Mistä 1/4 liivit

kokoa 90D

vastailkaapas jos joku on löytänyt jostain.

13

1683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja mene

liiviliikkeeseen. Täältä et niitä löydä. Liiviliikkeessä asiantuntijat opastavat sinua ja jos jotain ei löydy, aina saa tilaamalla.
      Eiköhän jätetä jo loppuunkaluttu liiviaihe!

• * * * * *

on nämä neljäsosaliivit?

• Meikis

Onko ihan pakko kaluta näitä liiviaiheita jos olet saanut tarpeeksesi???? Johan otsikosta saat selville, ettei voisi SINUA vähempää kiinnostaa. Tee jotain järkevämpää ja kalua vaikka omaa nilkkaasi, mikäli negatiivisuudeltasi edes taivut.

• Meikis kirjoitti:

Onko ihan pakko kaluta näitä liiviaiheita jos olet saanut tarpeeksesi???? Johan otsikosta saat selville, ettei voisi SINUA vähempää kiinnostaa. Tee jotain järkevämpää ja kalua vaikka omaa nilkkaasi, mikäli negatiivisuudeltasi edes taivut.

keskustelupalstan ajatus lienee keskustella eri asioista aiheen puitteissa. Liivit ovat osa pukeutumista ja sillä siisti.
        VAi onko tarkoitus käydä kaikki osa-alueet kerran läpi ja sitten antaa keskustelun hiipua?

• hali-016

Halilta löytyisi 3/4 liivi isommallekkin rinnalle.

Tämän palstan väki on vain niin rajoittunutta, että kun minä reissaan ympäri suomea näitä myymässä, kukaan ei uskalla pyytää poikkeamaan.
      eilen/toissapäivänä olen ajellut Helsingistä Ouluun ja olisin voinut välillä pysähtyä liivejä esittelemään.

• ennen tiennyt

että voi kutsua esittelijän vain itseään varten. Olen aina ajatellut että pitää olla porukka, ainakin muutamia. Kyllä minä voin tämän halin tavata, mutta miten saa yhteyden?
        Minkä hintaisia liivit on?

• hali-016
        ennen tiennyt kirjoitti:

että voi kutsua esittelijän vain itseään varten. Olen aina ajatellut että pitää olla porukka, ainakin muutamia. Kyllä minä voin tämän halin tavata, mutta miten saa yhteyden?
        Minkä hintaisia liivit on?

No periaatteessa on aina mukavampaa jos on porukkaa, mutta miksei voisi järjestää yhden naisen kutsuja?
        Minä vaikutan Pohjois-suomessa, mutta liikun paljon. Sähköpostitse saa yhteyden [email protected]
        liivien ksekihinta on 63€

• MadderMaxiina

tai halin mainitsema3/4?

• hali-016

Itseasiassa minä en kyllä yhtään tiedä, mitä aloittaja tarkoittaa 1/4:llaan.
        3/4 tarkoittaa kuitenkin ei-täyskupillista-liiviä, eli ns. puolikupillista.

• MadderMaxiina
        hali-016 kirjoitti:

Itseasiassa minä en kyllä yhtään tiedä, mitä aloittaja tarkoittaa 1/4:llaan.
        3/4 tarkoittaa kuitenkin ei-täyskupillista-liiviä, eli ns. puolikupillista.

Kiitos hali selvennyksestä.

• Klomppi
      • MadderMaxiina

Muutama tuote, hotmail-osoite, ei ly-tunnusta... Ei kiitos.

• Beatea

Kokeile uutta Beate Uhsen myymälää Hesan Iso-roba 16:sta.
      Siellä on myös XL kokoja saksalaisella mitoituksella, joten lähelle osunee.
      Mallisto lienee soveltuva, kun kerran 1/4 mallia haet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2463
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1546
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      120
      1314
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1030
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      256
      883
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      882
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      21
      881
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      860
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe