Tietääkö joku tästä lukkarista mitää? Missä pelannu aiemmin? Miten pitkää? Kuinka vanha on? Ite haluisin tietää ku niin mielenkiintonen miekkonen on:) Valitettavasti Googlesta ettiminen kolahti mulle liian vaikeeks:D
Mikko Lahtinen
3
2817
Vastaukset
- Timo Kuusisto
Noh, Naippa, Mikko Lahtinen on pelannut PuPe:n lisäksi myös Siilinjärven Pesiksessä, Maaningan Mahdissa sekä Imatran Pallo-Veikoissa ja on tietääkseni SiiPe:n kasvatti. Mies sai pesäpallosta tarpeekseen jo nuorella iällä ja lopetti pelattuaan muutaman ottelun SiiPe:ssä 90-luvun lopulla. Muistan lukeneeni jostakin, että olisi sitten interreilannut Euroopan-maalla ja harrastanut potkunyrkkeilyä.
- Oopperadiiva
Lienetkö sinä sitten ihan Kansallisoopperan miehiä?
--------------------------------------------
Timo Kuusisto
Suomen Kansallisoopperassa näytäntökaudella 2006-07:
Matka Reimsiin: Kreivi Libenskof (Rossini).
Koulutus
Sibelius-Akatemia, Zürichin oopperastudio sekä Wien ja Rooma.
Opettajina mm. Tellervo Pajamies, Gerhard Kahry, Ion Buzea ja Luciano Francardi.
Kiinnitykset
Zürichin oopperan solistikunta 1988.
Coburgin oopperan solistikunta 1989-91.
Vierailut: lukuisat saksalaiset oopperatalot, mm. Dortmund, Koblenz, Kassel, Dessau, Eisenech, Hildesheim ja Altenburg.
Roolit
Mm. oopperoissa La Cenerentola: Ramiro (Rossini), Wilhelm Tell: Arnoldo (Rossini), Sevillan parturi: Almaviva (Rossini), Longjumeaun postiljooni: Chappelou (Adam), Lulu: Alva (Berg), Lemmenjuoma: Nemorino (Donizetti), Hulttion tie: Tom Rakewell (Stravinsky), Così fan tutte: Ferrando (Mozart), Don Giovanni: Don Ottavio (Mozart), Falstaff: Fenton (Verdi), Tsaari ja kirvesmies: Chateauneff (Lortzing), Salome: Narraboth (Strauss), Ruusuritari: Laulaja (Strauss), Macbeth: Malcolm ja Macduff (Verdi), Pajatso: Beppo (Leoncavallo).
Lisätietoja
Konsertoinut Saksan lisäksi mm. mm. Italiassa, Hollannissa, Ranskassa, Belgiassa, Itävallassa ja Unkarissa.
Suomen Kansallisooppera, Helsinginkatu 58, PL 176, 00251 Helsinki, lipunmyynti puh. (09) 4030 2211
- Mightyy
En tiiä muuta ku että on mun pikkuserkku. Ja sama nimi on mulla:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445795
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903201- 313126
- 592874
- 572720
- 532370
- 381834