Heipsu!!
Maanantaaai maanantaaai. Missäs kanssaystävät luuraa?
Olin jo päättänyt etten tällä viikolla kävisi vaa´alla, mutta uteliaisuus voitti. Halusin tietää montako kiloa on tullut lisää viikon sängynpohjalla makoilusta ja suklaan/jäätelön mussutuksesta.
Nyt kun on flunssa ohi ja tänään alkaa taas junpalla käynti ja kunnon arki.
Siispä, tulokset olivatkin yllättävät:
Lähtöpaino 1.8. 84-84kg
Paino viime (ja sitä edellisellä) viikolla: 80kg
Paino tänään: 79kg !!! :)
Tavoite jouluun mennessä 75kg (mielellään alle)
Niin mitenkäs tuo on oikein mahdollista? Kun en ole liikkunut viikkoon ja vain maannut ja aivastellut, ja SYÖNYT, kaikkea mitä ei pitäisi. Onko niistäminen ja aivastelu kuluttanut kaikki suklaat?! :P
Hyvää alkavaa viikkoa, kertokaahan muutkin kuulumisia!
Ennen joulupukin tuloa
5
393
Vastaukset
- Shamu
Täällä ollaan!Ja tulokset:
Aloituspaino: 127,1kg (31.7.2006)
Paino tänään: 122,3kg
Viikko muutos:-1,0kg
Kokonaispudotus:-4,8kg
Hyvä viikko takana,syömiset pysyi kurissa ja liikuntaa jaksoin harrastaa sovittuina päivinä.Kyllähän sen huomaa tuloksistakin =)
Oon kyllä nyt hyvällä tuulella ja tänään on vielä herkuttelupäivä!
Hienoa Restless!Toivottavasti muillakin on miinusta. - pikkupullero
Pituus: 165cm
Aloituspaino: 11.4.2006 107kg
Paino viikko sitten: jaa-a, pitkään häilyi jossain 80-82kg:n välillä, näin naisten päivinä vaikea sanoa mitä se oikeasti oli
Paino nyt: ALLE 80!!
Nyt voidaan sitten yhdessä tuulettaa seiskalla alkavia lukemia, nimittäin minunkin viisarivaakani näytti tänään himpun alle 80, mitähän tuosta arvioisi, 79,7-79,8kg, mutta seiskalla se joka tapauksessa alkaa!!
Viikon kiloklubikokeilu tuotti siis tulosta, saatanpa sortua maksamaankin tuosta lystistä jatkossa. Oli niin helppoa. Herkkupäivänäkin kaloreita kertyi alle 1700, vaikka söin ylimääräisen iltapalan! Hitto että oli hyvä viikko =) Kolme tanssituntia, yksi kuntojumppa, kahdesti Sport-lehden jumppa (tarkoitettu rapakuntoisille, noin 10min/kerta), kerran crosstrainerilla 15 min. ja kerran kävely 15 min. Viikossa se tekee aika paljon, ja aivan uskomattoman määrän jos minun mittakaavaan verrataan...
Onnittelut pudotuksesta Restlessille ja Shamulle, tästä on hyvä jatkaa! Pituus:158 cm
Lähtöpaino:104,4
Paino viimeviikolla:104,0
Paino tänään:103,8
Tavoite jouluun mennessä:jotain yli 90kg...
TOSI hitaasti siis lähtee toi paino vaikka en oo tehny mitään kiellettyäkään... Enpä tiedä mistä johtuu :( Mut mulla kyl aina laihiksella ollessain paino lähtee tosi hitaasti ja tuskastun. Mut ei tää siihen kaadu, kunhan suunta on oikea :)
Njääh, eilisestä paino noussu noi 200 grammaa :( Ja morkkis päällä. Vaik ei se paljoa oo noussukkaa, mutta tää tahti on tarpeeks hidas ilmankin.
Mut joo, tsemppiä kaikille!Eli
Tiedot
Pituus: 168cm.
Lähtöpaino syyskuun 2005 alussa: 91kg.
Paino viime viikolla: 70kg.
Paino tänään: 70kg.
Tavoitepaino: 65-68kg.
Arvatkaapa vain ottaako jo pikku hiljaa päähän! Kk sitten viimeksi on paino laskenut!!! Tämä on aivan sika hidasta!
Tossa yksi aamu vaaka näytti n. 69,75...mutta ehkä vaaka oli jotenki epäkunnossa just sillä hetkellä.
Tavoite on edelleen toi 65kg tammikuun 20. päivään mennessä, mutta kun tämä painonlasku on näin surkeen hidasta niin oon tyytyväinen jos pääsen ees tohon 68 kiloon!
Mutta sellanen ilouutinen on kyllä, että mahdun sen kokoisiin farkkuihin mitä olen mahtunut silloin joskus viisi vuotta sitten! :) Se on hienoa! :) Toki vatsaa vielä on vähän liikaa, mutta kivat farkut on silti!! :) Rahaahan noihin vaatteisiin on mennyt aika huimasti, toki menisi varmaan paaaaljon enemmänkin, jos sitä rahaa vain olisi, työtön kun tosiaan olen vieläkin. Sanoinkin tossa yksi päivä avomiehelleni, että kyllä muuten vituttaa jos lihon takaisin, sit täytys taaaas ostaa uudet vaatteet...Ja muutenkin kyl ottais aivoon.
Ensi viikonloppuna olisi molempien kummityttöjen synttärit, toinen täyttää torstaina vuoden ja toinen maanantaina 3, ja tietenkin molemmat juhlivat ens viikonloppuna. Tiedossa on siis kahden päivän ajan kaikkea hyvää :/ Mutta ajattelin silti nauttia kaikista herkuista...toki kohtuudella!
Mutta painonpudotukseni siis jatkuu vielä, vaikka luvut eivät sitä kerrokaan :)
Kuulumisiin -Kirsikka- Micci_67
Tai lähinnä noiden liikkumisien suhteen. Viikonloppuna ei päässyt "urheilemaan" eikä nyt alkuviikosta. Tänään päivällä pääsisi, mutta lämminvesi on koko päivän poikki, että silleen.
Syömisiä en ole nyt laskenut n.3 viikkoon, joten -700kcal ei todellakaan ole tullut täyteen kuin niinä päivinä kun olen päässyt lenkkeilemään. Paino on kumminkin 2 edellisenä viikkona pudonnut -200g kumpanakin ja jo nyt ollaan viime viikon painon alle. Hyvällä tuurilla perjantaina pääsen sen heinäkuisen painon alle, eli uuteen oikeaan tulokseen.
Kattoo nyt sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3472384Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944212370- 1121371
- 411072
- 56803
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo61798Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39785Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26781Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi116731En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30689