porukkaa, jokunen asiakas vain. Vielä sellaista iäkkäämpää väkeä. Tein kierrokseni nopeasti kun ei ollut edes tarkoitus ostaa paljoa. Olin palaamassa kassoille kun aattelin "oikaista" karkkihyllyjen välistä lähimmän kassan pakeille.

Jotenkin olin asennoitunut siihen, ettei siellä kaupassa ole muita kuin iäkkäitä ihmisiä, siis ei mitään katseltavaakaan.
      No, mä tulin sinne karkkihyllyjyn käytävälle vähän niin kuin kulman takaa ja ekana katseeni osui (vahingossa) naisen takapuoleen. Hän oli selin minuun ja nojaili ostoskärriin. Yllätyin jotenkin positiivisesti, että siellä oli kuin olikin nuoria ihmisia shoppailemassa. Kyseessä oli noin kolmekymppinen pariskunta.

Ok, nainen oli selin minuun ja miehen kasvot olivat minuun päin. He juttelivat keskenään ja vilkuilivat arvioiden irtokarkkivalikoimaa. Tämä kaikki siis tapahtui mahdottoman nopeasti. Eli olin tullut kulman takaa ja silmäni osuivat ekana naisen peppuun. Tietty arvioin sitä heti mielessäni, tämähän on ihan automaattista naisten pepuista tykkäävien taholla (ainakin tahdon uskoa siihen).

Käänsin katseeni pois etten vaikuttaisi niin idiootilta, jos tämä mies kääntäisi katseensa minuun ja huomaisi mun tillotuksen :)
      Katselin siinä syrjäsilmällä karkkivalikoimaa kävellen eteenpäin. En tiedä mikä shokki lie ollut tämä yllättävä nuoren parin näkeminen siellä hyllyjen välissä, niin mun oli pakko vilkaista sitä naisen peppua uudelleen. Vilkaisin ja aattelin, että voisihan tuolla naisella olla vähän napakammat farkut jalassaan niin korostaisi muotaja paremmin.

No ei siinä mitään, ihan oikeasti vain vilkaisin sitä, mutta sekin riitti. Just samalla hetkellä tämä mies sattui katsomaan, että kuka siellä tuleekaan (siis ihan normaalia käytöstä) ja huomasi missä mun katseeni harhailee.
      Hän käsitti ihan sillä samalla sekunnilla, etten todellakaan katso heidän ostoskärryään tai sitä irtokarkkivalikoimaa. Katsottiin siinä muutama ohikiitävä hetki toisiamme silmiin ja sitten siirsin katseeni heistä pois. Harpoin pari askelta eteenpäin ja katsoin uudestaan tätä miestä, siis nähdäkseni miten hän suhtautui siihen, että katselin hänen muijansa takapuolta - ja jäin vielä kiinni.

Kaverilla alkoi hymy levitä, en tiedä johtuiko se mahdollisesta nolosta ilmeestäni tms, mutta se hymy vain leveni ja leveni, vaikka hän yritti ihan selvästi sitä pidätellä. En tiedä mitä lie nainen ajatellut jos huomasi miehensä virnotuksen :)

Heh, onneksi ei sattunut mikään omistushaluinen karju siihen hyllyjen väliin. Meikällä ois varmaan silmä mustana ;)

• ja niin kin voi kä ydä

Minun ulkonäköä ainakin haukuttiin nuorena ja raskaasti. Meni tommonen 15 vuotta niin, että luulin olevani Suomen rumimpia naisia. Silloin minulla kuulemma oli mulkosilmät ja liian pyöreä peppu(painoin 14 vuotiaana noin 40kg ja pituutta oli 160). Olin vain niin ärsyttävän näköinen joidenkin mielestä???

Jossain vaiheessa myöhemmin kuulin, että onpas kaunis omppupeppu. Olin aivan pölhönä ja katselin, että kenelle se sanottiin. Ei siinä muita naisia ollut, joten minä olin se omppupeppu.
        Oli mukavaa kuulla positiivista kommenttia kun olin tottunut takalistoani häpeämään.

No ulkonäköni kanssa olen päässyt sinuiksi, kiitos mieheni. Kiitos myös vanhojen valokuvien. Olin ihan sievä laihahko tyttö.

Pari viikkoa sitten pyllistelin auton vierellä kun etsin auton lattialta pudottamaani rahaa.
        Eikös siitä vierestä ajellut pyörällä pari 15-vuotiasta poikaa ja kehuivat peppuani. Nousin pystyyn ja olin äimän käkenä. Olenhan jo 38-vuotias ja itselläni on kolme lasta. Eivät edes säikähtäneet vaikka näkivät kasvot myös.8)
        Mutta piru kun tuntui kivalta sen jälkeen kun olin tuota ikäasiaa 15v.pojat/38v. nainen ihmetellyt. Nuorenin taas ainakin pari vuotta.

• dayum
        ja niin kin voi kä ydä kirjoitti:

Minun ulkonäköä ainakin haukuttiin nuorena ja raskaasti. Meni tommonen 15 vuotta niin, että luulin olevani Suomen rumimpia naisia. Silloin minulla kuulemma oli mulkosilmät ja liian pyöreä peppu(painoin 14 vuotiaana noin 40kg ja pituutta oli 160). Olin vain niin ärsyttävän näköinen joidenkin mielestä???

Jossain vaiheessa myöhemmin kuulin, että onpas kaunis omppupeppu. Olin aivan pölhönä ja katselin, että kenelle se sanottiin. Ei siinä muita naisia ollut, joten minä olin se omppupeppu.
        Oli mukavaa kuulla positiivista kommenttia kun olin tottunut takalistoani häpeämään.

No ulkonäköni kanssa olen päässyt sinuiksi, kiitos mieheni. Kiitos myös vanhojen valokuvien. Olin ihan sievä laihahko tyttö.

Pari viikkoa sitten pyllistelin auton vierellä kun etsin auton lattialta pudottamaani rahaa.
        Eikös siitä vierestä ajellut pyörällä pari 15-vuotiasta poikaa ja kehuivat peppuani. Nousin pystyyn ja olin äimän käkenä. Olenhan jo 38-vuotias ja itselläni on kolme lasta. Eivät edes säikähtäneet vaikka näkivät kasvot myös.8)
        Mutta piru kun tuntui kivalta sen jälkeen kun olin tuota ikäasiaa 15v.pojat/38v. nainen ihmetellyt. Nuorenin taas ainakin pari vuotta.

Etpä tuota 38-vuotiaana vielä vanha ole, jotkut naiset ovat parhaimmillaan 30-40:n ikävuoden välissä, tai miksei vähän yli 40:sinä.

Mikähän siinä lienee että jotkut naiset ovat ulkonäöllisesti parhaimmillaan joskus 30-40 vuotiaana (ja toiset parikymppisinä)? Joskus parikymppisinä he saattavat olla ihan ok:n näköisiä, muttei kuitenkaan mitenkään erityisen hehkeitä, ja sitten joskus kolmekymppisenä sama nainen muuttuukin superhehkeäksi.

Jotkuthan sanovat sen johtuvan siitä, että silloin nainen tietää mitä haluaa ja hän tulee seksuaalisesti itsevarmaksi (?) ja tämä näkyisi päällepäin. Mutta empähän tiedä, ehkä se aiheuttaa jonkinlaista hehkumista joidenkin kohdallla, mutta voidaan varmaan sanoa että viimeistään lähempänä kolmeakymppiä naisen kasvoilta ja miksei kropastakin häviää tyttömäisyys / tyttömäinen pyöreys.

Ennen kuin kukaan tämän vastauksen neljästä lukijasta, laskin itseni kahdesti, älähtävät, niin kaivan esimerkiksi Jennifer Anistonin, joka muuten on suhtkoht samaa ikäluokkaa sun kanssasi.
        Kuvat eivät ole kaikkein parhaimpia, mutta antaa kuitenkin vähän suuntaa sille, mitä tarkoitan.
        Nuoremmissa kuvissa, yli ja alle parikymmpisenä veikkaan, kasvoissa on selvästi näkyvissä tyttömäistä pyöreyttä. Kun hypätään niihin Frendien aikojen kuviin, niin johan on enimmät tyttömäisyydet hävinneet. Ja ah, miten näpsäkkä nainen. Ja entäs se katse...

http://www.freewebs.com/jenniferaniston248/

"Mutta piru kun tuntui kivalta sen jälkeen kun olin tuota ikäasiaa 15v.pojat/38v. nainen ihmetellyt. Nuorenin taas ainakin pari vuotta."

Mutta joko vähensit nämä "pari" vuotta tuosta kolmekasista? Olisitkin oikeasti jo 40-vuotias, tai vähän yli ;)

• hymypoika
        dayum kirjoitti:

Etpä tuota 38-vuotiaana vielä vanha ole, jotkut naiset ovat parhaimmillaan 30-40:n ikävuoden välissä, tai miksei vähän yli 40:sinä.

Mikähän siinä lienee että jotkut naiset ovat ulkonäöllisesti parhaimmillaan joskus 30-40 vuotiaana (ja toiset parikymppisinä)? Joskus parikymppisinä he saattavat olla ihan ok:n näköisiä, muttei kuitenkaan mitenkään erityisen hehkeitä, ja sitten joskus kolmekymppisenä sama nainen muuttuukin superhehkeäksi.

Jotkuthan sanovat sen johtuvan siitä, että silloin nainen tietää mitä haluaa ja hän tulee seksuaalisesti itsevarmaksi (?) ja tämä näkyisi päällepäin. Mutta empähän tiedä, ehkä se aiheuttaa jonkinlaista hehkumista joidenkin kohdallla, mutta voidaan varmaan sanoa että viimeistään lähempänä kolmeakymppiä naisen kasvoilta ja miksei kropastakin häviää tyttömäisyys / tyttömäinen pyöreys.

Ennen kuin kukaan tämän vastauksen neljästä lukijasta, laskin itseni kahdesti, älähtävät, niin kaivan esimerkiksi Jennifer Anistonin, joka muuten on suhtkoht samaa ikäluokkaa sun kanssasi.
        Kuvat eivät ole kaikkein parhaimpia, mutta antaa kuitenkin vähän suuntaa sille, mitä tarkoitan.
        Nuoremmissa kuvissa, yli ja alle parikymmpisenä veikkaan, kasvoissa on selvästi näkyvissä tyttömäistä pyöreyttä. Kun hypätään niihin Frendien aikojen kuviin, niin johan on enimmät tyttömäisyydet hävinneet. Ja ah, miten näpsäkkä nainen. Ja entäs se katse...

http://www.freewebs.com/jenniferaniston248/

"Mutta piru kun tuntui kivalta sen jälkeen kun olin tuota ikäasiaa 15v.pojat/38v. nainen ihmetellyt. Nuorenin taas ainakin pari vuotta."

Mutta joko vähensit nämä "pari" vuotta tuosta kolmekasista? Olisitkin oikeasti jo 40-vuotias, tai vähän yli ;)

30-40 naiset uskaltavat katsoa suoraan, eivätkä pälyile lattianrajassa ja vartalossa parhaimmillaan sellaista iän tuomaa lihaksikkuutta. Tietää mitä tahtoo, helvetin seksikästä.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      140
      4411
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      90
      2094
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      2061
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      72
      1841
    5. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1512
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      142
      1512
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      104
      1375
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      75
      1306
    9. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      99
      1248
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      120
      1099
    Aihe