MIEHET????

sydän särjetty

Onko todellakin niin, et miehet on valmiita tekemään mitä vaan saadakseen naisen sänkyynsä??!! kertokaa mulle miten on, puolesta ja vastaan.. koska mä oon nyt 100%:n varma et miehet ei osaa ku kusettaa.. ois kiva kuulla kokemuksistanne ku en haluis yleistää vaikka sitä teenkin.. :(

30

3848

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piru

on sellainen että se on vaan pillun perässä, niin kyllä se voi mennä pitkällekin sitä saadakseen.

Älä yleistä.

• särkynyt..

ei.. en yleistä.. nää miehet ei pahemmin naisten tunteista välitä.. kurjaa vain on kun ei huomaa sitä ajoissa.. monille varmasti tuttu tunne..

• auts

totta, ajattelematta sen enempää.

• Piru
        auts kirjoitti:

totta, ajattelematta sen enempää.

98% aivokapasiteetista miettii keinoja miten sais sen peniksen sinne sisälle. 1% menee hengittämiseen ja 1% käsien heiluttamiseen.

Jopa pitkäaikaiseenkin saalistukseen voidaan ryhtyä. Sitä makeammalta se palkinto sitten tuntuu. Päänahkoja kun kerätään, ei voi paljon ajatella niiden omistajia.

• piim

Olet oikeassa, me miehet kusetamme jatkuvasti, parhaat jopa 110%:sti.

Muuta emme tämän lisäksi paljon teekkään, paitsi wonkaamme naisia sänkyyn. Ja tähän panostammekin kaiken energiamme ja aikamme minkä kusettamiselta kerkiämme. Ei ole sellaista vuorta jonka yli emme kiipeäisi, sellaita Kyklooppia jota emme selättäisi jotta vain saisimme sen.. ah, mmm... naisen... mm ... sänkyyn. Jonka jälkeen voimmekin soittaa taksin.

Toverit, olemme paljastuneet.

Lähdetään takaisin omalle planeetallemme.

• just

no voi vittu...

• minä vain

Kuinka fiksua.. On se hyvä et voi NOINKIN tosissaan näitä juttuja ottaa.. jep..

• piim
        minä vain kirjoitti:

Kuinka fiksua.. On se hyvä et voi NOINKIN tosissaan näitä juttuja ottaa.. jep..

Tyhmään kysymykseen tyhmempi vastaus. Kysyjä tietää vallan hyvin itsekkin, että asiat EIVÄT ole niinkuin itse kirjoittaa.

Vai jonkinnäköstä sääliäkö tässä nyt haettiin? Siinä tapauksessa: Olen todella pahoillani jos olet pettynyt ihmissuhteissasi. Tärkeäksi kokeman ihmisen tekemät vääryydet sattuvat aina eniten. Kaikki ei ole aina sitä miltä päällepäin näyttää mutta TSEMPPIÄ, olet vain poiminut mädän omenan, maailma on täynnä ihania miehiä! Unohda se hidalgo ja jatka elämää! Olet ansainnut parempaa!

Better?

• minä vain
        piim kirjoitti:

Tyhmään kysymykseen tyhmempi vastaus. Kysyjä tietää vallan hyvin itsekkin, että asiat EIVÄT ole niinkuin itse kirjoittaa.

Vai jonkinnäköstä sääliäkö tässä nyt haettiin? Siinä tapauksessa: Olen todella pahoillani jos olet pettynyt ihmissuhteissasi. Tärkeäksi kokeman ihmisen tekemät vääryydet sattuvat aina eniten. Kaikki ei ole aina sitä miltä päällepäin näyttää mutta TSEMPPIÄ, olet vain poiminut mädän omenan, maailma on täynnä ihania miehiä! Unohda se hidalgo ja jatka elämää! Olet ansainnut parempaa!

Better?

parempi, kiitos.. en hae sääliä.. Haen muidenkin kokemuksia.. joita olis kiva kuulla.. ja luulisin että täällä niitä jaetaan. Jos saisi asiallisia viestejä ja kertomuksia.. hmm.. kuulostaa jo lasten satunurkalta. mutta se siitä..

• minä vain
        minä vain kirjoitti:

parempi, kiitos.. en hae sääliä.. Haen muidenkin kokemuksia.. joita olis kiva kuulla.. ja luulisin että täällä niitä jaetaan. Jos saisi asiallisia viestejä ja kertomuksia.. hmm.. kuulostaa jo lasten satunurkalta. mutta se siitä..

siis sovinismia..

• Anonyymi

Hyi.

• Sovinisti?

Ei pidä täysin paikkaansa. 1900-luvun alkupuolella eli brittiläinen herrasmies joka otti naiset aina huomioon, eikä koskaan vongannut pesää. Hän menehtyi myöhemmin potkukelkkaonnettomuudessa.

• minä vain

ei siis pidä täysin paikaansa.. kuinka positiivista.. :) en itse ainakaan harrasta sovinistia..

• me and my

ennen kuin opit tuntemaan paremmin,
      jos mies on muutenkin kiinnostunut,
      niin jaksaahan odottaa,jos ei niin
      tietää minkä perässä on juossu..

• yxvaan

.. tai juteltuaan aikansa kysiys että pilluakos mieli vain tekee..
        no siihenkin vois sanoa tekosyyn että ei tietenkään..pälä..pälä.. ja kun sais niin hevosenkenkähymy ja kaveripöytään vain..

mutta missä se raja siinäkin kulkee kuinka kauan ilman pitäis pitää..

• Anonyymi
        yxvaan kirjoitti:

.. tai juteltuaan aikansa kysiys että pilluakos mieli vain tekee..
        no siihenkin vois sanoa tekosyyn että ei tietenkään..pälä..pälä.. ja kun sais niin hevosenkenkähymy ja kaveripöytään vain..

mutta missä se raja siinäkin kulkee kuinka kauan ilman pitäis pitää..

Me naiset myös suututaan jos mies ei osoita yhtään haluaan. Minä kävin pari kertaa yhen äijän käppänän kans kahvilla ja sitten vielä vaellusreissun niin ei edes halannut tai mitään. Pois kun tultiin reissusta,estin sen numeron.

• Little Old Me

Tekisin mitä vain, saadakseni sänkyyni ihmisen, josta oikeasti välitän.. Itsekkäästi, välittämättä muiden tunteista.

• oikiasti

jep...tekisin IHAN mitä tahansa saadakseni ihmisen josta todellisesti välitän...kaikki muut sais jäädä...ja sitten kun saan tytön sänkyyn ja on hauskaa ja aamulla jutellaan ja kaikkia.ja kun mulla on ollu aivan fantastinen yö...en mä vaan ikään saa soitettua sille vaikka ajatteleekin paljon...kyllä kun naiset soittelis niin ei tarvis kenenkään naisen rutista...oikeesti on kyllä sekin että naiset laittaa liian paljon asioita miehen tehtäväksi.kyllä se soittaa,kyllä se sitä ja tätä,koska naiset unohtaa aina että me ei olla mitenkään niinku ne...??

• Anonyymi

Ensinkin jos ihmisestä välittää kunnioittaa sen toisen ihmisen tarpeita ja näkemyksiä. Alistaminen ja yksipuolisuus on vain vallankäyttöön liittyviä asioita joilla ei mitään tekemistä välittämisen kanssa. Pakottaminen on kaiken lisäksi vastenmielistä ja seksijutuissa kieroutunutta toimintaa asiat on tehtävä yhteisessä ymmärryksessä. Omista haluista välittäminen kun ei oikeuta juuri mihinkään.

• erimielipide

taas puhutaan yleisesti miessukupuolesta, totta on se että vahvin vietti on seksuaalivietti ja miehille se luotu suureksi .. muutenhan ihmiskunta kuolis sukupuuttoon.
      ..tietysti tämä tuo lisäksi näitä kieroutumia jotka sotkee normaalin suhteen etsimisen ja luottamuspulan kun oikeasti haluasi löytää kumppanin.

tää on tietysti paha jos naisenkaato onkin peliä jolla kisaillaan kavereille!..en ymmärrä. siinä taidettu tunteet jättää narikkaan jo lähtövaiheessa. .. tai sit ollaan kestämättömiä ottamaan riskejä että sais kenties siipeensä??
      ......

• Ruusu

Monet miehet kertovat naiselle ihan mitä vaan, saadakseen hänet sänkyyn.
      Ja kun luulee että oma suhde on kunnossa, niin saat tietää, että miehelläsi on toinen nainen. Miehet ei paljoo välitä tunteista eikä jaksa kauaa olla saman naisen kanssa yhdessä...

• vitut...

...

• ·

Eikö se olekaan miehen elämän tarkoitus, tietenkin jotain rajaa... kaikille ei välttämättä kaikki naiset kelpaa :).

Oikeasti, kyllä minä sen pystyn hyväksymään etten kaikilta saa mutta kun yritän vongata ja saan pakit, pistää kyllä miettimään miksi - ja päätelmä on lähes poikkeuksetta sama, jos suhteesta puuttuu seksi niin se on pian ohi. Toisaalta seksi ei myöskään varmista suhteen jatkumista mutta on kuitenkin minun mielestä tärkeää.

En lukenut aiempia vastauksia ja voi olla että käsitin kysymyksen väärin, kyllä mies voi pitää naista ystävänä ilman taka-ajatuksia sänkyyn saamisestakin mutta puhuinkin tuossa edellä enemmän tai vähemmän vakavasta seurustelusuhteesta.

• minä

Mä oon samaa mieltä että jotkut miehet tekee/sanoo mitä vaan päästäkseen sänkyyn.. Mut oon päässy mun edellisen yli jo siinä mielin etten yleistä! kun kävi sillain et tutustuin yhteen mieheen, meil oli niinku yhen illan juttu, sit tuli tauko ja taas oltiin yhdes.. seksiä saatuaan juttu jäi kokonaan.. pidän sitä omana vikana siihen suostuttuani, kun eihän me edes seurusteltu, vaik mies puhu jo siihen suuntaan..

Tästä mulle on sit jääny pelko.. tuntuu et jotkuu mie´het vaan käyttää hyväkseen. Oon liian kiltti kait. Mulle ei seksi oikein enää mitään merkkaa, ja se, jos mikä on kurjaa..

• Ten ton hammer

Kaikki miehet ovat täysin tunteettomia olioita, joiden ainoa tavoite on saada nainen sänkyyn. Miehille on turha selittää sanan rakkaus merkitystä, koska miehet eivät yksinkertaisesti tunne mitään muuta kuin himoa. Kerran tunsin erään miehen, joka kykeni myös rakastamaan mutta hänkin kuoli yksinäisyyteen. Ah, kuinka hienoa onkaan olla mies.

• mies

rakastamaan kykenevät miehet ovet yleensä juuri yksinäisiä miehiä... he eivät kiinnosta vastakkaista sukupuolta eivät niin sitten millään. naisille kelpaavat vain sellaiset "kunnon uroot", jotka sitten jahtaavat vain tätä pillua... ja tämä johtaa tällaiseen valitusvirsien kuoroon että eikö ne muuta tahdo kuin sitä ainaista pillua...

• Zamba
        mies kirjoitti:

rakastamaan kykenevät miehet ovet yleensä juuri yksinäisiä miehiä... he eivät kiinnosta vastakkaista sukupuolta eivät niin sitten millään. naisille kelpaavat vain sellaiset "kunnon uroot", jotka sitten jahtaavat vain tätä pillua... ja tämä johtaa tällaiseen valitusvirsien kuoroon että eikö ne muuta tahdo kuin sitä ainaista pillua...

Asiapuhetta, jos mikä!
        Ja aina katsotaan sitä ulkonäköä ja päätetään kuka on "hyvä" ja kuka "huono". Tämä kai pätee molemmissa sukupuolissa.
        Minun mielestäni sisäinen kauneus on tärkein, eikä ulkoinen!

• sinkku
        mies kirjoitti:

Ja tuskin kukaan voi väittää vastaan siinä että harvoja miehiä kiinnostaa muut kuin mallien näköiset hyvävartaloiset naiset joiden perään sitten huudellaan.. Eli sama tyyli, puolin ja toisin.. valitettavaa, niiden yksinäisten miesten (jotka edellisessä mainittiin) ja muka ei niin hyvännäköisten naisten takia..

Jos on tilanne että mies jättää seksiä saatuaan ni toisaalta tälläisessä tapauksessa pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja huomata ajoissa ettei hyppää samantien sänkyyn.. Ja ne jotka ovat seurantarpeessa, hakekoot seuraa.. Ei ole terveellistä nyhjöttää vain omissa oloissaan ja valitella jos voisi tehdä sen eteen jotain.. (en tarkoittanut tätä pahalla, vain tosiasia) :)
        Hyvät vuodenjatkot kaikille! :)

• what ever

Niin olen tullut siihen tulokseen että miehet ovat valmiita tekemään mitä tahansa seksin eteen mutta ne joita yleensä hyväksikäytetään ovat tietyn tyyppisiä naisia.
      Minä olen ollut monen miehen kanssa ja aina poikkeuksetta olen ollut se joka on suhteesta lähtenyt tai joka EI ole suhdetta edes halunnut.
      Kunnes nyt, kun tapasin vertaiseni.
      Parisuhteessa nimittäin elän upean ja haasteellisen miehen kanssa, jolla oli myöskin paljon naisia komean ulkonäkönsä ja verbaalisen lahjakkuutensa ansiosta:) (Lue paljon seksiä)

Miehet pystyvät lurittelemaan mitä ihmeellisempiä tarinoita ja satuja vain tietyn tyyppisille naisille, epätoivoisille.
      Olen minäkin ravintolasta jonkun veijarin kotiini joskus raahannut, mutta täysin omasta tahdostani. Enkä koskaan ole halunnut aamulla muuta, kun että tyyppi häipyy kotioon tai mihin ikinä.
      Pointti on nyt kuitenkin se että yleensä naisen ja miehen halut eivät mene yksiin ja on tosi vaikeeta löytää sellainen kumpaani kenen kanssa viihtyy oikeesti, ilman seksiäkin.

Seksi nyt vaan sattuu olemaan ihmisen yksi "perustarpeista" ja sosiaalisen kanssakäymisen muoto tänä päivänä.

Nainen, sinun kannattaisi ottaa itseäsi niskasta kiinni ja lopettaa se epätoivoinen etsiminen.
      Jos alat nauttimaan elämästä ilman suuria paineita näkyy se päällepäin ja seuraan alkaa ilmestymään muitakin kun niitä säälittäviä pilluhaukkoja.
      Pahin naiselle on jos on epätoivoinen ja sitä kautta "helppo saalis" kenelle tahansa. Jopa MINÄ pystyisin puhumaan epätoivoisen naisen minun luokseni yöksi:)))) Vitsi vitsinä, mutta totta joka sana.
      Epätoivoinen ei tarkoita välttämättä päällepäin näkyvää epätoivoisuutta mutta sen aistii kyllä ihmisestä.

Keskittykää naiset OMAAN asenteeseenne, älkää analysoiko kaikkea. Nauttikaa elämästä, se näkyy!

• Anonyymi

Olen alkanut inhota miehiä. Haluan niiltä vain rahat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      24
      4392
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      15
      4138
    3. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      229
      3789
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      27
      3058
    5. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      52
      2771
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      13
      2766
    7. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      108
      2718
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      41
      2397
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      2361
    10. K-kauppa on liian kallis. Ei voi S-ryhmäläinen siirtyä tuonne asiakkaaksi

Hintatason ero K-kauppojen ja S-markettien välillä on niin suuri, että S-market ei juurikaan menetä asiakkaitaan K-ketju
      Maailman menoa
      100
      1910
    Aihe