Mikä olisi hyvä hiusharja pitkille ja paksuille hiuksille? Ei enää oikein innosta marketin muoviset halpisharjat eikä villisian(?) karvoista tehdytkään. Viimeksi mainittu on ihan miellyttävä käyttää mutta ei yletä sisimmäisiin hiuksiin ja ne jäävät selviämättä.
Onko harjaustekniikassani kenties puutteita vai mikä neuvoksi?
Käytän ja hoitoaineita ja ne helpottavat jonkin verran mutta silti osaa hiuksista on vaikea saada harjattua.
Hyvä harja pitkille ja paksuille hiuksille?
5
863
Vastaukset
- kymmenpiikkisen
Minulla on pitkät, paksut ja luonnonkiharat hiukset, joista saa puolessa päivässä hurjan pusikon. Hieman auttaa 10-piikkinen kampa (piikit ovat siis kuin lyijykynät) ja sitten kampaamosta ostettu Wellan muovipiikkinen harja. Maltaita saa maksaa, muttei harja kyllä sitten rikkikään mene. Muovipiikkisenä se on myös helppo pestä.
- Takkutukka
Joo, mulla on semmoinen isopiikkinen kampa ja joskus on sitä käyttäny selvittämiseen.
Sitten kun hiukset on esim. päivän mittaan muuten vaan harjaamisen tarpeessa niin se ei ehkä oo se paras väline. En tiiä.
Mutta jos kokeilen niin että aina ekaks sillä selvityskammalla ja sitten harjalla.
Kiitos!
- toinen samanlainen
myös paksut ja pitkät hiukset. Käytän hiusteni selvittämiseen vain ja ainoastaan ISOA JA LEVEÄÄ luonnonharjaksista tehtyä hiusharjaa. Selvitän hiukseni osissa aloittaen alimmista osioista. Olen käyttänyt harjaa nyt vuoden ja huomannut erittäin suuren eron latvojeni kunnossa, hiusten kiillossa ja hiusten katkeilun suhteen; en enää pystyisi käyttämään tavallista piikkiharjaa, auts...
- Anonyymi
Itsellänikin on pitkät ja paksut hiukset ja olen harkinnut ostavani esim. Tällaisen bambu harjan
- Anonyymi
MÄKIN MEINAAN OSTAA PANDAN,KUN OLEN NIIN ELÄINYSTÄVÄLLINEN ,MIELUMMIN KUIN IHMISOLENNOILLE!SIINÄ TEILLE PÄIVÄNPIRISTYSTÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566339
- 501796
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381454- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875