Ihon uudistumisaika?

Naama näkkärillä

Huonojen elämäntapojen ja laiminlyödyn hoidon vuoksi naama on tällä hetkellä kuin petolinnun perse. N. viikko sitten aloitin uudelleen kunnon hoidon (tosin en ole varma ovatko tuotteet ihan oikeita) ja paremmat elämäntavat ja nyt tuntuu että iho menee entistä huonompaan kuntoon. Oonko tämä nyt sitä puhdistumista vai? Kauanko menee, että iho uusiutuu? Kuinka pian voi odottaa ihon kunnon paranemista?

6

599

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin.....

et ole varma onko tuotteet oikeat just sulle? Ei olis tullut hukkainvestointia jos olisit hankkinut ne asiantuntijalta eli kosmetologilta, joko hoitolasta tai kempparista. Mutta hyvä että olet aloittanut "kuntokuurin" ja ryhdistäytynyt. Tsemppiä! (tuloksia saa kyllä odotella jonkin aikaa, viikkoja, älä heti luovuta).

• Naama näkkärillä

En hanki tuotteitani kosmetologilta, koska en tiedä ketään kosmetologia, johon uskaltaisin luottaa. Monille sekin on bisnestä ja yritetään kaupata mahdollisimman kallista, eikä sekään välttämättä ole asiakkaan iholle sopivaa. Joskus meinasinkin mennä kosmetologilta ostamaan mutta kun olen kuullut paljon tapauksista, joissa myyty puoliväkisin joku sikakallis rasva, joka onkin sisällöltään loppujen lopuksi täyttä paskaa :(

Apteekin tuotteita käytän pääasiassa. Mutta kun iho on pintakuiva sekaiho niin en ole ihan varma onko kuivanihon tuotteet parempia kuin sekaihon...riippuu varmaan sarjastakin...

Ja olen kyllä ilonen, että olen saanut itseäni niskasta kiinni tän elämäntaparemontin kanssa! Vähän aikaa meni liian lujaa

• mikä asenne...
        Naama näkkärillä kirjoitti:

En hanki tuotteitani kosmetologilta, koska en tiedä ketään kosmetologia, johon uskaltaisin luottaa. Monille sekin on bisnestä ja yritetään kaupata mahdollisimman kallista, eikä sekään välttämättä ole asiakkaan iholle sopivaa. Joskus meinasinkin mennä kosmetologilta ostamaan mutta kun olen kuullut paljon tapauksista, joissa myyty puoliväkisin joku sikakallis rasva, joka onkin sisällöltään loppujen lopuksi täyttä paskaa :(

Apteekin tuotteita käytän pääasiassa. Mutta kun iho on pintakuiva sekaiho niin en ole ihan varma onko kuivanihon tuotteet parempia kuin sekaihon...riippuu varmaan sarjastakin...

Ja olen kyllä ilonen, että olen saanut itseäni niskasta kiinni tän elämäntaparemontin kanssa! Vähän aikaa meni liian lujaa

Jos et kosmetologeihin voi luottaa, niin ihmettelen miten uskallat täältä neuvoja kysellä. Täällähän ne todelliset asiantuntijat onkin...
        Sitäpaitsi, kukaan ei voi väkisin myydä - se on hölmö joka ostaa. Aina kannattaa pyytää näyte kotona kokeiltavaksi, jos kosmetologilla ei ole sellaisia antaa, mene seuraavaan paikkaan.

Ja tuohon sopiiko kuivan ihon tuotteet sekaiholle, niin ei sovi!

• neuvoja
        Naama näkkärillä kirjoitti:

Apteekissa on sekä luotettavampaa kuin täällä että myös luotettavampaa kuin paikassa jossa markkinoidaan valheilla ja mielikuvilla (kauneusliikkeet).

Apteekissa on koulutettu henkilökunta joka osaa avustaa ja oon itse saanut myös joka kerran näytteitä kun olen tuotteita tiedustellut.

Mulla myös on sekaiho, ja käytän kesällä Humektania ja talvella ihan kaupan LV perusvoidetta. Muuten mulla on sekalaisia hajustamattomia Louis Widmer tuotteita joista tykkään kovasti. Höyrytän ja kuorin säännöllisesti ja mustapäät on vähentyneet tasaiseen tahtiin (verrattuna aikaan jolloin pesin kasvot liian kuivattavilla puhdistusgeeleillä ja käytin rasvaisen ihon kasvovettä). En käytä kasvovettä nykyään ollenkaan ja iho on parempi kuin koskaan!

Less is more ainakin mun kohdalla :)

• Naama näkkärillä
        neuvoja kirjoitti:

Apteekissa on sekä luotettavampaa kuin täällä että myös luotettavampaa kuin paikassa jossa markkinoidaan valheilla ja mielikuvilla (kauneusliikkeet).

Apteekissa on koulutettu henkilökunta joka osaa avustaa ja oon itse saanut myös joka kerran näytteitä kun olen tuotteita tiedustellut.

Mulla myös on sekaiho, ja käytän kesällä Humektania ja talvella ihan kaupan LV perusvoidetta. Muuten mulla on sekalaisia hajustamattomia Louis Widmer tuotteita joista tykkään kovasti. Höyrytän ja kuorin säännöllisesti ja mustapäät on vähentyneet tasaiseen tahtiin (verrattuna aikaan jolloin pesin kasvot liian kuivattavilla puhdistusgeeleillä ja käytin rasvaisen ihon kasvovettä). En käytä kasvovettä nykyään ollenkaan ja iho on parempi kuin koskaan!

Less is more ainakin mun kohdalla :)

Apteekissa olenkin asioinut. Viimeksi tuli ostettua ACOn sekaihon putsarit sekä Bellavitan emulsiovoide. Hyvältä vaikuttaa ainakin toistaseks. Tosin voi olla että talveksi on siirryttävä miedompiin putsareihin. Humektan on mulle liian kevyt useimmiten (puteli kyllä löytyy kaapista) mutta aqualanL on parempi.

• odota rauhassa

Ihon uusiutumiseen menee noin kuukausi eli odottele rauhassa. Lopeta uusien tuotteiden käyttö jos tulee allergiaoireita, niitä ei tietenkään kannata kuukautta seurata.

Pintakuivan sekaihon hoidossa kannattaa ensin panostaa siihen pintakuivuuteen, eli käytä herkän ihon ja kuivan ihon tuotteita. Sekaihon tuotteita voi käyttää ihan tarkasti rasvaisempiin kohtiin sitten kun pintakuivuun on tasoittunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7736
    2. 108
      5941
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5167
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4536
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3210
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2967
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2928
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2434
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2427
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2046
    Aihe