Eli olen jumppaillut muutaman kuukauden viime talvena aktiivisesti(2-4 kertaa viikossa), jolloin huomasin selkeää paranemista kunnossa ja lihaksissa. Kesän jälkeen olen aloittelemassa taas ja mietiskelen tällaisia asioita, kuten...
-Kuinka ja miten vatsalihasten kuntoon vaikuttaa 3 kertaa viikossa( 2x1tunti, 1x1,5tuntia) tapahtuva kokovartalojumppa(eli käydään kyseisessä ajassa läpi sykkeen kohotus,rintalihakset, kädet, jalat, kyljet, selkä ja vatsa sekä venyttely)? Voiko noin vähästä treenistä näkyä tuloksia ulospäin(tietysti huomioon ottaen ruokavalion)?
-Miten löydän vatsalihakset? Millä tavalla pitäisi tuntua, jos ovat ok kunnossa?
-Pitäisikö vatsa- ja selkälihasten treenausta viikkoa kohden lisätä, jos haluaa jotain näkyvääkin tulosta?
Auttakaapa joku ;)
Vatsalihaksista kysymys...
Hikipääkö
2
599
Vastaukset
- hra B-O-D-A-R-I
Vittu repesin ;DDDDDDDDDD
"-Miten löydän vatsalihakset? Millä tavalla pitäisi tuntua, jos ovat ok kunnossa?"
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
repesin, ei vittu nolo ;DDD
en saa henkeee :;;D;D;D;DDDdd...b - kosmos
kantsii ihan vaikka anatomiaan sen verran tutustua että tietää mitä reenaa.rasvaprosentti pitää olla alhainen ennenkuin ne kunnolla näkyy.staattisia pitoja syvälle lihakselle ja kunnon rutistuksia joko
jumpissa tai salilla.niin että polttaa!!mm.bodaus-lehdet on aika hyviä tiedonlähteitä!tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662962Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91761- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191206- 93923
- 120922
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790