Kuinka paljon ihmisillä on kokemuksia transsitilasta,ja siinä elämisessä.!
Transsitila
7
1307
Vastaukset
- henk koht
Ei kukaan tieda naapurinsa tiloista. Ainoastaan omista tiloista voi tietaa. Jooga on henkilokohtainen tie. Jopa Buddha sanoi sen selvasti, etta valaistua voi vain oman pyrkimyksen kautta. Ja mitahan tarkoittaa transsitila? Esim oraakkeli voi menna johonkin transsitilaan. Sen saavuttamiseen voi kayttaa esim sienia.
- Trance munkki
Transsiin auttavat vaikka laakerinlehdet, myrkylliset kaasut, sienet ja ties mitkä yrtit ja rohdot. Tietenkin aina voi vetäistä rankemman kaavan kautta vaikka aurinkorituaalin.
- Steel-Slicer
Myös jotain säännöllistä ääntä kuuntelemalla ja siihen keskittymällä voi päästä transsiin. Esimerkkinä shamaanit jotka paukuttavat rumpua tai jotain muuta vastavaa transsirituaalin yhteydessä. Teknomusiikin kuuntelijat ilmeisesti pyrkivät samaan. Olisi mielenkiintoista tietää kuinka helposti transsi on saavutettavissa ilman mitään kemiallisia aineita. Vaatii varmaan hyvää keskittymiskykyä. Itse en ainakaan pysty olemaan ilman että en kelaa jotain ajatusta kaiken aikaa.
- teknoa.
No minä ainakin pääsen transsiin esim. teknon avulla. Helppoa ja halpaa...;)
Ei transsitila itse asiassa olekaan välttämättä tila, jossa et muka ajattelisi mitään.
Hypnoosissakin ihminen voi olla hyvinkin tietoinen asioista. - Anonyymi00007
Venäjällä Mongoliassa on shamaaneja . Budhaa.
- T
Itse kuuntelen vahvasti melodista trancea piikkimatolla maatessani. Silmät petiän jollakin paidalla ja annan mieleni vapautua. Pari kertaa olen päässyt olotilaan jossa olen "muualla"....Tosi kuvailemattoman hienoa mutta myös välilä ahdistavampaa kuin pahat unetkaan...
- Anonyymi00006
Noituus ei pelasta sielua. Budhalla on Manala .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks33732Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?842684Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U1062534Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut232229Purralla luistaa hihna isolla pyörällä
Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä802058- 371961
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1011884Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2671791Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1221767Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si111388