JEEEE!!!! Minäkin sain spiraalin!!! :) Huippua! Seuraava tavoite: Spagaatti!!!!!!!
Tyttö13v.
Spiraali!
3
1100
Vastaukset
- sportman86
Kumpi näistä on sivuttain venytys ja kumpi eestä taaksepäin? Ei oikeen tiedä, ku kaikki puhuu eriä...Saako nämä kyseist temput tehtyä vain lahjakkaat kumiukot vai pystyykö muutkin näihin vain harjoittelemalla tarpeeksi? Millaista treeniä pitäisi tehdä?
- sitä vaan
Spiraali eli viralliselta nimeltään sprikaatti on sivuittain venytys ja spagaatti on mitä on.
Eipä nuo mitään kummallisuuksia vaadi siihen, että tuon saa tehtyä. Itse sain 13-vuotiaana tehtyä sprikaattia noin 40 cm tavaraa vielä toisen jalan alla eli "venäläistä". Suom.huom. jalat v-asennossa. Takana oli pari vuotta itsepuolustustreeniä ja aivan uskomattoman kivuliaita venytysharjoitteita monta kertaa viikossa. Senkin notkeuden sai hävitettyä teini-iän mukanaan tuomilla juomisilla ja tupakoinnilla ja muulla paskalla :( - jiiiji
ei jumankauta. nyt rupeet levittään maailmalle semmosta sanomaa että spakaati on spakaati kaikkialle sivuttain, vasen jalka edessä tai oikea jalka edessä. spiraalilla ei ole mitään tekemistä näiden venytysten kanssa.
T:voimistelija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780