Eli kertokaahan mittanne kaikki :)
Ennen kuppausta / jälkeen kuppauksen! Sekä kauanko olet kuppaillut ja milloin tuloksia alkoi näkymään. saa vähän nopeammin katsottua kun tuon 300 viestin ketjut läpi lukien :P
1.vyötärö
2.lantio; peppu
3.jenkkakahvat
4.reidet; ympärys
5.joku muu mitta?
itse vasta aloitin viikko sitten enkä ole mittaillut vielä, mut lähtökohdat (olen hoikkanen, mutta muhkurainen)
1.66
2.93
3.75
4.55 (ylhäältä
5.56 reisi sisäpahkuran kohdalta
GALLUP
10
1946
Vastaukset
- kertokaa
pohkeidenne ympärys. Mielestäni mulla ei ole paksut pohkeet, mutta sovittamani saapikkaat ei mahdu pohkeesta kiinni puolestavälistä ylöspäin.
- mursuliini
Mulla on pohkeiden ympärys (leveimmältä kohdalta) 40cm ja saappaat eivät mene jalkaan tai eivät mene kiinni. Oon kattellut eri saappaita ja 'suurin ympärys' taisi olla 38cm.
Oon nyt kuukauden käyttänyt stepperiä 2-4kr/vk ja pohkeiden ympärys -1cm =)
Mulla ei kyllä mitenkään 'läskit' pohkeet ole että siitä se ei ainakaan ole kii... - pohkeeni:
mursuliini kirjoitti:
Mulla on pohkeiden ympärys (leveimmältä kohdalta) 40cm ja saappaat eivät mene jalkaan tai eivät mene kiinni. Oon kattellut eri saappaita ja 'suurin ympärys' taisi olla 38cm.
Oon nyt kuukauden käyttänyt stepperiä 2-4kr/vk ja pohkeiden ympärys -1cm =)
Mulla ei kyllä mitenkään 'läskit' pohkeet ole että siitä se ei ainakaan ole kii...levein kohta 38cm! Ei siis mitkään jätit, mutta saapikkaat silti jumittaa pohkeen puolesta välistä... ;(
- mitat
pohkeeni: kirjoitti:
levein kohta 38cm! Ei siis mitkään jätit, mutta saapikkaat silti jumittaa pohkeen puolesta välistä... ;(
tulee tässä:
1.vyötärö 77
2.lantio 93
3.jenkat 85
4.reidet 52
5.pohkeet 38
- skinnyfat
1.vyötärö = 64cm
2.lantio; peppu = 94m
3.jenkkakahvat = 80cm
4.reidet; ympärys = 51cm
5.joku muu mitta?--> pohkeet = 33cm - kuppaaja
Tässä mittani viikon kuppauksen jälkeen. Itse asiassa eilen en kupannut lainkaan, annoin mustelmille vähän aikaa parantua...
1. vyötärö: 99 -> 96
2. lantio: 119 -> 116
3. vatsa navan alapuolelta: 123 -> 118
4. reidet: oikea: 66,5 -> 63,5 vasen: 64 -> 62
5. vatsa navan yläpuolelta: 108 -> 101
Hyvin on lähteny, kun on mistä ottaa!
Samalla olen kyllä laihduttanut muutenkin, nutrilettikuurilla paino: 105 -> 102,6 (159cm) - tyttöönen
normipainossa olen 54kg 162cm mutta takamus ja reidet on muhkuraisia pillereiden syönnin takia (alkoi selluliittia tulla kun pillerit aloitin 19v ikäisenä) nyt pari viikkoa kupattu ja iho on tasaisempi ja peppu paremman muotoinen, senttejä ei paljon lähteny kun ei ole paljoa mistä lähteä mutta näkyy kyllä tulokset :)
1. vyötärö 67-66
2. lantio 93-91,5
3. reidet 56-53,5 ja 55-54
parasta on että tuo pepun ja reisien välinen alue oli ennen löllö ja epämääräisen muotoinen, nyt pakarat muotoutuu kauniisti ja tulee selkeä raja :) siitä vain on vaikea mitata samasta kohtaa... - SelluLiisa
Minä olen kuppaillut nyt jotensakin..2 kk. Joka pvä olen yrittäny, mutta välipäiviä on pakostakin jäänyt. Sellua vielä on, muuta iho on sileämpänä kuin aiemmin. Olen kupannut vain reisiä ja peppua.
Mitat:
Painosta lähti seittemän kiloo 63->56
1. Vyötärä 75cm->63cm
2. Lantio 104cm->97cm
3. Missähän ne sijaitsee? :P lonnkaluiden päältä mitattuna ennen 91 cm ja nyt 81 cm
4. Reisi 64cm->56cm ylhäältä
5. Joku muu mitta voisi olla vaikka pohje 34 cm (aikaisempaa mittaa minulla ei ole.
Aika hassua siinä oli se, että tuloksia ei itse huomannut. Vasta kun ihmiset alkoivat päivittelemään laihtunutta ulkomuotoani. En siis harrastanut jokaviikkoista mittailua.
Suosittelen lämpimästi jokaiselle.
Niin. Ja kaunis kiitos APlle. :D - :-D
175/66
olen ylläpitokuppauksella eli kuppailen pari kertaa viikossa jotta tulokset säilyy.
Ensin aloitusmitat toukokuulta ja sitten tämänhetken mitat
rinnan alta 83 > 78
vyötärö 84 > 75
lantio 96 > 91
reidet 56,5 > 55 (sentti tullut takaisin)
Tuloksia alkoi näkymään parin viikon jälkeen. Noihin mittoihin pääsin viidessä viikossa, jonka jälkeen aloin ylläpidolle.
ap :-D
ps. mukavaa nähdä että muillakin toimii ;-) - ja tulokset....
aloitin syyskuussa, kuppasin pari viikkoa ja kyllästyin..:P nyt olen uudestaan aloittanu, kylläkin vain 3-4 kertaa viikossa, näin jaksan piemmän kuurin. kolme viikkoa jo takana ja tulokset koko ajalta:
vy: 67 -> 65
lantio: 94 -> 91
jenkat: 77 -> 74
reidet ylhäältä (peppu-reisiväli): 56 -> 53
reidet patin kohdalta: 56 -> 52!
mun vyötäröä ei voi pienentää enää kun läskit lähteny, ja luut ja lihakset jäljellä :) reidet on parasta.. pieni olen muutenkin jo joten noi tulokset on upeat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368