Kuinka paljon ihmisillä on kokemuksia transsitilasta,ja siinä elämisessä.!
Transsitila
7
1307
Vastaukset
- henk koht
Ei kukaan tieda naapurinsa tiloista. Ainoastaan omista tiloista voi tietaa. Jooga on henkilokohtainen tie. Jopa Buddha sanoi sen selvasti, etta valaistua voi vain oman pyrkimyksen kautta. Ja mitahan tarkoittaa transsitila? Esim oraakkeli voi menna johonkin transsitilaan. Sen saavuttamiseen voi kayttaa esim sienia.
- Trance munkki
Transsiin auttavat vaikka laakerinlehdet, myrkylliset kaasut, sienet ja ties mitkä yrtit ja rohdot. Tietenkin aina voi vetäistä rankemman kaavan kautta vaikka aurinkorituaalin.
- Steel-Slicer
Myös jotain säännöllistä ääntä kuuntelemalla ja siihen keskittymällä voi päästä transsiin. Esimerkkinä shamaanit jotka paukuttavat rumpua tai jotain muuta vastavaa transsirituaalin yhteydessä. Teknomusiikin kuuntelijat ilmeisesti pyrkivät samaan. Olisi mielenkiintoista tietää kuinka helposti transsi on saavutettavissa ilman mitään kemiallisia aineita. Vaatii varmaan hyvää keskittymiskykyä. Itse en ainakaan pysty olemaan ilman että en kelaa jotain ajatusta kaiken aikaa.
- teknoa.
No minä ainakin pääsen transsiin esim. teknon avulla. Helppoa ja halpaa...;)
Ei transsitila itse asiassa olekaan välttämättä tila, jossa et muka ajattelisi mitään.
Hypnoosissakin ihminen voi olla hyvinkin tietoinen asioista. - Anonyymi00007
Venäjällä Mongoliassa on shamaaneja . Budhaa.
- T
Itse kuuntelen vahvasti melodista trancea piikkimatolla maatessani. Silmät petiän jollakin paidalla ja annan mieleni vapautua. Pari kertaa olen päässyt olotilaan jossa olen "muualla"....Tosi kuvailemattoman hienoa mutta myös välilä ahdistavampaa kuin pahat unetkaan...
- Anonyymi00006
Noituus ei pelasta sielua. Budhalla on Manala .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?712561Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U892446Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut192171Purralla luistaa hihna isolla pyörällä
Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä441851Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai931811Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1171727Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2591679Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287251107Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si111098Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.
Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he3251040