miehen naispuoliset kaverit

PPP

Onko naiselle ongelma jos miehellä on paljon naispuolisia kavereita? Moni kavereistani tulee esim. illalla yllättäen kylään ja juomaan lasin viiniä, ilman taka-ajatuksia. Olen sinkku, mutta mietin että jos joskus löydän "sen tietyn" naisen, niin pitääkö minun luopua kavereistani? Ymmärrän kyllä jos kukaan nainen ei pidä jaloissa pyörivistä "toisista naisista"..

20

4086

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jihuuu

Riippunee naisesta. Omalla kohdallani olen huomannut sen, ettei ikinä ole pitemmän päälle synkannut miesten kanssa, joilla on liuta näitä naispuolisia kavereita. Ehkä johtuu siitäkin, että olen sen verran erakko noitten muitten naisten suhteen, että sellaset tyypilliset naiset ei kuulu omaankaan kaveripiiriini ja auta armias jos olis sellanen mies, jolla on kasa näitä kikattelijoita kavereinaan.. heh.. no eihän ne sun kaverit varmaan omasta mielestäsi kikattelijoita olekaan, mutta.. en osaa selittää :D

Mites moni naispuolisista kavereistasi seurustelee? Tuo eri sukupuolten välinen kaveruus kun tuntuu olevan pitkälti siitä kiinni. Että vaikka oltaisiinkin vain kavereita, niin sitten ei enää voida olla kun ollaan varattuja. Se kertoo mun mielestä sen, että tämä välit poikki pistävä osapuoli tultuaan varatuksi ei ole ollut sittenkään ihan pelkällä kaveripohjalla mukana..

• PPP

Kiitos rehellisestä vastauksesta!

Kavereistani suurempi osa on sinkkuja. Mun mielestä se on kyllä ihan loogistakin että sinkut viihtyy yhdessä. En vaan jaksa uskoa että kukaan edes haluaisi olla muuta kuin kaveri, mutta mistäs sitä varmasti ikinä tietää..

Toki sitten löytyy myös seurustelevia kavereita.

• kaikella on tarkoitus
        PPP kirjoitti:

Kiitos rehellisestä vastauksesta!

Kavereistani suurempi osa on sinkkuja. Mun mielestä se on kyllä ihan loogistakin että sinkut viihtyy yhdessä. En vaan jaksa uskoa että kukaan edes haluaisi olla muuta kuin kaveri, mutta mistäs sitä varmasti ikinä tietää..

Toki sitten löytyy myös seurustelevia kavereita.

siis sinkuthan viihtyy toistensa seurassa ja et usko, että siinä kellään on mitään muuta tarkoitusta.. en ole tälle päivälle naiivimpaa ajatusta nähnyt! Jos ei suoranaisesti juuri tietty nainen ja tietty mies, mutta välillisesti ainakin siitä jotakin hyötyä on irti saatava, muuten ei kaveruuskaan kiinnnosta. Se on fakta.
        Ja siinä mielessä tuleva nainen on näille naisille vain uhka. Sehän on korkeintaan kaverinaisilta vain jotakin pois. Paitsi siinä harvinaisessa tapauksessa, et niistä tulis sydänystävät, mut se on epätodeenäköistä, jos ei muutenkaan ole tulleet.

Sinkuthan nimenomaan eivät ja naiset varsinkaan eivät viihdy miesten kanssa, jos niillä ei ole mitään kiinnostusta mieheen. Jos mies on niin puusilmä, ettei sitä näe tai tajua, niin silti nainenkaan ei ilman syytä ala kaveriksi. Ota huomioon myös, että niille kaverinaisille ei silti kelpaakaan kuitenkaan välttämättä muut miehet kuitenkaan kaveriksikaan..
        Kaveruus on niin täysi tekosyy kuin olla voi.
        Jos kyseessä olis varatut ihmiset, mut vapailla tuo logiikka yksinkertaisesti ontuu naisten suhteen.

• oli...
        kaikella on tarkoitus kirjoitti:

siis sinkuthan viihtyy toistensa seurassa ja et usko, että siinä kellään on mitään muuta tarkoitusta.. en ole tälle päivälle naiivimpaa ajatusta nähnyt! Jos ei suoranaisesti juuri tietty nainen ja tietty mies, mutta välillisesti ainakin siitä jotakin hyötyä on irti saatava, muuten ei kaveruuskaan kiinnnosta. Se on fakta.
        Ja siinä mielessä tuleva nainen on näille naisille vain uhka. Sehän on korkeintaan kaverinaisilta vain jotakin pois. Paitsi siinä harvinaisessa tapauksessa, et niistä tulis sydänystävät, mut se on epätodeenäköistä, jos ei muutenkaan ole tulleet.

Sinkuthan nimenomaan eivät ja naiset varsinkaan eivät viihdy miesten kanssa, jos niillä ei ole mitään kiinnostusta mieheen. Jos mies on niin puusilmä, ettei sitä näe tai tajua, niin silti nainenkaan ei ilman syytä ala kaveriksi. Ota huomioon myös, että niille kaverinaisille ei silti kelpaakaan kuitenkaan välttämättä muut miehet kuitenkaan kaveriksikaan..
        Kaveruus on niin täysi tekosyy kuin olla voi.
        Jos kyseessä olis varatut ihmiset, mut vapailla tuo logiikka yksinkertaisesti ontuu naisten suhteen.

mielenkiintoinen teksti mutta jotenkin sekava. Olen tosin väsynyt enkä jaksa tuota tekstiä uudelleen lukea. Mutta oliko pointtisi nyt siis se, että jos sinkkunainen ja sinkkumies viihtyvät toistensa seurassa, niin taustalla on aina ajatus jostain muustakin kuin pelkästä kaveruudesta?

• nimittäin
        oli... kirjoitti:

mielenkiintoinen teksti mutta jotenkin sekava. Olen tosin väsynyt enkä jaksa tuota tekstiä uudelleen lukea. Mutta oliko pointtisi nyt siis se, että jos sinkkunainen ja sinkkumies viihtyvät toistensa seurassa, niin taustalla on aina ajatus jostain muustakin kuin pelkästä kaveruudesta?

jos ei ole kysymys siitä, että olisi juuri tietystä ihmisestä kiinnostunut, mutta siinä taustalla voi kuitenkin olla joku viehätysvoiman mittausasia. Eli jotkut miehet kelpaavat naisille ystäviksi, mutta kaikki silti eivät, vaikka olisivat luonteeltaankin paljon ystävällismielisempiä. Nainen voi tuntea itsensä viehättäväksi jonkun seurassa, jota itse pitää viehättävänä, mutta jonkun toisen seurassa ei. Eli periaatteessa se saa siitä itselleen jotakin. Se heijastuu tavallaan naisen kaikissa mieskaverisuhteissa, miehet ovat ehkä samaa lajia tai samaa "tasoa", vaikka inhoankin taso-ajattelua. Ei monesti näe naista jolla on paljon nimenomaan erilaisia ja erinäköisiä miehiä kavereinaan ja toisinkinpäinkään sitä harvoin näkee. Kaverinaiset kokee kuitenkin jollakin tasolla itsensä uhatuksi toisen naisen vuoksi aina.
        Jos kyse olisi aidosta kaveruudesta, kaverinaiselle voisi kelvata kaveriksi melkein kuka tahansa ystävällinen mies, jonka kanssa voisi synkata, mutta nimenomaan kaverinaiset eivät edes halua yrittää sitä synkkausta kaikkien potentiaalisten kaverien vuoksi juuri sen takia, että kaikista ei ole niille hyötyä. Ei ne kaikki sitä itsekkään tiedosta, mut se näkyy siinä, millaiset niiden kaverit on. Ne ei ole paljonkaan toisistaan poikkeavia, eikä tule koskaan olemaankaan, koska ns. kaverinainen ei itse tiedostamattaankaan halua sitä.

Kaverinainen saa siitä ystävyydestä jotakin tietysti, ja tietenkin se on uhattu juttu, jos joku vie vaikka miehen aikaa tai huomiota..
        Vaikka ei olis kysymys romanttisista tunteista, mut on kysymys niiden tavallaan "kunniasta" ja vaikutusVALLASTA ja jos siihen valtaan sekaantuu joku muu, jota ne ei itse arvosta, niin hyvää ei seuraa.

• ajatus..
        nimittäin kirjoitti:

jos ei ole kysymys siitä, että olisi juuri tietystä ihmisestä kiinnostunut, mutta siinä taustalla voi kuitenkin olla joku viehätysvoiman mittausasia. Eli jotkut miehet kelpaavat naisille ystäviksi, mutta kaikki silti eivät, vaikka olisivat luonteeltaankin paljon ystävällismielisempiä. Nainen voi tuntea itsensä viehättäväksi jonkun seurassa, jota itse pitää viehättävänä, mutta jonkun toisen seurassa ei. Eli periaatteessa se saa siitä itselleen jotakin. Se heijastuu tavallaan naisen kaikissa mieskaverisuhteissa, miehet ovat ehkä samaa lajia tai samaa "tasoa", vaikka inhoankin taso-ajattelua. Ei monesti näe naista jolla on paljon nimenomaan erilaisia ja erinäköisiä miehiä kavereinaan ja toisinkinpäinkään sitä harvoin näkee. Kaverinaiset kokee kuitenkin jollakin tasolla itsensä uhatuksi toisen naisen vuoksi aina.
        Jos kyse olisi aidosta kaveruudesta, kaverinaiselle voisi kelvata kaveriksi melkein kuka tahansa ystävällinen mies, jonka kanssa voisi synkata, mutta nimenomaan kaverinaiset eivät edes halua yrittää sitä synkkausta kaikkien potentiaalisten kaverien vuoksi juuri sen takia, että kaikista ei ole niille hyötyä. Ei ne kaikki sitä itsekkään tiedosta, mut se näkyy siinä, millaiset niiden kaverit on. Ne ei ole paljonkaan toisistaan poikkeavia, eikä tule koskaan olemaankaan, koska ns. kaverinainen ei itse tiedostamattaankaan halua sitä.

Kaverinainen saa siitä ystävyydestä jotakin tietysti, ja tietenkin se on uhattu juttu, jos joku vie vaikka miehen aikaa tai huomiota..
        Vaikka ei olis kysymys romanttisista tunteista, mut on kysymys niiden tavallaan "kunniasta" ja vaikutusVALLASTA ja jos siihen valtaan sekaantuu joku muu, jota ne ei itse arvosta, niin hyvää ei seuraa.

Ne naiset kokee, et niillä on kuitenkin joku omistussuhde ja määräysvalta mieheen, kenellä on lupa olla sen kanssa ja kenellä ei.
        Ne voi teeskennellä, ettei ne ajattele sillä tavalla, mut kuitenkin pohjimmiltaan ajattelee.
        Sehän on "meidän kaveri" jota kukaan ei vie ilman "meidän lupaa".

• ...
        ajatus.. kirjoitti:

Ne naiset kokee, et niillä on kuitenkin joku omistussuhde ja määräysvalta mieheen, kenellä on lupa olla sen kanssa ja kenellä ei.
        Ne voi teeskennellä, ettei ne ajattele sillä tavalla, mut kuitenkin pohjimmiltaan ajattelee.
        Sehän on "meidän kaveri" jota kukaan ei vie ilman "meidän lupaa".

ajatuksenjuoksusi on kieltämättä ihan loogista ja itsekin olen monesti tullut samantapaisiin johtopäätöksiin.

Haluaisin kuitenkin vielä lukea mielipiteesi sellaisesta asiasta, että jos sinkkunainen ja sinkkumies viihtyvät toistensa seurassa JA heidän välillään on myös fyysistä vetovoimaa niin uskotko että tällainen suhde voisi pysyä pelkällä kaveritasolla vai tuleeko seksuaaliset kuviot "väkisinkin" mukaan peliin. Voivatko mies ja nainen ns. kääntää fyysisen halun pois päältä ja jatkaa "pelkkinä ystävinä" vai ovatko seksuaaliset halut sellainen juttu että niitä vastaan on melkeinpä turha taistella?

Nyt tietysti moni ihmettelee, että miksi ihmeessä kahden sinkun pitäisi taistella seksuaalisia haluaja vastaan. Mutta oletetaan nyt että tilanne olisi sellainen että molemmat, sekä mies että nainen, kunnioittavat ja arvostavat toisiaan ystävinä eivätkä välttämättä haluaisi "sotkea" seksiä ystävyyssuhteeseen, mutta kuitenkin heidän välillään on seksuaalista vetovoimaa ja molemminpuolista halukkuutta. Eli onko tällainen yhtälö mahdoton? Voittaako seksuaalinen himo aina lopulta??

• vastaan
        ... kirjoitti:

ajatuksenjuoksusi on kieltämättä ihan loogista ja itsekin olen monesti tullut samantapaisiin johtopäätöksiin.

Haluaisin kuitenkin vielä lukea mielipiteesi sellaisesta asiasta, että jos sinkkunainen ja sinkkumies viihtyvät toistensa seurassa JA heidän välillään on myös fyysistä vetovoimaa niin uskotko että tällainen suhde voisi pysyä pelkällä kaveritasolla vai tuleeko seksuaaliset kuviot "väkisinkin" mukaan peliin. Voivatko mies ja nainen ns. kääntää fyysisen halun pois päältä ja jatkaa "pelkkinä ystävinä" vai ovatko seksuaaliset halut sellainen juttu että niitä vastaan on melkeinpä turha taistella?

Nyt tietysti moni ihmettelee, että miksi ihmeessä kahden sinkun pitäisi taistella seksuaalisia haluaja vastaan. Mutta oletetaan nyt että tilanne olisi sellainen että molemmat, sekä mies että nainen, kunnioittavat ja arvostavat toisiaan ystävinä eivätkä välttämättä haluaisi "sotkea" seksiä ystävyyssuhteeseen, mutta kuitenkin heidän välillään on seksuaalista vetovoimaa ja molemminpuolista halukkuutta. Eli onko tällainen yhtälö mahdoton? Voittaako seksuaalinen himo aina lopulta??

Mulla ei voi olla fyysistä vetovoimaa ketään kohtaan, jos ei ole tunteita. Se ei mun puolelta olis kaverisuhde seksillä koskaan mahdollista. En pystyis edes ilman tunteita mihinkään.
        Mutta miehethän on niin monesti vaan seksin perään, että kuvittelisin, että reikä kuin reikä käy, oli kaveri tai ei. Enkä silti usko, et mieskään voi tosissaan arvostaa naista, jos silti ymmärtää naisen vain seksimielessä. En usko tuohon kunnioitusjuttuun. JA aitoa ystävyyttä epäilisin myös, jos asiat kuitenkin kääntyis siihen pisteeseen, että haluttaisiin sänkyyn.
        En puhuisi ainakaan omalla kohdalla mistään seksuaalisten halujen pois tai päällekääntämisestä, koska se on niin riippuvainen siitä mitä tuntee.

Uskon ja tiedänkin, että miehillä himot menee monesti tunteiden edelle. Siksi on turha yrittää mitään kunnioitussuhdetta saada mieheltä, jos sen kanssa hyppää sänkyyn saman tien. Se kunnioittaa sen jälkeen vaan sitä ja ainoastaan sitä, ei siinä naiset merkitse sen jälkeen mitään muuta.
        Miehet ajattelee enemmän alapäällään, eikä aivoilla. Kylllä siinä kunnioitukset ja hienot sanat aika nopeasti unohtuu kuitenkin.

Miehelle tilanne voi olla mahdollinen mut ei naiselle. Mä en puolestaan vois kunnioittaa miestä, joka ajattelis siis täysin pelkästä ystävästä niin, että haluais sen kanssa olla sängyssä, mut sillä ei kuitenkaan olis tunteita. En pitäisi sitä miestä ystävänäkään enää sen jälkeen. Enkä minään muunakaan.

• meillä

Kun aloin seurustelemaan nykyisen aviomieheni kanssa, oli minullakin miespuolinen ystävä. Tai on edelleenkin, mutta tilanne on muuttunut siten, että tästä miehestä on tullut myös mieheni ystävä. Hyvin tuntuvat juttua löytävän.

Baarireissutkin menevät niin, että saattaa olla, että minä olen yksin ystäväni kanssa tai että hän lähtee mieheni kanssa. Sitten kun lapsenlikka on talossa, mennään kolmestaan.

Hommassa ei ole mitään seksuaalista, eikä sisällä mitään taka-ajatuksia. Ei todellakaan! Tämän miehen kanssa olen ollut ystävä jo 11-vuotiaasta saakka, eli yli 20 vuotta... Hän vaan on "kuulunut pakettiin".

Tämä mies on sinkku, seurustelee välillä, mutta suhteet tuntuvat kaatuvan usein siihen, että miehellä on meitä naispuolisia ystäviä useampiakin. Naisten on varmaankin vaikeampi hyväksyä miestensä naispuolisia ystäviä. Minunkin olisi hankalaa hyväksyä se, tunnustan.

Hattua nostan miehelleni! Koskaan meillä ei ole ollut riitaa ystävästäni. No niin, ja nyt sitten jään oottamaan moraalisaarnoja ja epäilyjä...

• pirkkoliissa

Omalla kohdallani on ainakin hyvin selvää se, että itselläni sekä kumppanillani saa olla eri sukupuolta olevia kavereita. Minusta se on jopa toivottavaa,sillä ainakin tuntuu,että oma mieheni ymmärtää paljon paremmin minua myös sen vuoksi,että hänellä on naispuolisia ystäviä. Meillä ei ole tarvinnut tästä asiasta tapella koskaan,koska kumpikin hyväksyvät toisen kaverit sukupuoleen katsomatta. Toki epäilyni heräisivät, jos hänellä olisi "salaisia" naispuolisia kavereita, ts. ettei esittelisi kavereitaan minulle. Ehkä meillä asiat toimivat myös sen vuoksi,että kumpikin on voinut tuoda ystäviään kylään ilman mitään turhia mustasukkaisuuskohtauksia.

• mitä haluaa tehdä?

Jos ajattelet asiaa toistepäin, niin että naisystävälläsi olisi miesystäviä jotka käy iltaisin lasillisella viskiä esim.? Mitä tykkäisit?
      Haluaisitko viettää aikaa naisen kanssa kahden vai jakaa nainen usein muiden miesten kanssa?
      Miettisitkö onko miehet vain kavereita vai onko taka-ajatuksia?
      Tai jos tekisi mieli sekstailla pitäisi odottaa että kaveri lähtee..olishan siitä tiettyjä rajoituksia, eikö?

• valitse itse

Jostakin syystä ne ei silti hyväksy miehellä uutta naista. Ei millään, vaikka kuinka olisivat "kavereita". Eihän meidän kaveria saa kukaan muu viedä..
      Jos naiset ei tulis muutenkaan toimeen, niin ongelmia siitä seuraa takuulla. Vielä koskaan en ole nähnyt, että ns. pelkät kaverit olis ihan vilpittömiä miehen uudesta onnesta. Se tulee sitten puukkona selkään, jos ei muuten.
      Uusi nainen on hyvä syntipukki vähän liian moneen asiaan.
      Mulle tuo olis sellainen este, että miettisin aika monta kertaa, lähtisinkö hakemaan niitä ongelmia, mitä ne muut naiset tulee aiheuttamaan. Eikä ole sellaista tilannetta, että niiden naisten edelle periaatteessa ne hyväksyis kenetkään. Jos niillä ei ole omat syyt, niin pelataan kaverin pussiin kuitenkin.
      Ei tarvis luopua kavereista, mutta ei niistä moni vilpittömästi olis koskaan miehen vuoksi iloinen.
      Ja ensimmäinenkin riita tai muu olis niille ikuisesti syy "auttaa" miestä pääsemään musta eroon.
      NAISILLA ON AINA OMAT REVIIRINSÄ, JA SINNE JOS TULEE JOKU SINNE NIIDEN MIELESTÄ KUULUMATON, NIIN KYNNET JA HAMPAAT TEROITETAAN VARMASTI!
      Voit itse miettiä asiaa naisen kannalta ja tehdä päätöksesi.

• ajatella (n)

tuollaista tilannetta, kun itse viihdyn paremmin miesseurassa... jos naisystävät ovat miehelle tärkeitä, niin kai hänellä on oikeus heitä tavata.

• tänään..

Niin, itselläni on muutama erittäin hyvä naispuolinen kaveri, osa varattuja ja osa sinkkuja. Tyttöystävälläni sen sijaan on about toistakymmentä hyvää miespuolista kaveria, osa varattuja ja osa sinkkuja.

Kyllähän se meilläkin on aina vähän niin päin mennyt, että meikäläistä ei juurikaan kiinnosta nämä tyttöystäväni kaverit, mutta itse kyllä saan aina vastailla kaikenlaisiin kysymyksiin koskien näitä naispuolisia kavereitani.

Jonkin sortin itsetuntokysymyshän tämäkin on. En ole koskaan kokenut näitä tyttöystäväni kavereita minkäänlaisena uhkana. Enkä ole mikään sinisilmäinen pelle. Tyttöystäväni on kuuminta hottia ja en tietenkään ole ainoa mies maan päällä joka on tämän kyseisen seikan huomannut.

Meikäläisellä on kuitenkin luonnostaan sellainen asenne, että jos tyttöystäväni jonain kauniina päivänä esim. ihastuisi johonkin toiseen mieheen, niin en minä ainakaan halua olla esteenä hänen onnellisuudelleen. En ole omistushaluinen ihminen enkä myöskään kovin mustasukkainen. Tyttöystäväni onnellisuus on ainoa asia mikä minua kiinnostaa. Mitään pettämistä on tietysti sietäisi, mutta jos tyttöni haluaa minut vaihtaa toiseen niin se on sittenkin ihan ok, vaikka rakastankin tyttöystääväni.

Vaan eipä ole tuota päivää ainakaan vielä tullut vastaan. Päinvastoin. Harva se päivä saan tyttöni suusta kuulla että olen hänelle kaikki kaikessa. Rehellisyys, avoimuus ja keskinäinen kunnioitus on kaiken A ja O.

• Hieno mies

Näin kun kaikki ajattelisi. Miehet ja naiset.
        Onnellisuus ei saisi ola riippuvaista toisen
        tekemisistä.
        Onnellisuus syntyy juuri avoimuudesta.
        Minulla ei ole mitään salattavaa sinulta.
        Elämällä totuudessa meillä itsellämmekin on huomattavasti helpompaa.
        Toiseen pitää luottaa aina.

• Tämä nainen tietää

Osa ihmisistä uskoo, että sukupuolten välillä voi olla ihan "aitoa" kaveruutta ja osa ei. Minä uskon, että voi. Eli siis minusta ei tarvitse luopua, ei vaikka jonkun naisen kanssa olisi ollut joskus jotain säätöäkin. Toki, jos mies viettää paljon aikaa naisen kanssa, olisi kiva tavata tämä nainen joskus, mutta niinhän on kiva tavata ne muutkin miehen kaverit. Kertovathan ne aika paljon ihmisestä kuitenkin...

Ja vice versa: minullakin on miehiä kavereina, ollut ihan pienestä asti. Seurustelukumppanini tuntee nämä miehet ja on ystävystynyt osan kanssa.

• T-fox

Minulla kanssa ollut poikia kaverina pienestä asti, en näe siinä mitään kummallista. Nykyisellä miehelläni oli yksi naispuolinen kaveri jota näki usein. Mutta se feidaantui jonnekin, eikä vastannut mieheni viesteihin kuin harvakseltaan. Mieheni totesi sitten että olkoon, ei tainnut oikea ystävä ollakaan.

Itsekin olen huomannut että jotkut miespuoliset kaverit "katosivat" kun aloin seurustella vakavasti.

• näinonono

Sen jälkeen kun aloin seurustella en ole solminut yhtään pidempiaikaista ystävyys/kaveruus suhdetta.

Muista mitä Uuno Turhapuro sanoo "helpommin saa uuden muijan kun kunnon kaverin"!!"!!½!½½!½#%#&¤"#%

Toki kyllä perhe kaverit voittaa, mutta harmi ettei voi olla molempia.

• Murrr!!!

Varmaa on että toiseen sukupuoleen on aina jotain seksuaalisia jännitteitä olemassa tai mikä pahinta siinä porukassa on yksi tai useampi joiden kanssa niitä jännitteitä on jo "purettu"!
      En hyväksy naispuolisia ystäviä.

• meikku

Minun kavereistani suurin osa on ollut jätkiä, suhteet heihin ovat olleet aika lailla "sisko ja veli"- tyyppisiä. Olen seurustellut useamman vuoden ja mieheni kanssa emme kumpikaan ole mustasukkaista tyyppiä. Olen bi, ja muita miehiä kuin omaa ei tule katsottua "sillä silmällä", jos jostain toisesta ihmisestä viehätyn niin kyseessä on nainen. Jos joku haluaa välttämättä olla mustasukkainen kavereista, niin kai se tapahtuu sukupuolesta huolimatta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3362
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2610
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82