vastailkaapas jos joku on löytänyt jostain.
Mistä 1/4 liivit
13
1683
Vastaukset
- ja mene
liiviliikkeeseen. Täältä et niitä löydä. Liiviliikkeessä asiantuntijat opastavat sinua ja jos jotain ei löydy, aina saa tilaamalla.
Eiköhän jätetä jo loppuunkaluttu liiviaihe!- * * * * *
on nämä neljäsosaliivit?
- Meikis
Onko ihan pakko kaluta näitä liiviaiheita jos olet saanut tarpeeksesi???? Johan otsikosta saat selville, ettei voisi SINUA vähempää kiinnostaa. Tee jotain järkevämpää ja kalua vaikka omaa nilkkaasi, mikäli negatiivisuudeltasi edes taivut.
Meikis kirjoitti:
Onko ihan pakko kaluta näitä liiviaiheita jos olet saanut tarpeeksesi???? Johan otsikosta saat selville, ettei voisi SINUA vähempää kiinnostaa. Tee jotain järkevämpää ja kalua vaikka omaa nilkkaasi, mikäli negatiivisuudeltasi edes taivut.
keskustelupalstan ajatus lienee keskustella eri asioista aiheen puitteissa. Liivit ovat osa pukeutumista ja sillä siisti.
VAi onko tarkoitus käydä kaikki osa-alueet kerran läpi ja sitten antaa keskustelun hiipua?
- hali-016
Halilta löytyisi 3/4 liivi isommallekkin rinnalle.
Tämän palstan väki on vain niin rajoittunutta, että kun minä reissaan ympäri suomea näitä myymässä, kukaan ei uskalla pyytää poikkeamaan.
eilen/toissapäivänä olen ajellut Helsingistä Ouluun ja olisin voinut välillä pysähtyä liivejä esittelemään.- ennen tiennyt
että voi kutsua esittelijän vain itseään varten. Olen aina ajatellut että pitää olla porukka, ainakin muutamia. Kyllä minä voin tämän halin tavata, mutta miten saa yhteyden?
Minkä hintaisia liivit on? - hali-016
ennen tiennyt kirjoitti:
että voi kutsua esittelijän vain itseään varten. Olen aina ajatellut että pitää olla porukka, ainakin muutamia. Kyllä minä voin tämän halin tavata, mutta miten saa yhteyden?
Minkä hintaisia liivit on?No periaatteessa on aina mukavampaa jos on porukkaa, mutta miksei voisi järjestää yhden naisen kutsuja?
Minä vaikutan Pohjois-suomessa, mutta liikun paljon. Sähköpostitse saa yhteyden [email protected]
liivien ksekihinta on 63€
- MadderMaxiina
tai halin mainitsema3/4?
- hali-016
Itseasiassa minä en kyllä yhtään tiedä, mitä aloittaja tarkoittaa 1/4:llaan.
3/4 tarkoittaa kuitenkin ei-täyskupillista-liiviä, eli ns. puolikupillista. - MadderMaxiina
hali-016 kirjoitti:
Itseasiassa minä en kyllä yhtään tiedä, mitä aloittaja tarkoittaa 1/4:llaan.
3/4 tarkoittaa kuitenkin ei-täyskupillista-liiviä, eli ns. puolikupillista.Kiitos hali selvennyksestä.
- Klomppi
Täälät vaikka mitä! http://liivia.messiah.ath.cx/
- MadderMaxiina
Muutama tuote, hotmail-osoite, ei ly-tunnusta... Ei kiitos.
- Beatea
Kokeile uutta Beate Uhsen myymälää Hesan Iso-roba 16:sta.
Siellä on myös XL kokoja saksalaisella mitoituksella, joten lähelle osunee.
Mallisto lienee soveltuva, kun kerran 1/4 mallia haet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242463
- 951546
- 1201314
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa271030Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa256883- 52882
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo21881MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209860- 34795