Lukekaa kirja, niin tiedätte enemmän joogasta!!
Gurun kuolema
Rabindranath R Maharaj
Rabi Maharaj syntyi bramiiniksi. Kolmivuotiaana hän alkoi opiskella hindulaisuutta. Mietiskelyn hän aloitti viisivuotiaana. Hänestä tuli joogi, jota palvottiin guruna. Väistämättä Rabi joutui kuitenkin kohtaamaan vaikeat kysymykset: Miten suhtaudun pahaan, joka riehuu minussa itsessäni? Ehkä minä en olekaan jumala? Entä Jeesus, jonka rukoileminen on pelastanut minut varmasta kuolemasta - voisiko hän olla ratkaisu? "Gurun kuolema" on vaikuttava kuvaus nuoren hindun totuuden etsinnästä.
http://www.kotisatama.fi/kauppa/?sid=30003&tuoteid=961&luokkaid=7&from=/kauppa/index.php?sid=30006&luokkaid=7
Gurun kuolema
6
3893
Vastaukset
- emilio
Lue sinä Sogyal Rinpochen kirja "Tiibetiläinen kirja elämästä ja kuolemasta" niin tiedät paljon enemmän elämästä ja kuolemasta
- Friedrich N
Ehkä minä en olekaan jumala, kukas se sitten on?
- Guruli
Kyseinen kirja perustuu kirjoittajan omiin oletuksiin kuten niin monet muutkin kristinuskoon perustuvat "totuudet"
- vähän linkkiä
> Miten suhtaudun pahaan, joka riehuu minussa
> itsessäni?
Ehkä olis pitänyt lähteä manaajan juttusille ajamaan pahat henget pihalle. :)
Vähän lukemista aiheesta:
http://www.amazon.com/Remarkable-Healings-Psychiatrist-Discovers-Unsuspected/dp/1571740791
"A psychiatrist discovers unsuspected roots of mental and physical illness. Dr Modi discovered that many of her patients, under hypnosis, claimed to have spirits (lost souls) attached to their bodies and energy fields, creating psycholigical and physical problems. By releasing these spirits, she reveals how patients can sometimes recover within a few sessions." - voi harmi
kirja näyttää olleen niin hyvä että se on loppuunmyyty... tietääkö kukaan onko sitä tulossa lisää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15971Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744