Sanokaa naiset mitä sanotte, mutta jos mies aikoo saada naisen niin kyllä siinä painaa aivan muut asiat kuin niin sanottu " sisäinen kauneus ". Te suoraan sanottuna valehtelette !
Nainen arvostaa miehessä titteliä, lompakon paksuutta ja valtaa. Lisäksi teille naisille ensivaikutelma merkitsee paljon. Ja jos ensi vaikutelma ei heti natsaa, on ihan turha kuvitellakaan mitään suhdetta oli mies kuinka hyvä ja huolehtivainen tahansa.
Hyvä esimerkki tästä olen minä. Opiskelin aluksi sähkömieheksi. Ja vaikka olen ihan kivannäköinen, osaan käyttäytyä ja olin töissä, en saanut tyttöystävää. Aina kun kerroin mitä opiskelen, olin useimmille teille naisille " vain sähkömies". Ja kaiken lisäksi etsin seuraa vielä useimmista paikoista.
Minulla meni koulu hyvin ja aloin kiinnostua sähkötekniikasta entistä enemmän. Päätin pyrkiä TKK:lle ja pari kertaa yritettyäni pääsin sinne.
Kävin nyt uudestaan sekä entisissä paikoissa sekä uusissa paikossa etsimässä itselleni tyttöystävää. Tällä kertaa sanoin kuitenkin opiskelevani DI:ksi. Niin, johan alkoivat tytöt kiinnostua minusta- niin leipurit kuin yliopistolla opiskelevatkin. Ja olen nyt opiskellut nykyisen tyttöystäväni kanssa kolme vuotta- mukavaa on ollut =).
Sanon teille naiset suoraan, että kyllä teistä niin hankala ja vaikeita on tullut, etten yhtään ihmettele jos miehet käyvät ostamassa seksipalveluita esimerkiksi Virosta. Enkä tarkoita tällä sitä, ettei aikuinen mies kestä pakkeja, vaan yleisesti ottaén sitä että monissa asioissa nainen voi nyky-yhteiskunnassa nöyryyttää miestä miten huvittaa. Välillä tuntuukin, että tasa-arvoa ! on se että tehdään miten nainen haluaa.
NAISIA VAIKEA YMMÄRTÄÄ
40
2958
Vastaukset
- että sait ..
sillä koulutuksellasi itsellesi lopultakin tyttöystävän.
- maisteri-tyttö
Ja koulutus on ainoa asia joka sinussa on muuttunut näiden vuosien varrella? Ja naiset niissä samoissa paikoissa olivat todellakin samoja yksilöitä kuin aikasemmin?
- osittain samoja naisia
Niin, eipä tässä aikaa ollut kulunut kuin korkeintaan 2-3 vuotta ja jotkut naisista oli
samoja joilta olin aiemmin saanut pakit.
Että kyllä te tittelin perään olette ! - ...
osittain samoja naisia kirjoitti:
Niin, eipä tässä aikaa ollut kulunut kuin korkeintaan 2-3 vuotta ja jotkut naisista oli
Että kyllä te tittelin perään olette !ehkä sinä kasvoit vain aikuiseksi, ja teit naisiin eri vaikutuksen..
(tai no, päätelmiesi perusteella olet kyllä aika kakara! ) - minä ainai
osittain samoja naisia kirjoitti:
Että kyllä te tittelin perään olette !oon sen kikkelin perään... joo. Eiku oikeesti, minä kartan akateemisia miehiä, minä en ainakaa osais olla niille edustusvaimona. Onneksi kotona on duunari. Paikallispaariin passaa vähä kehenommatki vaatteet, ja käytös...
- Multi-Nick
... kirjoitti:
ehkä sinä kasvoit vain aikuiseksi, ja teit naisiin eri vaikutuksen..
(tai no, päätelmiesi perusteella olet kyllä aika kakara! )1. Naisia ei arvostella:
- Naisten arvostelijat ovat kypsymättömiä kakaroita tai pahaisia provoilijoita jotka eivät voi olla oikeassa. He ovat väärässä ja heitä pitää vihata
- sanokaa mitä sanotte,
mutta mää ooon oikeessa!!!! Mää oooon oikeessa!! Mää ooon oikeessa!!! Sanokaa mitä sanotte, mutta määää oooon oikeeeesssaaa....
- VITTU.
NIIN MÄÄÄÄÄÄKIIIIIN OOOOON VIIIITUUUUUN OIKKEEEEESSSAAAAAA-AAAAAAA-AAAAAAA!!!!
- Allî
'Jos mies aikoo saada naisen niin kyllä siinä painaa aivan muut asiat kuin ns. sisäinen kauneus'...
Tuon voisi ymmärtää sitenkin, että miehet ei välitä sisäisestä kauneudesta vaan laukkaavat ulkoista kauneusihannetta vastaavien tyttöjen perässä, joka sekin kyllä pitää paikkansa nykyään...
Pinnallisuus rehottaa siis puolin ja toisin.
Oh dear, we're doooomed! : O - paikkaansa
Omasta elämästäni kerrottua: olen ihastunut mieheen, jonka ulkonäöstä en ensisilmäyksellä pitänyt. Meillä ei ole vielä suhdetta, koska olen tavannut häntä vasta muutaman kerran ja silloinkin muiden ihmisten seurassa. En tiedä, mikä hän on ammatiltaan ja kuinka paksu lompakko hänellä on, eikä sillä ole mitään väliä minulle, vaikka paljastuisi roskakuskiksi. Kunhan nyt itsestään osaa pitää huolta.
Että äläpäs valita turhia naisista, niin voit onnistua saamaan oikean naisen itsellesi joku päivä. - Kova koulu
Sulla se koulutus sen kun jatkuu vaan, etenkin nyt kun vihdoinkin pääsit elämään niin lähelle sitä käsittämätöntä oliota nimeltä nainen.
Kohta on varmaan tohtorin paperit tassussa ja sit sulla vasta vientiä riittää! - Ikisinkkumies
Tässä esimerkki: yksi mieskaverini, joka on paljon edustavamman näköinen kuin moni nainen, ei ollut seurustellut vielä lukioaikanakaan. Vasta viime vuonna hän seurusteli ekan kerran.
Miksi näin? Omasta mielestäni syy hänen sinkkuuteensa oli, ettei hän kuulunut kumpaankaan yleisimpään miestyyppiin, jotka yleensä seurustelee:
1. miestyyppi on "jätkä", näennäisesti dominoiva, mutta todellisuudessa tanssii naisen tahtipuikon mukaan, ts. juoksee *illun perässä ja kiipeää vaikka puuhun, jotta naisella olisi hauskaa ja haarat levällään illan päätteeksi.
2. miestyyppi on alistuva, jolla ei ole omaa tahtoa ja nainen päättää kaikesta.
Kaverini meni lukion jälkeen armeijaan. Lukioaikoina ja armeijan lomilla oli säännöllisesti viihteellä, tapasi naisia, kiinnostui välillä jonkusta, muttei saanut vastakaikua. Armeijan jälkeen hän meni opiskelemaan diplomi-insinööriksi ja kun hän jatkossa mainitsi opiskelupaikkansa, naisten silmissä alkoi ihan eri tavalla kiiltää. Samat naiset, jotka vähimmillään puoli vuotta sitten antoivat miehelle pakit, olivat nyt kovin kiinnostuneita hänestä. Kaverini on onneksi fiksu, eikä mennyt lankaan. Hän antoi kylmästi jokaiselle näistä naisista pakit ja teki sen vielä tahallisen töykeästi. Naiset eivät tietenkään tätä kestäneet ja pian alkoikin kaverini haukkuminen homoksi. :D- ääliö ..
alun alkaenkin. Kyllä noita tositarinoita kuulee liiankin usein. Kyse ei siis ollut naisten pinnallisuudesta vain miehen typeryydestä.
- *naurattaa*
"yksi mieskaverini, joka on paljon edustavamman näköinen kuin moni nainen, ei ollut seurustellut vielä lukioaikanakaan."
No mitäs, tokihan kaikilla normaaleilla ihmisillä pitää olla seurustelukokemuksia jo leikkikouluajoilta asti!
Minäpä luulen, että n. 30-40% lukioikäisistä ei ole seurustellut, perustuen tosin täysin omiin havaintoihini omilta lukiovuosiltani. Mikäköhän näiden syy näiden ihmisten seurustelemattomuuteen oli? --- Ai niin, hehän eivät vielä olleet kouluttautuneet diplomi-insseiksi! Nyt ymmärrän kaiken...
"Kaverini meni lukion jälkeen armeijaan. Lukioaikoina ja armeijan lomilla oli säännöllisesti viihteellä, tapasi naisia, kiinnostui välillä jonkusta, muttei saanut vastakaikua."
Kuka antaisi vastakaikua tyypille, jota näkee ainoastaan lomilla (jotka todennäköisesti vietetään perseet olalla ja idioottimaisuuksia laukoen)? Mistä tuossa kuviossa edes löytyy tilaa & aikaa tutustua kunnolla kehenkään (paitsi inttikavereihin)?
"Armeijan jälkeen hän meni opiskelemaan diplomi-insinööriksi ja kun hän jatkossa mainitsi opiskelupaikkansa, naisten silmissä alkoi ihan eri tavalla kiiltää."
Olitko oikein olkapään takana tarkkailemassa naisten silmien kiiltoa, vai osasiko kaveri kuvailla tapahtumia noin elävästi?
"Hän antoi kylmästi jokaiselle näistä naisista pakit ja teki sen vielä tahallisen töykeästi. Naiset eivät tietenkään tätä kestäneet ja pian alkoikin kaverini haukkuminen homoksi."
Niin... Miehethän eivät tunnetusti koskaan nimittele naisia ja etenkin tahallisen töykeästi pakkeja jakelevat naiset keräävät miesten taholta ainoastaan kiitosta ja ylistystä.
P.S.
"1. miestyyppi on "jätkä", näennäisesti dominoiva, mutta todellisuudessa tanssii naisen tahtipuikon mukaan, ts. juoksee *illun perässä ja kiipeää vaikka puuhun, jotta naisella olisi hauskaa ja haarat levällään illan päätteeksi.
2. miestyyppi on alistuva, jolla ei ole omaa tahtoa ja nainen päättää kaikesta."
Eihän tuossa^ oikeastaan esitellä kuin yksi miestyyppi... - Ikisinkkumies
*naurattaa* kirjoitti:
"yksi mieskaverini, joka on paljon edustavamman näköinen kuin moni nainen, ei ollut seurustellut vielä lukioaikanakaan."
No mitäs, tokihan kaikilla normaaleilla ihmisillä pitää olla seurustelukokemuksia jo leikkikouluajoilta asti!
Minäpä luulen, että n. 30-40% lukioikäisistä ei ole seurustellut, perustuen tosin täysin omiin havaintoihini omilta lukiovuosiltani. Mikäköhän näiden syy näiden ihmisten seurustelemattomuuteen oli? --- Ai niin, hehän eivät vielä olleet kouluttautuneet diplomi-insseiksi! Nyt ymmärrän kaiken...
"Kaverini meni lukion jälkeen armeijaan. Lukioaikoina ja armeijan lomilla oli säännöllisesti viihteellä, tapasi naisia, kiinnostui välillä jonkusta, muttei saanut vastakaikua."
Kuka antaisi vastakaikua tyypille, jota näkee ainoastaan lomilla (jotka todennäköisesti vietetään perseet olalla ja idioottimaisuuksia laukoen)? Mistä tuossa kuviossa edes löytyy tilaa & aikaa tutustua kunnolla kehenkään (paitsi inttikavereihin)?
"Armeijan jälkeen hän meni opiskelemaan diplomi-insinööriksi ja kun hän jatkossa mainitsi opiskelupaikkansa, naisten silmissä alkoi ihan eri tavalla kiiltää."
Olitko oikein olkapään takana tarkkailemassa naisten silmien kiiltoa, vai osasiko kaveri kuvailla tapahtumia noin elävästi?
"Hän antoi kylmästi jokaiselle näistä naisista pakit ja teki sen vielä tahallisen töykeästi. Naiset eivät tietenkään tätä kestäneet ja pian alkoikin kaverini haukkuminen homoksi."
Niin... Miehethän eivät tunnetusti koskaan nimittele naisia ja etenkin tahallisen töykeästi pakkeja jakelevat naiset keräävät miesten taholta ainoastaan kiitosta ja ylistystä.
P.S.
"1. miestyyppi on "jätkä", näennäisesti dominoiva, mutta todellisuudessa tanssii naisen tahtipuikon mukaan, ts. juoksee *illun perässä ja kiipeää vaikka puuhun, jotta naisella olisi hauskaa ja haarat levällään illan päätteeksi.
2. miestyyppi on alistuva, jolla ei ole omaa tahtoa ja nainen päättää kaikesta."
Eihän tuossa^ oikeastaan esitellä kuin yksi miestyyppi..."Kuka antaisi vastakaikua tyypille, jota näkee ainoastaan lomilla (jotka todennäköisesti vietetään perseet olalla ja idioottimaisuuksia laukoen)? Mistä tuossa kuviossa edes löytyy tilaa & aikaa tutustua kunnolla kehenkään (paitsi inttikavereihin)?"
Täh? Moni suhde on lähtenyt liikkeelle harvemmista tapaamisista. Kaverini on harvinaisen fiksu ja rauhallinen mies. Ei tupakoi ja ottaa alkoholia kohtuudella, en oo koskaan nähny sitä änkyräkännissä. Kiroilee välillä vähän liikaa, mut siinä se synti tais tullakin, ettei prinsessoille ole aiemmin kelvannut. ;)
"Olitko oikein olkapään takana tarkkailemassa naisten silmien kiiltoa, vai osasiko kaveri kuvailla tapahtumia noin elävästi?"
Olin. Samassa seurueessa istuttiin monet kerrat ja naisten (myös vanhojen tuttujen) ilme oli näkemisen arvoinen, kun kaveri sano opiskelevansa rahakkaaseen työhön.
"Eihän tuossa^ oikeastaan esitellä kuin yksi miestyyppi... "
Totta. Ehkä se kertookin kaiken olennaisen siitä, millainen miehen täytyy olla, jotteivät naiset juokse häntä karkuun? :) - Hämmentynyt nainen
Pitäisikö minunkin alkaa veemäiseksi miehiä kohtaan ihan vain siksi, etten seurustellut vielä esikoulussa (enkä muuten lukiossakaan ennen abivuotta)?
Kaverisi on ilmeisesti ääliö, koska ei ymmärrä sitä, että useimmat lukioikäiset eivät todellakaan ole seurustelleet tai edes sekstailleet, ehkä jotain kännipäissä tehtyä kertasäätöä lukuunottamatta. Eivät tytötkään lukiossa mitään kovin kokeneita ole, useimmilla on paljon estoja ja ujoutta joka sitten pikkuhiljaa aikuiselämään siirtyessä häviää. Toki on niitä supersuosittuja mimmejä ja läppää heittäviä äänekkäitä kundeja, joilla omien juttujen mukaan on vaikka mitä säpinää, mutta mitenkäs epäilen tätäkin. :=)
Mitenkään mahdollista, että kaverisi olisi vaikka aikuistunut parissa vuodessa ja se herättäisi vastakkaisen sukupuolen kiinnostumisen? Toki se, että tulevaisuudensuunnitelmat ovat selvillä (opiskelupaikka etc) on plussaa, sillä kukas sitä sossun elättiä itselleen tahtoo. DI:t eivät kuitenkaan ole miljonäärejä eikä DI:n keskimääräinen kuukausipalkka (varsinkin, kun sitä edeltää monivuotinen opiskelu ja lainanotto) ole sellainen, että sillä ostetaan turkkeja ja timantteja.
Ja eivätkös ne DI:t täälläkin jatkuvasti ruikuta, että miksei tytöille kelpaa kunnollinen teekkarimies? - Ikisinkkumies
Hämmentynyt nainen kirjoitti:
Pitäisikö minunkin alkaa veemäiseksi miehiä kohtaan ihan vain siksi, etten seurustellut vielä esikoulussa (enkä muuten lukiossakaan ennen abivuotta)?
Kaverisi on ilmeisesti ääliö, koska ei ymmärrä sitä, että useimmat lukioikäiset eivät todellakaan ole seurustelleet tai edes sekstailleet, ehkä jotain kännipäissä tehtyä kertasäätöä lukuunottamatta. Eivät tytötkään lukiossa mitään kovin kokeneita ole, useimmilla on paljon estoja ja ujoutta joka sitten pikkuhiljaa aikuiselämään siirtyessä häviää. Toki on niitä supersuosittuja mimmejä ja läppää heittäviä äänekkäitä kundeja, joilla omien juttujen mukaan on vaikka mitä säpinää, mutta mitenkäs epäilen tätäkin. :=)
Mitenkään mahdollista, että kaverisi olisi vaikka aikuistunut parissa vuodessa ja se herättäisi vastakkaisen sukupuolen kiinnostumisen? Toki se, että tulevaisuudensuunnitelmat ovat selvillä (opiskelupaikka etc) on plussaa, sillä kukas sitä sossun elättiä itselleen tahtoo. DI:t eivät kuitenkaan ole miljonäärejä eikä DI:n keskimääräinen kuukausipalkka (varsinkin, kun sitä edeltää monivuotinen opiskelu ja lainanotto) ole sellainen, että sillä ostetaan turkkeja ja timantteja.
Ja eivätkös ne DI:t täälläkin jatkuvasti ruikuta, että miksei tytöille kelpaa kunnollinen teekkarimies?... kukaan nainen ei ole vielä kommentoinut väitteitäni siitä, millanen miehen tulee olla, jotta naiset hänestä kiinnostuvat. Sen sijaan takerrutaan epäolennaisiin sivulauseisiin, jotta saataisiin kaavittua kokoon edes jonkinlainen "terävä" sivallus:
"Pitäisikö minunkin alkaa veemäiseksi miehiä kohtaan ihan vain siksi, etten seurustellut vielä esikoulussa (enkä muuten lukiossakaan ennen abivuotta)? "
En tiedä, päätä vaikka itse?
"Mitenkään mahdollista, että kaverisi olisi vaikka aikuistunut parissa vuodessa ja se herättäisi vastakkaisen sukupuolen kiinnostumisen? Toki se, että tulevaisuudensuunnitelmat ovat selvillä (opiskelupaikka etc) on plussaa, sillä kukas sitä sossun elättiä itselleen tahtoo. "
Kaverini oli veemäinen täysin ansaitusti, hän ei ollut parissa vuodessa muuttunut yhtään miksikään ja naiset ei todellakaan ole mitään ajatustenlukijoita, joten en usko noihin iänikuisiin uskomuksiin siitä, kuinka ihmisestä muka päällepäin näkee, että hänellä on opiskelu-, työ- tai parisuhdeasiat kunnossa. Yhtä hyvin voisin väittää, että pystyn sanomaan naisesta pelkän ulkoisen olemuksen perusteella, onko hänen palkkansa tai valtion opintolainansa tullut tilille lähiaikoina. :)
"Kaverisi on ilmeisesti ääliö, koska ei ymmärrä sitä, että useimmat lukioikäiset eivät todellakaan ole seurustelleet tai edes sekstailleet, ehkä jotain kännipäissä tehtyä kertasäätöä lukuunottamatta. "
Edelleen vauhkoat täysillä jostain epäolennaisesta. Mainitsin kaverini seurustelemattomuuden lukiossa ja armeijan aikana, jotta lukijat sais hahmotettua tarkan kuvan kaverini naismenestyksestä pitkällä aikavälillä. Kaverini ei ole muuttunu ihmisenä yhtään, hän ei ole sen ujompi tai rohkeampi kuin aikasemmin. Ainoastaan sosiaalinen asema hyppäsi ylioppilaasta tulevaksi DI:si ja sekös naisia kiihottaa. :D - Ikisinkkumies
ääliö .. kirjoitti:
alun alkaenkin. Kyllä noita tositarinoita kuulee liiankin usein. Kyse ei siis ollut naisten pinnallisuudesta vain miehen typeryydestä.
Kaverini, joka ei ota maksullista naista (eli naista joka juoksee miehen rahojen ja aseman perässä) vai ne naiset, joiden silmissä syttyi "rakkauden" palava katse kaverini mainitessa opiskelupaikkansa? :)
- Jihuuu
Oletko sä ihan tosissasi kirjoittanut tuon tekstin? Ensin puhut siitä, miten naisille ei kelpaa mies ja sitten lopussa toteat, että ei ihme että miehet ostavat seksipalveluja Virosta. Tuota noin, millä tavalla se, että ei löydä elämänkumppania liittyy siihen, että lähdetään maksullisiin? Voin olla hidaskin mutta en nyt ihan ymmärtänyt asia yhteyttä :D
Ja tuohon muuhun nyt ei jaksa mitään edes sanoa :D - Pakettimies
"Sanokaa naiset mitä sanotte, mutta jos mies aikoo saada naisen niin kyllä siinä painaa aivan muut asiat kuin niin sanottu " sisäinen kauneus ". Te suoraan sanottuna valehtelette!"
Kun ei huomioida poikkeuksia, niin tämä on vissi totuus. Ei kai nainenkaan mitään biologialleen mahda. Ihminen on apina, joka pyrkii laumahierarkiassa ylöspäin. Nyky-yhteiskunnassa nainen jolla on koulutettu ja/tai varakas ja/tai kuuluisa mies, on hierarkiassa korkeammalla kuin tavan tallaajan kanssa eläjät.- arvovalintoja...
Emme me naiset kylläkään nosta toista naista korkealle hierrarkiassa vain sen perusteella kenen kanssa on naimisissa. Höpö, höpö... ehkä ajatus on joidenkin luuserien keksimä kun eivät muuta syytä sinkkuudelleen keksi. Kyllä kannattaisi katsoa peiliin sen sijaan, että käyttää sata vuotta sitten ehkä totta olleita verukkeita. Poikkeuksia toki on, sekä miehissä että naisissa, jotka pitävät rikasta tai kuuluisaa jotenkin arvokkaampana ja tuntemisen arvoisena vaan terveellä itsetunnolla varustettu ihminen ei lompakon paksuutta tai vastaavaa pidä fiksuuden mittarina. Itselläni on keskiverto, keskituloinen mies puolisona ja en vaihtaisi häntä mihinkään vaikka mitä tarjottaisiin. Miksi vaihtaisin?
- nainen.
Samalla tavalla sitä nyky"miehet" nöyryyttävät NAISIA, miten huvittaa. Naisen tulee olla (TIETYSTI) KAUNIS, mutta MYÖS rikas (sillä koulutuksella ei nyt ehkä olen niin väliä), mutta pääasia, että KAUNIS ja RIKAS, että ressukkamiehen OMA elämä olisi mahdollisimman "lokoisaa". Ei tarvitsisi keskittyä kuin nussimaan kaunotarta ja elää siivellä!
TÄLLAISTA SE NYKYÄÄN ON - USKO POIS!
(ainakin valitettavan usein) - yhden naisen mielipide
En tosiaan ihmettele, että suomalaiset miehet hakevat ulkomailta vaimon.
Mielestäni suomalainen mies ansaitsee enemmän kunnioitusta, arvostusta ja huolenpitoa naiselta. Tämän ovat monet suomalaisnaiset unohtaneet.
Perheiden hyvinvoinnin edellytys on se, että nainen huolehtii miehensä hyvinvoinnista. Kun mies huomaa saavansa kunnioitusta vaimoltaan, hän kasvaa vastuuseen huolehtia perheestä.
Nykyään tilanne usein jumittuu siihen, että naiset ovat pelkkiä oikuttelevia pikkutyttöjä, jotka kirkuvat huomiota mieheltään. Tällaisista lähtökohdista ei voi syntyä mitään tasapainoista perhe-elämää.
Minun ehdotukseni miehille: valitkaa tarkoin, millaisen naisen kanssa rupeatte seurustelemaan. Luonnetta ei voi muuttaa.- venäläisen kanssa asuva
Onneksi ei tarvitse enää yrittääkään ymmärtää ...
- *naurattaa*
Eli... Lähtökohdat ovat nämä: Mies on pohjimmiltaan pelkkä oikutteleva pikkupoika, joka kirkuu huomiota naiseltaan, eikä kasva vastuuseen huolehtia perheestään, ennen kuin vaimonsa ymmärtää alkaa kunnioittaa häntä? Ja sama toisinpäin johtaa miesten joukkoliikenteeseen kohti Viroa?
He hee... - sinun..
*naurattaa* kirjoitti:
Eli... Lähtökohdat ovat nämä: Mies on pohjimmiltaan pelkkä oikutteleva pikkupoika, joka kirkuu huomiota naiseltaan, eikä kasva vastuuseen huolehtia perheestään, ennen kuin vaimonsa ymmärtää alkaa kunnioittaa häntä? Ja sama toisinpäin johtaa miesten joukkoliikenteeseen kohti Viroa?
He hee...seurassa, ei minun.
- nainen minäkin
"Perheiden hyvinvoinnin edellytys on se, että nainen huolehtii miehensä hyvinvoinnista. Kun mies huomaa saavansa kunnioitusta vaimoltaan, hän kasvaa vastuuseen huolehtia perheestä."
Öööh. Meillä ainakin se kunnioitus ja huolehtiminen on ihan molemminpuolista, ei niin että mies kasvoi sitten vastuuseen kun MINÄ olin ensin pitänyt miehen hyvinvoinnista huolta. Aikuisen ihmisen kanssa avioliitossa siis näin, kyllä mies on yhtä vastuullinen ja kykenevä kuin nainen. - *naurattaa*
sinun.. kirjoitti:
seurassa, ei minun.
valitsen mieheni siten, ettei minun tarvitse "kunnioittamalla" potkia heitä "kasvamaan vastuuseen perheestään".
- .....
miehet on vuosikausia käyneet virossa ja venäjällä nussimassa. Ei ole mikään uusi ilmiö. Ja joskus tarpeeksi eksotiikkaa löytyy naapurin muijastakin (jos tarpeeksi panettaa ja oma ei anna. Naiset on aina olleet hankali kuten myös miehet. Jos jotain helpolla saa ei sitä arvosta. Suurin syy miksi niin sanotut "pelimiehet" saa ja muut ei, on asenne. Naiset ei pidä hissukoista. Ja nyt en tarkoita ettei mies saisi olla hellä ja huolehtivainen, vaan nyhverö joka oma lajinsa. Miehestä täytyy huokua itsevarmuus niin kuin myös naisesta. Joillan sitä on jo nuorena ja toisille sitä tulee vähän myöhemmin. Jotkut saavat sitä tiiteleistä kuten DI, tohtori, johtaja jne.. Sullekin sitä itsevarmuutta luultavasti alkoi tulla siinä vaiheessa kun huomasit eteneväsi siinä itsesi arvostamassa koulutusvalinnassa.
"monissa asioissa nainen voi nyky-yhteiskunnassa nöyryyttää miestä miten huvittaa"
Saisinko esimerkin, kiitos! - vissiin törmännyt
sattumalta harvinaisen pinnallisiin naisiin.
- viiskytsenttii
Tuolla logiikalla minä (nainen) olen sinkku, koska olen akateeminen ja miehet pelkäävät minua. Ymmärrätkö, kuinka älytön ajatusmallisi on?
Joillekin naisille varallisuus on tärkeää, mutta heitä lienee tasan yhtä paljon kuin miehiä, joille varallisuus merkitsee paljon. Eli ei paljoa. - elämääeisenenempää
...voi sanoa että suurin osa ei niin pinnallisista naisista tuskin baareissa kovin paljoa roikkuu... Huonoa tuuria.
Omasta puolestani sanon, että mm. luonne ja itsestä ja toisista välittäminen ratkaisee eniten. Niin tekopyhä en ole ettenkö sitä ulkonäköä kuitenkaan vilkaisisi...
Ja lopuksi tämä yhteiseen nippuun laittaminen: Luovutan juopottelevat rikaat kanoille. :)- annetaan
setämiehille
- *naurattaa*
"Nainen arvostaa miehessä titteliä, lompakon paksuutta ja valtaa. Lisäksi teille naisille ensivaikutelma merkitsee paljon. Ja jos ensi vaikutelma ei heti natsaa, on ihan turha kuvitellakaan mitään suhdetta oli mies kuinka hyvä ja huolehtivainen tahansa."
Miehethän sitten varmasti kiinnittävät huomionsa baarin epäviehättävimpiin naisiin ja kiertävät kaunottaret kaukaa, ihan vain sisäistä kauneutta etsiessään...- Ikisinkkumies
"Miehethän sitten varmasti kiinnittävät huomionsa baarin epäviehättävimpiin naisiin ja kiertävät kaunottaret kaukaa, ihan vain sisäistä kauneutta etsiessään..."
Yksi edellytys, jotta kiinnostuisin naisesta on, että hän pitää mua fyysisesti haluttavana. Naista, joka olis kiinnostunu mun palkasta, asemasta sun muusta turhasta pitäisin pinnallisena. - Oletko ääliö?
Ikisinkkumies kirjoitti:
"Miehethän sitten varmasti kiinnittävät huomionsa baarin epäviehättävimpiin naisiin ja kiertävät kaunottaret kaukaa, ihan vain sisäistä kauneutta etsiessään..."
Yksi edellytys, jotta kiinnostuisin naisesta on, että hän pitää mua fyysisesti haluttavana. Naista, joka olis kiinnostunu mun palkasta, asemasta sun muusta turhasta pitäisin pinnallisena.Biologian mukaan nyt vaan on niin, että naiset kiihottuvat parisuhteessa statuksesta ja miehet visuaalisuudesta.
Lue hieman evoluutiopsykologiaa ja biologiaa, niin ymmärrät, että olemme eläimiä kaikki. - Etsit sitten ..
Ikisinkkumies kirjoitti:
Yksi edellytys, jotta kiinnostuisin naisesta on, että hän pitää mua fyysisesti haluttavana. Naista, joka olis kiinnostunu mun palkasta, asemasta sun muusta turhasta pitäisin pinnallisena.toista homoa, tai valehtelevaa naista ;DDDDD
- biologi.nro2
Oletko ääliö? kirjoitti:
Biologian mukaan nyt vaan on niin, että naiset kiihottuvat parisuhteessa statuksesta ja miehet visuaalisuudesta.
Lue hieman evoluutiopsykologiaa ja biologiaa, niin ymmärrät, että olemme eläimiä kaikki.kiihottuu ennenkaikkea visuaalisuudesta (jos jätetään kummankin sukupuolen kohdalla henkiset arvot pelistä pois).
- *naurattaa*
Ikisinkkumies kirjoitti:
Yksi edellytys, jotta kiinnostuisin naisesta on, että hän pitää mua fyysisesti haluttavana. Naista, joka olis kiinnostunu mun palkasta, asemasta sun muusta turhasta pitäisin pinnallisena.mutta ensimmäinen edellytys on, että hän miellyttää silmääsi.
- näin!
Juuri tämän takia aloinkin seurustella miehen kanssa, joka oli rutiköyhä, sätkiä polttava työtön, ja jolla oli ensi kertaa tavatessamme järkyttävä flanellipaita ja poikkeuksellisen omituiset kengät sekä hassu parta. Mies oli myös laiha kuin herneenvarsi. Vallankin kanssa oli vähän niin ja näin, kun kaverini kiskoi miehen keittokattilan äärestä meille kuskiksi, eikä mies osannut kuin mumista vastaan.
On tässä kuitenkin kuusi vuotta yksissä oltu =) Flanellipaidan heitin miehen luvalla roskikseen, ja töitäkin hän on tässä ehtinyt saada, mutta omasta puolestani en voi muuta kuin nauraa väitteillesi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752