Kuinka paljon ihmisillä on kokemuksia transsitilasta,ja siinä elämisessä.!
Transsitila
7
1295
Vastaukset
- henk koht
Ei kukaan tieda naapurinsa tiloista. Ainoastaan omista tiloista voi tietaa. Jooga on henkilokohtainen tie. Jopa Buddha sanoi sen selvasti, etta valaistua voi vain oman pyrkimyksen kautta. Ja mitahan tarkoittaa transsitila? Esim oraakkeli voi menna johonkin transsitilaan. Sen saavuttamiseen voi kayttaa esim sienia.
- Trance munkki
Transsiin auttavat vaikka laakerinlehdet, myrkylliset kaasut, sienet ja ties mitkä yrtit ja rohdot. Tietenkin aina voi vetäistä rankemman kaavan kautta vaikka aurinkorituaalin.
- Steel-Slicer
Myös jotain säännöllistä ääntä kuuntelemalla ja siihen keskittymällä voi päästä transsiin. Esimerkkinä shamaanit jotka paukuttavat rumpua tai jotain muuta vastavaa transsirituaalin yhteydessä. Teknomusiikin kuuntelijat ilmeisesti pyrkivät samaan. Olisi mielenkiintoista tietää kuinka helposti transsi on saavutettavissa ilman mitään kemiallisia aineita. Vaatii varmaan hyvää keskittymiskykyä. Itse en ainakaan pysty olemaan ilman että en kelaa jotain ajatusta kaiken aikaa.
- teknoa.
No minä ainakin pääsen transsiin esim. teknon avulla. Helppoa ja halpaa...;)
Ei transsitila itse asiassa olekaan välttämättä tila, jossa et muka ajattelisi mitään.
Hypnoosissakin ihminen voi olla hyvinkin tietoinen asioista. - Anonyymi00007
Venäjällä Mongoliassa on shamaaneja . Budhaa.
- T
Itse kuuntelen vahvasti melodista trancea piikkimatolla maatessani. Silmät petiän jollakin paidalla ja annan mieleni vapautua. Pari kertaa olen päässyt olotilaan jossa olen "muualla"....Tosi kuvailemattoman hienoa mutta myös välilä ahdistavampaa kuin pahat unetkaan...
- Anonyymi00006
Noituus ei pelasta sielua. Budhalla on Manala .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096876Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1014550L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa463841TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133250Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6291855- 661258
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2021225Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551223- 91219
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481180