Transsitila

Antrax

Kuinka paljon ihmisillä on kokemuksia transsitilasta,ja siinä elämisessä.!

7

1348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henk koht

Ei kukaan tieda naapurinsa tiloista. Ainoastaan omista tiloista voi tietaa. Jooga on henkilokohtainen tie. Jopa Buddha sanoi sen selvasti, etta valaistua voi vain oman pyrkimyksen kautta. Ja mitahan tarkoittaa transsitila? Esim oraakkeli voi menna johonkin transsitilaan. Sen saavuttamiseen voi kayttaa esim sienia.

• Trance munkki

Transsiin auttavat vaikka laakerinlehdet, myrkylliset kaasut, sienet ja ties mitkä yrtit ja rohdot. Tietenkin aina voi vetäistä rankemman kaavan kautta vaikka aurinkorituaalin.

• Steel-Slicer

Myös jotain säännöllistä ääntä kuuntelemalla ja siihen keskittymällä voi päästä transsiin. Esimerkkinä shamaanit jotka paukuttavat rumpua tai jotain muuta vastavaa transsirituaalin yhteydessä. Teknomusiikin kuuntelijat ilmeisesti pyrkivät samaan. Olisi mielenkiintoista tietää kuinka helposti transsi on saavutettavissa ilman mitään kemiallisia aineita. Vaatii varmaan hyvää keskittymiskykyä. Itse en ainakaan pysty olemaan ilman että en kelaa jotain ajatusta kaiken aikaa.

• teknoa.

No minä ainakin pääsen transsiin esim. teknon avulla. Helppoa ja halpaa...;)

Ei transsitila itse asiassa olekaan välttämättä tila, jossa et muka ajattelisi mitään.

Hypnoosissakin ihminen voi olla hyvinkin tietoinen asioista.

• Anonyymi00007

Venäjällä Mongoliassa on shamaaneja . Budhaa.

• T

Itse kuuntelen vahvasti melodista trancea piikkimatolla maatessani. Silmät petiän jollakin paidalla ja annan mieleni vapautua. Pari kertaa olen päässyt olotilaan jossa olen "muualla"....Tosi kuvailemattoman hienoa mutta myös välilä ahdistavampaa kuin pahat unetkaan...

• Anonyymi00006

Noituus ei pelasta sielua. Budhalla on Manala .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      110
      1323
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      39
      1107
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      45
      958
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      888
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      48
      742
    6. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      79
      716
    7. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      708
    8. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      74
      697
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      626
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59