Eli kuten otsikkokin kertoo niin etsin silmänympärysvoidetta nuorelle miehelle. Olen 18v ja tarvitsisin kosteuttavan voiteen. Kaikissa purkeissa tuppaa aina lukemaan anti-aging, silottaa ryppyjä jne. Tuntuu, että nuo on tarkoitettu hieman vanhemmille miehille eikä vielä minun ikäiselleni. en ole kyseisiä tuotteita sen takia ostanut, koska en halua turhaan käyttää "nuorentavia" tuotteita. Eikä niistä ole enemmän haittaa kuin hyötä jos liian nuorena alkaa käyttämään? Kuitenkin kaipaisin kosteuttavaa voidetta. Osaako kukaan neuvoa jotain hyvää merkkiä joka ei oli "nuorentava" vaan ihan kosteuttava ja suojaava? Kiitoksia etukään vastauksista.
silmänympärysvoide nuorelle miehelle
5
1582
Vastaukset
- :):):)
Minä suosittelisin Oriflamen Aloe silmänympärys- geeliä. Se on hellävarainen, virkistävä ja raikastava. Sopii myös nuorille. Koko Aloe sarja on hyvä ja hellävarainen, niin nuorille kuin vähän vanhemmillekin jos ei ole Aloelle allerginen.
- img
vehnänalkio öljy on hyvä. Kannattaa kysellä myyjältä :)
- jaakko((
lorealin miesten sarjastä löytyy tuollainen etsimäsi silmänympärysvoide.
- ainakin miesten omasta
sarjasta avonilta.
sarjalla on kaikenlaisia voiteita pelkästään MIEHILLE.
niitä voi sitten vaikka itekseen tilata postin kautta.
voin sulle lähettää esitteen postitse, ja saat sitten ite miettiä mitä ostat
kun tuotteilla on vielä 3 kk:n takuu-aika.
ja sieltä voi tietty ostaa perheen naisväki omat juttunsa ja on siellä muutakin tavaraa,
shampoot sun muut.
kimmppatilauksilla ei tuu edes postimaksuja!
jos haluut kuvaston laita mailia
[email protected] - silmänypärysgeelin
se on nimenomaan kosteuttava ja mielyttävä käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368