Mistä 1/4 liivit

kokoa 90D

vastailkaapas jos joku on löytänyt jostain.

13

1691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja mene

liiviliikkeeseen. Täältä et niitä löydä. Liiviliikkeessä asiantuntijat opastavat sinua ja jos jotain ei löydy, aina saa tilaamalla.
      Eiköhän jätetä jo loppuunkaluttu liiviaihe!

• * * * * *

on nämä neljäsosaliivit?

• Meikis

Onko ihan pakko kaluta näitä liiviaiheita jos olet saanut tarpeeksesi???? Johan otsikosta saat selville, ettei voisi SINUA vähempää kiinnostaa. Tee jotain järkevämpää ja kalua vaikka omaa nilkkaasi, mikäli negatiivisuudeltasi edes taivut.

• Meikis kirjoitti:

Onko ihan pakko kaluta näitä liiviaiheita jos olet saanut tarpeeksesi???? Johan otsikosta saat selville, ettei voisi SINUA vähempää kiinnostaa. Tee jotain järkevämpää ja kalua vaikka omaa nilkkaasi, mikäli negatiivisuudeltasi edes taivut.

keskustelupalstan ajatus lienee keskustella eri asioista aiheen puitteissa. Liivit ovat osa pukeutumista ja sillä siisti.
        VAi onko tarkoitus käydä kaikki osa-alueet kerran läpi ja sitten antaa keskustelun hiipua?

• hali-016

Halilta löytyisi 3/4 liivi isommallekkin rinnalle.

Tämän palstan väki on vain niin rajoittunutta, että kun minä reissaan ympäri suomea näitä myymässä, kukaan ei uskalla pyytää poikkeamaan.
      eilen/toissapäivänä olen ajellut Helsingistä Ouluun ja olisin voinut välillä pysähtyä liivejä esittelemään.

• ennen tiennyt

että voi kutsua esittelijän vain itseään varten. Olen aina ajatellut että pitää olla porukka, ainakin muutamia. Kyllä minä voin tämän halin tavata, mutta miten saa yhteyden?
        Minkä hintaisia liivit on?

• hali-016
        ennen tiennyt kirjoitti:

että voi kutsua esittelijän vain itseään varten. Olen aina ajatellut että pitää olla porukka, ainakin muutamia. Kyllä minä voin tämän halin tavata, mutta miten saa yhteyden?
        Minkä hintaisia liivit on?

No periaatteessa on aina mukavampaa jos on porukkaa, mutta miksei voisi järjestää yhden naisen kutsuja?
        Minä vaikutan Pohjois-suomessa, mutta liikun paljon. Sähköpostitse saa yhteyden [email protected]
        liivien ksekihinta on 63€

• MadderMaxiina

tai halin mainitsema3/4?

• hali-016

Itseasiassa minä en kyllä yhtään tiedä, mitä aloittaja tarkoittaa 1/4:llaan.
        3/4 tarkoittaa kuitenkin ei-täyskupillista-liiviä, eli ns. puolikupillista.

• MadderMaxiina
        hali-016 kirjoitti:

Itseasiassa minä en kyllä yhtään tiedä, mitä aloittaja tarkoittaa 1/4:llaan.
        3/4 tarkoittaa kuitenkin ei-täyskupillista-liiviä, eli ns. puolikupillista.

Kiitos hali selvennyksestä.

• Klomppi
      • MadderMaxiina

Muutama tuote, hotmail-osoite, ei ly-tunnusta... Ei kiitos.

• Beatea

Kokeile uutta Beate Uhsen myymälää Hesan Iso-roba 16:sta.
      Siellä on myös XL kokoja saksalaisella mitoituksella, joten lähelle osunee.
      Mallisto lienee soveltuva, kun kerran 1/4 mallia haet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      147
      6588
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      32
      3587
    3. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      302
      3168
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      70
      2814
    5. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      5
      2262
    6. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1807
    7. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      38
      1669
    8. 14
      1632
    9. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      5
      1604
    10. Kokoomuksen ja perussuomalaisten kannattaisi yhdistyä

Näin saataisiin yksi yli 30 prosentin puolue, jolla olisi riittävästi voimaa jatkaa tarpeellisten rakennemuutosten läpi
      Maailman menoa
      8
      1376
    Aihe