Mistä 1/4 liivit

kokoa 90D

vastailkaapas jos joku on löytänyt jostain.

13

1711

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja mene

liiviliikkeeseen. Täältä et niitä löydä. Liiviliikkeessä asiantuntijat opastavat sinua ja jos jotain ei löydy, aina saa tilaamalla.
      Eiköhän jätetä jo loppuunkaluttu liiviaihe!

• * * * * *

on nämä neljäsosaliivit?

• Meikis

Onko ihan pakko kaluta näitä liiviaiheita jos olet saanut tarpeeksesi???? Johan otsikosta saat selville, ettei voisi SINUA vähempää kiinnostaa. Tee jotain järkevämpää ja kalua vaikka omaa nilkkaasi, mikäli negatiivisuudeltasi edes taivut.

• Meikis kirjoitti:

Onko ihan pakko kaluta näitä liiviaiheita jos olet saanut tarpeeksesi???? Johan otsikosta saat selville, ettei voisi SINUA vähempää kiinnostaa. Tee jotain järkevämpää ja kalua vaikka omaa nilkkaasi, mikäli negatiivisuudeltasi edes taivut.

keskustelupalstan ajatus lienee keskustella eri asioista aiheen puitteissa. Liivit ovat osa pukeutumista ja sillä siisti.
        VAi onko tarkoitus käydä kaikki osa-alueet kerran läpi ja sitten antaa keskustelun hiipua?

• hali-016

Halilta löytyisi 3/4 liivi isommallekkin rinnalle.

Tämän palstan väki on vain niin rajoittunutta, että kun minä reissaan ympäri suomea näitä myymässä, kukaan ei uskalla pyytää poikkeamaan.
      eilen/toissapäivänä olen ajellut Helsingistä Ouluun ja olisin voinut välillä pysähtyä liivejä esittelemään.

• ennen tiennyt

että voi kutsua esittelijän vain itseään varten. Olen aina ajatellut että pitää olla porukka, ainakin muutamia. Kyllä minä voin tämän halin tavata, mutta miten saa yhteyden?
        Minkä hintaisia liivit on?

• hali-016
        ennen tiennyt kirjoitti:

että voi kutsua esittelijän vain itseään varten. Olen aina ajatellut että pitää olla porukka, ainakin muutamia. Kyllä minä voin tämän halin tavata, mutta miten saa yhteyden?
        Minkä hintaisia liivit on?

No periaatteessa on aina mukavampaa jos on porukkaa, mutta miksei voisi järjestää yhden naisen kutsuja?
        Minä vaikutan Pohjois-suomessa, mutta liikun paljon. Sähköpostitse saa yhteyden [email protected]
        liivien ksekihinta on 63€

• MadderMaxiina

tai halin mainitsema3/4?

• hali-016

Itseasiassa minä en kyllä yhtään tiedä, mitä aloittaja tarkoittaa 1/4:llaan.
        3/4 tarkoittaa kuitenkin ei-täyskupillista-liiviä, eli ns. puolikupillista.

• MadderMaxiina
        hali-016 kirjoitti:

Itseasiassa minä en kyllä yhtään tiedä, mitä aloittaja tarkoittaa 1/4:llaan.
        3/4 tarkoittaa kuitenkin ei-täyskupillista-liiviä, eli ns. puolikupillista.

Kiitos hali selvennyksestä.

• Klomppi
      • MadderMaxiina

Muutama tuote, hotmail-osoite, ei ly-tunnusta... Ei kiitos.

• Beatea

Kokeile uutta Beate Uhsen myymälää Hesan Iso-roba 16:sta.
      Siellä on myös XL kokoja saksalaisella mitoituksella, joten lähelle osunee.
      Mallisto lienee soveltuva, kun kerran 1/4 mallia haet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      176
      1621
    2. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      79
      865
    3. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      38
      833
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      791
    5. 59
      630
    6. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      69
      610
    7. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      551
    8. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      18
      502
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      496
    10. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      36
      491
    Aihe